Altijd Lekker Surinaams

Reigersbos 186 1107 ES Amsterdam Nederland Kaart
31-203637188

Over het restaurant Altijd Lekker Surinaams

Nieuwste aanwinst Winkelcentrum Reigersbos: Surinaams restaurant ‘Altijd Lekker’ biedt authentieke huisgemaakte gerechten, Surinaamse hapjes, gebak en broodjes.

In het levendige winkelcentrum Reigerbos is vanaf 1 november 2015 dé nieuwste aanwinst op het gebied van Surinaamse lekkernijen te vinden: het culinaire afhaalrestaurant ‘Altijd Lekker’. U kunt hier authentieke en huisgemaakte Surinaamse gerechten, broodjes, snacks en kleine maaltijden afhalen.
Voor ieder wat wils en áltijd lekker!

Meer informatie over restaurant Altijd Lekker Surinaams

Maandag t/m Zaterdag. 12:00 -20:00

Jouw recensie over het restaurant Altijd Lekker Surinaams

Daniel T.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Lekker met zeer vriendelijke bediening. Spelregels was wel gewijzigd. Je moest alles in het eethuisje opeten en niks mee naar huis meenemen. Deze keer mocht het wel. De normale porties zijn erg ruim. Gelukkig kan je ook een halve portie nemen. Zeer aanbevelenswaardig was de bakkeljauw pasteitjes. Overheerlijk.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Handig keuzesysteem met drie stappen. Heerlijke gerechten. Zaak loopt goed, veel klanten.
Remco R.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Goed gegeten en een keurige en vriendelijke bediening
Jolanda P.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Onlangs heerlijk gegeten bij altijd lekker. Er is heel veel keus, de broodjes zijn heerlijk, de soepen en ook de warme maaltijden. Kom hier zeker vaak wat bestellen. Het personeel is ook erg vriendelijk!
Don D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Ik heb heerlijke roti bij jullie gegeten. De beste van de buurt zou ik zeggen.
Ik kreeg alleen net te veel aardappel mee. Groetjess
Rivano P.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Heerlijke rotirol en surinaamse pastei gegeten gelukkig is het dicht bij huis zeker betaalbaar en Ik ben blij met dit surinaams restaurant
Mimi T.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Een aanwinst voor Reigersbos! We komen hier graag afhalen, de tjauw min, gestoofde kip,pom en zoutvlees is voortreffelijk. De meiden zijn vriendelijk, zo nu en dan zijn ze erg traag. Ze verkopen hier tevens grote emmers met bananenchips.
We komen snel weer eten :)
GR R.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Verzorgd, Schoon en vriendelijk personeel en wat maakt het decor dan uit voor afhaal ????. Diverse combinaties mogelijk ????aanrader