Deltaplein 605-606 2554 GJ Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Altro

Genieten aan de zee

Geopend in 2005 en inmiddels echt een begrip in Kijkduin en omstreken. Gelegen aan de voet van de duinen met een adembenemend uitzicht over zee. De perfecte plek om in alle rust te genieten van een gastronomisch diner. Laat je in de watten leggen door de bediening en neem het er eens flink van.

Meer informatie over restaurant Altro

- Ontbijt 09:30 - 12:00
- High Tea 12:00 - 16:30
- Wijnbar 17:00 - 23:30

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Altro

Ben-en-Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Leuk restaurant. Vriendelijke ontvangst en bediening. Drie gangen diner smaakte voortreffelijk !! Consumptieprijzen zijn redelijk. Leuke avond gehad.
Roswitha D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Prima menukeuze en het eten is goed bereid. Ondanks dat Kijkduin de komende periode wordt heringericht/nieuw gebouwd blijft dit een mooie plek.
Pepijn L.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Aangenaam tafelen, verrassingsmenu is aanrader!
Niels K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
goede bediening en heerlijk eten in een gezellige sfeer, geen aanmerkingen.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Door de verbouwing op Kijkduin een beetje moeilijk te bereiken. Maar als je eenmaal op het terras zit merk je er niets meer van. Aardig personeel. Hebben een prima avond gehad. Gaan zeker nog een keer.
Ben-en-Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Rustig gelegen restaurant in Kijkduin. Vriendelijke ontvangst en vriendelijk en deskundig personeel. Hadden tijd voor een praatje. Kok is super !! Niet alleen smaakte het 3 gangen diner voortreffelijk maar de presentatie is oogstrelend. Komen zeker terug.
Ronn V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Wederom via een actie bij Altro genoten van een 3-gangen-menu én nog een leuke amuse.
Ja, we komen hier graag.
Omdat wij een zéér voordelig arrangement hadden gewonnen is de prijs-kwaliteitsverhouding nog véél beter dan "erg gunstig"!!
Zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht (kabeljauw resp. kippedijfilet) waren weer voortreffelijk.
Het alternatieve nagerecht (creme brulee was op) was naar onze mening nog lekkerder dan de (vorige keer geproefde) creme brulee.

Het volgende arrangement ligt al weer klaar.
Om naar uit te zien .
martin M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
smaak, bereiding is goed ontvangst en attentheid is goed goede ambiance zat er net tegen aan voordat hoofdgerecht door kwam al met al prijs kwaliteit is goed komen zeker weer terug
Ronn V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Via een actie (vakantieveiling) mogen genieten van een 3-gangen menu bij Altro. Had daar een keer gezongen, dus leuk om terug te gaan. Leuke spontane ontvangst.

Een beperkte, maar goede keuze aan voor- en hoofdgerechten.
Verrassing: er kwam vooraf nog een -overigens heerlijke- amuse langs. Héérlijk!
We hadden beiden een carpaccio als voorgerecht er hebben er van genoten
Hoofdgerechten (steak, respectievelijk zeebaars) zagen er niet alleen mooi uit, maar hadden ook prima smaak. Kwantiteit ook voldoende (je hebt immers een 3 gangen diner)
Nagerecht was een feestje; een soort grand dessert, met mooi verschillende smaken.

Kortom, zeker voor een herhaling waard. Een aanrader.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Eten was lekker, alleen hadden ze helemaal geen ijs, scholfilet en zalm en het toetje (chocoladetaart met sinaasappel) was niet compleet (helemaal geen sinaasappel).. Vond ik wel heel erg teleurstellend, vooral op een dag als Valentijnsdag.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Zeer pretentieus en daarentegen niet geweldig. Teveel geld voor te weinig eten en niet echt bijzonder van smaak of verrassend. Ik ga er niet meer heen.
S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Kwaliteit van het eten is goed, en de bediening is servicegericht. De prijs van de wijnen per glas vind ik wel hoog. Ik kom zeker terug.
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Afgegaan op de recensies van Iens. Voorgerechten zeer hoog geprijsd voor wat je krijgt. Hoofdgerecht eendenborst zeer matig vet niet uitgebakken vlees te gaar bijlage zeer minimaal bijna geen groente. Nagerecht drie bollen roomijs was uiteindelijk twee bollen vanille en 1 sorbetijs geen verschillende smaken aanwezig.
Al met al voldoet niet aan de verwachting.
clancy70 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Weer heerlijk gegeten!! De Italiaanse wijn was ook uitstekend. Goede bediening en fijne sfeer. Wij komen hier vaak en altijd goede kwaliteit eten.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Ondanks dat we niet erg vroeg: een tafel voor 19:00 uur, geboekt hadden, werd ons gesprek bijna voortdurend overstemd door een huilende baby van gasten aan een naburige tafel.
Reinier V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Prima eten, maar niet goedkoop. Verrassingsmenu bestond echt uit verrassingen, en aangename. Achtergrondmuziek bleef niet bepaald op de achtergrond.
Coline V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
zo vroeg in het nieuwe jaar (3 januari) altijd moeilijk een goed restaurant te vinden dat open is; prettig verrast door dit voor ons nieuwe restaurant, heerlijk gegeten en fijne service.
emile V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Het was een prima avond. Eten zeer smaakvol. Goede bediening. Tevreden klant dus.
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Zeer tevreden. Een plek waar we regelmatig terugkomen. Goeie kwalitatieve service en lekker eten
Gezellig voor de rest zie boven bij de ingevulde vakjes
Cisca V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017