Altijd Wereldrestaurant

Rhijnspoor 280 2901 LC Capelle aan Den IJssel Nederland Kaart

Menu's

All you can eat vr -zo

By booking this set menu, you will be able to order either this set menu or "à la carte" if you change your mind.

Dit menu bestaat uit: diverse buffetten

All you can eat ma-do

Dit menu bestaat uit diverse buffetten

Over het restaurant Altijd Wereldrestaurant

Heb jij als je uit eten gaat ook moeite met kiezen? Of verlaat je met trek het restaurant? Dat gebeurt je niet bij Restaurant Altijd. Hier eet je voor een vast bedrag zoveel je wilt en wat je maar wilt. Op het buffet staan je favoriete gerechten uit de wereldkeuken, wie weet wat je nog meer ontdekt! Wil je de maaltijd combineren met wat extra beweging? Boek dan een van de leuke arrangementen met glow golf of indoor rolschaatsen.

Meer informatie over restaurant Altijd Wereldrestaurant

6,8

Jouw recensie over het restaurant Altijd Wereldrestaurant

Anna Marie V.
      • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
      Prachtige inrichting. Ondanks de grootte, toch knusse zithoeken.
      Schoon. Heerlijk eten. Voor ieder wat wils. Te veel om op te noemen. En alles vers.
      Claire R.
      • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
      Eten was echt lekker! Een deel van het Personeel is niet vriendelijk zelfs een beetje arrogant. Moet eerlijk zeggen dat er een of twee rondliepen die wel erg vriendelijk waren! Voor een lopend buffet vind ik de ronde tafels erg onhandig en de lange banken ook. Als jij in het midden zit moet de hele rij opstaan.
      Rajivini B.
      • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
      Bij aankomst was het Personeel heel onvriedelijk. In de loop van de avond werd het eten niet aangevuld, ook al hebben we het vaak gevraagd. En het is totaal geen wereld restaurant. Er word vooral chinees eten geserveerd. Wij komen hier niet meer terug.
      marcel B.
      • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
      Legen schalen . ,weinig keus aan shusi Tafels in en op elkaar'weinig loopruimte geen mogelijkheid tot verschonen baby op de toilette
      1keer geprobeerd maar zijn beter gewend voor ons geen 2 keer meer
      Lucienne B.
      • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
      Is altijd wel goed, maar nu op Nieuwjaarsdag niet zo druk, dus meer tijd voor de klanten. Alles was heerlijk warm en prima van smaak. De wafels zijn heerlijk.
      anton Z.
      • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
      ik heb met korting gereserveerd. maar kreeg de korting niet. in eerste instantie konden ze de reservering niet zien. dan weer geen korting.
      Ria O.
      • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
      Vriendelijk personeel goed eten veel variatie. Ik zou het zeker aanbevelen bij vrienden.
      Nordin A.
      • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
      Vindt niet zo kwaltijd eten .zo law niet zo warm .vindt lasting zo lang wacht bij wok en warm maksn zoals vis
      Zo niet netjes vindt 4 punt
      Rob S.
      • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
      Al een paar keer geweest (was best goed )
      Nu niet meer , zelfde prijs ,maar nu zonder onbeperkt drank !!!
      Vuile borden , te weinig personeel (zeker op zondag ) te lang wachten om vlees c.q vis te laten bereiden , gaar wel van je tijd af.
      Mij incl. Zakelijk zien ze niet meer terug !!
      Rob S.
      • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
      Geen onbeperkt drank meer drie consumptie bonnen
      Voorheen goed restaurant nu nooit meer .
      Je kan beter een klein stukje doorrijden. Naar Cathay daar is alles nog wel inclusief en goed
      Teunis V.
      • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
      Ik was vanavond met mijn vrouw en onze 3 neefjes voor de tweede keer in jullie restaurant.Dat we voor het wereldrestaurant hebben gekozen is niet alleen dat het goed is,maar voor ons ook betrekkelijk dichtbij.
      SV. J.
      • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
      Het begon al bij aankomst. Personeel erg onvriendelijk en onprofessioneel. Van het eten verwachtte ik veel aangezien het er altijd druk is. Hoewel ik veel geprobeerd heb was er niks wat smaak had en lekker was. Koud, smakeloos, massa voedsel. Jammer. Wij komen hier niet terug.

Een paar dagen erna Fuji Fuji geprobeerd wat erbij hoort. Alles idem dito. En het personeel is echt onbeschoft.
      nancy T.
      • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
      Het was heerlijk voor ieder wat wils . Komen zeker weer terug ...
      Sarara .
      • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
      Wij zijn op 5 december in dit restaurant geweest. Was ons trouwdag. Wij hebben gebeld om te vragen of wij konden reserveren met een grouponbon. Dit was mogelijk werd er medegedeeld. Bij aankomst moesten wij bijbetalen, omdat het volgens hun een feestdag was. Toen wij aangaven dat het ons van te voren nie verteld was, werd er niet geluisterd. Zij deden alleen hun verhaal, dat het hier ging om een feestdag. Na lang discussiëren mochten wij wel eten, maar met een bittere nasmaak! Man achter de tepenyaki was erg onbeschoft en onbeleefd. Eten was niet lekker! Je kreeg 3 muntjes voor wijn. Wij zaten nog even van onze wijn te genieten kwam er iemand zeggen dat wij nu weg moesten, want 2 uur was al voorbij. Wij waren al uitgegeten, maar zaten nog te drinken. Dat mocht niet! Al met al geen geslaagd avond. Zij verpesten voor mensen die soms hun mooie momenten daar willen vieren! Ons zien zij nooit meer terug!!
      SiYun C.
      • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
      Gereserveerd voor 8 man via IENS met een korting van -30%. Bij aankomst had de gastvrouw mij geen korting gegeven terwijl er achter mijn reservering duidelijk -30% stond genoteerd. Nadat ik had gepind kwam ik erachter dat ze mij de volle prijs had afgerekend, ik had gelijk de gastvrouw hierop aan gesproken. Ze was niet echt bepaald vriendelijk en/ of behulpzaam. Op dat moment gaf ze aan alleen maar -20% korting te willen geven via een boeking van IENS omdat die -30% volgens haar op IENS niet klopte. Maar ik gaf aan dat die fout niet bij mij lag en zei dat ik alsnog gebruik wilde maken van de -30% korting. Omdat ik het bedrag al had gepind wilde ze mij die -30% korting helemaal niet geven. Omdat ik hierdoor al vrij geïrriteerd was bood ze uiteindelijk als oplossing een tegoedbon aan die maar 1 maand geldig is want ze wou me hoe dan ook geen korting terug geven. Ik raad dan ook iedereen aan om hier extra op te letten mocht je toch met korting willen reserveren!
      A. Den Boef D.
      • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
      Ben in betere all you can eat restaurants geweest. Maar 2 alcoholische drankjes pp.
      Sushi te koud.
      Salades te weinig keuze.
      Mariska B.
      • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
      Heerlijk eten. Het zag er allemaal netjes en schoon uit. Lekker zitten eten.
      Vriendelijke bediening.
      Wat ik jammer vond is dat er niet overal bij stond wat het was en de eerste keer waren de patatjes niet echt warm.
      etentjejokemoerman M.
      • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
      Heerlijk gegeten! Mooi restaurant. Het was die avond rustig, ik heb het als prettig ervaren.
      Voor weinig geld, veel kwaliteit. Voor herhaling vatbaar.
      Peter G.
      • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
      We waren zeer te vreden, en komen beslist vaker.
      cindy M.
      • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017