Allure

Cargadoorskade 107 3071 AW Rotterdam Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Allure

Proeven en beleven

Saint Tropez aan de Maas in de grote jachthaven van Rotterdam. Chef Terry Priem is samen met zijn team dagelijks op zoek naar verbetering en vernieuwing van zijn gerechten. Aan de voorkant zorgt Brian Brennink met zijn brigade voor top service en de meest hartelijke gastvrijheid.

Meer informatie over restaurant Allure

• Kom je met de auto?
    Het navigatieadres is: Rijksboom 90 te Rotterdam
  • : Er is voldoende parkeergelegenheid op het Stootblok. Vanaf daar loopt u binnen enkele minuten over de Cargadoorskade naar ons restaurant.

Dinsdag t/m Zondag

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken
Uitmuntend
9,3
9,1

Jouw recensie over het restaurant Allure

Steven H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Goed eten, leuke bediening... mooie locatie!!
Antonia V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Heerlijke lunch gehad op het terras bij Allure: de sfeer was perfect: alsof we in Saint Tropez zaten.
Echt genoten en heel vriendelijk geholpen! Top dus.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
waren met zijn tienen. Hartelijk welkom. Goede aandacht bij serveren van gerechten en wijn. Allemaal prima. Opnieuw voor herhaling vatbaar.
Exclusiva B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Via Diningcity Deal zijn we hier voor de 3-gangen lunch gegaan. We hebben hier genoten van alle verrassende, mooie en smaakvolle gerechten. Iedere gang was stuk voor stuk een plaatje om te zien en een genot om te proeven. Daarnaast hebben we een ontzettend goede service gehad. Allure is zeker een aanrader!
Nerissa H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Het eten was heerlijk,de service was persoonlijk en gezellig ,kortom een toprestaurant waar we zeker terugkomen ????
Mark W.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Dit is waar het om gaat een feest voor je smaakpapillen en gewoon fijn om met je geliefde samen te zijn.

Dikke aanrader!
Martin P.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Leuke plek, mooie entourage, zeer goede bediening, het belangrijkste; verrukkelijk eten!
hendrikshans .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Prima restaurant
Heerlijk gegeten , in een gezellige markante omgeving
Heel speciaal .De bediening was ook prima
Wij komen zeker terug!!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Prachtige mix van kleine gerechten icm wijn. De zalm met kerrie ijs is echt een topper
Martyhendriks H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Wij komen al jaren bij allure en steeds weten ze ons te verrassen met nieuwe gerechten en aanpassingen in hun aanpak! Nu komt de chef aan tafel om de amuses en nagerechten te presenteren., leuk ! Ook de nieuwe chef’s table aan de keuken is een mooie toevoeging. Allure blijft leuk omdat je op sterrenniveau eet maar nooit in een overmatig sjieke of ongemakkelijke sfeer terecht komt. Altijd relaxed en gemengd publiek! Top weer !
Michelle Z.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Hele fijne zaak met lekker en bijzonder eten en fijn personeel.
Heerlijk om een avond op je gemak te tafelen!
Moonhill .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Fantastisch eten en geweldige bediening! Erg fijne avond gehad. Veel aandacht voor het eten en de bijpassende wijnen! Fantastische smaakcombinaties in de gerechten en de wijnen maken die ervaring compleet!
meervd .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
inspelen op de klant, aandacht voor de klant en zeer goed geholpen, menu van de zalm als voorgerecht al jaren op het menu, maar perfecte smaak en voorbereiding
Gertruud H.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Op een gewone woensdagavond eten bij Allure betekent ‘verwend worden’ . Met heerlijk en bijzonder eten, met geweldig prettige en persoonlijke service. Wij kozen het 7 gangenmenu (geen verrassing, want alles stond goed toegelicht op de menu-kaart) gecombineerd met het ‘halve glazen’ wijnarrangement. De ‘halve’ glazen waren meer dan genoeg om optimaal te genieten van de gerechten.
Allure ligt misschien niet ‘in de loop’ , maar iedereen die kwaliteit en gastvrijheid waardeert, moet zeker de oversteek naar het Entrepotgebied maken: Allure is meer dan de moeite waard!
lisette V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Zaterdag 3 maart gegeten bij Allure. Echt een avond uit! We hebben gekozen voor de chefs table, met bijbehorend menu wat voor ons een verrassing was! Elk gerecht was weer een nieuwe smaaksensatie en doordat we aan de chefs tabel zaten konden we echt meekijken wat er in de keuken allemaal gebeurde. Nogmaals, echt een avond uit en zeker voor herhaling vatbaar!
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Wederom heerlijk gegeten en ook de bediening was weer bijzonder attent en aardig. Altijd een feestje om hier gezellig te tafelen en te genieten van het voortreffelijke eten.
Zeb J.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Het eten was ontzettend lekker en de bediening heel kundig en toegankelijk. Bedankt voor de fijne avond!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Na onze eerdere positieve ervaringen nu helaas een mindere ervaring. We hadden gekozen voor een viergangen menu. We waren er om half acht en gingen na 12uur van tafel. Het duurde erg lang allemaal. De eerste twee (vis)gerechten vielen tegen. Het hoofdgerecht was het beste en meest smakelijke gerecht. Het dessert was redelijk.
Alle gerechten werden wel mooi opgediend.
Een groot min punt is de kaaswagen die open in de zaak staat en een zeer indringende lucht verspreid. Voor iemand die kaas absoluut niet waardeert is dit echt heel vervelend.
Voor de bediening zaten wij in het beneden deel wat uit loop.
De wijnen waren lekker maar er werd geen uitleg over gegeven en ook niet gevraagd wat voor wijn wij wilden behalve de kleur. Terwijl er redelijk wat open flessen worden aangeboden.
Kortom: jammer dat deze avond niet voldeed aan de verwachtingen die wij door eerdere bezoeken hadden gekregen.
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Een geslaagde avond in alles lekker eten , goede service , zeer vriendelijk personeel goed wijnkaart . Alles zo als het moet zijn voor een perfect avond uit
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018