Over het restaurant Altro

Genieten aan de zee

Geopend in 2005 en inmiddels echt een begrip in Kijkduin en omstreken. Gelegen aan de voet van de duinen met een adembenemend uitzicht over zee. De perfecte plek om in alle rust te genieten van een gastronomisch diner. Laat je in de watten leggen door de bediening en neem het er eens flink van.

Meer informatie over restaurant Altro

petra V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
De moeite waard. Met de bon van VV een prima 3-gangen menu, daarbij 2 amuses. Carpaccio, steak, petit grand dessert. Tsa, op alles niets aan te merken, waarbij vermeldt dat de steak (1x medium, 1x bijna rare) uitstekend bereid was. Fles Chilense Chardonnay voor € 19,50 is zeer redelijk. Patat apart bestellen € 3,50. Binnen gezellig, verwarmd terras. Jong personeel waar niets op aan te merken is en uitleg geeft bij de amuses. Wij waren er om 17.30u dus weet niet hoe eea bij drukte is. Voor ons 60+ waren de porties ruim voldoende.
Andre H.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
het is een prima plekje. eten is bovengemiddeld, frietjes zijn lekker. ze serveren goede wijn voor een zacht prijsje. service is iets te snel.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Heerlijk gegeten! We hebben genoten van de verschillende gerechten met prachtige verrassende producten, zoals meiknool, wasabipuree en wortelrisotto. Daarbij een mooie wijnkaart met veel keuzes uit los te bestellen glazen. Helaas duurde het wel 3 kwartier tussen voor- en hoofdgerecht en konden we op dat moment ook geen contact met de bediening krijgen om nog een rondje drankjes te bestellen. Vandaar net geen 10.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Jammer dat ondanks de reservering de tafel nog niet klaar was. Een tafel naast ons met het bordje gereserveerd stond de hele avond leeg. Eten plus amuses waren prima. Weinig spontaniteit bij de bediening.
Ben-en-Wendy .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Wat een goed restaurant. Niet alleen ons diner smaakte voortreffelijk maar de opmaak van de gerechten is ook fantastisch. Er wordt niet bezuinigd op wat dan ook als je met bonnen van Vakantieveilingen.nl komt eten. Hebben genoten van de avond met het uitzicht op zee. Komen zeker terug !!!
JWPQ .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Wat hebben we vandaag een heerlijke high tea gehad! Heerlijke gerechten, super vriendelijke mensen, mooie locatie een aanrader voor ieder. Dit is absoluut geen doorsnee high tea. Mede door jullie vriendelijkheid hebben wij een top dag gehad!
Arjan Z.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, zeer prettige bediening, chocolade nagerecht erg lekker!
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Met mijn vader hier gegeten. Één van zijn laatste wensen. Ik had een veilingbon maar schaamde me eigenlijk wel daarvoor. De sfeer is altijd goed, de bediening weer geweldig en warm. Het eten was deze keer ook voortreffelijk van voorgerecht tot nagerecht. Wij komen zeker terug met of zonder bon. Zij verdienen het echt!!!
Diepak A.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hadden 3 gangenmenu via ah: makreel en steak. De voorgerechten vielen een beetje tegen, maar hoofdgerecht en nagerechten waren uitstekend. De service was ook zeer goed.
Claudia D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het eten was heerlijk en verrassend,de bediening perfect ! Altro heeft alle ingrediënten voor een onvergetelijk etentje.
b58 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Goed ontvangst had liever niet zo dichtbij de deur gezeten. Gebruik gemaakt van AH actie. Erg lekker eten en wij komen nog een keer terug in 2017 om nog meer van te proeven.
RV45 W.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Altro heeft een goede prijs/kwaliteitverhouding. De bediening is alert en attent. De wijnkaart is prima met een goede prijs/kwaliteitverhouding. Kortom voor herhaling vatbaar
Catharina Q.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Keurig restaurant met vriendelijke bediening. Er waren vrij veel bezoekers op de koude dinsdagavond toen wij er waren, wat een goed teken lijkt. De gerechten waren smakelijk, maar niet heel bijzonder. Het feit dat we hier geen gratis kan water kregen bij onze maaltijd, terwijl we wel een fles wijn hadden besteld was voor ons teleurstellend (typisch Nederlands, al zijn er ook in ons land restaurants die dit wél goed doen). Al met al hebben we hier een leuke, maar vrij dure avond gehad.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij Altro. Het tempo was alleen behoorlijk hoog, wat een beetje jammer was, misschien dat dit kwam omdat we via de AH actie geboekt hadden? Maar dit deed niet af aan de kwaliteit van het menu, dat was gewoon goed.
W. A.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Goed ontvangst, alleen het wachten tussen de gangen duurt iets te lang. Bij het eerste drankje en kijkende op de menukaart zou een klein stukje stokbrood of een paar zoutjes en nootjes lekker zijn het zijn van die kleine dingen die minimaal kosten het verblijf veraangenamen.
janvisser41 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
De gerechten werden smaakvol op het bord geserveerd, het nagerecht was een klein feestje voor het oog en de tong.
Was een eerste bezoek, maar het zal daar niet bij blijven.
Michael W.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Ik heb met mijn moeder geweldig gegeten, alle gerechten waren verfijnd en zo subtiel gekruid
We gaan zeker weer terug!
mhc1 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben gebruik gemaakt van de AH dinerkortingsvoucher. Het samengestelde menu was prima! Voor elk wat wils. Porties waren goed en kwaliteit uitmuntend! We komen hier zéker terug.
Ciska E.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, bediening was erg vriendelijk en behulpzaam, prijs/kwaliteit erg goed, dieet/allergie goed opgelost. Speciaal 3 -gangenmenu voor AH bonnen, met voldoende keus.