Amadore Grand Café Raymondo

Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Amadore Grand Café Raymondo

Mrsjones .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Het was nog heel vroeg in de avond, maar na slenteren over de boulevard, kregen mijn dochter en ik trek in vis. Vriendelijk welkom geheten. Gezien het tijdstip (17.15 uur), plek genoeg en kozen voor tafeltje aan het raam. Allebei gingen wij voor een vispotje. Het was geen potje, maar pot. Wij hebben gesmuld: mosselen, scampi’s, witvis, garnalen en groenten. Geserveerd met aardappelpuree.
Gevraagd om een vingerkommetje. Ober kende dit niet en ging navragen. Kwam terug met een soepkom met water en citroen en een verfrissingsdoekje. Hij zei: “Excuses, heb hier nog nooit van gehoord, maar ik heb wat bijgeleerd.” Keurig opgelost.
Cindy18 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Mijn moeder en ik waren op vakantie en kwamen in Vlissingen. We liepen wat rond en toen zagen we dit restaurant. Het leek ons wel wat. We gingen er weer terug rond 17.00. Het was rustig en super lekker weer, maar het begon fris te worden. We gingen daarom binnen zitten. We hadden een mooi plekje dat je toch ook naar buiten kon kijken, naar de zee. We zagen op de kaart een vispotje en dat moesten we wel eten als visliefhebbers. We verwachten niet veel van het vispotje, want het was nog geen €20,-. Maar wat kregen we veel vis! Scampi's, gamba's, mosselen, witvis en verschillende groente. En daarbij ook aardappelpuree. Wat genoten we ervan met een heerlijk chardonnay! Als dessert had ik coupe aardbeien. Ook weer zalig!
Fenna V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
De bediening was vriendelijk en oplettend. helaas was het eten niet bereid met verse producten. Zowel de soep als pasta smaakte alsof het vanuit een pakje was bereid. Prijs/ kwaliteit verhouding zeer slecht.
betty.lokerse .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Net terug van een teleurstellende Paella ervaring. De kok heeft het duidelijk nog nooit gegeten. Dat kost dan voor drie personen 67.50 in spanje krijg je het voor 40 Euro minder.
Foute drooggekookte rijst, met wel heel veel dure ingrediënten...Niet zoals het hoort in de bouillon gaargekookte rijst maar een beetje van Knorr...maar dan met minder smaak.
Wij wachten tot na medio september tot een volgend bezoek, want vaak was de prijs kwaliteit wel op orde, nu heb ik er een kater van.....
Melissa P.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Vooraf hadden we een vers gebakken flatbread met smeersels, zo lekker! Als hoofdgerecht hier voor het eerst hier mosselen gegeten,toen ik een midweek zeeland was met een vriendin. Heerlijk gegeten, mosselen goed van kwaliteit en erg gezellig en vriendelijk personeel. Lekker gegeten voor een relatief leuke prijs. De wijn was ook erg goed en de serre waar je kunt zitten is ook erg mooi.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Aan het eind van de middag daar een glas Sauvignon gedronken. Heerlijk, goede wijn, juiste temperatuur. Vriendelijke bediening (de eigenaar?), geweldig uitzicht. Oesters gegeten. Mwah.... niet goed geopend en geserveerd met een laurierblad. Wèl goed van kwaliteit. De Zeeuwse garnalen waren ook gewoon lekker. Na een strandwandeling daar dan maar eens gaan eten. Wat een afknapper! De Sauvignon was nu lauw. Het ene voorgerecht, Zeeuwse vissoep, was lekker maar zeer gebonden en veel te veel, een maaltijd. Het andere voorgerecht, brood met boter en tapenade, werd een kwartiertje daarna geserveerd en ook dit was echt veel te veel. Hoeveel eten wordt hier weggegooid? De Risotto Tartufo die volgde was letterlijk niet te eten, gewoon een smerige smaak en penetrante geur. Toen we dat lieten weten was de reactie dat men dit wel vaker hoorde, maar dat een nieuwe portie net zo zou smaken: "zo smaakt truffel". Welnee, zo smaakt truffel helemaal niet! Wij weten echt wel wat we eten. De mosselen "op Italiaanse wijze" waren klein, te lang gekookt en met Italië had het totaal niets te maken (prefab groentemengsel van de groothandel?). Dan maar koffie en Espresso na. Die bleef twintig minuten uit en vervolgens werden koffie en Cappuccino geserveerd. Dat werd snel hersteld. De bediening was nauwelijks verstaanbaar, stapelde vergissing op vergissing, maar deed duidelijk zijn best. Hij moet het vak èn de taal nog leren. De muzak is vreselijk. De herentoiletten zijn smerig. En de rekening klopte niet. Jammer. Dit is een geweldige plek om te vertoeven: een prachtig uitzicht, lekkere stoelen, leuk ingericht. Met een upgrade in de keuken, beter geschoold personeel in de bediening, schone toiletten en goede lounge muziek valt er best iets van te maken. En dan staan ze in de rij hier, alleen al vanwege de zonsondergang. Nu niet. Heel jammer. We komen over een jaar terug. Eens kijken wat de eigenaar doet met al die negatieve recensies.
David V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
In juni hebben wij onze bruiloft bij Grand Café Raymondo gevierd. Wat hebben wij en onze gasten genoten. Een dag om nooit meer te vergeten. Natasja en Patrick hebben alles tot in de puntjes verzorgd en ervoor gezorgd dat het ons aan niets ontbrak. Alles was super geregeld, de locatie, het eten, de bediening en de sfeer waren top. Nog steeds denken wij met zoveel plezier terug aan onze trouwfeest bij Grand Café Raymondo.

