Over restaurant Allure

Proeven en beleven

Saint Tropez aan de Maas in de grote jachthaven van Rotterdam. Chef Terry Priem is samen met zijn team dagelijks op zoek naar verbetering en vernieuwing van zijn gerechten. Aan de voorkant zorgt Brian Brennink met zijn brigade voor top service en de meest hartelijke gastvrijheid.

Meer informatie over restaurant Allure

Bas K. Gastronoom (10 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Martin D. Bourgondiër (2 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Allure maakt haar naam waar. Heerlijke verfijnde gerechten met een mooi smaak pallet, een vriendelijke attente bediening, een leuke locatie. Kortom, Allure en een aanrader, ook voor een lunch.
Taste T. Gastronoom (42 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Ellymarien . Gastronoom (27 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
B P. Bourgondiër (2 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
We hebben heerlijk gegeten. De service is goed en vriendelijk. Alle onverwachte kleine gerechtjes waren ook een feestje. De gerechten zelf zijn wel aan de kleine kant (gezien prijs/kwaliteit verhouding). Zo was mijn tonijn voorgerecht om te smullen, alleen was het stukje tonijn erg aan de kleine kant.
Menno H. Fijnproever (9 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Afgelopen week heerlijk gegeten bij Allure. De gerechten weden prachtig opgediend.
De bediening deed erg haar best, maar leek onervaren en erg zenuwachtig.
Marjan140 . 1e beoordeling (1 recensie) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Prachtige plek. Alle borden zagen eruit als schilderijtjes!! Heerlijk gegeten en zeer prettige bediening. Komen zeker terug
Ton N. Bourgondiër (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Mijn vrouw en ik gaan vaker naar Allure met name als we iets te vieren hebben. En dat vieren krijgt een extra dimensie door het verrukkelijke eten en uitstekende service van dit restaurant.
We aten tonijn met scheermes, soja, nori en paksoi als voorgerecht en mijn vrouw bekende dat ze het ook wel als hoofdgerecht en nagerecht had willen hebben. Het lekkerste dat ze ooit had gegeten. Het wijnarrangement paste ook weer vlekkeloos bij de gerechten. Allure blijft hoog op onze ranglijst van beste restaurants staan.
Gijsgeniet . Gastronoom (11 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Met vijf personen voor de lunch gereserveerd. Iedereen koos voor het drie gangen verrassingsmenu. Inderdaad wat een verrassing, maar wel in heel positieve zin.. Verrassende amuses vooraf en tussendoor. Ik ga hier niet zeggen wat, want dan is de verrassing weg. Al met al een culinair feestje dat door alle vijf zeer op prijs werd gesteld.
Cathrien.boos . 1e beoordeling (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wij hebben hier al vaak gegeten en voor het eerst viel het eten een beetje tegen. Buiten eten met zo'n mooi uitzicht maakt echter veel goed.
Gavangool . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Paar kleine foutjes bv olijfolie vergeten bij broodjes en 1 keer drankjes vergeten te brengen maar dat maakt de vriendelijkheid en kundige uitleg over het eten en de wijnen weer helemaal goed!!Eten geweldig dus zeker voor herhaling vatbaar!Dank je wel Allure voor de leuke attentie aan het einde ivm ons 50 jarig huwelijk,dat werd erg gewaardeerd!
Lies_akker . 1e beoordeling (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijke avond gehad bij Allure. Het eten was fantastisch, de bediening heel vriendelijk en enthousiast. Wij komen zeker nog eens terug!
Rogier D. Bourgondiër (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wij hadden beide het verrassingsmenu. (spoiler alert) . Het voorgerecht, de sushi samenstelling was echt een heerlijke verrassing.
De amuse waren elk stuk voor stuk prachtig om te zien en een smaakbelevenis.
Het hoofdgerecht was smaakvol, je moest wel goed kauwen op het vlees, maar had een intense smaak, vooral in combinatie met de saus. De groentes waren lekker knapperig.
De kaasplank was zoals ook bij de vorige keer een aanrader.
De thee wordt nog met iets lekkers gecomplementeerd. In totaliteit een avondvullende belevenis.
Overigs is de tafel indeling prettig. Voldoende ruimte en gezellig.

Leo176 . 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
geweldige bediening, heel professioneel en toch persoonlijk.
een smaaksensatie voor de tong.
wij hebben genoten.
verdiend een michellin ster
Jeroen L. Fijnproever (8 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Een heerlijke avond beleefd bij Allure. Genoten van zowel de gerechten als de persoonlijke bediening. Vanaf de amuses tot het dessert een waar feest voor de smaakpapillen. Mooie, verzorgde en smakelijke gerechten gecombineerd met geweldige wijnen. De kaaswagen mocht natuurlijk niet ontbreken en is echt een aanrader. Ook voor onze alcoholvrije tafelgenoot is er mooi arrangement met mocktails die goed smaken bij de geserveerde gerechten.
D'Haeseleer S. Bourgondiër (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Het was weer super lekker! Echt een aanrader! Wij komen zeker terug, eten was zeer lekker en de bediening was weer top!!
Corné V. 1e beoordeling (1 recensie) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
We hadden het 3 gangen verrassingsmenu! Alle gerechten waren heerlijk en de bediening was heel correct! Het was genieten!
Coertvandijk . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Super gegeten , de liefde voor het vak proef en zie je terug in de gerechten. Mooie producten en een super lekkere wijn , Viongier uit Frankrijk erbij gedronken. Als je een avond lekker wil tafelen ...gewoon doen .
Han H. Gastronoom (32 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Wat is het eten hier heerlijk! Alle smaken waren zeer goed in balans en alles (tot de zelf gebakken broodjes aan toe) was heerlijk vers. Zelfs details zoals de soort boter, olijfolie met himalaya zout is van goede kwaliteit. Amuses waren verrassend en lekker. Een enorme wijnkaart met bijzondere vondsten zoals onze Gewurztraminer uit de Elzas; een pareltje. Op het eten, de wijn en de koffie met extreem lekkere friandises (madeleines, perzik, pure chocoladebonbon met passievrucht) niets anders dan lof. Het Iberico vlees had (veel) minder lang mogen garen maar was qua smaak nog steeds perfect. Bij de struisvogel was een jus welkom geweest (ook voor de zoutbalans). Verbetering valt er alleen nog te halen in de bediening. Als je niet weet waar je huiswijn vandaan komt of van welke druif de wijn gemaakt is, is toch jammer. Gelukkig liep er 1 meneer rond die wel veel van wijn wist. Helaas werden we de laatste drie kwartier niet meer bijgeschonken van de fles wijn maar we mochten die zonder problemen mee nemen naar huis.
We komen hier graag terug!
Francie P. Bourgondiër (2 recensies) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Met mijn ouders op zaterdag gegeten bij Allure. Het was weer top! Het eten als altijd heel erg goed, zeer attente bediening en we begonnen buiten op het terras, maar het was geen enkel probleem om later naar binnen te verkassen.
Kortom we hebben genoten!