Altijd Wereldrestaurant

Rhijnspoor 280 2901 LC Capelle aan Den IJssel Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.99€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Sushi Mix
      Dim Sum met gefrituurde hapjes
      Vegetarische hapjes
  • Hoofdgerechten
    • Teppan Yaki vlees (3 soorten + bijgerecht)
      Teppan Yaki vis & (3 soorten + bijgerecht)
      Teppan Yaki vegetarisch
      Wokken (vlees, vis of vegetarisch + nasi, bami of witte rijst)
  • Nagerecht
    • Dame blanche (twee bollen vanilleijs met chocoladesaus)
      Fruit Royale (twee bollen ijs met fruit en slagroom)
      IJs met slagroom (twee bollen naar keuze met slagroom)

Menu's

All you can eat vr -zo

By booking this set menu, you will be able to order either this set menu or "à la carte" if you change your mind.

Dit menu bestaat uit: diverse buffetten

All you can eat ma-do

Dit menu bestaat uit diverse buffetten

Over het restaurant Altijd Wereldrestaurant

Heb jij als je uit eten gaat ook moeite met kiezen? Of verlaat je met trek het restaurant? Dat gebeurt je niet bij Restaurant Altijd. Hier eet je voor een vast bedrag zoveel je wilt en wat je maar wilt. Op het buffet staan je favoriete gerechten uit de wereldkeuken, wie weet wat je nog meer ontdekt! Wil je de maaltijd combineren met wat extra beweging? Boek dan een van de leuke arrangementen met glow golf of indoor rolschaatsen.

Meer informatie over restaurant Altijd Wereldrestaurant

Dichtstbijzijnde metrostation is Capelsebrug. Vanaf is het circa. 10 min lopen.
      • : Ruime parkeergelegenheid voor de deur

• Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
      29,95 Voor een keuzemenu, dat dan heeeel karig is en niet goed
      Linda H.
      • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
      Eten is heerlijk enige wat je mist is sfeer.

Maak de ramen donkerder en doe iets met leuke hangplanten en sfeerverlichting bij de tafels.
      Laat het personeel af en toe eens vragen of alles naar wens is en de koks die toch maar staan te wachten iets vertellen of iets aanbevelen qua eten. De prijs, het concept en het eten is verder echt prima.
      Yvonne S.
      • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
      Gezellig en goed verzorgd
      Peter S.
      • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
      Uitstekend eten ruime keus
      Joke D.
      • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
      Eten is wel goed maar geen hoogstandje. Keuze is beperkt als wat wij gewend zijn bij andere all you can eat restaurants.
      Yura W.
      • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
      Viezigheid op de vloer, grote vreet schuur. Service echt minimaal
      Sandra H.
      • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
      Het eten is prima, er is veel variatie in de gerechten en deze zijn lekker vers. Voor de kinderen is er ook veel lekkers, zoals een speciaal kinderbuffet, popcorn, een chocoladefontein en verschillende smaken ijs met snoepjes en dergelijke. Er is sushi (jammergenoeg wel erg koud - rechtstreeks uit de koeling en daardoor minder op smaak dan in een sushi restauarant) - deze komt van het naastgelegen restaurant Fuji Fuji (waarmee ook de toiletfaciliteiten gedeeld worden). Wij waren er vroeg, rond 17:30. Dan is het 'precies goed' met het geluidsniveau. Tegen 19:30, toen wij vertrokken, vonden wij het erg rumoerig en hadden wij moeite elkaar te verstaan. Al met al prima gegeten, al is het jammer dat de keuze in drankjes beperkter is geworden dan een aantal jaar geleden. Toen was er bijvoorbeeld verse jus d'orange - nu is het jus van Minute Maid uit een flesje. Ook zijn er frisdranken uit de tap maar is de keuze in koolzuurvrije drank eigenlijk te beperkt (suggestie: groene ijsthee?). Verder meer dan prima in orde!
      Petra R.
      • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
      We werden vriendelijk ontvangen en naar een tafel gebracht. Het eten was erg uitgebreid, er is van alles te eten. Het eten was lekker, wel vinden we dat sommige gerechten warmer moeten zijn. Het wokken en grillen was prima, dit werd door vriendelijke koks gedaan. We hebben een gezellige avond gehad.
      W.H. V.
      • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
      Wij zijn teleurgesteld wat betreft de actie via de AH diner bonnen. Daarin wordt aangegeven dat het 2e menu gratis zou zijn en dat hebben we andere restaurants wel ervaren maar hier zeker niet. We hebben met 4 personen gegeten (het eten was goed) en dan verwacht je dat je voor 2 personen moet betalen maar we kregen op het totale factuurbedrag 15 % korting. Wij vinden niet dat je dan in deze actie moet meedoen als dit het voordeel is.
      Andre M.
      • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
      de toiletten zijn wel een aandachtspunt.
      Ria O.
      • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
      Goed restaurant veel variatie en goede bediening.
      Sylvia I.
      • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
      Matig bijgevuld en hygiëne laat te wensen over
      Marius V.
      • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
      Onverwachts zijn we zaterdag voor het eerst bij het Altijd Wereld restaurant wezen eten via de AH-restaurantactie. We wonen er op loopafstand en komen er elke dag voorbij, maar nooit binnen geweest, zeker omdat de recensies niet positief waren. Maar dat is veranderd, want het is een heerlijke tent om te eten. We konden kiezen uit twee mogelijkheden: á la carte voor €29,95 exclusief drinken of onbeperkt eten voor €43,40 i.p.v. €51,00. We kozen voor het laatste en hebben een heerlijke avond gehad waar we van alles en nog wat gegeten hebben. Normaal is er nog een grote plaats ingeruimd voor een ijsbuffet, maar ik nam nu genoegen met een kleine hoeveelheid, omdat ik echt vol zat. Voor herhaling vatbaar!
      Hans V.
      • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
      Via AH actie 50% korting. Met twee personen a la carte gegeten, Buffet is tegen meerprijs (geeft ook een ruimere keuze). De geserveerde porties zijn in dit drie gangen arrangement mooi gevarieerd en zeer ruim. De prijzen van de drankjes zijn laag te noemen, b.v € 1,50 voor bier. Bediening vlot en vriendelijk. Kortom, een aanrader.

Hans van der Sluijs
      J.W. W.
      • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
      Met kleinzoon kennis gemaakt met all-you-can-eat bij Altijd. Het is hem prima bevallen, dus dan wij ook. Er is veel te kiezen. Wel erg druk en veel grotere groepen.
      Patricia S.
      • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
      Goed eten. Een aanrader
      Bianca D.
      • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
      Beetje te krap met tafeltjes te dicht op mekaar. Eten verder is goed voor ieder wat wils
      Rosita S.
      • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
      Ice tea deed het op het laatst niet en er was geen sprite was defect en mijn kinderen konden geen slush pupi drank nemen was ook defect alleen drinken was probleem maar eten was lekker en lekker rustig
      Brenda V.
      • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
      Kwaliteit is flink achteruit gegaan.
      Weinig keus, veel lege plekken en er word slecht bijgevuld.
      De slagroom word nu nog gezocht......