Altamura

Meer informatie over restaurant Altamura

Voordelig
Ellen256 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Met 10 mensen gegeten op zaterdagavond. We kozen voor pizza's pasta's en combinazione. Het eten was heerlijk. De bediening prima! Minpuntje is dat het personeel telkens bij de ingang gaat staan roken. Dat staat niet erg uitnodigend.
Tom A.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Heerlijke Ossenhaas gegeten, gevraagd om pasta at the side en dat was geen probleem. Pasta ''Bebe'' is een must have hier. Vriendelijk personeel en voor een restaurant in een dorp geven ze hoogwaardige en prima service! Wij komen hier zeker weer en ook voor een zakelijk bezoek was het goed te doen.
Patrick R.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Heerlijk eten en super personeel! Echte pizza's die tenminste nog aan hen waarde voldoen! Leuke eigenaar en eigenaresse waarbij alles mogelijk is
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Gelijk toen we binnenkwamen kregen we een warm onthaal. Het personeel was zeer vriendelijke en het eten was van een zeer hoog niveau. Alta Mura Holten is zeker een aanrader om langs te gaan
Wessel V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Geweldig goed gegeten en een gezellige sfeer! Lekker Italiaans restaurant en de pasta's zijn een aanrader. Spontane mensen een lekker aangenaam zaakje. Erg veel mogelijk... Tot snel!
Louisa2002 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Afwisselend gerechten, van heerlijke pasta's, tot voortreffelijke steak. Gezellige bediening, leuke sfeer onder het personeel. Op verzoek maken ze lekkere voorgerechtjes. Verrassing van de kok....
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Werkafspraak in Holten en etenstijd. Als gewoonlijk checken op Iens en uitgekomen bij deze Italiaan. Buiten lagen de menukaarten (waar je op kijkt voordat je binnenstapt) onderin de buitenvitrine en daar lagen ze zo te zien al geruime tijd. Binnen een sfeerloze ambiance, maar goed we komen om onze magen te vullen. 3 verschillende pizza's met 1 belangrijke overeenkomst; kale hap, minimalistische topping en de bodem papperig. Om beurten gingen kok en bediening naar buiten om te paffen en met de wind op de ingang had men beter binnen kunnen gaan roken onder de afzuigkap van de keuken. Hadden wij er niet van hoeven 'meegenieten'. Ik zei er nog iets van maar er werd in het geheel niet op gereageerd. Gezien de overige recenties is Holten er kennelijk gelukkig mee. Enfin, onze magen waren gevuld en dat worden ze hier niet weer.
Annette1988 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Op een zaterdag gegeten bij Altamura.
Fijn restaurant met een goede bediening.
Allebei een pizza genomen. De pizza's waren sappig en lekker groot. Echt top!
Toetje was gewoon goed.
Ilgerardo .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
We worden gastvrij ontvangen, krijgen een tafel toegewezen en hebben al snel een glaasje wijn op tafel staan. Ik zie dat op de spijskaart geen "bruschetta" staat en als ik dat tegen mijn tafelgenoot zeg hoort de serveerster dat. "Maar dan maken we toch nu een lekkere bruschetta voor u". Dat gebeurt en die is inderdaad uitstekend, evenals de soep die mijn disgenoten hebben besteld. We nemen allemaal Sformato al Salmone en ieder is zeer tevreden. Een verfijnde smaak! We wagen ons als nagerecht aan de tiramisu. Helaas is dat dikwijls een te zoete kleffe plak, maar de tiramisu hier is van voortreffelijke kwaliteit. Luchtig en zeer smakelijk. We kijken dus terug op een geslaagd etentje bij Altamura. Slechts één opmerking. Hoewel je een gegeven paard niet in de bek moet kijken... We krijgen bij binnenkomst een schaaltje stokbrood aangeboden door " het huis", met een bakje onbestemd smeersel er bij. Dat doet denken aan een soort slasaus. Voor een restaurant waar de kok zo heerlijk kan koken als in Altamura zou je iets beters verwachten. Maar in de totale indruk is zo dat we tevreden en voldaan naar huis toe gaan. Al met al een restaurant om nog eens terug te komen.
Jan_de_weekendman .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Afhalen van 16 pizza's tegelijk was geen succes. Bodems van karton en op de pepperoni-pizza zat paprika en geen pepperoni. De pizza salami leek nog het meest op een margherita met wat plakjes salami van de supermarkt erop gekwakt. De pizza funghi was daarentegen wel lekker. Een bezoek is misschien ok, maar een grote bestelling is duidelijk te hoog gegrepen voor deze toko.
Antonwientjes .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2015
Afgelopen maandag wederom weer mogen genieten van een heerlijk diner bij altamura! de bediening was wederom hartelijk. We hebben genoten van een heerlijke pasta me paling, scampi's en ook de biefstuk was heerlijk mals en sappig! Wij komen zeker terug!
Ronald P.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Matig restaurant, weinig italiaans. Anti pasti was met 2 vleesgerechten, pizza voor de kinderen bijna tomaatlios. Fungi trufolati met teveel zoete wijn. Tournedos medium was rear. Wijn (chianti classico) al open voordat het werd geserveerd. Patat bij het hoofdferecht, niet echt italiaans. Kennelijk is een 8,5 in een dorp niet gelijk in een stad...
Elly B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Vandaag op aanraden de spagetti bebe besteld. Heerlijk met champions en een roomsaus. En inderdaad niet al te tomaterig, want daar had ik vandaag niet zoveel zin in. Ook de varkenshaas van mijn man was heerlijk.
Vriendelijk personeel, altijd ook bereid meer uit te leggen. Ook aanpassingen kunnen vaak wel. Wij konden vandaag de wijn eerst proeven, omdat we niet wisten of deze te zoet voor ons zou zijn. Een glas water is ook geen probleem. Voor ons een terugkom adres in de loop van de jaren. Heerlijk Italiaans eten en als het mooi weer is buiten of met de openslaande deuren net nog binnen. In de dorpskern. Je kunt er pasta's eten pizza, vlees, - en visgerechten. De pizza's zijn ook lekker dun en goed belegd.
Alexia82 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Met Hemelvaart als voorgerecht de carpaccio en hoofdgerecht de filetto Alta Mura gegeten. Wat een heerlijk vlees en super bereid. We waren met een groep van 6 personen. Alles kwam tegelijk op tafel. Een echte aanrader!!!
LiesPannevis .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Prima gegeten. Hoofdgerecht: Filetto ALtamura is aanrader! De biefstuk was perfect gebakken - van binnen nog heerlijk rood en mals.
Voorgerecht: kikkerbilletjes. Lekker maar lastig te eten omdat ze in een enorme plas saus lagen - en je moet kluiven.
Bediening goed.
Restaurant niet erg gezellig ingericht.
Johanneke V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant! Eigenaars zijn erg hartelijk. Kids zijn ook hartelijk welkom! Pizza's zijn heerlijk krokant en smaakvol. Tip:mag wat meer tomatensaus op. We komen hier zeker nog eens terug!
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Het restaurant doet Italiaans aan. Eenmaal binnen wordt je vriendelijk verwelkomd.

