Altijd Wereldrestaurant

Rhijnspoor 280 2901 LC Capelle aan Den IJssel Nederland Kaart

Menu's

All you can eat vr -zo

By booking this set menu, you will be able to order either this set menu or "à la carte" if you change your mind.

Dit menu bestaat uit: diverse buffetten

All you can eat ma-do

Dit menu bestaat uit diverse buffetten

Over het restaurant Altijd Wereldrestaurant

Heb jij als je uit eten gaat ook moeite met kiezen? Of verlaat je met trek het restaurant? Dat gebeurt je niet bij Restaurant Altijd. Hier eet je voor een vast bedrag zoveel je wilt en wat je maar wilt. Op het buffet staan je favoriete gerechten uit de wereldkeuken, wie weet wat je nog meer ontdekt! Wil je de maaltijd combineren met wat extra beweging? Boek dan een van de leuke arrangementen met glow golf of indoor rolschaatsen.

Meer informatie over restaurant Altijd Wereldrestaurant

Dichtstbijzijnde metrostation is Capelsebrug. Vanaf is het circa. 10 min lopen.
      • : Ruime parkeergelegenheid voor de deur

7,1

Jouw recensie over het restaurant Altijd Wereldrestaurant

Eelco B.
      • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
      We kregen het gevoel dat het assortiment versoberd is. Het eten is ok.
      Matthijs S.
      • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
      gezellig restaurant. eten kan beter niet alles is gaar en lang wachten bij de grill en wok. verder goed gegeten on het restaurant.
      Ankievdwatering V.
      • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
      Hebben heerlijk gegeten alles heerlijk warm. we vonden het wel koud bij het tafeltje waar we zaten.was blij dat ik een jasje had.
      Yvonne D.
      • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
      Het begon bij binnenkomst al, vies bestek op de tafel. Na dit aangegevdbvte hebben moesten we het zelf pakken. Bij ronde 2 zaten we nog met vieze borden en bij navragen of ze opgehaald konden worden bleef die service uit. Veel voedsel was uitgedroogd, of werd niet bijgevuld.
      De druppel was dat er boven de warme sauzen een hele grote spinnenweb hing. Dit ook bij iemand aan de balie aangegeven. Opvallend was dat hij aangaf zich te schamen, hij wist dat wij met 6 personen gereserveerd hadden ivm mijn verjaardag maar er kon nog geen tegoedbon of een drankje van het huis vanaf. Laatste x dat we er geweest zijn. Erg jammer want we hebben er voorheen meerdere keren heerlijk gegeten. 1 grote teleurstelling.
      Miluska M.
      • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
      Ik vind het heel vies en onhygiënisch dat mensen met honden in een restaurant mogen komen. Dit hoort volgens mij niet thuis in een restaurant. Bahhh..
      Tineke D.
      • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
      Prima eetgelegenheid!
      Kom er vaak.
      Rina K.
      • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
      Je kan er Heerlijk en gevarieerd eten
      Ansje M.
      • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
      Ik vind dit meer een klein wokrestaurant dan een wereld restaurant. Als je bij de watertuin in spijkenisse bent geweest voelt het hier benauwd..weinig keus en moet je erg lang wachten op je eten. tevens ook erg weinig keus.
      Irma S.
      • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
      Wij hebben lekker gegeten
      N. R.
      • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
      De sfeer was erg ongezellig en de smaak was teleurstellend. Prijs kwaliteit vind ik en mijn vrienden erg slecht. Geen aanrader voor ons en dit was de laatste keer dat wij daar gegeten hebben.
      Michel D.
      • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
      Prima eten!
      Teresita M.
      • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
      Ontvangst was goed. We hadden een Groupon reservering en een Iens reservering met korting samen voor 8 personen. Ik kreeg te horen dat je niet 2 kortingen tegelijk mag gebruiken, maar voor dit keer lieten ze het zo. Het eten was goed, behalve dat sommige gerechten bij het warme buffet koud waren, mijn dochter liet zelf haar tagliatelle hierdoor liggen en dat doet ze niet snel. We hadden van 5 tot 7 gereserveerd, waren om kwart voor 5 binnen, konden gelijk afrekenen en naar onze tafel, de rest van onze groep was om 17.00 uur binnen. Ineens werd er om 7 minuut voor 7 gezegd dat we al over onze tijd was, dat onze tijd om kwart voor 7 al afgelopen was. Dat vonden we raar. We begonnen pas toen iedereen binnen was en ik was iets eerder met de gedachte dan staan we niet in een rij voor de kassa. Dit liet wel een vieze smaak achter, ook bij de rest.
      Anita V.
      • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
      Lekker eten,genoeg keuze.
      Alleen het parkeren is vaak lastig.
      B.N. W.
      • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
      Prima restaurant, zeer uitgebreid en verse producten.
      Joriek V.
      • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
      Altijd gezellig, veel keus, personeel is aardig.
      Harry O.
      • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
      Heerlijk gegeten en veel keuze
      Agnes B.
      • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
      Het was erg druk en weinig personeel de borden en glazen werden laat weggehaald voor bier en wijn moest je steeds wachten en de bar stond steeds vol met vieze glazen
      Wendy M.
      • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
      Met 7 volwassenen en 2 kids(3+11 jr) er voor het eerst gegeten. Erg veel keus en veel vers. Vriendelijk ontvangst en zodra je bordje leeg is wordt het opgehaald door het vriendelijke personeel. Viel me op hoe netjes en schoon het er i s. Enige 2 minpunten vind ik dat de speelruimte (klein kamertje ) leeg was met alleen een tv (geen stoelen, tafeltjes, kleurspullen, speelgoed etc.). En qua dessert niet veel keuze. Maar deze 2 punten zijn persoonlijk en doet niet af aan dat wij heerlijk hebben gegeten. Zeker aan te bevelen en voor herhaling vatbaar. Superavond gehad. Bedankt!
      Jessica K.
      • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
      Personeel was erg behulpzaam en vriendelijk. Veel gerechten waren lauw. Daar hebben we wat van gezegd en personeel gaf het door en kwam terug met het antwoord dat dat door het lopen zou komen.
      Daarbij is mijn zoon allergisch voor noten en ei en kreeg hij een allergische reactie bij de friet en frikandellen. Dan moet er iets door hebben gezeten wat er niet in hoort of gewerkt zijn met keukengerei wat niet goed is schoongemaakt.. Ook werd er bij het schepijs (diverse smaken waaronder pistache, met noten dus) met maar 2 scheppen gewerkt die in 1 bak water stonden. Dat betekende ook dat mijn zoon geen ijs kon eten. Het lag zeker niet aan de vriendelijkheid van de bediening en ook niet aan de ruime keuze van het eten maar het eten zelf viel ons erg tegen en hoe daar op gereageerd werd, ook.
      Froukje D.
      • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
      Hier met werk gaan eten en wat een slechte zaak, personeel weet niet om te gaan met klanten, totaal niet klantvriendelijk, zou hier nooit meer terug komen. We werden letterlijk weggestuurd, zonder enige opties om tegen betaling nog langer te blijven zitten. Hele vervelende knul, die ze beter kunnen ontslaan, nog nooit zoiets meegemaakt.