Allure

Cargadoorskade 107 3071 AW Rotterdam Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Allure

Proeven en beleven

Saint Tropez aan de Maas in de grote jachthaven van Rotterdam. Chef Terry Priem is samen met zijn team dagelijks op zoek naar verbetering en vernieuwing van zijn gerechten. Aan de voorkant zorgt Brian Brennink met zijn brigade voor top service en de meest hartelijke gastvrijheid.

Meer informatie over restaurant Allure

• Kom je met de auto?
    Het navigatieadres is: Rijksboom 90 te Rotterdam
  • : Er is voldoende parkeergelegenheid op het Stootblok. Vanaf daar loopt u binnen enkele minuten over de Cargadoorskade naar ons restaurant.

Dinsdag t/m Zondag

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken
9,3

Jouw recensie over het restaurant Allure

Ine B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Top!
lars_roos .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Ontvangst was vriendelijk.
Kwaliteit van het eten was van zeer goede kwaliteit.
Bediening was vriendelijk en met een goede uitleg over de menukaart en het bestelde eten.
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Lekkere gerechten, tijd tussen gerechten was goed, was vrij rustig, bediening had tijd en was vriendelijk, lekker buiten op terras gezeten. Leuk verhaal over wijnproeven in Spanje gehoord en hoe zij die uitzoeken. Het enige kleine minpunt was bij de ontvangst toen wij voegen even de tafel af te nemen, omdat daar rommel uit boom op lag. Dat had wat vriendelijker gekund i.p.v. daar direct zo grillig op de typisch Nederlandse manier op te reageren omdat het 2 uur daarvoor al was gedaan.
Ada V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Wat een geweldig restaurant: verfijnde smaken, prachtig op elkaar afgestemd met een passende wijn erbij. Ook de porties zijn precies goed, waardoor we na het zoete dessert nog ruimte hadden voor een kaasplankje. De bediening is attent en enthousiast.
Emiel M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Vanwege de warmte stond raam open, spinnen liepen daardoor naar binnen, heel onrustig. Advies, plaats bij warmte een hor.
Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Ook deze keer weer een fantastische avond gehad! Onze dochters lusten niet alles en daar hielden ze goed rekening mee. Erg prettige sfeer, snelle en prettige bediening en ondanks een volle zaak maakt de eigenaar tijd voor een praatje. Wij komen hier graag terug.
Maria T.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Eten prima tot goed
Het was warm maar de rode wijn was echt te warm
Huiswijn staat niet in wijnkast of koeling maar achter ins werd ook geklaagd over te warme wijn
Is dus wel aandachtspunt.
Tafels zou prettig zijn geweest even met natte doek van te voren afgeveegd te worden
Nu werden de blaadjes even met servet weggeveegd ? Servet was daarna zwart??
Maar nogmaals eten perfekt
Dejan K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
We zijn hier meerdere keren geweest en het eten was altijd goed. Af en toe zaten er gerechten bij die ook nog eens bijzonder waren. De bediening vinden wij minder. Ze zijn te stijf wat geen probleem is maar dan moet je geen steken laten vallen. Vanavond vonden wij dat de bediening dit veelvuldig deed. Ze waren slordig met afruimen en het wachten tussen de gangen duurde te lang. We hadden voor 7 gangen gekozen en 4 uur later zaten we nog te wachten op het dessert. Ondertussen ga je overal op letten en zagen we tafels die ook het zelfde verassingsmenu hadden genomen maar na ons binnen waren gekomen hun eten eerder krijgen. Jammer want dit net iets te lang wachten beinvloed de totale eetbeleving waardoor je niet zo snel meer beslist een 7 gangen menu te nemen en hier te komen eten.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Top plek!
Silva M.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
We hebben heerlijk gegeten, een lekker wijnarrangement erbij, gezeten op het terras bij de jachthaven en later binnen. Superlieve en goed geïnformeerde jonge mensen bedienden ons. Een aanrader
Perry K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Het is een mooie locatie aan een jachthaven, heel gezellig. Omdat het schitterend weer was, heerlijk buiten gegeten omringt door grote bomen. Daardoor gaf het ook wel een romantische sfeer. De bediening is vriendelijk en niet opdringerig.
Het eten is geweldig. De presentatie creatief.
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Verrassend lekker gegeten op een uitstekende locatie aan de Entrepothaven.
Margreet S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Hebben heerlijk buiten gezeten.
Adema D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Altijd goed eten een service. Gewilde restaurant. De wisselde menu is goed want elke keer ik gaat eet iets anders. Bijpassende wijnen is een goed keuze.
Dinand V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Buitengewoon lekker gegeten. Bijzonder attente bediening. Kortom alle ingrediënten voor een geslaagde avond waren aanwezig.
Hairstyliste.mb B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Altijd super - de ontvangst, het eten en de bediening. Een van onze Rotterdamse favorieten! Zeker een aanrader. Tip: laat je verrassen door de chef.
Bas O.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Eten is werkelijk fantastisch. Zeker het verhaal van de kok over het chocola was fascinerend
Steven H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Goed eten, leuke bediening... mooie locatie!!
Antonia V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Heerlijke lunch gehad op het terras bij Allure: de sfeer was perfect: alsof we in Saint Tropez zaten.
Echt genoten en heel vriendelijk geholpen! Top dus.