Allure

Meer informatie over restaurant Allure

Dinsdag t/m Zaterdag 09:00 - 17:00

Maureen V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Het terras spreekt ons niet echt aan, het is wat kaal. Ook het systeem van de bonnetjes in niet professioneel en onhandig voor personeel, in onze ogen.
De menukaart voorziet voldoende keuze. We namen allebei het stokbrood met beenham en mosterdsaus, wat heerlijk smaakte. Niks op aan te merken! Het was ook ruim voldoende voor ons als 'grote' eters.
De bediening is erg goed, iets te enthousiast in de stem maar dat kan maar weinig kwaad. Heerlijk gezeten.
Annarosa81 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Vandaag geluncht bij allure. Het viel ons erg tegen. Zowel het broodje kip van mijn vriend als de salade warme kip van mijzelf vonden we niet lekker. De kip was rubberachtig en smakeloos. De salade was erg weinig. De saus bij het broodje leek niet zelfgemaakt.
De bediening en de plek (terras) waren prima. Toen we aangaven het niet zo lekker te vinden werd ons aangeboden iets anders te serveren. We hadden echter weinig vertrouwen in verbetering dus hebben dit afgeslagen. De koffie en wijn waren prima.
Hessel V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Aanleiding voor ons bezoek aan Allure was een door mijn vrouw op Facebook gewonnen Valentijnsactie. De gelukkige werd (met haar Valentijn, in dit geval haar partner) verrast op een Valentijnslunch, welke voorzag in een soep naar keuze (tomaat of uien) en 2 sneetjes toast met variatie uit tonijnsalade, filet americain en serranoham en gerookte zalm.
De ontvangst was aller hartelijkst; compleet met prosecco. Deze zaterdag in februari was een prachtige dag in Arnhem, dus wij zetelden ons onder de heater buiten. Een waar genoegen!
De vriendelijke bediening nam onze bestellingen rap op. Beiden kozen wij voor de uiensoep als voorgerecht. Mijn vrouw ging daarna voor de toasts met tonijn en filet americain. Ik zelf koos voor de gerookte zalm en ook de filet americain.
De uiensoep was heerlijk. Goede 'zoutlevels' en ook het aandeel peper was naar ons believen. Vooral dat laatste is een zeldzaamheid. De portie soep was prima ten opzichte van de (tegelijk met de soep geserveerde) toasts. De gerookte zalm was naar verwachting en ook de filet americain voldeed aan de eisen zoals wij die stellen. De zongedroogde tomaat op mijn filet americain was een leuke geste.
Wij waren nog nooit bij Allure geweest, maar deze Valentijnsverrassing heeft ervoor gezorgd dat wij hier zeker naar terug zullen keren! Een lunch met allure, wie wil dat nou niet?
Celinalda .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Afgelopen zaterdag op het terras geluncht bij Allure. Dit was erg goed te doen want het terras is er verwarmd! Heerlijke broodjes en lekkere wijn. Ook de bediening was erg vriendelijk en behulpzaam, wat tegenwoordig ook niet meer overal zo is. Echt een aanrader!
Jetje217 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
In de kerstvakantie hebben wij met ons vieren daar gegeten. Ik had een uiensoep, die was heerlijk. de rest van het gezelschap vond het ook erg lekker. de bediening was heel attent en vriendelijk. een heel leuk klein zaakje, heel mooi ingericht, echt frans.
Als wij in Arnhem zijn komen wij zeker terug.