Over het restaurant Altro

Genieten aan de zee

Geopend in 2005 en inmiddels echt een begrip in Kijkduin en omstreken. Gelegen aan de voet van de duinen met een adembenemend uitzicht over zee. De perfecte plek om in alle rust te genieten van een gastronomisch diner. Laat je in de watten leggen door de bediening en neem het er eens flink van.

Meer informatie over restaurant Altro

- Ontbijt 09:30 - 12:00
- High Tea 12:00 - 16:30
- Wijnbar 17:00 - 23:30

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Michael W.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Ik heb met mijn moeder geweldig gegeten, alle gerechten waren verfijnd en zo subtiel gekruid
We gaan zeker weer terug!
mhc1 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben gebruik gemaakt van de AH dinerkortingsvoucher. Het samengestelde menu was prima! Voor elk wat wils. Porties waren goed en kwaliteit uitmuntend! We komen hier zéker terug.
evert1954 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Erg lekker gegeten via de AH-actie. Prima gerechten met zorg bereid, opgemaakt en opgediend.
Vriendelijke correcte bediening. Geen grote wachttijden, terwijl het behoorlijk druk was.
Wij komen nog eens terug!
Ciska E.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, bediening was erg vriendelijk en behulpzaam, prijs/kwaliteit erg goed, dieet/allergie goed opgelost. Speciaal 3 -gangenmenu voor AH bonnen, met voldoende keus.
mevr.j.j.e. S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
redelijk goed systeem , herinnering reservering erg betuttelend!
AtDV .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het is dat het regende en ik uitgenodigd werd door mijn moeder voor een lunch voor mijn verjaardag dat we gebleven waren. We werden snel geholpen voor een eerste drankje. We bestelden een wijntje en een glas kraanwater. Werd ons doodleuk verteld dat dit een consumptie was en dus voor betaald moest worden. Als ik ergens een broertje dood aan heb, is om in een restaurant (!) te betalen voor kraanwater als ik daar kom om te eten en geld uit ga geven voor een complete maaltijd. Mijn moeder nam tenslotte wel wijn etc. Als ik alleen kwam om wat te drinken - zeker aan een strandboulevard - dan snap ik wel dat je misschien een spa blauw moet bestellen. Maar als ik meer kom uitgeven dan alleen dat drankje, dan verwacht ik op z'n minst dat als ik kraanwater wil, dat ik dat gratis wordt aangeboden !! Dit kon absoluut niet volgens de serveerster ! Gewoon belachelijk. Wellicht dat zij er niets aan kon doen, maar dit is echt een signaal naar de eigenaar / uitbater !! We waren bijna weggelopen. Wel hadden we opeens geen zin om uitgebreid te lunchen hierdoor en hebben dus beiden alleen de biefstuk besteld. Deze was Érg lekker !! De frites waren ook top. De salade werd droog (zonder dressing) geleverd. Toen we vroegen voor de dressing, werd gezegd dat dit de manier is hoe het bedoeld was. De tafel naast ons vond het ook vreemd dat ze "droge" sla moesten eten. De serveerster heeft wel keurig p ons verzoek wat geregeld. Wel raar.....sla zonder dressing. Ik heb dus al die tijd (ook uit protest) niets gedronken, totdat mijn moeder een andere ober verzocht om een glas kraanwater. Deze jongeman was zo aardig om dit wel aan te bieden.
Het is dat de ambiance prima is en het vlees erg lekker was voor een redelijke prijs, dat ik misschien nog een keer zal proberen, maar bij binnenkomst zal ik eerst vragen of ik moet betalen voor kraanwater. Als dat het geval is, kom ik nooit meer terug. Dat mensen water uit een flesje drinken, is prima en moeten ze kunnen krijgen als ze dat willen. Dat mensen ook heerlijke Haagse kraanwater willen, moet ook kunnen.....maar daar hoeft m.i. niets voor gerekend te worden. Stel dan een limiet in dat kraanwater gratis is boven een besteding van bijv. € 5,-. Zo voorkom je klaplopers. Het gaat mij niet zozeer om het geld, maar om het principe. Ik schijf nagenoeg nooit resensies, maar ben nog zó teleurgesteld van vanmiddag dat ik dit schrijf om een punt te maken ! Ik hoop dat hier aandacht aan besteed wordt.
Overigens: bedenk maar eens hoe belachelijk het is om water uit een fles te drinken terwijl het nederlandse duinwater kwalitatief tot de beste ter wereld behoort !!! Zo voorkom je transportemissies, flessenafval, etc. !!!!
Waterflessen in een restaurant in de sahara.........ja ....die wil ik wel snappen en voor betalen.
Excuus voor negatieve feedback, want dit restaurant verdient meer....maar ik MOEST dit even kwijt !!
Succes !
JGC P.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Mijn vriendin en ik vonden het restaurant sfeervol, het eten was heerlijk, en de bediening prima
Echt een aanrader. Wij komen hier zeker nog eens terug.
gerard H.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Helaas is een van mijn gasten na het eten van Griet een zeer onrustige nacht met misselijkheid en braken doorgemaakt.Verder vonden wij de bediening vrij afstandelijk en steriel.Door vrienden vooraf bestelde fles Cava werd zonder enige affectie ingeschonken.
cat D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Het eten was prima, de prijs voor een glas wijn vond ik aan de hoge kant.
Waarschijnlijk omdat de boel plat gaat wordt er niet meer veel aan het interieur gedaan. De toiletten beneden zijn niet meer van deze tijd.
karinram .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij Altro. Het personeel is professioneel en weet van gastheer/gastvrouwschap is. Het wisselen van een tafel was geen enkel probleem en werd zonder problemen direct geregeld.
v.d. Linden R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Voor een zakelijke lunch voor 5 personen kozen we Altro op Kijkduin uit.
Aangezien Kijkduin nog meer restaurants heeft hadden we na afloop ontzettend spijt dat we uitgerekend in dit restaurant naar binnenliepen. Maar goed, van te voren weet je natuurlijk niet wat je te wachten staat.

