Over het restaurant Altro

Genieten aan de zee

Geopend in 2005 en inmiddels echt een begrip in Kijkduin en omstreken. Gelegen aan de voet van de duinen met een adembenemend uitzicht over zee. De perfecte plek om in alle rust te genieten van een gastronomisch diner. Laat je in de watten leggen door de bediening en neem het er eens flink van.

Meer informatie over restaurant Altro

- Ontbijt 09:30 - 12:00
- High Tea 12:00 - 16:30
- Wijnbar 17:00 - 23:30

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Altro

Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Eten was lekker, alleen hadden ze helemaal geen ijs, scholfilet en zalm en het toetje (chocoladetaart met sinaasappel) was niet compleet (helemaal geen sinaasappel).. Vond ik wel heel erg teleurstellend, vooral op een dag als Valentijnsdag.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Zeer pretentieus en daarentegen niet geweldig. Teveel geld voor te weinig eten en niet echt bijzonder van smaak of verrassend. Ik ga er niet meer heen.
S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Kwaliteit van het eten is goed, en de bediening is servicegericht. De prijs van de wijnen per glas vind ik wel hoog. Ik kom zeker terug.
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Afgegaan op de recensies van Iens. Voorgerechten zeer hoog geprijsd voor wat je krijgt. Hoofdgerecht eendenborst zeer matig vet niet uitgebakken vlees te gaar bijlage zeer minimaal bijna geen groente. Nagerecht drie bollen roomijs was uiteindelijk twee bollen vanille en 1 sorbetijs geen verschillende smaken aanwezig.
Al met al voldoet niet aan de verwachting.
clancy70 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Weer heerlijk gegeten!! De Italiaanse wijn was ook uitstekend. Goede bediening en fijne sfeer. Wij komen hier vaak en altijd goede kwaliteit eten.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Ondanks dat we niet erg vroeg: een tafel voor 19:00 uur, geboekt hadden, werd ons gesprek bijna voortdurend overstemd door een huilende baby van gasten aan een naburige tafel.
Reinier V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Prima eten, maar niet goedkoop. Verrassingsmenu bestond echt uit verrassingen, en aangename. Achtergrondmuziek bleef niet bepaald op de achtergrond.
Coline V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
zo vroeg in het nieuwe jaar (3 januari) altijd moeilijk een goed restaurant te vinden dat open is; prettig verrast door dit voor ons nieuwe restaurant, heerlijk gegeten en fijne service.
emile V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Het was een prima avond. Eten zeer smaakvol. Goede bediening. Tevreden klant dus.
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Zeer tevreden. Een plek waar we regelmatig terugkomen. Goeie kwalitatieve service en lekker eten
Gezellig voor de rest zie boven bij de ingevulde vakjes
Cisca V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten.
p.bredenhorst .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten goede bediening er werd ons ook verteld dat we binnendoor naar buiten konden vanwege het slechte weer ( heel atent )
Andy M.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Een gezellig en heerlijk restaurant. Vriendelijke mensen en goed opgeleid. Ze verstaan hun vak.
Wij kozen voor het 4 gangen verrassing menu. Kregen een goede uitleg wat op je bord gepresenteerd was.
Mooie opmaak en prima smaak.
Complimenten voor iedereen.
Mvrgr Martin Metselaar en Andy Metselaar Gude
Dance Studio Natya
Marjan R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
We hadden het 4 gangen verrassingsbezoek gekozen. Met 2 amuses. Het was overheerlijk. Jammer dat Kijkduin in 2018 op de schop gaat. Hopelijk komt Altro weer op een mooie locatie terug.
Marja L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Erg gezellig en goed eten
Egon T.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Altijd een genot om daar te komen. Fantastisch eten, heel fijne service in een heel mooi restaurant. Heel fijne en relaxe sfeer en gesitueerd op een toplocatie aan de boulevard.
Gerard R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten,lekkere combinatie van smaken , misschien 1 visgerecht minder en 1 vleesgerecht meer maar dat is natuurlijk persoonlijk ,gezellige sfeer en fijne bediening we komen zeker weer terug !
maria L.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
na een vorige teleurstelling (was in het weekend) was dit maal alles goed verzorgd.
Wij gaan niet meer in het weekend alleen nog door de week
Walter D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
weer heerlijk gegeten bediening top uitleg gerechten dito. mijn vrouw was vol lof een fijne geslaagde avond voor herhaling vatbaar !
bmsteijn S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Weer vriendelijk en correct geholpen!
Hert eten was goed ! We gaan er zeker nog een keer eten!

Ben en Mia Steijn