Altijd Wereldrestaurant

Rhijnspoor 280 2901 LC Capelle aan Den IJssel Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Menu's

All you can eat vr -zo

By booking this set menu, you will be able to order either this set menu or "à la carte" if you change your mind.

Dit menu bestaat uit: diverse buffetten

All you can eat ma-do

Dit menu bestaat uit diverse buffetten

Over het restaurant Altijd Wereldrestaurant

Heb jij als je uit eten gaat ook moeite met kiezen? Of verlaat je met trek het restaurant? Dat gebeurt je niet bij Restaurant Altijd. Hier eet je voor een vast bedrag zoveel je wilt en wat je maar wilt. Op het buffet staan je favoriete gerechten uit de wereldkeuken, wie weet wat je nog meer ontdekt! Wil je de maaltijd combineren met wat extra beweging? Boek dan een van de leuke arrangementen met glow golf of indoor rolschaatsen.

Meer informatie over restaurant Altijd Wereldrestaurant

Dagelijks 16.30 - 22.00 uur
      6,9
      6,8
      6,3
      Kattie .
      • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
      Door iemand uitgenodigd om hier te eten. Op een zeer drukke zaterdagavond, alle tafels vol.
      Totaal niet mijn ding. Leek meer op kantine in groot bedrijf. Iedereen loopt heen en weer tussen de tafels en de buffetten. Ongezellig, geen enkele sfeer. Grote bakken vol met allerlei soorten eten, iedereen staat er lekker in te graaien en er boven te hangen. Alles wordt papperig of korsten erop of droog aan de randen. Paar kookeilanden waar je in de rij moet staan voor je vlees of vis of wok groenten. Eten is niet onsmakelijk, dat moet ik bekennen en ook zoveel drank erbij wat je maar wilt. Je mag eten en drinken zoveel je wilt in 2 of 2 1/2 uur. Voor, hoofd en nagerechten. Ook nog thee en koffie. Ideaal voor grote eters. Zeer vriendelijk en attent personeel.
      Aad T.
      • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
      Leuk om met kinderen te eten!
      regien W.
      • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
      wachten is wat lang bij receptie maar verders komen we er al wat jaren ,, het bevalt ons prima
      Janny A.
      • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
      Het was allemaal prima geregeld
      truus H.
      • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
      Het was lekker en heel gezellig voor herhaling vatbaar
      Angelien V.
      • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
      Heerlijk gegeten vriendelijk personeel
      Marilyn D.
      • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
      Verjaardag van tienerdochter. Hartstikke gezellig en lekker! Iedereen kan ieder bordje weer kiezen wat 'ie wil, helemaal goed. En ze kreeg ook nog een prachtig vuurwerktoetje!
      carla D.
      • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
      Vriendelijk personeel, voldoenden variatie. Op drukke momenten kan er iets beter worden aangevuld. Zeker een herhaling waard !
      Wilma S.
      • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
      Heeeerl8jk gegeten en wat een keus . Mijn Man houd van een biertje zoveel soorten!!!! Was top tot snel groeten fam Souljé
      Matty D.
      • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
      Een lange rij voor je naar binnen kunt, 1 kassa open. Lange wachtrij voor de bakplaat. Zal wel opzet zijn. Maar eten is lekker
      Andre R.
      • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
      LEKKER GEGETEN MET VROUW EN ZOON REDELIJK VARIATIE ENKEL VOOR EEN WERELD RESTAURANT ZOU JE MEET WERELD GERECHTEN VERWACHTEN MAAR 60% IS CHINEES GERICHT EN KLEIN BEETJE JAPANS EN ITALIAANS.
      an D.
      • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
      lekker gegeten ,heb alleen een hekel aan 2 en half uur eten en dan weg wezen ,weekend snap ik ,maar voor door de weeks ,beetje overbodig
      Nel V.
      • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
      Wij zaten in een hoekje en dat was een beetje krap, omdat wijzelf een beetje dik zijn. Wat meer servetten op tafel zou ook wel fijn zijn. Maar het eten was heerlijk!!!
      Ria K.
      • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
      Tegoed hoor
      J.W. W.
      • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
      Opnieuw bij Altijd gegeten. Gekozen voor 2 uur en dat is ruim voldoende tijd om alles wat je wil eten op het gemak ook daadwerkelijk te eten. De ruime sortering gerechten maakt dat je een keuze moet maken. Dat begint al bij de voorgerechten. Er waren dit keer ruim voldoende oesters en schelpdieren. Wij hebben hiervan genoten. Alleen al hiervoor zullen we nog een keer gaan. Voor het overige smaakten alle gekozen gerechten smaakvol. Bijna alles werd goed aangevuld. Het was dit keer wel heel erg druk. Dat betekende wachttijden bij de plaat en bij de wok. Vriendelijke bediening en koks echter.
      Jim T.
      • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
      Over het algemeen best prima voor een wereldrestaurant. Je moet alleen van tevoren weten wat je kan verwachten in zo'n restaurant om teleurstellingen te voorkomen; vooraf afrekenen en geen culinaire hoogstandjes. Naar mijn mening wel een groot aanbod qua eten en vooral leuk met kinderen. Ze kunnen zelf kiezen wat ze willen eten; van alles wat en daarnaast is er ook een speelruimte. Eten wordt vaak aangevuld en lege borden + glazen worden ook snel afgeruimd.

Alleen een groot minpunt is de behoorlijk onbeschofte receptioniste (de Chinese dame die in het weekend bij de ingang staat), die telkens iedereen afsnauwt die zich bij haar meldt. Heeft meerdere klanten weggejaagd door haar onbeschofte behandeling. Het was dat ik wist dat het overige personeel wel vriendelijk was en dat als ik eenmaal binnen was, ik niets meer met haar te maken hoefde te hebben, anders was ik ook wel weg gegaan.
      Jeroen L.
      • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
      Met een groep, voor een feestelijke gelegenheid, gegeten bij altijd. De drukte rondom de plaatsen waar het eten wordt bereid (grill/ wok e.d.) is te lang en leidt al snel tot 'voordringen' en 'wie het hardst brult wordt als eerste geholpen'. Dan maar naar de bakken met het eten dat al bereid is. De kwaliteit hiervan is niet super en ligt soms te lang. Voor dit type restaurant zijn in de regio betere alternatieven voor handen.
      Day S.
      • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
      tja...wat moet je zeggen. formule eet schuur. daarentegen moet je niet voor de sfeer gaan. eten is gewoon goed en fijn dat de drankjes uit fles zijn.
      A K.
      • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
      Eten was goed, alleen als je vlees besteld .mag je niet meer dan 3 stuks bestellen.mag niet meer van de baas.je staat meer dan 20/25 min in de rij en voor 1 kok te weinig.
      stokbrood afgepast. Geen kruidenboter.
      En je zit echt dicht op elkaar met tafel.
      Sjaak B.
      • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
      de ontvangst was goed heb zelfs een rondleiding gehad het eten was heerlijk en een korte wachttijd.
      daar gaat ik zeker nog een keer naar toe.