Altijd in de Buurt

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Altijd in de Buurt

Fie H.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
De akoustiek van dit plekje is echt niet te doen. Hier rustig werken met je laptopje zit er echt niet in. Mijn vriendin en ik hadden allebei de Roffa Steak Cheese Melt genomen met wat casave frietjes. De steak was echt best taai. Ook was op de foto op de menukaart echt een lading kaas te ze zien, maar die vonden we niet terug op ons bord. Sommige van de casave frieten waren de dikte van 3 vingers, waardoor ze erg droog van binnen waren en niet knapperig. Beetje jammer. Echt een hele leuke inrichting die het cijfer omhoog krikt. Dames achter de bar waren vriendelijk!
Michelle S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Het restaurant zelf is prima. Gezellig en erg rotterdams. Je ziet dat aan het decor veel tijd is besteed. Op de menukaart ziet het eten er ook erg lekker uit. Jammer genoeg was dit niet het geval. Ik vond mijn broodje erg matig en ik heb het laten staan. We hebben zo'n 3 kwartier op ons eten gewacht. De prijs die we aan het einde betaald hebben was zeker niet in verhouding met de kwaliteit van het eten en de service.
janneke L.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Leuke sfeer, gezellig ingericht en goed personeel. Voor het eten moet je er niet naar toe gaan maar voor een leuke avond uit met een goede snack bij de borrel zeker!
Maartje L.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Inrichting is leuk maar karig broodje voor dat geld. Bakkie thee was ook lauw. In dit gebied kun je veel beter eten voor hetzelfde geld.