Allure

Cargadoorskade 107 3071 AW Rotterdam Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Allure

Proeven en beleven

Saint Tropez aan de Maas in de grote jachthaven van Rotterdam. Chef Terry Priem is samen met zijn team dagelijks op zoek naar verbetering en vernieuwing van zijn gerechten. Aan de voorkant zorgt Brian Brennink met zijn brigade voor top service en de meest hartelijke gastvrijheid.

Meer informatie over restaurant Allure

• Kom je met de auto?
    Het navigatieadres is: Rijksboom 90 te Rotterdam
  • : Er is voldoende parkeergelegenheid op het Stootblok. Vanaf daar loopt u binnen enkele minuten over de Cargadoorskade naar ons restaurant.

Dinsdag t/m Zondag

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Terras
9,1
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Ik verval in herhalingen maar het is zo, het eten is perfect hij moet minstens 1 Michelinstar krijgen dit jaar
Velouté van kruiden en ik geloof tongschar ZALIG en daarna runderstoofvlees en heerlijke groenten en aardappelgratin, dessert veel te lekker en te veel..
leoenritakruithof .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Men heeft m'n 82e verjaardag in alle opzichten tot een feest gemaakt, want we konden buiten lunchen, de ontvangst was vriendelijk, het eten verrukkelijk! Kortom: 10+ .
Hester E.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Lon D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijke 3-gangen lunch! Wel een michelinster waardig☺
Vreemde weersomstandigheden. Veel regen en bliksem. Iedereen bleef er rustig onder. Uiteindelijk konden we buiten op het terras het dessert eten.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Uiters terleurstellend. Grote borden, weinig eten. Het eten was vlak van smaak. Het hoofdgerecht met buikspek was ver onder de maat. Jammer hadden ons verheugd op deze avond, gingen met een onvoldaan gevoel huiswaarts.
Mariootje V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Weinig eten,voor veel geld!Serverend personeel heeft buitengewoon interessant verhaal over de geserveerde gerecht(jes),smaak,is vlak,hoeveelheid miniem,reageerde arrogant op feedback.Rekening was zeer hoog, prijs/hoeveelheid eten slecht Kortom,hier komen wij nooit meer terug,absoluut geen aanrader!
Marten R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Een zeven gangen menu met zeer wisselende en sprankelende smaaksensatie!
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Buitengewoon teleurstellend! Een viergangen diner, grote borden met minuscule porties. Buikspek niet te eten, zalm smakeloos! Een simpel glas cava, niet lekker, €11,50!!! Een kostbare verknalde avond! Cijfer 4
Ger A.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Het 7 gangen diner was fantastisch het is echter niet uit te leggen hoe smaakvol dat was ,ik zou een ieder die voornemens is bij Allure te gaan dineren neem het 7 gangen diner en je zal deze als een grote verrassing ervaren.
Het was echt super.
Meri M.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Fantastisch eten, kan het iedereen aanraden
Scott's V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Fantastische smaakervaring. Aanrader!
Een culinair hoogstandje was de kerrie ijs. Super lekker. En de combi van paprika met popcorn... hoe kom je erop? Bedankt Alure
Vincent L.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Toprestaurant. Heerlijk gegeten en superaardige bediening
Teun A.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Wederom hebben ze ons bij Allure een fantastische avond bezorgd! Alle gerechtjes sprongen van het bord en de smaak was voortreffelijk! Bediening ook weer top!
Johannes O.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Prettige bediening met een goede uitleg
erwin L.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijke gerechten met een geweldige presentatie. Een plezier voor zowel je smaakpapillen als je ogen. Goede service met oog voor detail. Kennis van de gerechten en ingredienten. Echt een aanrader om hier te eten!
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Je ziet het hierboven bijna perfect, maar dat komt nog wel en dan op naar de 1e Michelinster.
Ernst P.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Voor Vaderdag weer eens bij Allure gegeten. Het was verrukkelijk! Heerlijke gerechten, mooi opgemaakt, spannende combinaties en een heerlijke Gewürztraminer uit de Elzas. Het personeel was zeer attent en de ambiance op het terras was ook geweldig.
prinsgarcia P.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
De bediening was uitstekend en de gerechten waren meer dan prima. We komen zeker nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Er mag wat meer pauze tussen de gangen ik ben niet bij de Mc.Drive.
Voor de rest niets dan goed nee 2 minpunten maar die lossen we onderling wel op.