Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Altro

Genieten aan de zee

Geopend in 2005 en inmiddels echt een begrip in Kijkduin en omstreken. Gelegen aan de voet van de duinen met een adembenemend uitzicht over zee. De perfecte plek om in alle rust te genieten van een gastronomisch diner. Laat je in de watten leggen door de bediening en neem het er eens flink van.

Meer informatie over restaurant Altro

- Ontbijt 09:30 - 12:00
- High Tea 12:00 - 16:30
- Wijnbar 17:00 - 23:30

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Altro

sjarb004 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Jan-Paul E.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Tafel voor twee gereserveerd met het verzoek voor tafel in een rustige hoek van het restaurant, niet bij de deur of het toilet. Bij aankomst in het behoorlijk volle restaurant bleek de tafel nog in orde gemaakt te moeten worden en werd ons tafel bij de deur toegewezen, dat wat we precies niet voor ogen hadden. De fout werd spoedig en naar onze tevredenheid goedgemaakt want we kregen een mooie plaats in het gezellige beneden gedeelte van het restaurant. Vlotte en attente bediening en heerlijk gegeten; dat maakte de valse start goed.
WSG V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
S J.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Een gezellig restaurant met een warme inrichting. Het eten was superlekker en precies genoeg. De smaken waren heerlijk en het tussengerecht met vis als verrassing was echt een lekkere verrassing!
Goede bediening!
diny13 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Na een jaar komen we weer terug bij Altro. Vorig jaar op een ijskoude decemberavond. Vol goede herinneringen aan het heerlijke eten, de ontvangst en alles eromheen. Nu komen we op een warme herfstdag. En ja hoor, bij Altro voel je je welkom vanaf het moment dat je het terras oploopt. Alle serveersters zijn echt super aardig! Dat doet wat met jou als gast!!! Het eten (carpaccio, zalm, biefstuk) is van zeer goede kwaliteit en de borden zijn prachtig opgemaakt. Wij hadden er genoeg aan, maar goede eters zullen waarschijnlijk wel aanvullen met extra friet of salade. Het toetje is heel bijzonder!!! Al met al was het ook deze tweede keer een feest om bij Altro te zijn geweest!
G.J.H. V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Na wat gedronken te hebben op het mooie terras met uitzicht op zee heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Een aanrader.
Ilse K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het was gezellig Altro een het eten waszeer goed.Wij zullen nog wel meer daar naar toe gaan. De bedini g was zeer vrijdelijk.
Toos D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben heerlijk vegetarisch gegeten ! Onze complimenten voor de kok De gerechten werden mooi opgediend en de smaak was zeer goed!
Hen_ki .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
In kom hier vrij regelmatig. Heerlijk eten.
Goede kwaliteit, goede bediening, goede koks. Die trouwens erg
baldadig kunnen zijn in de keuken. Komt een beetje onprofessioneel over. Aantal keer geluncht. Heerlijke broodjes.
Broodje hete kip was geweldig. Heerlijke chili saus, perfect in balans.
Hoe groot was dan ook de teleurstelling als je 2 weken later hetzelfde broodje besteld en ze hebben letterlijk een pot met sambal eroverheen gegooid.
Jammer dat er geen uniforme bereidingswijze aanwezig is. De smaak word ter plekke bepaald door degene die het broodje klaarmaakt. En dan kan je best tot onplezierige verassingen komen te staan.
Niek T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
goed gegeten, vriendelijke en vlotte bediening alleen jammer dat er steeds iemand anders kwam bedienen.
ruime plaatsen maar we zaten helaas recht tegenover de ingang, maar al met al toch een plek om nog eens terug te komen.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Bij binnenkomst werd je hartelijk welkom geheten, je jas werd aangenomen en bij het weggaan werd je bij de deur uitgeleide gedaan. Bediening is vriendelijk en naar de gast heel positief. Het eten was heerlijk en werd heel leuk opgediend. Een aanrader.
Terry W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk gegeten: van de amuse tot de brownie bij de koffie, al het eten was heerlijk bereid.
De bediening is erg vriendelijk en efficiënt.

Enig minpunt in het restaurant was de temperatuur: het leek binnen wel een sauna. Ondanks dit puntje van kritiek was het een erg geslaagde avond bij Altro. We zullen zeker nog een keer terugkomen.
CHH V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Ook deze keer hebben wij heerlijk gegeten. Keuze uit de "gewone" kaart, ondanks de AH-actie. Alleen het dessert niet. Geen probleem. Wij komen terug!
shira3 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Gisteren via AH actie gegeten .
De menu kaart was beperkt tot 3 voor 3 hoofd en één toetje.
Voor ons was de keuze prima.
Prima carpaccio en prima Quinoa salade.
Als hoofgerechten rundersteak en risotto.
Prima en mooi opgediend.
Als toetje sticky toffee.
Caramel met zout is tegenwoordig in maar in combinatie met de sticky toffee lekker.
Alle gerechten waren goed bereid en de tijden tussen de gerechten waren prima.
We komen zeker nog een keer terug.
R.G. V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
ALTRO is al jaren een van mijn lievelings restaurants...!
Ik kom daar regelmatig met vrienden of familie.
M T.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Gezellig, betaalbaar, goed eten
Ella V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wij hebben prima gegeten alleen vergeleken bij vorige keer waren er geen karafjes water maar een half glaasje water bij de wijn. De karaffen hadden ze zeker weg gegooid. Een glas wijn € 7 vonden wij erg duur en daarom gaan wij er niet meer eten. De wijn prijs vinden wij niet normaal. Het is geen 5 sterren hotel. Daar betaald men het ook niet altijd voor een glas wijn.
Rudi H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Ons commentaar op een extra bakje frietjes: We hadden krokant gebakken frieten verwacht, maar kregen zachte olieachtige patat geserveerd. Dat was wat teleurstellend. Overigens was dit ons 3de bezoek bij Altro, en wij zullen in oktober nog een keer komen!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten in Altro ,maar de muziek leek op housemuziek en dat vonden we (70'ers) minder aangenaam/storend.
hollentoren .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Een heerlijke voorgerecht een voortreffelijke biefstuk en smakelijke garnituur alleen de wijn vonden we aan de dure kant