Altijd Lente

Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

Erg voordelig
KV101 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Pas geleden hier gegeten samen met een vriendin. Voorafgaand aan een vroege film, dus logisch dat het nog rustig was. Hartelijk welkom geheten door de gastvrije eigenaresse. Het restaurant ziet er vrolijk en gezellig uit, zowel binnen als het terras. Erg verrast door de heerlijke gerechten, net even anders dan anders, maar allemaal even lekkere smaken. Echt lekker en betaalbaar gegeten. Het is voor mij niet in de buurt, maar ik kom er graag nog eens terug!
Sylvia K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
WIJ kwamen bij Altijd Lente voor de lunch. Wat een verrassing zo lekker oerbrood met gerookte zalm met kappertjes .olijven .sla met zachte geitenkaas . Een echt aanrader . Heel jammer dat we niet in de buurt wonen . Wij kwamen met de auto van Berg en Dal. Richting Rotterdam staat er een bord met bestek rechts af en zo kwamen wij bij Altijd Lente het was een mooie dag zodat we op het terras gegeten hebben. Ik vergeet Altijd Lente niet .
Margareta14 .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Dit eetcafé heeft sinds medio 2014 een andere eigenaar, i.c. een eigenaresse. En ook een iets andere, vrolijker naam: "Altijd Lente". Logo en aankleding (ook de aankleding van de eigenaresse, die bijna altijd aanwezig is en mee serveert) zijn een beetje geënt op cafés en affiches uit de jaren vijftig. Er is een heel fijn terras, en ook binnen is het prima zitten: redelijk strak, maar toch heel sfeervol. Op de wisselende kaart steeds verrassende gerechten, tikje Frans georiënteerd. Ook de wisselende dagkaart-gerechten zijn een aanrader. De prijs-kwaliteit verhouding is prima! Wij eten hier geregeld (we wonen vlakbij), en komen steeds met plezier terug: een feestelijke afsluiting van de werkweek, maar ook een soort thuiskomen.
Lambert.zaad .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Gisteren met mijn dochter gegeten. Ze kon gewoon van de kaart kiezen, alleen met aangepaste portie. Fijn dat dit kan. Het eten was lekker en de bediening prettig en vriendelijk. We komen zeker terug in de lente van Lent
Jurgie .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
Zojuist bij Brasserie de Lente gedineerd en dit restaurant kan zeker tippen aan alle andere etablisementen in omgeving nijmegen. De bedienining was zeer correct, vriendelijk en open voor een gezellig praatje. Twee voorgerechten, lauwwarme zalm en 63 graden eitje waren erg goed. Het eitje was best gewaagd maar zeker een aanrader voor wie open staat eens iets anders te proberen dan carpaccio. Als hoofgerecht hadden we een zeer goed bereide kabeljauw (op de huid gebakken) en een malse biefstuk. Porties zijn ruim voldoende en alleen voor een van ons was er nog ruimte voor dessert, een hollands kaasplankje met zeer goed gekozen kaasjes (frieze blauwschimmel was erg lekker). Conclusie: hier gaan we snel weer heen, goede prijs-kwaliteit !
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2013
Gisterenavond hebben wij hier met twee personen gegeten. De ontvangst vriendelijk en correct. Als voorgerecht nam mijn vrouw een rundercarpaccio. Mooi en smakelijk gerecht. Ik had een uiensoep. Wellicht iets te dik, maar prima van smaak. Vervolgens namen wij beiden het vlees van de dag. Dat bleek een zwijnshaasje. Ronduit heerlijk! Een mooi opgemaakt bord met diverse paddenstoeltjes en seizoensgroenten. Zeer smakelijk. Omdat ik moest rijden heb ik het bij water gehouden, maar mijn vrouw had bij de gerechten de huiswijn genomen. Helemaal niets mis mee. Kortom, goede bediening en prima eten. Als wij wederom in Nijmegen moeten zijn en in de buurt gaan dineren, is dit restaurant beslist voor herhaling vatbaar!
Elly2702 .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
Bijzonder gegeten voor een betaalbare prijs. Dit geldt voor alle gangen.
We waren met ons vijven en iedereen was vol lof over de opmaak en de smaak van de gerechten. Dit is zeker voor herhaling vatbaar. De bediening was prettig. Men kwam vertellen dat we iets langer dan normaal moesten wachten, omdat het restaurant volledig bezet was. De wachttijd viel erg mee.
Doordat het restaurant vol zat, leek het al snel erg rumoerig. Het was hierdoor lastig om een goed gesprek te voeren met elkaar. Deze onvolkomenheid heeft echter geen afbreuk gedaan aan het goede gevoel wat we kregen van dit restaurant.
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
Het restaurant heeft een uitstraling van een soort moderne huiskamer, mogelijk dat het bedienende personeel ook bijdraagt aan die huiselijke sfeer. Alleen jammer dat ze een drukke avond niet heel goed aan lijken te kunnen waardoor je lang moet wachten eer je iets kunt bestellen. Het eten is goed van smaak en de presentatie mooi. Leuk dat ze ook gebruik maken van lokale producten en seizoensgebonden ingrediënten.
De akoestiek is niet geweldig en een aantal tafels heeft hoge krukken want toch bij een hele avond tafelen niet echt geweldig zit. Door het goede eten toch een aanrader.
Mwo .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2013
Helaas, mijn eten (vispotje) was tot twee maal toe niet gaar. De eerste keer kreeg ik nog een nieuw bord, de tweede keer niet meer. Op zich was het wel smaakvol, maar tot twee keer toe een niet gaar gerecht is toch erg slecht. Ook werden er geen excuses aangeboden. Hier gaan wij nooit meer heen.
Marton .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2012
We hebben heerlijk gegeten bij Brasserie Lente. Laat je verrassen met diverse gerechten door te kiezen voor een verrassingsmenu. Zeer prettige bediening.