Amadore Restaurant Arneville

• Airconditioning , Catering
7,1
P_teeninga .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Lekker geluncht bij Amadore, helaas wel het verkeerde eten ontvangen, maar het vervangende eten werd snel gebracht.
Bediening was prima en goed, verder heerlijk buiten gezeten onder de warme heaters. Prima en gezellige eetplek dus
LO-1962- .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
We hadden een 3 gangen menu bijgeboekt bij de overnachting voor 28,50 pp.
het eten vond ik eigenlijk zwaar teleurstellend. In het restaurant is het zo donker dat je niet goed kan zien wat er op je bord ligt. Als voorgerecht een salade met zalm, die al droge stukjes had aan de uiteinden. Het hoofdgerecht was vispannetje. Deze smaakte lekker maar daarbij lagen er als groente een paar kerstomaten op het bord, die er ook nog afrolden tijden het opdienen en een courgette die gewoon rauw te noemen was. Het nagerecht was een grand dessert. Vol verwachting zaten we te wachten. Helaas waren het 3 of 4 en klare petit fours van een groothandel met daar overheen gestrooid een handje amandelschaafsel. Droge hap, echt zonde van het geld. Dit ook aangegeven bij het personeel. Advies: ga lekker in Middelburg zelf eten.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
Een arrangement van twee nachten in Hotel Arneville brachten ons naar Middelburg. Na eerst het centrum te hebben verkent en een bliksembezoek te hebben gebracht aan het Zeeuws Museum. Besloten wij, na enig overleg, het diner te gebruiken in het Amadore restaurant welke is geïntegreerd in het hotel. Een tafel reserveren is zo geregeld, het is begin oktober, er zijn weinig hotelgasten. Eenmaal aan tafel blijken er maar vier tafels te zijn bezet. Een uiterst vriendelijke en behulpzame  ober brengt ons op verzoek een glaasje wijn en even later een amuse van een in gerookt spek gerolde gamba en brood met verschillende tapenades. Tegelijkertijd bestellen wij onze gerechten; als voorgerecht een maaltje Stellendamse garnalen en een salade scharrelkip. Als hoofdgerecht een aangeklede scharrelkip saté en biefstukpuntjes op en bedje van verse groenten. Het voorgerecht wordt opgediend en enigszins verbluft kijken wij naar de overdadige hoeveelheid, de opmaak is niet bijzonder maar smaken goed. Even bekomen van deze verrassing vragen wij de ober het hoofdgerecht pas op te dienen na een seintje van ons. Na het bewuste seintje worden, na enige tijd, de hoofdgerechten geserveerd. Na van de schrik te zijn bekomen, stellen wij vast dat de hoeveelheden onze verwachtingen ver overtreffen. En de smaken waren niet echt om over naar huis te schrijven. In het professionele decor van het restaurant, verwacht je dit bij de eerste de beste cafetaria om de hoek, maar niet hier. Kortom de smaak, de opmaak en de presentatie van de gerechten was helaas ondermaats.
JJS1 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Op 2 daagse trip in Zeeland. Logeerden in Amadore Arneville hotel en hebben daar heerlijk gedineerd. 3 gangen voor een redelijke prijs en mooie opmaak van de borden. Indien we weer een trip maken in die richting gaan we daar weer logeren en lekker eten.

Chef: houden zo.
Margrietq .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2014
Vriendelijke bediening.
Eten is heerlijk en werd vlug opgediend.
Mooie ambiance, je voelt je er direct thuis.
We gaan zeker nog een keer terug.