De menukaart is uitgebreid. Pizza, pasta, vis-en vleesgerechten, voor elk wat wils. Als voorgerecht kun je bv ook kiezen voor een kleine portie pasta of lasagna.

Vooraf hebben we vissoep en tomatensoep gegeten. Smaakvolle pure soep van verse ingredienten. De pizza's zijn heerlijk (lekker krokante bodem) en je kunt vanuit het restaurant zien hoe je pizza wordt bereid.

Gerechten zijn ook af te halen!
Willemrudolf .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2014
Met vriend Boy Heddendorp mocht ik voor het eerst in Uw restaurant eten. Keuze voldoende, maar wat zullen we doe? Pasta of Pizza. Toen kwam spontane Angéla en zij gaf advies: probeert U "'Bebe'' Pasta met champignon en gesmolten kaas! En ook heerlijk sausje. Goede witte wijn en we hebben gesmuld. De sfeer en bediening uit de kunst! Woon niet om de hoek, maar kom zeker terug.
Vriendelijke groet Willem ten Veldhuys
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Of het nu vlees is, de begeleidende wijn, een Pizza, of stokbrood, t'is allemaal heerlijk bereid en wordt geserveerd met passie.
Edeweerdt .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
mooi italiaans restaurant met italiaanse romantische sfeer en een meer lounge gedeelte. prachtige kerkramen . gezellige informele bediening. calzone is super.