Amadore Grand Café Raymondo

6,6
6,6
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Aan het eind van de middag daar een glas Sauvignon gedronken. Heerlijk, goede wijn, juiste temperatuur. Vriendelijke bediening (de eigenaar?), geweldig uitzicht. Oesters gegeten. Mwah.... niet goed geopend en geserveerd met een laurierblad. Wèl goed van kwaliteit. De Zeeuwse garnalen waren ook gewoon lekker. Na een strandwandeling daar dan maar eens gaan eten. Wat een afknapper! De Sauvignon was nu lauw. Het ene voorgerecht, Zeeuwse vissoep, was lekker maar zeer gebonden en veel te veel, een maaltijd. Het andere voorgerecht, brood met boter en tapenade, werd een kwartiertje daarna geserveerd en ook dit was echt veel te veel. Hoeveel eten wordt hier weggegooid? De Risotto Tartufo die volgde was letterlijk niet te eten, gewoon een smerige smaak en penetrante geur. Toen we dat lieten weten was de reactie dat men dit wel vaker hoorde, maar dat een nieuwe portie net zo zou smaken: "zo smaakt truffel". Welnee, zo smaakt truffel helemaal niet! Wij weten echt wel wat we eten. De mosselen "op Italiaanse wijze" waren klein, te lang gekookt en met Italië had het totaal niets te maken (prefab groentemengsel van de groothandel?). Dan maar koffie en Espresso na. Die bleef twintig minuten uit en vervolgens werden koffie en Cappuccino geserveerd. Dat werd snel hersteld. De bediening was nauwelijks verstaanbaar, stapelde vergissing op vergissing, maar deed duidelijk zijn best. Hij moet het vak èn de taal nog leren. De muzak is vreselijk. De herentoiletten zijn smerig. En de rekening klopte niet. Jammer. Dit is een geweldige plek om te vertoeven: een prachtig uitzicht, lekkere stoelen, leuk ingericht. Met een upgrade in de keuken, beter geschoold personeel in de bediening, schone toiletten en goede lounge muziek valt er best iets van te maken. En dan staan ze in de rij hier, alleen al vanwege de zonsondergang. Nu niet. Heel jammer. We komen over een jaar terug. Eens kijken wat de eigenaar doet met al die negatieve recensies.
JKN .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Niet doen! De gerechten zijn op de kaart veelbelovend, maar missen smaak. Het eten is gewoon slecht verzorgd. Afgezaagde garnering, prijssticker nog op de kaas op de kaasplank, een vies glas met panna cotta... De bediening heeft geen idee. Erg jammer!
David V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
In juni hebben wij onze bruiloft bij Grand Café Raymondo gevierd. Wat hebben wij en onze gasten genoten. Een dag om nooit meer te vergeten. Natasja en Patrick hebben alles tot in de puntjes verzorgd en ervoor gezorgd dat het ons aan niets ontbrak. Alles was super geregeld, de locatie, het eten, de bediening en de sfeer waren top. Nog steeds denken wij met zoveel plezier terug aan onze trouwfeest bij Grand Café Raymondo.

