Deltaplein 605-606 2554 GJ Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      koffie
      thee

Over het restaurant Altro

Genieten aan de zee

Geopend in 2005 en inmiddels echt een begrip in Kijkduin en omstreken. Gelegen aan de voet van de duinen met een adembenemend uitzicht over zee. De perfecte plek om in alle rust te genieten van een gastronomisch diner. Laat je in de watten leggen door de bediening en neem het er eens flink van.

Meer informatie over restaurant Altro

- Ontbijt 11.00 - 12:00
- Lunch 11.00 - 17:00
- High Tea 12:00 - 16:30
- Wijnbar 17:00 - 23:30
Maandag gesloten

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Altro

Ilonka R.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Eerste keer voor ons. Zeer vriendelijke personeel en het eten was verrukkelijk. Voor herhalingsvaatbaar
Lf D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Ik ben eerder bij het restaurant geweest en dat was perfect. Helaas deze keer niet. De carpaccio was waterig, de bloemkool keihard en de kabeljouw smakeloos. De cremeboulee was niet hard en smaakte naar een dun laagje pudding. Jammer
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
We hebben heerlijk gegeten in het zonnetje op het terras van Altro. Fijne bediening die je niet laat wachten en je niet laat zitten met een leeg glas. Fijne service in combinatie met kwaliteitsgerechten.
LOES S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
prima gegeten en aardige bediening
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Fantastisch gegeten. Smakelijk en zeer gevarieerd. Kwam vroeger wel vaker op kijkduin. Helaas is het parkeren op drukke stranddag bijna niet te doen zoveel parkeerplaatsen zijn vervallen door de bouwactiviteiten. Beneden is het winkelcentrum een doolhof van lege winkels geworden en ook een rondje lopen via de boulevard is nu een stille rondgang geworden. Respect voor de ondernemers die trachten hun hoofd boven water te houden.
Yuri H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Geweldig 3 gangen menu, heerlijk carpaccio, de kippen dijen als hoofd ????We hebben genoten van goede service, heerlijk eten !
Patricia C.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Het was voor ons enige tijd geleden dat we voor het laatst bij Altro hadden gegeten. We kwamen hier zeer regelmatig. Maar doordat het nu slecht bereikbaar is was het alweer even geleden na ons laatste bezoek. We werden hartelijk ontvangen bij binnenkomst. En als vanouds hebben we heerlijk gegeten. De bediening was vlot en ervaren. Al met al was het zeker weer de moeite waard!
S J.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
We hadden een 3 gangen menu en de voor en nagerecht waren heerlijk, maar het duurde lang voor het nagerecht kregen. En bij het hoofdgerecht van mijn partner was het vlees zowat zwart en wilde ze het gewoon nog aanbieden. Het is dat wij een andere wilden. Bovendien hadden we 2 portie frites besteld en kregen we er 1. Toen we nog 1 bestelden, omdat de 2e niet hadden gekregen werd het op de rekening als 3e portie friet genoteerd. Er was weinig personeel en daarom denk ik dat het niet zo lekker liep qua service. Ik heb hier eerder gegeten en ik was er toen erg te spreken over, vandaar mijn 2e reservering.
LOES S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
originele menukaart en heerlijke gerechten; vriendelijke service; goede wijn
Cler L.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
.Hele vlotte en aardige bediening
Zelfs was t mogelijk dat de chef een shared plate voorgerechtjes maakte !
Voor herhaling vatbaar.
Het interieur maakt een iets versleten indruk
Job V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Verrassingsmenu (6 gangen) was erg gevarieerd en zat bomvol smaakexplosies. Verdeling vis/vlees kon beter. Service was uitstekend. Zeker een aanrader!
Thora G.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Ze waren heel attent omdat het om onze trouwdag ging. De tafel met liefde gedekt, heerlijke gerechten en echt goede attente oplettende bediening
Piet M.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Ik eet altijd met smaak en plezier bij Altro. De kaart wisselt regelmatig, en het uitzicht op strand en zee met ondergaande zon maakt het plaatje compleet. De kok en de bediening doen hun best en dat merk je. De gerechten komen meestal ook met verrassende smaakaccenten. Ik kan me de cheesecake met framboos en lemon curd nog als bijzonder tongstrelend herinneren. Helaas ging het mis bij het reserveren. Door de overgang van de site naar het reserveersysteem van IENS had ik het juiste tijdstip gekozen, maar niet op de datum gelet. Binnenkort maar eens rechtzetten.
F.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Heerlijk gegeten en een verrassend goed niveau voor een restaurant aan het strand. Prima porties, verrassende smaken en lekker op smaak.
Quinty M.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Onze favo restaurant en dan mag het wat kosten. Maar wat is hier gebeurt ? Bij het wijn bestellen, wordt er gevraagd of wij water er bij wensen.
Bevestigd, ik dacht aan een glas water, maar dan wordt er een hele fles bij gezet, en wordt maar liefst 4.90 in rekening gebracht. Bij de eendeborst, rauwe snijboontjes geserveerd. Rauwe snijbonen zijn giftig ! Bij het andere Black Angus menu, een eierdopje rauwkost en verder geen groente of salade. Black Angus, vraag mij af of het de 100 gram haalde.
Groente en salade staan voor gezondheid ! Dit karige maal, ik vind het geld niet waard en gaan op zoek naar een ander favo restaurant.
Ben-en-Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Leuk restaurant. Vriendelijke ontvangst en bediening. Drie gangen diner smaakte voortreffelijk !! Consumptieprijzen zijn redelijk. Leuke avond gehad.
Roswitha D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Prima menukeuze en het eten is goed bereid. Ondanks dat Kijkduin de komende periode wordt heringericht/nieuw gebouwd blijft dit een mooie plek.
Pepijn L.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Aangenaam tafelen, verrassingsmenu is aanrader!
Niels K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
goede bediening en heerlijk eten in een gezellige sfeer, geen aanmerkingen.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Door de verbouwing op Kijkduin een beetje moeilijk te bereiken. Maar als je eenmaal op het terras zit merk je er niets meer van. Aardig personeel. Hebben een prima avond gehad. Gaan zeker nog een keer.