Over het restaurant Altro

Genieten aan de zee

Geopend in 2005 en inmiddels echt een begrip in Kijkduin en omstreken. Gelegen aan de voet van de duinen met een adembenemend uitzicht over zee. De perfecte plek om in alle rust te genieten van een gastronomisch diner. Laat je in de watten leggen door de bediening en neem het er eens flink van.

Meer informatie over restaurant Altro

- Ontbijt 09:30 - 12:00
- High Tea 12:00 - 16:30
- Wijnbar 17:00 - 23:30

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
MariseR R.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Wij hebben hier zondag 20 juni gegeten, maar viel ons zwaar tegen. Het eten was nog wel redelijk, maar het personeel was zeer slecht en ongeïnteresseerd . Toen wij hier wat van zeiden, kregen wij als antwoord dat wij beter hadden moeten communiceren ???????? Dus dit was eenmalig.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wij komen zeer regelmatig en het is altijd zeer goed , ook het personeel is uitermate vriendelijk ook als is het erg druk.
E H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wij zijn met ze vieren wezen eten. Maar de kaart was klein. Je had drie keuze met het hoofd gerecht of racotti, zalm of steak. En het nagerecht was maar een keuze. Het viel mij tegen.
Penelopejill K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Via de AH restaurant actie hier gegeten.
We kregen eerst een heerlijke amuse waarbij goed werd uitgelegd wat je ging eten. Daarna een 3 gangen menu waar je keuze had uit verschillende gerechten. Mooi opgemaakt en ook heerlijke smaken, 1 aantekening de steak was wel een beetje taai. Maar het was voor de rest allemaal heel erg lekker.
InekeenPeter .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Met de AH spaaractie wezen eten. Voorgerecht van het 3-gangenmenu was slecht, maar werd gecompenseerd door friet met mayo zonder extra kosten er bij te serveren. Hoofdgerecht (zalm) was lekker en ook het toetje was smakelijk. Konden op het terras eten en dat was met het zonnige en warme weer erg plezierig.