Marank L.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
Op 14 december bij Raymondo geluncht. Het kostte moeite om de aandacht van het personeel te krijgen om wat te bestellen. Een van de medewerkers (gerant/bedrijfsleider?) kwam bij ons en de buren een praatje maken en leunde amicaal op mijn schouder. Daar houd ik al helemaal niet van !!! Het broodje met kipfilet bestond uit één plakje met wat saus. Treurig voor die prijs. Niks positiefs? Jawel, de koffie was redelijk en het uitzicht perfect.
E B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
Wat een dramatische afknapper! Gezellig op vakantie in Zeeland en dan dit als eerste ervaring: op kabeljauw met frites, een pan mosselen en twee kindermenu's (kroket met frites) ruim 1,5 uur wachten. Dan vervolgens de kabeljauw dubbel gebakken/opgepiept en smaakloos. En we waren niet het enige tafeltje met deze ervaring.
In de zaak een 'baas' die de welwillende onervaren bediening van hot naar her laten rennen, maar zelf niet achter de counter vandaan komt om een klacht aan te horen. Kortom een schande voor de plaatselijke horeca.
René B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Eerste keer....nooit meer. Goede witte huiswijn, geen water op tafel en wordt ook niet om gevraagd. 4 pers. Scampi's look. Sashimi tonijn ,mossellen in bier. Redelijke kwaliteit. Vriendelijke bediening maar te jong en onervaren. Geen peper en zout. Rokers zijn we. Bij het roken geen attentie voor een asbak. Hoofdgerecht. Fruits de MER. Met krab besteld, kwam zonder krab door en niets gemeld....
Karig uiterlijk. Niets bijzonders. De prijs wel! Tong 450 gr. Haalde de 350 gr niet, matig gebakken. Doorgeslagen. Twee halve kreeften, goede kwaliteit met bijgeserveerde coquilles. Lekker.
Prachtig aan zee gelegen. Mooi terras. Goed voor een drankje maar niet om te eten.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2014
Het was een mooie dag , wij dachten even snel iets te eten , na 50 min kwam de soep na nog een 40 min kwam het hoofd gerecht de beloofde 5 min werden er 15 min , er waren zelfs klanten die niet wachten op het hoofdgerecht , bediening moet alerter zijn op de slechte aanvoer uit de keuken , dit kost klanten,
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Voor de derde keer hier gegeten. Het eten is zonder meer goed en mooi vers. Wel gaat bij de bestelling steeds iets mis...;. de tweede keer hadden twee van de vier tafelgenoten hun bord al leeg voordat de andere twee geserveerd werden. De ober compenseerde dat overigens ruimhartig met deserts op rekening van het huis. De derde keer was er een `hapje` ipv een voorgerecht geleverd en kwamen de (heerlijk grote) oesters ergens middenin de gerechten ter tafel ipv vooraf. Mss te weinig personeel op drukke dagen? Hoe dan ook het eten en de ambiance is goed dus we gaan zeker terug.
Beste Lisa,

Bedankt voor uw recensie! We gaan uw bevindingen bespreken met het bedienend en keukenpersoneel om zo steeds beter te worden. Goed om te lezen dat u zeker nog eens langskomt.

Met vriendelijke groet,

Team Vis à Vis
Karen H.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2014
We hebben de dagschotel, kabeljauwrug en kindermenu pasta met zalm. De dagschotel was griet met coquille. Coquille was uitstekend gebakken. De vis ook, maar voor ons te zout. De bediening was heel flexibel. We wilden ipv frietjes prak-aardappelen en gebakken aardappelen. Verder wilden we geen roomsaus bij de pasta, maar tomatensaus. Ze overlegde het met de kok en alle wijzigingen waren geen enkel probleem. De pasta was lekker.
We vonden de inrichting erg sfeervol.
Beste Karen,

Bedankt voor uw recensie! We bespreken het met de keuken- en bedieningsbrigade en hopen zo een steeds betere service neer te zetten. Nogmaals dank voor uw bezoek.

Met Grenzeloos Gastvrije Groet,
Team Amadore
Roel A.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2013
Leuk restaurant!
Heb er heerlijk geluncht. Ook geweldig dat je allemaal kleine porties kan bestellen.
Dat maakt het kiezen van een gerecht een stuk makkelijker.
Ach doe mij maar van alles een beetje.
Het enigste wat ik wel minder vond was dat de vissoep erg waterig en zout was en de bediening iets wat te afwezig (misschien hadden ze hun dag niet)
Desalniettemin heb ik er heerlijk gezeten
Bedankt voor uw feedback! We zullen uw recensie aan de keuken- en bedieningsbrigade voorleggen; zodat we u volgende keer nog beter van dienst kunnen zijn.
Amber_K .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Geweldige sfeer en super eten ! We hadden met zijn tweetjes de Fruit de mer, wat er niet alleen geweldig uitzag, maar ook nog eens heerlijk was. Gezellige avond gehad en ook nog een poos met de eigenaar gekletst. Kortom : heerlijk uiteten geweest =)
TatjanaB .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2013
Wij hadden een geweldige avond bij Vis à Vis! Ik was eerst sceptisch omdat ik niet echt een vis fan ben, maar ik was positief verrast dat er naast de visgerechten ook andere lekkere dingen op de kaart stonden! Ik heb toen wel de vissoep van mijn vriend geprobeerd en die was zo heerlijk dat ik ook nog eentje bestelde! En toen kwam zelfs nog chefkok Ijsbrant langs onze tafel! Super gezellig, leuk sfeer, vriendelijke service!
Christina E.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2013
Heerlijk gegeten, chefkok IJsbrant was er en kwam aan tafel. Een flesje wijn koste maar 17 euro. We hadden de catch of the day en dat was echt heerlijk. Echt de moeite waard!