Marank L.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
Op 14 december bij Raymondo geluncht. Het kostte moeite om de aandacht van het personeel te krijgen om wat te bestellen. Een van de medewerkers (gerant/bedrijfsleider?) kwam bij ons en de buren een praatje maken en leunde amicaal op mijn schouder. Daar houd ik al helemaal niet van !!! Het broodje met kipfilet bestond uit één plakje met wat saus. Treurig voor die prijs. Niks positiefs? Jawel, de koffie was redelijk en het uitzicht perfect.
René B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Eerste keer....nooit meer. Goede witte huiswijn, geen water op tafel en wordt ook niet om gevraagd. 4 pers. Scampi's look. Sashimi tonijn ,mossellen in bier. Redelijke kwaliteit. Vriendelijke bediening maar te jong en onervaren. Geen peper en zout. Rokers zijn we. Bij het roken geen attentie voor een asbak. Hoofdgerecht. Fruits de MER. Met krab besteld, kwam zonder krab door en niets gemeld....
Karig uiterlijk. Niets bijzonders. De prijs wel! Tong 450 gr. Haalde de 350 gr niet, matig gebakken. Doorgeslagen. Twee halve kreeften, goede kwaliteit met bijgeserveerde coquilles. Lekker.
Prachtig aan zee gelegen. Mooi terras. Goed voor een drankje maar niet om te eten.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2014
Het was een mooie dag , wij dachten even snel iets te eten , na 50 min kwam de soep na nog een 40 min kwam het hoofd gerecht de beloofde 5 min werden er 15 min , er waren zelfs klanten die niet wachten op het hoofdgerecht , bediening moet alerter zijn op de slechte aanvoer uit de keuken , dit kost klanten,
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Voor de derde keer hier gegeten. Het eten is zonder meer goed en mooi vers. Wel gaat bij de bestelling steeds iets mis...;. de tweede keer hadden twee van de vier tafelgenoten hun bord al leeg voordat de andere twee geserveerd werden. De ober compenseerde dat overigens ruimhartig met deserts op rekening van het huis. De derde keer was er een `hapje` ipv een voorgerecht geleverd en kwamen de (heerlijk grote) oesters ergens middenin de gerechten ter tafel ipv vooraf. Mss te weinig personeel op drukke dagen? Hoe dan ook het eten en de ambiance is goed dus we gaan zeker terug.
Beste Lisa,

Bedankt voor uw recensie! We gaan uw bevindingen bespreken met het bedienend en keukenpersoneel om zo steeds beter te worden. Goed om te lezen dat u zeker nog eens langskomt.

Met vriendelijke groet,

Team Vis à Vis
Roel A.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2013
Leuk restaurant!
Heb er heerlijk geluncht. Ook geweldig dat je allemaal kleine porties kan bestellen.
Dat maakt het kiezen van een gerecht een stuk makkelijker.
Ach doe mij maar van alles een beetje.
Het enigste wat ik wel minder vond was dat de vissoep erg waterig en zout was en de bediening iets wat te afwezig (misschien hadden ze hun dag niet)
Desalniettemin heb ik er heerlijk gezeten
Bedankt voor uw feedback! We zullen uw recensie aan de keuken- en bedieningsbrigade voorleggen; zodat we u volgende keer nog beter van dienst kunnen zijn.