Altijd Wereldrestaurant

Rhijnspoor 280 2901 LC Capelle aan Den IJssel Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Menu's

All you can eat vr -zo

By booking this set menu, you will be able to order either this set menu or "à la carte" if you change your mind.

Dit menu bestaat uit: diverse buffetten

All you can eat ma-do

Dit menu bestaat uit diverse buffetten

Over het restaurant Altijd Wereldrestaurant

Heb jij als je uit eten gaat ook moeite met kiezen? Of verlaat je met trek het restaurant? Dat gebeurt je niet bij Restaurant Altijd. Hier eet je voor een vast bedrag zoveel je wilt en wat je maar wilt. Op het buffet staan je favoriete gerechten uit de wereldkeuken, wie weet wat je nog meer ontdekt! Wil je de maaltijd combineren met wat extra beweging? Boek dan een van de leuke arrangementen met glow golf of indoor rolschaatsen.

Meer informatie over restaurant Altijd Wereldrestaurant

6,7
      6,4
      Tjam N.
      • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
      Na vele vooral negatieve recensies over zowel de bediening als de kwaliteit van het eten is mijn eigen ervaring daarentegen reuze meegevallen. De bediening was vriendelijk en alle gerechten (vooral het visbuffet en de grill/teppanyaki gerechten) waren lekker. Ik ben hier met een voldaan gevoel weggegaan.
      Allister .
      • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
      Dit all you can eat restaurant is zeker eentje om te onthouden, zelf ben ik niet de grootste vleeseter maar dit vlees was geweldig. We kregen alle soorten vlees; biefstuk, lams, kip, kippenbilletjes, maar ook vis zoals botervis, zalm en scampi's. Het eten was zeker zijn prijs waard. Als je binnenkomt is het wel even overweldigend omdat er zo veel eten is.
      Minpunt is het dessert. De fruiten komen uit blikken.
      Goed voor groepen, geen intieme en gezapige dinners verwachten.
      Christine V.
      • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
      Groot Chinees restaurant. Heel oubollig en sfeerloos ingericht. Buffetten met voornamelijk gangbare Chinese gerechten zoals babi pangang. In een hoekje nog iets van pizza en pannenkoek. Niks "werelds" aan. Lauwe smakeloze gerechten. Wij waren vroeg, maar rond 18.00 kwamen er hordes Aziaten binnen. Luidruchtige toestanden. Ze zien ons nooit meer terug.
      peter M.
      • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
      zou het ee 7 tot 7,5 geven.muziek iets te hard.eten bij wok meer aandacht .
      Marja V.
      • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
      Service was erg onvriendelijk dacht dat mijn zoon gratis was omdat hij jarig was ik kreeg een bot antwoord nee !! Mijn zoon werd verder ook niet gefeliciteerd.Wij komen hier niet weer
      Wendy J.
      • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
      Vanavond gegeten en ondanks de drukte werd er snel aangevuld. Vooral de grill is een aanrader. Borden werden snel weg gehaald. Niks op aan te merken.
      Brenda V.
      • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
      Meubilair is aan vervanging toe. Aanvullen van lege schalen mag wat sneller. Kwaliteit was prima.
      carel R.
      • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
      bij binnenkomst gelijk omgedraaid. niet de moed gehad om te proberen. Dus ik kan geen eerlijke recensie geven. geen eten geproefd.
      Chantal O.
      • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
      Wij zijn op donderdag 25 mei (Hemelvaartsdag) met een groep van 20 man daar gaan eten. Wij hadden om 19.00 uur gereserveerd en konden pas om 19.30 aan tafel. Wij kregen als antwoord 'de mensen die er zaten willen nog niet weg' dus kunnen wij u nog geen tafel aanbieden. Nou om 19.30 was de tafel vrij en konden wij eten. Om kwart voor 10 gaat mijn vriend een wijn halen en werd aangegeven: nee wij gaan zometeen sluiten om 22.00 uur. De bar is al gesloten. Bij thuiskomst voel ik pijn in mijn buik. Middernacht heeft mijn nichtje van 2,5 jaar last van buikpijn en diarree. Mijn andere nichtje van 26 jaar hetzelfde, tante ook precies hetzelfde. Buikpijn en diarree hebben de hele dag aangehouden. Een neefje van 10 jaar had ook buikpijn en diarree en moest zelf overgeven. Kortom bijna de helft van mijn familie is ziek geworden. Gebeld naar het restaurant en zij gaven aan dat mijn nichtje van 2,5 jaar naar de huisarts gebracht moest worden want was niet zeker of dat het van hun kwam. Nouuu als er meerdere mensen van de familie ziek zijn geworden na dat etentje is het echt wel zo dat het door hun eten komt. Slechte hygiëne dus en hier gaan wij nooit meer heen.
