Over restaurant Altro

Genieten aan de zee

Geopend in 2005 en inmiddels echt een begrip in Kijkduin en omstreken. Gelegen aan de voet van de duinen met een adembenemend uitzicht over zee. De perfecte plek om in alle rust te genieten van een gastronomisch diner. Laat je in de watten leggen door de bediening en neem het er eens flink van.

Meer informatie over restaurant Altro

Cor V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Joanne P.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Verassing menu genomen en was super! Bediening vriendelijk. Echt een aanrader!
Agaath V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij hebben een hele fijne avond gehad bij Altro, de bediening was zeer goed en het eten was heerlijk. Voor allevier. We zijn niets tekort gekomen en zouden er zeker nog eens gaan eten
Ina B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We zouden met de AH restaurantactie bij Altro gaan eten, maar we hebben toch weer gekozen voor een 5-gangen verrassingsmenu. We hadden dit al vaker gedaan en ook deze keer zijn we weer zeer smakelijk verrast. Lekker gegeten van de tonijn tataki, eendeborst, heilbot en de buikspek en varkenshaas. Voor het eerst buikspek gegeten, dat was toch best lekker. Het petit grand dessert is altijd lekker.
Antonia N.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Aversluis .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Dit restaurant heeft een boven- en benedengedeelte. Het bovengedeelte is luidruchtiger dan het benedengedeelte. De bediening is vriendelijk, vrolijk en attent
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Erg simpel voorgerecht, gegaarde makreel was goed van smaak, nagerecht redelijk. Er wordt veel gewerkt met gelatine. Amuses tussen door aardige geste. Verder leuke wijnen voor een redelijke prijs en hele aardige bediening.
L.P. V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Wederom heerlijk gegeten met de AH kortingsbonnen, ook deze keer niets op aan te merken.

Ontvangst aller vriendelijks, met correcte omgangsvormen zoals het hoort in een goed restaurant, komen zeker weer terug, ook zonder AH kortingsbonnen.
Anblacq .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Behalve het voorgerecht (niet aangemaakte sla met plakjes rauwe biet), was het lekker, en gezellig. Veel keus aan goede wijnen, die ook per glas te krijgen zijn.
Goede prijs/kwaliteitverhouding
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het was alweer de vierde keer dat we Altro bezochten en hebben weer een top avond gehad
IPT .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Goede prijs-kwaliteit verhouding. Gerechten zagen er erg verzorgd uit.
Het wachten op het hoofdgerecht duurde te lang. Aandacht van de bediening verslapte wat naar mate de avond vorderde.
Marie-J .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het 3-gangenmenu AH actie kan uitgebreid worden met een 4e tussengang vis of vlees en extra friet en/of salade kan bijbesteld worden. Sfeervol restaurant, leuke bediening en smaakvol eten. Kortom een aanrader!
Renee B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
De service was heel goed! We aten hier met een ah restaurant bon, maar daardoor werd je niet als minder behandeld. Het eten was goed.
VdKolk .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Tussen de gerechten door krijg je twee amuses. Je kunt ook nog kiezen voor een tussen gerecht á €6 p.p. Het eten is erg lekker. De prijs/kwaliteit verhouding is oké, het is niet goedkoop. Bediening is goed.
J.hartman .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Bij de reservering aangegeven dat een persoon geen gluten, geen suiker en geen lactose eet en hier is naar volle tevredenheid rekening mee gehouden! Er was nog voldoende keuze uit het AH-actie menu waarop sowieso hele lekkere gerechten stonden. Kortom; erg lekker gegeten en zeker voor herhaling vatbaar.
Franny S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Eerder bij Altro gegeten.
Mooi restaurant, vriendelijk en professioneel personeel.
Lekker gegeten met zelfs amuses en dat op de kortingskaarten van Ah.
Geen verschil gemerkt met of zonder kortingskaarten.
Complimenten.
Robzwang .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Voor de eerste keer in dit restaurant gegeten via de AH-actie. De carparccio was heerlijk. Mijn hoofdgerecht, de risotto iets te zout. En toetje was ook heel lekker. Fles huiswijn Malbec, ook prima. Kortom we komen nog eens terug.
L.P. V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Heerlijk gegeten met de AH kortingsbonnen, is aan de porties niet te merken, heb er meerdere malen gegeten ook a la carte, voortreffelijke keuken met mensen die plezier hebben in hun werk.
Ontvangst aller vriendelijks, met correcte omgangsvormen zoals het hoort in een goed restaurant, komen zeker weer terug.
Angela A.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Recent gegeten met de Albert Heijn actie en vanaf de amuse tot aan dessert verwennerij. De verfrissende komkommerparfait met citroen coulisse was verrassend, de carpaccio was meer dan voldoende parmezaan en bij mijn broer zijn garnalen kwamen direct de vochtige doekjes voor zijn vingers. De flanksteak was werkelijk heerlijk! En het dessert dat uit diverse lekkernijen bestond was een goede afsluiter van een prima diner met oplettend en vriendelijk personeel.