Over het restaurant Altro

Genieten aan de zee

Geopend in 2005 en inmiddels echt een begrip in Kijkduin en omstreken. Gelegen aan de voet van de duinen met een adembenemend uitzicht over zee. De perfecte plek om in alle rust te genieten van een gastronomisch diner. Laat je in de watten leggen door de bediening en neem het er eens flink van.

Meer informatie over restaurant Altro

- Ontbijt 09:30 - 12:00
- High Tea 12:00 - 16:30
- Wijnbar 17:00 - 23:30

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Met mijn vader hier gegeten. Één van zijn laatste wensen. Ik had een veilingbon maar schaamde me eigenlijk wel daarvoor. De sfeer is altijd goed, de bediening weer geweldig en warm. Het eten was deze keer ook voortreffelijk van voorgerecht tot nagerecht. Wij komen zeker terug met of zonder bon. Zij verdienen het echt!!!
Diepak A.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hadden 3 gangenmenu via ah: makreel en steak. De voorgerechten vielen een beetje tegen, maar hoofdgerecht en nagerechten waren uitstekend. De service was ook zeer goed.
Claudia D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het eten was heerlijk en verrassend,de bediening perfect ! Altro heeft alle ingrediënten voor een onvergetelijk etentje.
b58 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Goed ontvangst had liever niet zo dichtbij de deur gezeten. Gebruik gemaakt van AH actie. Erg lekker eten en wij komen nog een keer terug in 2017 om nog meer van te proeven.
RV45 W.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Altro heeft een goede prijs/kwaliteitverhouding. De bediening is alert en attent. De wijnkaart is prima met een goede prijs/kwaliteitverhouding. Kortom voor herhaling vatbaar
Catharina Q.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Keurig restaurant met vriendelijke bediening. Er waren vrij veel bezoekers op de koude dinsdagavond toen wij er waren, wat een goed teken lijkt. De gerechten waren smakelijk, maar niet heel bijzonder. Het feit dat we hier geen gratis kan water kregen bij onze maaltijd, terwijl we wel een fles wijn hadden besteld was voor ons teleurstellend (typisch Nederlands, al zijn er ook in ons land restaurants die dit wél goed doen). Al met al hebben we hier een leuke, maar vrij dure avond gehad.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij Altro. Het tempo was alleen behoorlijk hoog, wat een beetje jammer was, misschien dat dit kwam omdat we via de AH actie geboekt hadden? Maar dit deed niet af aan de kwaliteit van het menu, dat was gewoon goed.
W. A.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Goed ontvangst, alleen het wachten tussen de gangen duurt iets te lang. Bij het eerste drankje en kijkende op de menukaart zou een klein stukje stokbrood of een paar zoutjes en nootjes lekker zijn het zijn van die kleine dingen die minimaal kosten het verblijf veraangenamen.
janvisser41 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
De gerechten werden smaakvol op het bord geserveerd, het nagerecht was een klein feestje voor het oog en de tong.
Was een eerste bezoek, maar het zal daar niet bij blijven.
Michael W.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Ik heb met mijn moeder geweldig gegeten, alle gerechten waren verfijnd en zo subtiel gekruid
We gaan zeker weer terug!
mhc1 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben gebruik gemaakt van de AH dinerkortingsvoucher. Het samengestelde menu was prima! Voor elk wat wils. Porties waren goed en kwaliteit uitmuntend! We komen hier zéker terug.
Ciska E.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, bediening was erg vriendelijk en behulpzaam, prijs/kwaliteit erg goed, dieet/allergie goed opgelost. Speciaal 3 -gangenmenu voor AH bonnen, met voldoende keus.
evert1954 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Erg lekker gegeten via de AH-actie. Prima gerechten met zorg bereid, opgemaakt en opgediend.
Vriendelijke correcte bediening. Geen grote wachttijden, terwijl het behoorlijk druk was.
Wij komen nog eens terug!
mevr.j.j.e. S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
redelijk goed systeem , herinnering reservering erg betuttelend!
