Alsaraya

Kuipersdijk 65 7512 CB Enschede Nederland Kaart

Over het restaurant Alsaraya

Houd je van Arabische gerechten? Moet je beslist een tafeltje reserveren in dit restaurant. De naam alleen al is uitnodigend: Huis der Arabische Specialiteiten. Dat belooft in elk geval een culinair avontuur. Helemaal ingericht in Oosterse sferen, prachtige accessoires, decoraties die je het gevoel geven dat je belandt bent in één van de sprookjes uit Duizend en één nacht. Uiteraard wil je maag ook graag verwend worden en die komt hier dan ook ruimschoots aan zijn trekken!

Meer informatie over restaurant Alsaraya

Maandag t/m woensdag 16.00 - 23.00 uur
Donderdag t/m zaterdag 16.00 - 02.00 uur
Zondag 17.00 - 21.00 uur

• Bar , Engels gesproken
Uitmuntend
9,2
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Alsaraya

Susan D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We werden hartelijk ontvangen in dit sfeervol ingericht restaurant. We hebben een menu genomen, omdat we niet goed wisten wat we moesten kiezen. Het menu bestond uit een selectie van koude en warme mezze met salade en brood. Daarna kwam het hoofdgerecht, diverse soorten gegrild vlees met frietjes en rijst. Het menu werd afgesloten met een pot thee en rijstepudding. De gerechten waren goed van smaak en pasten goed bij elkaar. Het was ruim voldoende en wij zijn geen kleine eters. We hebben heerlijk zitten eten en gaan zeker nog een keer terug.
Karen V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. Hier gaan we zeker nog een keer naar terug!
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Super lekker en leuk als je eens wilt proeven uit de Arabische keuken! Aanrader!
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Met z'n drietjes wezen eten. We hadden het Aljazira-menu. Ontzettend lekker, authentiek, erg ruime porties. Het hoofdgerecht was toen eigenlijk al te veel voor ons. Dat kon meegenomen worden naar huis.
De menukaart is uitgebreid, veel keus aan mezzes dus we gaan zeker nog een keer!
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Ik heb mij zeker mee laten nemen in de arabische wereld in dit restaurant. Het eten was heerlijk en leuke arabische muziek op de achtergrond. Het restaurant is ook prachtig!
Julia D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Top service en goddelijke gerechten! Mooi restaurant wat ook gemakkelijk te bereiken is. Ook fijn dat je waterpijp kan roken na het eten.
Julia D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij alsaraya! Het eten was erg lekker en in grote hoeveelheid. De sfeer is top en er word aandacht aan je besteed door het personeel. Zeker voor herhaling vatbaar!
Gabriella K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Leuke arabische sfeer, lekker arabisch eten en een waterpijpje erna. Het leek wel alsof ik in mijn land van herkomst was!