Altijd Wereldrestaurant

Rhijnspoor 280 2901 LC Capelle aan Den IJssel Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Menu's

All you can eat vr -zo

By booking this set menu, you will be able to order either this set menu or "à la carte" if you change your mind.

Dit menu bestaat uit: diverse buffetten

All you can eat ma-do

Dit menu bestaat uit diverse buffetten

Over restaurant Altijd Wereldrestaurant

Heb jij als je uit eten gaat ook moeite met kiezen? Of verlaat je met trek het restaurant? Dat gebeurt je niet bij Restaurant Altijd. Hier eet je voor een vast bedrag zoveel je wilt en wat je maar wilt. Op het buffet staan je favoriete gerechten uit de wereldkeuken, wie weet wat je nog meer ontdekt! Wil je de maaltijd combineren met wat extra beweging? Boek dan een van de leuke arrangementen met glow golf of indoor rolschaatsen.

Meer informatie over restaurant Altijd Wereldrestaurant

Dagelijks 16.30 - 22.00 uur
      6,3
      Jeroen L.
      • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
      Met een groep, voor een feestelijke gelegenheid, gegeten bij altijd. De drukte rondom de plaatsen waar het eten wordt bereid (grill/ wok e.d.) is te lang en leidt al snel tot 'voordringen' en 'wie het hardst brult wordt als eerste geholpen'. Dan maar naar de bakken met het eten dat al bereid is. De kwaliteit hiervan is niet super en ligt soms te lang. Voor dit type restaurant zijn in de regio betere alternatieven voor handen.
      Day S.
      • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
      tja...wat moet je zeggen. formule eet schuur. daarentegen moet je niet voor de sfeer gaan. eten is gewoon goed en fijn dat de drankjes uit fles zijn.
      A K.
      • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
      Eten was goed, alleen als je vlees besteld .mag je niet meer dan 3 stuks bestellen.mag niet meer van de baas.je staat meer dan 20/25 min in de rij en voor 1 kok te weinig.
      stokbrood afgepast. Geen kruidenboter.
      En je zit echt dicht op elkaar met tafel.
      Sjaak B.
      • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
      de ontvangst was goed heb zelfs een rondleiding gehad het eten was heerlijk en een korte wachttijd.
      daar gaat ik zeker nog een keer naar toe.
      Ron W.
      • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
      Zeker een aanrader om met de kinderen te gaan eten
      Mevr. M O.
      • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
      Wij hebben er heerlijk gegeten. Zoveel keus, het is voor herhaling vatbaar en wij bevelen het ten zeerste aan
      J. B.
      • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
      Vooraf, door meerdere slechte recensies, het idee "waar komen we nu terecht", maar dat is echt meegevallen. Oké hier geen culinaire belevenis, maar dat weet je als je naar een all you can eat restaurant gaat. Vriendelijk ontvangst. Alles wordt snel aangevuld. Borden/glazen worden vlot weggehaald. Een enorm aanbod, dus er is ongetwijfeld iets te vinden wat je lekker vindt. Zelf vond ik de ossenhaas puntjes heerlijk. Datgene wat niet a la minute wordt klaar gemaakt kan wat droog of te veel doorgekookt zijn. Neem eerst overal een heel klein beetje van.
      Iris V.
      • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
      Grote twijfel vanwege veel slechte recentie's ,maar toch gereserveerd en telefonisch ook mijn twijfel uitgesproken.
      Er werd mij gevraagd om het zelf toch eens te proberen en dat hebben we gedaan
      Eerste zit om 17.00 uur gaan eten en niets gemerkt van welke slechte recentie dan ook.
      Bediening en eten goed verzorgd ( geen Michelin ) , maar wel waar voor je geld
      Hier Komen we zeker meer eten
      Onze twijfels zijn zeker weg genomen
      Pre .
      • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
      Prima ontvangen,eten erg lekker,heel veel keus.
      Service goed,lege borden worden direct weggehaald
      Voor kinderen veel aanbod, ijs,popcorn,chocoladefontijn,verse wafels
      Pluspunt is dat je ieder moment zelf je drinken kan pakken.
      Japio W.
      • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
      Er werd ons verteld dat het 1 prijs was. Aanbieding vanwege 2 jarig bestaan. We werden eerst van het ene naar het andere restaurant gestuurd en alles rommelig. Bij het afrekenen werd alles apart gerekend..eten en drinken apart en we vertelde dat ee kwamen voor de aanbieding maar toen zeiden ze..is in het restaurant hiernaast. Eten dus duur . Het is gewoon opgewarmd. Niet voor herhaling.
      M-Azgar .
      • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
      Het eten is niet HALA zo als het bij de servicebalie vermeld. De kip wordt met varken olie gekookt en de vis en vlees worden gekookt met dezelfde Sorbo Spatel. De salade en de fruit zijn niet vers.
      Quirine010 .
      • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
      Eens maar nooit weer!!! Bij binnenkomst gelijk betalen, totaal geen klantvriendelijk of hartelijk onthaal. De sfeer vonden wij ongezellig, een fastfoodketen. Waar ik me nog het meest aan heb gestoord is dat er karren staan met bakken waar het personeel de etensresten ingooien. Deze kar stond, met daarbij alle vieze borden, bestek en glazen naast onze tafel!!!! Echt te smerig en ongelooflijk in een restaurant. Ik heb hier ook wat van gezegd en toen werd de kar op een andere plek IN het restaurant gezet. Ik kreeg het gevoel dat er 'snel' verdiend moet worden. Dit gaat ten koste van de totale beleving en uiteindelijk ten koste van de klant. Ben benieuwd hoe lang dit restaurant het op deze manier volhoudt. Een absolute afrader!
      Maaike V.
      • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
      Rustige avond (voor een zaterdag zeer bijzonder). Dus geen lange wachtrijen, vlees werd op de grill allemaal veel te ver gebakken (met een gewoon mes niet door te snijden en flink kauwen). Eten was op zich goed van kwaliteit, voor elk wat wils.
      Alles is self-service, behalve het afruimen van de tafel. Zelf drinken moet zelf gepakt worden, hierdoor moet je twee keer zo vaak van tafel want je bord neerzetten bij de tap voor het drinken was erg krap.
      Rednael .
      • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
      Dinsdag 1700 uur. Lekker rustig, geen wachtrijen, dus beter eten. Zag er netjes uit voor een vreetschuur. Smaakte goed. Geen napret gehad door ongaarne voedsel.
      Personeel te jong, meer tijd voor hun mobiel dan voor de gasten incl vuile vaat,dit blijft op de tafels staan.
      J.W. W.
      • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
      Voor het eerst kennisgemaakt met Altijd Wereldrestaurant in Capelle aan den IJssel. Gekozen voor tweeënhalf uur tafelen en dat is ruim voldoende om van alle geboden gerechten iets te gebruiken. De gerechten werden regelmatig ververst, maar dat kwam vooral door de hoge doorloop, gezien het grote aantal eters. Vooral de fruits de mer is ons prima bevallen: onder andere oesters, schaaldieren, schelpdieren, rauwe zalm, kreeft, krabscharen, zeewier. Ook de ossehaaspuntjes van de plaat met pepersaus is een aanbeveling. De gebruikte borden en glazen werden regelmatig opgehaald aan tafel. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar. Het afhaalsysteem aan de bar voor alcoholische drankjes met gelijk afrekenen is niet handig. Bij grotere bestellingen vóór je en één medewerker achter de bar moet je best lang wachten.
      Junjie D.
      • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
      Zeer slecht, 29.50 pp voor de kwaliteit wat je krijgt is gewoon diestal.
      En als je bij de personeel komt krijg je een smoesje en verder wordt er niks aan gedaan.
      Tafels smerig, en wij waren nog een van de eerste die kwamen.
      Eten niet vers wordt warm gehouden door zoeen vitrine waardoor je eten na 2 uur gortdroog wordt. Zelf de patat is amper goed bereid, slap en droog. Bediening onervaren, meesten waren scholieren. Eigenaar boeit het totaal niet, doet het alleen maar voor de geld. Echt triest.