Inrichting van het restaurant is casual. Bediening is erg vriendelijk.
Barbara W.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We hadden het 3 - gangen menu. Niet heel spannende, maar wel deglijke gerechten. Met wat goede wijn en water erbij goed te doen.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Zeker met teeners zijn de porties te klein.
Je kan bijbestellen maar dan Is de prijs/kwaliteit ver te zoeken....
Meer een restaurant voor oudere.
pooh_pooh70 .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heerlijke gerechten, prima prijs kwaliteit verhouding. Gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Complimenten voor de cheffkok het was heerlijk.
nellieheggers .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
De vegetarische maaltijd kon beter.
Wij hebben goed gegeten uit de keuze die er voor ons samen gesteld. Mooi gedecoreerd.
Zaten voor een tafel van zes op een mooie plek.
Vriendelijke bedienen. Tot een volgende keer.
Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Sfeervol restaurant aan de boulevard van Kijkduin. Wij kregen het AH-menu: vooraf makreel en quinoasalade. Beide gerechten smaakten prima. Als hoofdgerechten genoten we van zeer malse rundersteak en gegrilde, rosé zalm. Als toetje sticky toffee (taartje met walnoot en gezouten caramel) met vanille-ijs. Bij de thee werden ook nog kleine zoete hapjes geserveerd. De bediening was heel aardig en zeer attent. Er werd veel aandacht aan de gasten besteed. Een aanrader.
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Omdat de menukaart op het intranet best wat indruk op mij maakte, boekte ik hier een tafel voor z'n drieën. Het duurde even voordat we onze eerste wijntjes kregen, maar dat bleek de rest van de avond ook zo, dus wellicht is men hier minder gefocust op de drank voor de klant. Het goede is dat hier ruim 20(!) wijnen van hoge(!) kwaliteit per glas verkrijgbaar zijn: voor een redelijke prijs én er worden geen lullige glazen geschonken.
Toen we de menukaart kregen, werd ons direct gemeld dat zowel de kingkrab, als de oesteres en de gamba´s niet voor voorradig waren. Raar, dachten we, want het was pas 18.30u; maar ach, wellicht is het overdag goed gegaan, dus is het daarom op, vergoeilijkten we onze negatieve gedachten. Wel jammer, want vooral de oesters ´springen´ van de kaart af, en ik had mij er mede daarom op verheugd.
Nadat we onze gerechten hadden gekozen en besteld, kwam de serveerster opnieuw langs: "er is maar één griet, en er is maar één halve kreeft". Toen uitte ik tóch maar even mijn teleurstelling bij deze eerste kennismaking met dit restaurant. Ik wijtte het aan een verkeerde inkoop annex verkeerde inschatting van klandizie op een Tweede Pinksterdag. De serveerster verdedigde zich, nogal afstandelijk en koel, met: "we kopen dagvers in, en hebben vanwege Pinksteren daarom niet alles vers voorradig". Toen dacht ik, dan kun je beter de tent sluiten op een feestdag, toch?! Maar goed, uiteindelijk kwamen we tot een andere keuze en deelden we onze gerechten.
Gelukkig maakte de kwaliteit van alle drie de gangen heel veel goed, want álles smaakte top: de zalm, de griet, de kreeft, de makreel, de steak en de cheesecake. Ook de grootte van de porties en de opmaak van de gerechten was van hoge kwaliteit. Dus alle lof voor de keuken.
Gaandeweg werd de bediening ook langzaamaan weer wat warmer qua toenadering.
De sfeer is er rustig, en de aankleding prima.
Als laatste genoten we buiten op het terras aan de boulevard van een kopje thee en koffie, en ook die waren van een merkbaar betere kwaliteit.
Kortom, het eten is hier (inderdaad) prima, maar sommigen van de bediening mogen ietsjes meer klantgerichtheid tonen; dat laatste ervaren we alle drie graag een volgende keer.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Lekker gegeten op het terras in de zon.
Ik kreeg niet het hoofdgerecht dat ik had besteld, maar er werd meerdere malen excuses aangeboden en ik kreeg een drankje van het huis aangeboden. Keurig opgelost, vriendelijke bediening!!
Mellisa K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Fijne ambiance, goede bediening en fantastisch lekker eten.!prijs/kwaliteit is zeer goed. Wij konden buiten zitten en hebben werkelijk genoten.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Gegeten met de AH bon, de prijs ligt iets hoger voor ons gevoel in verhouding met de kwaliteit. We vonden het wat minder maar de restauranthouder verdient ook weer wat minder door deze aanbieding . Altro is een prima eetgelegenheid op Kijkduin, ze bieden net wat meer dan andere restaurants op Kijkduin.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Heel lekker gegeten ‼️
Heerlijk verse oesters vooraf en toen het ah 3 gangen menu.
Hebben wij al vaak gedaan en mijn partner ( grote eter) vondt het overal te weinig maar bij Altro niet , we konden het niet eens op , echt heel lekker, vers en meer dan voldoende ????????????????????????????????
Willemijn T.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Heerlijk gegeten bij jullie .Mooi en goed verzorgd .Zeer goede bediening ,aardig ,beleefd . Zeker voor een herhaling vatbaar .Kom zeker terug
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Regelmatige bezoeker op de boulevard van Kijkduin en voor ons de beste keuken. Gerechten zijn mooi opgemaakt en er zijn altijd wel uitdagende gerechten te bestellen. Wijnkaart is bovendien aantrekkelijk.
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Waren met z'n tweeën. Dit restaurant aan de boulevard bij Kijkduin straalt meer luxe uit dan de gebruikelijke "hap". Het restaurant is dan ook wel duurder en minder geschikt voor kleine kinderen. Goede vriendelijke bediening, eten kwalitatief goed en verrassend gepresenteerd.
Koos R.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Wij waren met 6personen,sfeer bij altro is goed.het drie gangenmenu is goed.voor gerecht kan beter,maar zo als het hoofd en nagerecht was uitstekend.komen zeker terug bij altro.