Amadore Cafe Restaurant Stefano's

Boulevard Bankert 756 4382 AC Vlissingen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Amadore Cafe Restaurant Stefano's

Edwin K.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Op het uiterlijk afgegaan. Gezellige tent. We waren al laat dus meteen eten besteld. We hebben er een uur op moeten wachten. Toen we vroegen of we misschien vergeten waren kregen we een andere serveerster die bijna geen nederland sprak. Je hoopt toch een beetje op een excuus als je al een uur zit te wachten maar helaas. Eten is best ok maar voor het soort eten verwacht je wel een beetje tempo. Wel westmalle op de tap dus dat is dan weer een plus!
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Vandaag lunch bij stefano's.Vroeger was het heel goed nu heel slecht!!Dat je het durft te serveren is wel heel dapper!We hadden clubsandwich met kip niet naar binnen te werken!!Frietjes van zoon waren slap! Om ons heen zwarte spekpannenkoek ,mensen die hamburger opaten en broodje vermeden en spiegelei met daaronder plakje kaas en ham!!Hoe durf je het te serveren en hoe kan je zo diep zinken??!!
Suzanne_en_niels .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Heerlijk geluncht hier. Leuk tentje aan de boulevard. Gezellige zitjes en sfeervol ingericht. Salade met garnalen, brie en stoofperen was erg lekker. De kroketten waren ook goed!
Marank L.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2014
Op de dag voor Kerstmis hier geluncht. Het was erg rustig binnen en de medewerkster kwam snel om onze bestelling op te nemen. De lunch was zonder meer goed, de koffie lekker. Wat wil een mens nog meer met zo'n uitzicht over de zee.
Lian78 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
Wederom gekozen voor Stefano's, omdat het gewoon altijd goed bevalt. Mooi gelegen aan de boulevard, met een fraai zicht op de zee. Een gastvrij ontvangst, vriendelijke bediening en een heerlijk diner gehad met 3 personen. Voor- en hoofdgerecht, bij alledrie was het helemaal top, zoals altijd!
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Vanaf januari t/m 30 september hebben wij via de Royal Club actie "Gratis Diner voor 2e persoon" minsten 15 keer bij Stefano gedineerd. Alle keren hebben wij heerlijk gegeten en het personeel
was vriendelijk en behulpzaam ook toen wij met de kinderwagen graag op de bovenverdieping wilden plaats nemen.Wij genoten van het mooie uitzicht de bijzondere zonsondergangen over de Westerschelde en alles wat ons werd voorgeschoteld.
Daarom willen wij hierbij ook het personeel hartelijk bedanken voor de goede service en we zullen beslist weer snel een keer bij jullie op bezoek komen.
Marank L.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
Geluncht bij Amadore bij redelijk goed weer op het buitenterras. Werden er op attent gemaakt dat onze wagen verkeerd stond geparkeerd en werden verwezen naar een parkeerplaats van Amadore zelf aan de achterkant. Bediening bijzonder attent van begin tot einde. Onze lunch was brood met garnalenkroket (wel klein maar wel goed), garnalen, tonijnsalade en gerookte zalm. Prijs € 12 p.p. Mijns inziens een redelijke prijs. Komen terug alleen al vanwege het uitzicht.
Nico G.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Voor de nachtmarkt een haampje eten bij stefano's.
Mandje brood besteld duurde heel lang vergeten door te geven.
Hoofdmenu spareribs en biefstukpuntjes besteld spareribs waren nog rouw gemeld en terug naar de keuken na 13 minuten terug op tafel nog niet gaar en de friet die er boven oplag zo slap als een vaatdoek .
Weg laten halen hoefde ik niet meer partner had het eten al op zou niemand aanraden om hier te gaan eten zeer slecht.
Wel excuus gemaakt door de bediening maar heb je dan helaas niets meer aan.
Csa .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2014
Gelunched na strandwandeling , uitsmijter ham kaas met vloerbrood ? Zag er niet uit , eieren te doorbakken en de sla leek niet fris , bord slecht opgemaakt prijs redelijk .
Christina E.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
Het mooiste plekje in Zeeland. We hadden een tafel boven en keken over de zee. Geweldig!
We hebben een lekkere sate op en waren nog geen 50 euro kwijt. Een echte aanrader!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2013
Voor het eerst in Vlissingen op de Boulevard. Koude gure dag en na een vergadering gaan lunchen bij Grand Café Stefano's. De eerste indruk van de zaak modern en eigentijds. Ronde banken met hoge leuning waar je met 4 tot 6 gasten kan zitten aan je 'eigen' tafel. Alles zo gesitueerd dat je nagenoeg van alle tafels door de enorme glazen pui naar de zee kan kijken. Goed gedaan. Heeft naar mijn smaak alleen niets met een Grand Café te maken, maar goed.

In de hele zaak stond één dame om te bedienen. Bij binnenkomst netjes een tafel gekregen, helaas nam ze niet mijn paraplu aan of vertelde ze mij waar ik die kon neer zetten. Detail ik weet het maar dat mis ik dan toch geloof overigens dat er geen plek was om je jas op te hangen of je paraplu neer te zetten. Later in zaak waar toch steeds meer mensen binnen liepen bleef het tempo en service op niveau. Prima

Snel de kaart gekregen en een drankje. Een saté van de kaart geplukt wat na niet al te lange tijd op tafel stond. Goed opgemaakt boord. Saté saus apart van het vlees geserveerd net als de friet en de mayonaise. Ook nog apart uitjes en atjar klein beetje kroepoek...duidelijk over na gedacht.

De smaak van het vlees goed maar duidelijk geen zelf gemaakte saté. Ook de saus had de typische smaak van fabrieks saus. Daarom overigens niet slecht.

De prijs is gelijk aan de kwaliteit. Twee wijn en één Saté Kip voor het bedrag van € 18,-. Dat klopt wat mij betreft.

Als je gewoon wat wil eten, niet te veel wil betalen maar toch smakelijk in een mooi decor,wat naar mijn smaak meer een inrichting is van een club dan een Grand Café, ga dan naar Grand Café
Amberh .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Wat mij in dit restaurant opviel, was de bediening.
Ontzettend gastvrije dames, waarbij je de indruk kreeg zeer welkom te zijn.
We hebben een vis- en vlees gerecht gegeten.
Het eten was goed en de prijs kwaliteit verhouding redelijk.
Amber_K .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2013
Mooiste plekje van de Vlissingse Boulevard ! Wij hebben hier van de zomer heerlijk mosselen gegeten, met uitzicht op zee. Trendy ingericht, echt mijn smaak. Verder vond ik de rekening echt een meevaller ! Dus zeker een aanrader als je is een hapje wil eten aan de zeeuwse kust
Paula R.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2013
Mooie plek, oogt trendy, vriendelijke bediening maar het eten was slecht. We aten mosselen die een raar gebrand geurtje leken te hebben. Kleine schaaltjes salade en frites. Werkelijk niets bijzonders. Belachelijk dure drankjes. Ik ga hier nooit meer naar toe en raadt het iedereen af.
Testkok .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
Gelunched. Kleine kaart, maar wel bijzondere gerechten. Bediening vlot en zeer vriendelijk. Open sandwich met carpaccio erg lekker en zeer ruim belegd. Open sandwich met gegrilde groenten en humus wel lekker, maar eentonig. Weinig grillsmaak.
Earl grey thee bleek mix van groene thee en erg bitter. Toen wij er waren stormde het, vervelend dat de automatische deur telkens openging en koude lucht bracht. .