AtDV .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het is dat het regende en ik uitgenodigd werd door mijn moeder voor een lunch voor mijn verjaardag dat we gebleven waren. We werden snel geholpen voor een eerste drankje. We bestelden een wijntje en een glas kraanwater. Werd ons doodleuk verteld dat dit een consumptie was en dus voor betaald moest worden. Als ik ergens een broertje dood aan heb, is om in een restaurant (!) te betalen voor kraanwater als ik daar kom om te eten en geld uit ga geven voor een complete maaltijd. Mijn moeder nam tenslotte wel wijn etc. Als ik alleen kwam om wat te drinken - zeker aan een strandboulevard - dan snap ik wel dat je misschien een spa blauw moet bestellen. Maar als ik meer kom uitgeven dan alleen dat drankje, dan verwacht ik op z'n minst dat als ik kraanwater wil, dat ik dat gratis wordt aangeboden !! Dit kon absoluut niet volgens de serveerster ! Gewoon belachelijk. Wellicht dat zij er niets aan kon doen, maar dit is echt een signaal naar de eigenaar / uitbater !! We waren bijna weggelopen. Wel hadden we opeens geen zin om uitgebreid te lunchen hierdoor en hebben dus beiden alleen de biefstuk besteld. Deze was Érg lekker !! De frites waren ook top. De salade werd droog (zonder dressing) geleverd. Toen we vroegen voor de dressing, werd gezegd dat dit de manier is hoe het bedoeld was. De tafel naast ons vond het ook vreemd dat ze "droge" sla moesten eten. De serveerster heeft wel keurig p ons verzoek wat geregeld. Wel raar.....sla zonder dressing. Ik heb dus al die tijd (ook uit protest) niets gedronken, totdat mijn moeder een andere ober verzocht om een glas kraanwater. Deze jongeman was zo aardig om dit wel aan te bieden.
Het is dat de ambiance prima is en het vlees erg lekker was voor een redelijke prijs, dat ik misschien nog een keer zal proberen, maar bij binnenkomst zal ik eerst vragen of ik moet betalen voor kraanwater. Als dat het geval is, kom ik nooit meer terug. Dat mensen water uit een flesje drinken, is prima en moeten ze kunnen krijgen als ze dat willen. Dat mensen ook heerlijke Haagse kraanwater willen, moet ook kunnen.....maar daar hoeft m.i. niets voor gerekend te worden. Stel dan een limiet in dat kraanwater gratis is boven een besteding van bijv. € 5,-. Zo voorkom je klaplopers. Het gaat mij niet zozeer om het geld, maar om het principe. Ik schijf nagenoeg nooit resensies, maar ben nog zó teleurgesteld van vanmiddag dat ik dit schrijf om een punt te maken ! Ik hoop dat hier aandacht aan besteed wordt.
Overigens: bedenk maar eens hoe belachelijk het is om water uit een fles te drinken terwijl het nederlandse duinwater kwalitatief tot de beste ter wereld behoort !!! Zo voorkom je transportemissies, flessenafval, etc. !!!!
Waterflessen in een restaurant in de sahara.........ja ....die wil ik wel snappen en voor betalen.
Excuus voor negatieve feedback, want dit restaurant verdient meer....maar ik MOEST dit even kwijt !!
Succes !
JGC P.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Mijn vriendin en ik vonden het restaurant sfeervol, het eten was heerlijk, en de bediening prima
Echt een aanrader. Wij komen hier zeker nog eens terug.
gerard H.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Helaas is een van mijn gasten na het eten van Griet een zeer onrustige nacht met misselijkheid en braken doorgemaakt.Verder vonden wij de bediening vrij afstandelijk en steriel.Door vrienden vooraf bestelde fles Cava werd zonder enige affectie ingeschonken.
cat D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Het eten was prima, de prijs voor een glas wijn vond ik aan de hoge kant.
Waarschijnlijk omdat de boel plat gaat wordt er niet meer veel aan het interieur gedaan. De toiletten beneden zijn niet meer van deze tijd.
karinram .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij Altro. Het personeel is professioneel en weet van gastheer/gastvrouwschap is. Het wisselen van een tafel was geen enkel probleem en werd zonder problemen direct geregeld.
v.d. Linden R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Voor een zakelijke lunch voor 5 personen kozen we Altro op Kijkduin uit.
Aangezien Kijkduin nog meer restaurants heeft hadden we na afloop ontzettend spijt dat we uitgerekend in dit restaurant naar binnenliepen. Maar goed, van te voren weet je natuurlijk niet wat je te wachten staat.

De verwachten waren natuurlijk wat je van een restaurant verwacht. Het tegenoverstelde was waar. En dit was zo jammer.

Een jongedame die onze bestelling op kwam nemen had ongetwijfeld de dag gewoon vrij moeten nemen. Van haar gezicht was al bij binnenkomst af te lezen dat ze alles behalve blij was.

Een van de personen van onze groep bestelde een chocolademelk. De medewerkster vroeg nog of hij er graag slagroom in wilde hebben. Hier bedankte hij vriendelijk voor. Uiteindelijk werd er toch een chocolademelk met slagroom gebracht. Op zich geen probleem. Wel heel jammer. Het zijn de kleine details. Maar goed. Een persoon besloot er toch wat van te zeggen waardoor het gezicht van de toch al niet blije medewerkster, op oorlog- en onweer-stand ging in plaats van dat er excuses werd gemaakt.

Het restaurant was van binnen leuk trendy ingericht. Helaas was de klantbeleving voor ons de aanleiding om familie, vrienden, kennissen, klanten en collega’s er op te attenderen om dit restaurant te vermijden zolang het bestaat.