Allure

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Allure

Proeven en beleven

Saint Tropez aan de Maas in de grote jachthaven van Rotterdam. Chef Terry Priem is samen met zijn team dagelijks op zoek naar verbetering en vernieuwing van zijn gerechten. Aan de voorkant zorgt Brian Brennink met zijn brigade voor top service en de meest hartelijke gastvrijheid.

Meer informatie over restaurant Allure

• Kom je met de auto?
    Het navigatieadres is: Rijksboom 90 te Rotterdam
  • : Er is voldoende parkeergelegenheid op het Stootblok. Vanaf daar loopt u binnen enkele minuten over de Cargadoorskade naar ons restaurant.

Dinsdag t/m Zondag

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Terras
Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Allure

s O.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijke en bijzondere gerechten gekregen bij ons verrassingsmenu. Correcte bediening en opvallend dat zij steeds met z'n 2-en uitserveren. Voor herhaling vatbaar.
Naomie M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijke eten mooi aan het water. vriendelijk en gastvrij personeel
Dominique V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Ik had er zoveel goede dingen over gehoord, Maar vond met binnenkomst al slecht dat we moesten wachten tot er iemand kwam! We hadden heerlijke wijn uitgekozen en 4 gangen verassing menu. De meeste gerechten vond ik smaakloos of 1 smaak overheersde enorm erg jammer. En bij het nagerecht werd er gevraagd of we kaasplankje wilden inplaats van ons dessert toen zeiden wij volmondig nee dankje we houden niet van kaas. En vervolgens zat er bij ons dessert blauw aderige kaas. En die was zo overheersend dat wij allebei eigenlijk helemaal klaar waren met het gerecht heel erg jammer
Steven S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk verrassingsmenu! Een culinaire trip! Alleen de creme van blauwe kaas bij het dessert was wat overheersend. We kijken al uit naar een volgende keer!!!
bakot B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
op 8 september hier weer gegeten,4 gangen verrassingsmenu (wel uitgelegd aan ons)
het was een van de beste menu,s van de laatste tijd,

we hopen snel weer terug te komen
Idith L.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Bij Allure eet je met allure. Een aantal gerechten vonden we geweldig, andere wat minder van smaak. Maar alles werd prachtig opgediend en op terras was het goed zitten. De bediening is wat te stijf naar onze smaak.
Ernst P.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Gisteren met Belgische zakenrelaties hier gegeten. Het was een groot succes, de aandacht voor details zowel van de koks als van de bediening was een belevenis. De smaakverrassingen en combinaties zorgden voor een geweldige avond. Vlees, vis, vegetarisch, allemaal even lekker. Wijnen en de kennis hierover prima. Een hoogtepunt was de kaaswagen. Wij komen hier vaker terug met zakenrelaties.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Prima gegeten wij hadden een 5 gangen menu niets op aan te merken .
Chris01 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Zoals altijd een perfecte avond bij Allure gehad. Alle gerechten (inclusief amuse en koffie met heerlijkheden uitgebreid chocolade-assortiment) waren een lust voor het oog en de smaakpapillen. Vis, vlees, vegetarisch en bijpassende wijnen: allemaal prima (hoogtepunt: 'de palingtompouce') Vlotte en attente bediening. Een absolute aanrader!
Vera B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Uitmuntend! Heerlijk gegeten, super behulpzaam personeel (toen het was fris werd zonder enig verzoek van onze kant ons een tafel binnen aangeboden) en zalig wijnarrangement. Was geen simpel etentje, maar een echte ervaring!
max F.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Uitstekend restaurant, met dito gerechten en bediening. Goede prijs kwaliteit verhouding. Probeer de tompouce eens als voorafje.
Rosa K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijk op het terras bij de haven met mooie plezierjachten.
De lunch was weer fantastisch weer een nieuwe combinatie als voorgerecht rauwe tonijn met o.a. grapefruit beide vind ik niet lekker maar deze bereiding heb ik helemaal opgegeten. Daarna een zeer aparte maar zalige surf en turf.
Een half dessert heerlijk maar te veel.
Renee V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijk gegeten, in combinatie met mooie wijn, goede service en ambiance. Daarbij super om als vegetariër te ervareren dat ze vlees/visloos ook durven te experimenteren en de goede combinaties weten te vinden. Het is weer een heerlijke beleving geweest.
Rosa K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Het was weer fantastisch, helaas niet op het terras maar binnen is het mooi ingericht.
Ik was de dag ervoor jarig en had het verteld het werd extra speciaal als hoofdgerecht chateaubriand voor 1 persoon, superzalig het was jaren geleden toen ik nog met zijn tweeen was. Bij de koffie een heel mooie leibord met witte chocolade hartelijk gefeliciteerd en extra een handgemaakte bonbon en de geruikelijke heerlijke friandises. Heb alweer geboekt met pleegzoon.
jacq-lex V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijke en verrassende gerechten, het 7-gangen verrassingsmenu is een echte aanrader. Top kwaliteit ! de gerechten smaken niet alleen zalig maar zien er ook nog eens prachtig uit. Echte kustwerkjes. Complimenten aan de kok.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
De gerechten zijn mooi opgemaakt en smaken prima. Soms mogen ze wat warmer opgediend worden. De akoestiek is wat hard. De bediening is vriendelijk en behulpzaam. De akoestiek laat wat te wensen over. Ook kon ik geen logica ontdekken in de volgorde van de gerechten (7-gangen verrassingsmenu). Met de korting van Iens was de prijs redelijk; voor het volle pond had ik het te duur gevonden.
Ronnie D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Wat hebben wij weer heerlijk zitten eten bij Allure weer een rede om terug te komen
Laura B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Het eten was goed, maar toen ik thuis kwam heb ik ontzettend last van mijn maag gekregen! Ik heb hele avond wakker gelegen omdat ik zo ziek/misselijk was!
Martine P.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Het was weer uitzonderlijk goed. En hoera weer kerrieijs.
Thom M.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Weinig gasten wegens het vacantieseizoen neem ik aan. De keuken draaide waarschijnlijk om die reden traag.
De geserveerde kwaliteit was heel redelijk. Alleen bij het hoofdgerecht was de varkens-lende te rauw.
De beloofde 20% korting ( Iens) werd niet gegeven. "Korting geldt alleen bij het diner."
Grotere duidelijkheid terzake is wel gewenst!