      Joyce2011 .
      • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
      Ik kom hier geregeld ! Eten met veel keus en kwaliteit! Alleen mag dit restaurant wel verplichten om mensen niet met een jogging of korte broek met slippers binnen te laten.. Dat doet het restaurant niet goed en zijn er prima alternatieven zoals de Mcdonalds aan de overkant. ;-)
      Hamza A.
      • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
      Top top top. Heerlijk gegeten. Alles viel perfect in smaak. De service Is goed en ik voelde me meteen thuis.
      Chittra M.
      • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
      Traag met opruimen. Vaker aanvullen
      Saskia P.
      • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
      Voor ieder wat wils.
      Goede ontvangst, aardige bediening.
      Waren er op woensdag. Niet te druk
      Alles wordt aangevuld
      Prijs kwaliteit goed voor dit concept.
      Zeker voor een groepje. Wij waren met zn 7en
      Helma V.
      • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
      Leuke zaak lekker eten
      Jeanette B.
      • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
      Zaterdag 15 april hier wezen eten, eens en nooit meer voor mij.
      Wij hadden de tweede shift, gedurende de hele shift lagen hier en daar klodders mayonaise en eten midden in paden. Personeel nam geen moeite om het schoon te maken, borden die schoon moesten zijn waren nog vies. We werden naar ons tafeltje gebracht en onder de tafel laten de servetten met mayo van de voorgangers. Kortom nooit meer, een vreetschuur
      r.v.d.schalie V.
      • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
      was goed eten en drinken zoveel je maar wilde, vriendelijke mensen
      Kattie .
      • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
      Door iemand uitgenodigd om hier te eten. Op een zeer drukke zaterdagavond, alle tafels vol.
      Totaal niet mijn ding. Leek meer op kantine in groot bedrijf. Iedereen loopt heen en weer tussen de tafels en de buffetten. Ongezellig, geen enkele sfeer. Grote bakken vol met allerlei soorten eten, iedereen staat er lekker in te graaien en er boven te hangen. Alles wordt papperig of korsten erop of droog aan de randen. Paar kookeilanden waar je in de rij moet staan voor je vlees of vis of wok groenten. Eten is niet onsmakelijk, dat moet ik bekennen en ook zoveel drank erbij wat je maar wilt. Je mag eten en drinken zoveel je wilt in 2 of 2 1/2 uur. Voor, hoofd en nagerechten. Ook nog thee en koffie. Ideaal voor grote eters. Zeer vriendelijk en attent personeel.
      monica2013 .
      • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
      Met de hele familie hier voor het eerst gegeten. Een erg groot restaurant. Je betaalt voor een tijdsperiode, drinken is dan ook inbegrepen (geen sterke drank). Uitleg word gegeven terwijl we naar de tafel lopen, waardoor slechts 3 mensen het horen. En de overige 7 mensen niet. Niet erg handig.
      Kwaliteit van het eten vind ik matig. Alleen het eten wat nog op grill, plaat of gewokt moet worden is goed vers. Kant en klaar buffet, oesters, haring, rivierkreeft, rijst, bami, miehoen; smaakt allemaal niet echt vers. Calamari onder een warmhoudlamp, tja, dat wordt slap, net als de mini loempia en pangsit. Deze zijn alleen lekker als net is bijgevuld. De keuze is enorm voor kant en klaar buffet, verrassend genoeg hebben ze ook ossenstaart, erg mals en erg lekker.
      Verder vond ik het eten erg matig.
      Aad T.
      • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
      Leuk om met kinderen te eten!
      Kenny R.
      • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
      Het restaurant voldoet aan de verwachtingen - grootschalig, divers en niet heel bijzonder. Met eten is er heel veel keuze, maar jammer genoeg zit het gros hiervan in warmhoudbakken. Het vlees van de plaat was nog verassend goed bereid gezien de hoeveelheid die er tegelijk gebakken wordt. De sushi, net als de rest van het buffet, was simpelweg niet bijzonder.

Het grootste nadeel is de massa van alles. Bij de bakplaat staan gigantische rijen, wat niet heel gezellig eten is. De zitting is volledig statisch, je mag niet een tafeltje opschuiven al is deze nog leeg.

Kortom, je krijgt wat je verwacht - veel eten met veel keuze in wat je wilt eten.