Allure

Cargadoorskade 107 3071 AW Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Allure

Proeven en beleven

Saint Tropez aan de Maas in de grote jachthaven van Rotterdam. Chef Terry Priem is samen met zijn team dagelijks op zoek naar verbetering en vernieuwing van zijn gerechten. Aan de voorkant zorgt Brian Brennink met zijn brigade voor top service en de meest hartelijke gastvrijheid.

Meer informatie over restaurant Allure

• Kom je met de auto?
    Het navigatieadres is: Rijksboom 90 te Rotterdam
  • : Er is voldoende parkeergelegenheid op het Stootblok. Vanaf daar loopt u binnen enkele minuten over de Cargadoorskade naar ons restaurant.

Dinsdag t/m Zondag

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Terras
Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Allure

Nienke M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk genoten van het verrassingsmenu. Er werd goed rekening gehouden met mijn zwangerschap en we kregen heerlijke gerechten met creatieve combinaties.
Service is uitstekend. Het restaurant is ruim opgezet waardoor je lekker intiem kan dineren en geen last hebt van de andere gasten.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Vrijdagavond genoten van een top menu met bijpassende wijnen. Iedereen is altijd erg attent en de service uitstekend. Vooraf de tonijn met wasabi-ijs was subliem.
Dirk K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Zoals altijd uitstekende gerechten en bediening. Wijn erbij paste uitstekend. Oftewel een top restaurant! En, dat allemaal tegen een zeer schappelijke prijs.
Stijn S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Omdat Allure op Zuid zit (en wij in het centrum wonen) trok het ons eigenlijk nooit om die kant op te gaan. Toch een keer geprobeerd en we hebben samen heerlijk gegeten (4 gangen surprise menu) met bijpassende wijnen die erg verrassend en lekker waren. Prijs kwaliteit is ook perfect als je het mij vraagt. Zeker de moeite om even de brug over te gaan en Zuid te bezoeken ;-)
KaNam U.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Extreem onbeschofte personeel/management. Was weg voor het drinken er was. De potentiële 60 euro per persoon inkomsten waren ze niet waard.
H.J. V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Goed restaurant met uitstekende bediening. Heerlijk gegeten met kleine porties van goede kwaliteit. Wijnen waren goed geselecteerd per gang.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Restaurant is prettig en het eten was heerlijk... en de gerechten zagen er prachtig uit....bediening was niet erg alert ..en liet zich naarmate de avond vorderde nog maar weinig zien er werd niet gevraagd of we nog wat wilde drinken.....er werd ook geen nieuw drankje aangeboden toen er glas omviel...de dame die eea kwam.opruimen was zelfs een beetje sacherijnig...die port werd geschonken in een champagne glas...
...thee werd geserveerd in een wijnflas..doe toch niet zo gek..koffie was niet warm.. maar de huisgemaakte bonbons geweldig... misschien de toelichting aan tafel een beetje inkorten....
Marjan M.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Feestje om hier te eten. De bisque!! Fantastisch. En de heerlijk zelfgemaakte bonbons. Heel prettige bediening.
Een heerlijke avond uit!
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
prima restaurant met gezellige ligging, Diner is goed met juiste proporties. Wijnarangement paste uitstekend bij de geserveerde gerechten.
Erdal P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Zeker een aanrader
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Herlijk gegeten en ik voelde me er erg thuis,het eten was heerlijk en degastvrijheid was prima,zeker aantebevelen voor anderen!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Genieten van verrassingsmenu en prettige bediening, fijne wijnen in het arrangement met leuke toelichtingen erop de sfeer was goed we hadden een topavond
Machiel H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
super avond gehad met heerlijk eten en leuk idee van de mogelijkheid tot halve glazen wijn bij iedere gang.
met 1 minpuntje: Bij binnenkomst was de ontvangst erg goed en met aandacht, na het betalen van de rekening leek het alsof er geen moeite meer gedaan hoefde te worden en werd er nauwelijks goedenavond gewenst of gevraagd wat wij van de avond vonden.
Harriette V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Voortreffelijke bediening, heerlijk eten. Kom zeker terug.Harriette
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het is voor ons altijd een feest om hier heen te gaan
Lieve bediening prachtige zaak heerlijk eten en geweldige wijnen .
caroline G.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
wij aten het 7 gangen verrassingsmenu.
wij wilden één van de gangen inwisselen voor de kaas-kar, daar werd gelukkig flexibel mee omgegaan.
heel fijne, attente bediening; zelfs begeleiding tot aan de wc.
goed advies over wijn bij de gerechten.
heerlijke verfijnde smaakcombinaties bij de diverse gangen en prachtige opmaak op het bord.
Bij de kaas-gang kregen wij een ware proeverij: vijf kazen met 3 verschillende wijnen: glaasje champagne, madeira en pedro ximenes (als ik het goed herinner). Heel mooie begeleiding van de frissere naar de rijpere kaas.
mijn vriend was jarig en we kregen heel attent een in chocolade-saus geschreven verjaardagswens bij het nagerecht.
ondanks dat het een rustige avond was (3 tafels in totaal) heeft het restaurant verschillende delen/ruimte, zodat wij gezellig met zijn allen bij elkaar aan de waterkant zaten en niet verloren in de ruimte. Ondanks dat Allure niet in de loop zit hoop ik dat veel mensen het restaurant weten te vinden.
echt goede prijs-kwaliteit voor eten op niveau !
Melanie A.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Fenomenaal! Prijs/kwaliteit is dit nergens anders te vinden. Goeie ontvangst, bediening, bereidwilligheid... komen zeker terug.
Sari D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Super lekker echt top zeker een aanrader!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Geweldig goede smaakcombinaties en erg prettige sfeer. Zeer voorkomende en vriendelijke bediening. De door de chef gemaakte bonbons waren verrukkelijk.
M P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017