Amadore Cafe Restaurant Jersey

Grote Markt 28 4461 AJ Goes Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Amadore Cafe Restaurant Jersey

YlR R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Koffie met gebak genomen bij dit restaurant.
Gebak is van multi vlaai of lijkt er verdacht veel op. Geeft niet is prima maar dan ook de prijs erop aanpassen, €3,50 is teveel voor een klein puntje gebak.
Koffie is goed. Jammer dat er van het kopje diverse stukjes porselein af was gestoten. Gooi dit gewoon weg zeker als je met je mond eraan moet komen je haalt je lip eraan open en het is onhygiënisch .
Personeel zou de kleding wel eens mogen strijken.
En losse lange haren....... Bah.
Zaak oogt rommelig. Diverse dozen in het zicht en kastje onder de kassa vol rommel. Rond de afvalbak veel troep van papiertjes etc die er naast waren gevallen.
Tafels plakkerig. Irritante ding dong bel vanuit de keuken.
Agara .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
We hadden spareribs besteld, erg zout, vlees proefde je niet, absoluut niet voor herhaling vatbaar. De plek is mooi, maar je gaat toch om te eten.
Chrismerkx .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Eten is goed voor een betaalbare stadshap. Interieur is gezellig. Niet bijzonder druk. Medewerkers zijn modern. Je moet geen schrik hebben van tatoeages op de borst.
Kaatjeblanche .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Vriendelijke en snelle bediening. Het eten was goed. We waren in Goes om alleen even snel een hapje eten onderweg terug naar Brabant. Op die avond verwachtten we een storm, dus we moesten echt het weer in de gaten houden. Maar het ging net. We hebben toch lekker gegeten en op het moment dat we wilde afrekenen begon t keihard te waaien. Maar de bediening hebben ons snel geholpen en we vertrokken echt op tijd voor de storm. We komen zeker terug als we weer in Goes zijn
LinaGeeve .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Leuk zitten hier aan het Plein. Vooral tijdens de Molentocht Goes met al die prachtige oldtimers die hier hun tussenstop houden. 1 vriendelijke en behulpzame serveerster, die krijgt een 10 van mij. Ze zocht nog mee naar een verloren telefoon van een andere klant, en vond die ook nog (hij zelf niet). Voor mij haalde ze een aansteker, zodat ik toch lekker van mijn sigaar kon genieten. Aan het eind van de dag teruggegaan. Ik wilde een consumptiebon inwisselen voor een glas witte wijn. Op de bon stond, dat dat kon. Een andere (slome) serveerster zei, dat dat een foutje was. Koffie of thee kon ik daarvoor krijgen. Ik zei, dat ik de koffie dan later wel zou nemen, en zou betalen voor de wijn. Toen ik later om de koffie vroeg, kon dat niet meer met de bon, het was nu al zes uur geweest...Dikke onvoldoende voor deze dame dus. Gemiddeld kom ik dus uit op een 5.
Het eten was lekker maar niet bijzonder. Prijzen aan de hoge kant, maar daar zal de toplocatie aan het Plein debet aan zijn. De verschillende soorten oesters kan je per stuk bestellen, prijs aan de hoge kant (2,95 - 3,95) maar helaas hadden ze ze niet...
Nee, geen favoriet bij mij en door die slechte serveerster is dit geen aanrader voor anderen.
Lina Geeve
Janny76 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Leuk grand cafe en heerlijk terras!
Erg gezellig aan de markt in Goes, je kijkt lekker van je weg naar de mensen die door de stad lopen. Toen wij er waren was er kermis waardoor het erg druk was. Desondanks loopt het allemaal soepeltjes met voldoende personeel en een goede organiatie, deze eigenaar neemt zijn vak zeker serieus.
Eten was prima in orde, niet super bijzonder maar prijs/kwaliteit klopt gewoon.
Heerlijke plek om lekker te terrassen en mensen te kijken, service springt er positief uit; zeker vergeleken met de rest van het plein.
Laurens U.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
Pizza besteld, was aardig maar zeker niet super. De topping was een tikkie flauw allemaal. Over de bediening niks te klagen.
Rianda K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2014
Heerlijk op het terras een lunch genomen. Locatie is mooi, zowel binnen als buiten. Eten is gewoon goed net als de bediening. Niet super verrassend maar ook zeker niks op aan te merken. Ik zou er volgende keer best weer naar toe kunnen gaan.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Hier overnacht (doen we voorlopig niet meer) en ontbeten. Ontbijt gelukkig eindelijk nu eens niet steeds zo'n veelomvattend buffet, waar je iedereen zijn/haar bord meerdere keren ziet volladen, maar gewoon op elke tafel verschillende soorten brood en beleg, waaronder ook een hardgekookt eitje, en vers geperste jus d' oranges. Bediening vriendelijk, maar slordig. De voordeur stond open bij harde wind, die de klapdeuren achter de voordeur open blies, waardoor het onaangenaam zitten was. Het zou allemaal veel beter kunnen en zowel het pand zelf aan de buitenkant alsook de locatie aan de Grote Markt zijn werkelijk top.
P K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Leuke verrassing dit restaurant. Mooie ambiance, vriendelijke bediening, tafels ver genoeg uit elkaar. Lunch met prima kalfskroketten en, op verzoek, ciabatta i.p.v. die wattenbroodjes. Wel vreemd dat er, nota bene in Zeeland, geen mosselen besteld konden worden. Nou ja, toch weer een leuke plek ontdekt in dat verder grauwe Goes.