Over het restaurant Altro

Genieten aan de zee

Geopend in 2005 en inmiddels echt een begrip in Kijkduin en omstreken. Gelegen aan de voet van de duinen met een adembenemend uitzicht over zee. De perfecte plek om in alle rust te genieten van een gastronomisch diner. Laat je in de watten leggen door de bediening en neem het er eens flink van.

Meer informatie over restaurant Altro

- Ontbijt 09:30 - 12:00
- High Tea 12:00 - 16:30
- Wijnbar 17:00 - 23:30

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
vriendelijke ontvangst en prima kwaliteit
tussen de gangen wel even moeten wachten i.v.m. drukte
helaas wel veel lawaai van andere gasten die dachten met niemand
rekening te moeten houden.
Hana D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
We waren met een AH restaurantactie. Voor ons had restaurant Altro een speciale menukaart. Men kon uit vlees, vis of vegetarisch kiezen. De bediening was vriendelijk. En het eten leek op kunstwerkjes. Niet alleen onze smaakpapillen werden gestreeld maar ook "het oog".
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
13/8/2017 1e keer bij Altro. Leuke bediening en erg goed gegeten. Fles wijn voor heel leuke prijs!! we komen zeker nog eens!
Anthony V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Lekker gegeten, het 4 gangen verrassingsmenu en een lekkere fles witte wijn erbij. Klein foutje gemaakt in het begin door de bediening, daar brachten ze de eerste gang met Zalm, terwijl we hadden aangegeven dat we geen vis en schelpdieren wilden. Verder gelijk prima opgelost.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
aanrader, heerlijk gegeten, prettige bediening, hele goede prijs kwaliteit verhouding, zeker iets om terug te komen. leuk uitzicht op de Noordzee
Sylvia J.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en omdat we A.H actie hadden, kregen we speciale menu en we mochten uit 3 verschillende menu's kiezen van elk voor-hoofd-en nagerecht. Het eten was goed en smakelijk, ben naar 9 verschillende restaurants gegaan met de A.H actie, dat ik niet meer precies weet wat we hebben gegeten, maar nog wel weet hoe zij ons hielpen en dat was goed en het eten was goed en daar gaat bij mij om.
De sfeer in het restaurant vonden wij ook gezellig.
janvanderijt .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Leuke prettige bediening. Gerechten waren lekker, heerlijk op terras gezeten en van de avondzon genoten met uitzicht op de zee.
Jammer dat naar alle waarschinlijkheid deze locatie ivm de nieuwe ontwikkelingen in Kijkduin gaat verdwijnen
Paula M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Deze keer weer van de AH actie gebruik gemaakt. Het voorgerecht, de zachtgegaarde makreel viel deze keer tegen, te droog, geen smaak. De biefstuk, Japanse aard was niet mooi in schijfjes gesneden zoals we gewend waren, hij lag niet mooi op het bord en was niet mals. De zalm als hoofdgerecht was prima en het toffee met dadelkoektoetje ok. Het wijnarrangement was prima. Het wordt dus tijd voor een nieuw AH keuzemenu.
Cynthia D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Bij drukte galmt het geluid enorm, waaardoor rustig bijpraten tijdens het eten lastig is. Het eten is verder prima, bediening is vriendelijk.
Marieke P.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
We komen vaker bij Altro en hebben altijd goede ervaringen gehad. Deze keer trakteerden we internationale vrienden op een etentje. Jammer genoeg viel het ons een beetje tegen. We kozen voor het 4 verrassingen diner, inclusief 2 culinaire amuses... de amuses hebben we helaas niet gekregen. De tweede gang kregen we gamba's, deze waren apart van smaak. Het desert vonden we deze keer wat karig.
De service was verder prima, toch hopen we dat e.e.a. de volgende keer weer aan onze verwachtingen voldoet.
Henny F.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Wij hebben gebruik gemaakt van de AH aktie. Dan is de keuze beperkt. Wij hebben gekozen voor vis. Dit was goed. Een eenvoudig wijntje kostte 7 euro. Daar de porties niet zo erg groot waren raadde de serveerster aan om er oma's frieten erbij te nemen. de frieten waren echter heel donker gebakken en heel veel kleine harde stukjes. Voor een 3 sterren restaurant vind ik dat een min punt.
A.J. V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Eten is zoals gebruikelijk goed en gevarieerd. O.a. zacht stuk eendeborst.
Jammer genoeg was het stormachtig weer en stonden te veel deuren open zodat wij het flink koud kregen.
Ineke L.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Goed en prettig ontvangst. Heerlijk gegeten, de kok weet van kokkerellen. Smaak was echt genieten van elke hap en de gerechten een plaatje om te zien. Met de AH actie was de keus beperkt, maar dat was absoluut niet erg. Wij hebben een schaaltje friet er bij bestelt en dan had je een goed gevulde maag. Ook de bediening was vriendelijk en tussen de gerechten zat voldoende tijd.. Al met al: alle lof voor de kok en zeker de moeite waard om nog eens te komen eten!
Wij hebben een heerlijke avond gehad!
koosdijkgraaf .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
In het kader van de AH actie konden we kiezen uit drie menu's. Mijn partner koos een vegetarisch voorgerecht met quinoa en het vegetarisch hoofdgerechten was daarover tevreden.
Zelf koos ik als voorgerecht de langzaamgegaarde makreel (Niet lekker) en als hoofdgerecht de zalm. Beide vond ik, qua hoeveelheid, ver onder de maat. Het hoofdgerecht bestond uit een erg klein stukje zalm, overigens heerlijk van smaak, een veegje aardappelpuree en een klein torentje van groentespaghetti. Verder kon je bijgerechten zoals salade, friet e.d. apart kopen. Aangezien we een volwaardige maaltijd dachten te krijgen hadden we dat dus niet gedaan. Jammer, het was erg karig!
Francis W.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Lekker gegeten vond wel de wasabi aardappel puree erg uitgesproken maar het vlees en de saus waren heerlijk voor en nagerecht waren allebei heerlijk en de bieden waren mooi opgemaakt
En dit alles in een fijne omgeving met uitzicht op zee
ap.allaart .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Goed ontvangen, op zich gezellige sfeer. Wij bestelden de carpaccio en die was smakelijk. Als hoofd gerecht hadden we de rundersteak. Deze mag iets meer aandacht hebben (mag wat malser). Het toetje was prima.
Ellen5 V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Ik vind het een verzorgd, leuk restaurant met lekker eten.
Het is tegen het rumoerige aan. Is er iets aan de accoustiek te doen??
Joke M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Prima locatie, fijne sfeer en goede bediening. Sommigen waren wat vroeger dan afgesproken, maar konden al plaatsnemen en alvast wat drinken bestellen. Zijn hier al vaker geweest en komen steeds weer terug.
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten. We hadden een 3 gangen menu van de AH Restaurantactie en hebben er nog een extra tussengerecht bijgekomen. We kregen ook nog een amuse van het huis. De gerechten waren allemaal zeer smaakvol en werden prachtig opgediend. Onze complimenten aan de kok en het personeel, dat van onze avond, een geweldige avond heeft gemaakt.
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Prima gedineerd met AH kaart. Super menu en zeer vriendelijke bediening. Extra genomen als tussengerecht (vis). Ook dit was verrukkelijk.