Altijd Wereldrestaurant

Rhijnspoor 280 2901 LC Capelle aan Den IJssel Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Menu's

All you can eat vr -zo

By booking this set menu, you will be able to order either this set menu or "à la carte" if you change your mind.

Dit menu bestaat uit: diverse buffetten

All you can eat ma-do

Dit menu bestaat uit diverse buffetten

Over het restaurant Altijd Wereldrestaurant

Heb jij als je uit eten gaat ook moeite met kiezen? Of verlaat je met trek het restaurant? Dat gebeurt je niet bij Restaurant Altijd. Hier eet je voor een vast bedrag zoveel je wilt en wat je maar wilt. Op het buffet staan je favoriete gerechten uit de wereldkeuken, wie weet wat je nog meer ontdekt! Wil je de maaltijd combineren met wat extra beweging? Boek dan een van de leuke arrangementen met glow golf of indoor rolschaatsen.

Meer informatie over restaurant Altijd Wereldrestaurant

Andre R.
      • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
      an D.
      • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
      lekker gegeten ,heb alleen een hekel aan 2 en half uur eten en dan weg wezen ,weekend snap ik ,maar voor door de weeks ,beetje overbodig
      Nel V.
      • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
      Wij zaten in een hoekje en dat was een beetje krap, omdat wijzelf een beetje dik zijn. Wat meer servetten op tafel zou ook wel fijn zijn. Maar het eten was heerlijk!!!
      Ria K.
      • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
      Tegoed hoor
      J.W. W.
      • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
      Opnieuw bij Altijd gegeten. Gekozen voor 2 uur en dat is ruim voldoende tijd om alles wat je wil eten op het gemak ook daadwerkelijk te eten. De ruime sortering gerechten maakt dat je een keuze moet maken. Dat begint al bij de voorgerechten. Er waren dit keer ruim voldoende oesters en schelpdieren. Wij hebben hiervan genoten. Alleen al hiervoor zullen we nog een keer gaan. Voor het overige smaakten alle gekozen gerechten smaakvol. Bijna alles werd goed aangevuld. Het was dit keer wel heel erg druk. Dat betekende wachttijden bij de plaat en bij de wok. Vriendelijke bediening en koks echter.
      Jim T.
      • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
      Over het algemeen best prima voor een wereldrestaurant. Je moet alleen van tevoren weten wat je kan verwachten in zo'n restaurant om teleurstellingen te voorkomen; vooraf afrekenen en geen culinaire hoogstandjes. Naar mijn mening wel een groot aanbod qua eten en vooral leuk met kinderen. Ze kunnen zelf kiezen wat ze willen eten; van alles wat en daarnaast is er ook een speelruimte. Eten wordt vaak aangevuld en lege borden + glazen worden ook snel afgeruimd.