De verwachten waren natuurlijk wat je van een restaurant verwacht. Het tegenoverstelde was waar. En dit was zo jammer.

Een jongedame die onze bestelling op kwam nemen had ongetwijfeld de dag gewoon vrij moeten nemen. Van haar gezicht was al bij binnenkomst af te lezen dat ze alles behalve blij was.

Een van de personen van onze groep bestelde een chocolademelk. De medewerkster vroeg nog of hij er graag slagroom in wilde hebben. Hier bedankte hij vriendelijk voor. Uiteindelijk werd er toch een chocolademelk met slagroom gebracht. Op zich geen probleem. Wel heel jammer. Het zijn de kleine details. Maar goed. Een persoon besloot er toch wat van te zeggen waardoor het gezicht van de toch al niet blije medewerkster, op oorlog- en onweer-stand ging in plaats van dat er excuses werd gemaakt.

Het restaurant was van binnen leuk trendy ingericht. Helaas was de klantbeleving voor ons de aanleiding om familie, vrienden, kennissen, klanten en collega’s er op te attenderen om dit restaurant te vermijden zolang het bestaat.
highwayunlimited .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Altro maakt er echt werk van voor de AH zegeltjes-gasten, die elders wel eens minzaam worden ontvangen. Bij Altro komt alles wat op de kaart staat langs in een keuzemenu om van te watertanden, aangevuld met twee leuke proeverij-hapjes tussendoor.
Vorig jaar ook al en volgend jaar vast weer!
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Mijn tafelpartner en ik hadden elk 3 verschillende gerechten en alle 6 waren om van te smullen. Allemaal van het AH-driegangenmenu. Jammer alleen dat het tussengerecht niet ipv dessert kon, terwijl dit de vorige twee keer wel mogelijk was. Wees daar dan altijd strikt in. Ik keek er naar uit op basis van de vorige twee ervaringen en dan valt de verwachting wat tegen. Bediening was vriendelijk en kwam regelmatig vragen of alles naar wens was. Fijn!
Philip V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Duur:
- vragen om water, krijgen een fles i.p.v. karaf en moeten hiervoor ca. 5 euro afrekenen
- er wordt ons brood aangeboden, staat voor € 5,50 op de rekening
- prijs per glas wijn minimaal 5 euro. Flessen wijn ook aan de prijs

Het eten was redelijk: de carpaccio was heerlijk, maar de risotto leek aangemaakt met saus uit pakje en de entrecote was best taai.

Al met al voor ons de score op Iens niet waargemaakt
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Ik heb mij volledig laten verrassen,het was uitzonderlijk lekker. Dit restaurant zal ik zeker aan mijn vrienden
aanbevelen.
essief .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Voor de derde keer hebben wij via de AH-actie bij Altro weer heerlijk gegeten. Dit keer zaten we beneden in het sfeervolle restaurant. Het menu is telkens anders en er kan gekozen worden tussen diverse gerechten. De gerechten worden aangepast aan een glutenvrij dieet (wel van tevoren melden). Regelmatig komen wij bij Altro voor een drankje of een etentje en altijd is het goed en gezellig.
marytigchelaar .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
In vergelijking met de vorige ah/iens deelname van Altro heeft de keuken zich overtroffen: van voor- t/m nagerecht was het een culinair feestje. Aanrader!!
A. M.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Omdat we met de AH restaurant actie meededen, was de keuze uit de menukaart zeer beperkt.
Spa rood in een glas en niet met een flesje er bij kan echt niet in restaurant van dit niveau.
Rosalinvermeulen .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Ons tweede bezoek aan Altro en weer heel erg fijn. Ik heb genoten van de gamba's en de risotto! Ook de wijn was heerlijk. Erg verrassend waren de amuses tussendoor. Prima service en heel gezellig binnen op een koude en donkere winteravond! Tot de volgende keer!
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Eten was erg goed. Gemarineerde gamba's waren erg lekker, met veel goed gecombineerde smaken van salade, sausje, avocado e.d. Hoofdgerecht: Aberdeen flanksteak was heerlijk mals, met heerlijke groente en aardappelpuree en lekkere (wat zoete, maar combineerde wel goed) saus. Petit grand desert als vanouds, maar wel weer wat andere smaakjes dan de vorige keren. Prijs/kwaliteit verhouding is eigenlijk prima. De wijnen vind ik wel duur (€5 - €7 per glas).