Allure

7,2
6,9
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Gezellig terras op de boulevard.
2 hele leuke mooie dames met prachtige nagels verwennen ons met heerlijke drankjes en hapjes. We ging even voor een kopje koffie maar zitten er 3 uur later nog. Mooi uitzicht zowel overdag als s'avonds. Een heerlijke ontspannen sfeer.
Alexander1985 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Bij Allure op het terras gezeten en gegeten, mooie tent, super uitzicht vlotte bediening en goed eten! Zeker een aanrader.
Ramon-35 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Mooi terras aan het water! Wij hebben hier afgelopen zaterdag gegeten. beide een zeebaarsfilet. Lekker klaar gemaakt! Goede bediening, de ober die ons geholpen heeft liet ons keurig kiezen aan het ruime aanbod aan droge witte wijn. Wij waren blij verrast toen wij hoorde dat er Gruner Veltliner geschonken werd en namen daar een fles van. De ober schonk netjes de wijn bij toen het glas leeg was. Daarna een heerlijk dessert gegeten. Huisgemaakte brownie met frambozen sorbetijs. Kortom een echte aanrader
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Afgelopen vrijdagavond hier op het overxekte terras gegeten. Het was een druilerige avond, niet druk, maar oh oh oh wat was de bediening traag en bij vlagen ook geen bediening op het terras te zien.
Regelmatig staan er lege glazen op de tafels, maar er wordt niet gevraagd of gasten nog iets willen drinken.
Beide sate van varkenshaas gegeten, die was net aan gaar. Pindasaus is kant-en-klare saus van Wijko... jammer. Garnituur/salade was lekker, friet redelijk. Al met al zeker geen topper, leuk als snelle hap, maar meer helaas niet.
Folkert F.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Restaurant ligt prachtig aan de boulevard met een groot terras, dat gedeeltelijk met branders verwarmd kan worden. binnen hangt een gezellige sfeer en het geheel is ruim opgezet met voldoende afstand tussen de tafels onderling en tussen tafels en bar. Verschillende soorten zitjes.
Het personeel is weinig attent. terwijl het ontzettend rustig was duurde het lang voor onze lunch bestelling opgenomen werd. Tijdens de lunch was er verder ook weinig aandacht voor ons. Routinematig werd gevraagd naar onze wensen en min of meer voorgeschreven werd gevraagd naar opmerkingen over de kwaliteit. Dit lijkt wel structureel want bij anderen gebeurde hetzelfde.
De kwaliteit van de geboden lunch gerechten was wisselend. Het broodje paling was van goede kwaliteit . Alleen jammer, dat het bestek zo bot was , dat je met je mes met veel moeite het broodje kon snijden. Natuurlijk kan je als alternatief met je handen gaan eten, maar dan krijg je weer vette vingers en daar zijn wij niet zo opgesteld.
Het broodje hamburger van eigen makelij smaakte een beetje merkwaardig. Dus echt van eigen makelij. Niet echt lekker maar de chutney erbij maakte veel goed. Wel moet opgemerkt worden, dat de hamburger klein van formaat was. Kleiner dan ik gewend ben. De prijs was niet in evenredigheid daarmee.. De gebruikelijke garnituur was eveneens van beperkte omvang.
StevaGo .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Lekker op het terras met prima weer en een schitterend uitzicht.
Geluncht, 2 Kroketten met brood en een wrap met gerookte zalm & roomkaas.
De wrap was goed gevuld met sla, echter te weinig zalm en roomkaas en dat voor
€ 7,50, jammer hoor.
Te weinig bediening gezien het weer en daardoor helaas niet attent.
Dvdbrink .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
De mosselen echt een aanrader!!!! Word op een aparte( heel lekker) manier gekookt, de chef wou zijn geheim niet verklappen.... Jammer
Frans1959 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Op 26 juli 2015 gegeten bij Allure.
Groente was "drabberig en papperig". Gebakken aardappeltjes dreven in de vette boter. Patat was bleek en niet echt lekker.
T-bone (19 euro!) was erg klein. Kortom veel betaald voor iets wat niet goed is. Personeel reageerde als "gestoken door een wesp". Zeker niet professioneel. Kom hier niet weer terug!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Een heerlijke wrap gegeten, tot ik er wat zout op wilde doen bij de tomaatjes, zat er een stuk plastic tussen.
1 stukje heb ik wel in mijn mond gehad en was niet lekker. Het andere stuk zag ik op mijn bord liggen.
Later zag ik dat het stukje van de zou/peper molen was.
Tegen de serveerster vertelde ik het, als antwoordt, ooohh die is stuk zie ik. Is u mond nog heel!!!!
Dat was alles wat er gezegd werd. beetje vriendelijkheid was er niet bij. Jammer.
Sten J.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Op een zonnige zondag plaatsgenomen, ruim een half uur op een bestelling moeten wachten. Het bittergarnituur teleurstellend. Pils bevatte geen koolzuur, wel netjes een nieuwe gebracht maar ook deze keer koolzuurloos. Geen aanrader om lekker een terrasje te pakken!
Ivo W.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
In de middag hier een terrasje gepakt.
Bij aankomst was de tafel niet echt schoon, deze zat vol kruimels van
de mensen die daarvoor hadden gezeten.
Vervolgens bijna 20 minuten gewacht totdat de bestelling opgenomen en
het ergste was dat mensen die later kwamen eerder geholpen werden.
Daarnaast vergaten ze nog weleens welke bestelling bij welke tafel hoorde.
Toen eenmaal de bestelling werd opgenomen bijna 10 minuten gewacht op het drinken.
De vishapjes waren wel erg lekker en was dan misschien nog het wachten waard, maar de service was erg slecht.
Spencer R.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Bij Allure gegeten met 2 personen, beide vegetarisch. De bediening weet niet wat vegetarisch inhoud. Op zich geen probleem, maar daardoor veel extra uitleg nodig. Weinig vegetarische keuzes, veel standaard vlees en visgerechten. Uiteindelijk redelijk gegeten, niet super. Terras buiten is mooi, binnen niet heel enthousiast over. Vriendelijke bediening.
Fati777 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2012
leuk en gezellig restaurant! goed eten en wijnen! Borden erg mooi opgemaakt.De bediening is erg vriendelijk. echte aanrader
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2012
het uitzicht was beeldschoon, het personeel reuze vriendelijk, maar de atlantische zeetong was een culinare nachtmerrie. Zouteloze pap met daarin verstopt een smakeloos stuk vis, brrrr
Terwijl en tongetje smakelijk bakken of grillen toch niet zo moeilijk is. Voortaan alleen een kop koffie of glas spa.