Alleen een groot minpunt is de behoorlijk onbeschofte receptioniste (de Chinese dame die in het weekend bij de ingang staat), die telkens iedereen afsnauwt die zich bij haar meldt. Heeft meerdere klanten weggejaagd door haar onbeschofte behandeling. Het was dat ik wist dat het overige personeel wel vriendelijk was en dat als ik eenmaal binnen was, ik niets meer met haar te maken hoefde te hebben, anders was ik ook wel weg gegaan.
      Jeroen L.
      • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
      Met een groep, voor een feestelijke gelegenheid, gegeten bij altijd. De drukte rondom de plaatsen waar het eten wordt bereid (grill/ wok e.d.) is te lang en leidt al snel tot 'voordringen' en 'wie het hardst brult wordt als eerste geholpen'. Dan maar naar de bakken met het eten dat al bereid is. De kwaliteit hiervan is niet super en ligt soms te lang. Voor dit type restaurant zijn in de regio betere alternatieven voor handen.
      Day S.
      • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
      tja...wat moet je zeggen. formule eet schuur. daarentegen moet je niet voor de sfeer gaan. eten is gewoon goed en fijn dat de drankjes uit fles zijn.
      A K.
      • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
      Eten was goed, alleen als je vlees besteld .mag je niet meer dan 3 stuks bestellen.mag niet meer van de baas.je staat meer dan 20/25 min in de rij en voor 1 kok te weinig.
      stokbrood afgepast. Geen kruidenboter.
      En je zit echt dicht op elkaar met tafel.
      Sjaak B.
      • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
      de ontvangst was goed heb zelfs een rondleiding gehad het eten was heerlijk en een korte wachttijd.
      daar gaat ik zeker nog een keer naar toe.
      Ron W.
      • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
      Zeker een aanrader om met de kinderen te gaan eten
      Mevr. M O.
      • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
      Wij hebben er heerlijk gegeten. Zoveel keus, het is voor herhaling vatbaar en wij bevelen het ten zeerste aan
      J. B.
      • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
      Vooraf, door meerdere slechte recensies, het idee "waar komen we nu terecht", maar dat is echt meegevallen. Oké hier geen culinaire belevenis, maar dat weet je als je naar een all you can eat restaurant gaat. Vriendelijk ontvangst. Alles wordt snel aangevuld. Borden/glazen worden vlot weggehaald. Een enorm aanbod, dus er is ongetwijfeld iets te vinden wat je lekker vindt. Zelf vond ik de ossenhaas puntjes heerlijk. Datgene wat niet a la minute wordt klaar gemaakt kan wat droog of te veel doorgekookt zijn. Neem eerst overal een heel klein beetje van.
      Iris V.
      • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
      Grote twijfel vanwege veel slechte recentie's ,maar toch gereserveerd en telefonisch ook mijn twijfel uitgesproken.
      Er werd mij gevraagd om het zelf toch eens te proberen en dat hebben we gedaan
      Eerste zit om 17.00 uur gaan eten en niets gemerkt van welke slechte recentie dan ook.
      Bediening en eten goed verzorgd ( geen Michelin ) , maar wel waar voor je geld
      Hier Komen we zeker meer eten
      Onze twijfels zijn zeker weg genomen
      Pre .
      • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
      Prima ontvangen,eten erg lekker,heel veel keus.
      Service goed,lege borden worden direct weggehaald
      Voor kinderen veel aanbod, ijs,popcorn,chocoladefontijn,verse wafels
      Pluspunt is dat je ieder moment zelf je drinken kan pakken.
      Japio W.
      • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
      Er werd ons verteld dat het 1 prijs was. Aanbieding vanwege 2 jarig bestaan. We werden eerst van het ene naar het andere restaurant gestuurd en alles rommelig. Bij het afrekenen werd alles apart gerekend..eten en drinken apart en we vertelde dat ee kwamen voor de aanbieding maar toen zeiden ze..is in het restaurant hiernaast. Eten dus duur . Het is gewoon opgewarmd. Niet voor herhaling.
      M-Azgar .
      • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
      Het eten is niet HALA zo als het bij de servicebalie vermeld. De kip wordt met varken olie gekookt en de vis en vlees worden gekookt met dezelfde Sorbo Spatel. De salade en de fruit zijn niet vers.
      Quirine010 .
      • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
      Eens maar nooit weer!!! Bij binnenkomst gelijk betalen, totaal geen klantvriendelijk of hartelijk onthaal. De sfeer vonden wij ongezellig, een fastfoodketen. Waar ik me nog het meest aan heb gestoord is dat er karren staan met bakken waar het personeel de etensresten ingooien. Deze kar stond, met daarbij alle vieze borden, bestek en glazen naast onze tafel!!!! Echt te smerig en ongelooflijk in een restaurant. Ik heb hier ook wat van gezegd en toen werd de kar op een andere plek IN het restaurant gezet. Ik kreeg het gevoel dat er 'snel' verdiend moet worden. Dit gaat ten koste van de totale beleving en uiteindelijk ten koste van de klant. Ben benieuwd hoe lang dit restaurant het op deze manier volhoudt. Een absolute afrader!
      Maaike V.
      • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
      Rustige avond (voor een zaterdag zeer bijzonder). Dus geen lange wachtrijen, vlees werd op de grill allemaal veel te ver gebakken (met een gewoon mes niet door te snijden en flink kauwen). Eten was op zich goed van kwaliteit, voor elk wat wils.
      Alles is self-service, behalve het afruimen van de tafel. Zelf drinken moet zelf gepakt worden, hierdoor moet je twee keer zo vaak van tafel want je bord neerzetten bij de tap voor het drinken was erg krap.
      Rednael .
      • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
      Dinsdag 1700 uur. Lekker rustig, geen wachtrijen, dus beter eten. Zag er netjes uit voor een vreetschuur. Smaakte goed. Geen napret gehad door ongaarne voedsel.
      Personeel te jong, meer tijd voor hun mobiel dan voor de gasten incl vuile vaat,dit blijft op de tafels staan.