Enige pluspunt was de breed assortiment aan gerechten waarvan maar 10% naar behoren zijn bereid.
      Ik weet betere vreetschuren waarvan je voor 19,- veel beter kwaliteit en service krijgt. Schande dit vreetschuur.
      Patricia2005 .
      • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
      Gisteren bij altijd gegeten. Slechte service chagrijnige mensen en er stond me een stapel borden en glazen op onze tafel die werden niet eens mee genomen terwijl ze het gezien hebben. Op een gegeven moment hebben we alles op een tafel gezet waar mensen weg gingen met nog een andere groep achter ons. Er werkt daar een Hollandse jongeman gisteren 14 feb die doet pas z'n werk en hij is ook de enige die je bezig ziet . Onze complimenten voor hem!! En dan staat er 1 bij de gril bij het vis daar werd idd door een klant gevraagd je hebt het niet naar je zin he? Belachelijk dat de klanten aan jouw moeten merken dat je daar chagrijnig staat. Blijf dan maar thuis! Je merkt dat het achteruit gaat vergeleken met het begin toen ze open gingen. Volgende keer maar weer naar Atlantis in Gouda.
      Sandra S.
      • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
      Zeer slecht! bij binnenkomst werden we zonder enige uitleg aan onze tafel gedropt waar de etensresten van de vorige gasten nog op de stoelen lagen. De glazen waren nog vies (lippenstift). Personeel zeer ongeïnteresseerd en communiceren totaal niet. Ik hoorde ook vragen van andere gasten aan het personeel in de trant van "je hebt het niet naar je zin hè?"
      NOOIT MEER!
      Erik D.
      • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
      Afgelopen donderdag gegeten bij deze all you can eat tent met een zeer uitgebreid buffet. De keuze is immens, echter een hoop gerechten zijn niet bijzonder. Sommige liggen er zo lang dat er allemaal velletjes op het eten komen. Lauwe patat en graten in de vis zijn geen uitzondering. Er zijn slechts enkele uitschieters zoals het stoofpotje (met supermals vlees). Service is hier niet, aangezien het een selfservice tent is, het enige wat het personeel doet is af en toe de lege borden van tafel halen.

Ik zou hier nooit uit mijn zelf heen gaan, eigenlijk begrijp ik niet dat zo'n tent bestaansrecht heeft en niet failliet gaat. Het is namelijk ook erg ongezellig, aangezien iedereen steeds van tafel loopt (overigens erg onhandig met rond tafels en een bank, zodat de halve tafel moet opstaan als er 1 iemand uit wil)
      NoZe71 .
      • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
      Wat een slechte tent zeg. Met collega's gegeten. All you can eat. Nou nou nou. Sushi te koud. Buffet is... tsja.. warm,zacht, ligt wel erg lang in bakken. Kok van de wok is meer afwezig dan aanwezig. De grill kok kan niet bakken. Alles te rauw. Nee slechte indruk van t eten. Bediening aan tafel Is goed. Nette meisjes. Koffieautomaat zat ook verstopt. Ik ga er nooit meer eten. Viel echt zwaar tegen.