Allescafé de Gereghthof

Marktveld 8 5261 EB Vught Nederland Kaart

Over restaurant Allescafé de Gereghthof

Veelzijdig en stijlvol genieten

In het hart van Vught waar ontmoeten centraal staat, vind je Allescafé De Gereghthof. De plek om met vrienden of relaties ontspannen te dineren en een goed glas bier of wijn drinken. Dit restaurant is veelzijdig en stijlvol. Veelzijdig vanwege de internationaal geörienteerde kaart waar voor iedereen iets lekkers op staat, stijlvol door de mooie aankleding en behulpzame bediening. Alle ingrediënten voor een heerlijke avond!

Meer informatie over restaurant Allescafé de Gereghthof

Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Prima sfeer, gastvrije bediening. Eten was ok (prijs/kwal) niet bijzonder. Vlees prima, risotto geen aanrader. bakje friet op tafel had het net wat meer afgemaakt.
Ad B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Kregen een andere menukaart dan de normaal geldende.
De medewerkster meldde zich met: Ooh jullie zijn van Albert Heijn he.
Dat laatste vonden wij zeer a-professioneel!
Fopthoog .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Hele gezeliige avond gehad met vriendinnen en we zijn goed verzorgd. Er was aandacht voor onze wensen en we zijn heel vreindelijk geholpen.
Marjon S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heel goed eten met vrendelijk maa wel gereserveerd. Ik hou wel van een praatje maar daar was geen ruimte voor, maar voor het eten zou ik zo teruggaan!!!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Een goed niveau voor een eetcafé. Dat maakt dat de prijs wel pittig is. Maar aardige lui, die druk in de weer waren.
Basic ambiance.
Williepeters .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Kwaliteit gerechten was goed, wel een beetje gewoontjes. Vriendelijke en correcte bediening. De ruimte waar wij zaten had weinig uitstraling.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Bij binnenkomst kregen we de verkeerde menukaart.
Het vlees wat ik bestelde was op!
Desondanks goede bedoening, rustig en gezellig en heeerlijk gegeten!
Bij betaling glas wijn teveel berekend!
Maar eten was top!
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Prima gelegenheid met aardige en bereidwillige bediening. De gerechten worden mooi opgediend en smaken heerlijk. Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.
Paula B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten, met als afsluiter goddelijke cheesecake????????.
Ambiance is prima, bediening prima. De stoelen zakken diep in, misschien eens vervangen?
RubenR12 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk gegeten & aardige bediening! Verbeterpunt: verlichting achterin was heel fel, iets minder fel is sfeervoller. Verder goed.
Ineke A.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Het eten was lekker en de bediening was erg vriendelijk.
Zeker een aanrader voor iedereen die wil genieten van Brabantse gastvrijheid.
JVossen .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
De bediening was prima met vriendelijk behulpzaam personeel.
Het eten viel ons (mijn vrouw en ik) tegen. (We eten regelmatig buitenshuis en hebben een daarom een referentie mogelijkheid)
Ook bezochten we al meerdere gelegenheden met de AH restaurant bon.
Voor ons was deze gelegenheid de minste, met name waar het gaat om kwaliteit en kwantiteit in relatie met de smaak en prijs.
We bevelen deze gelegenheid onze vrienden en bekenden niet aan.
Joan H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
De sfeer was heel prettig maar de meubels waren aan vernieuwing toe De stoelen waren helemaal doorgezakt en als je klein bent dan is de eettafel te hoog zit niet fijn.
Het eten was maar heel gewoontjes niks bijzonders.
Personeel was uitstekend. Risotto was veel te machtig en flauw.
Gvanhaaren .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het eten was smaakvol alleen vond ik dat het was afgestemd op de voordeel ik zou er wel weer gaan eten maar dan zonder voordeel.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Een erg leuk menu en erg lekker in een leuk restaurant! Wij waren hier met de AH restaurantactie. De tonijn als voorgerecht en de risotto als hoofdgerecht. Afgesloten met een heerlijke sorbetijsje. Meer dan de moeite waard!
Nancy H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Leuke plek in het hart van Vught. Het was heerlijk weer en we konden buiten op het terras zitten. Het eten was lekker en de bediening heel vriendelijk. Er wordt Prosecco per glas geschonken en ze hadden een lekkere Grimbergen dubbel op vat. Voor herhaling vatbaar!
Gaborone86 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Prima lokatie, aperitief in de zon op mooi meubilair en vlotte service.
Binnen gegeten een heerlijk 3 gangen menu met Tonijn als voorgerecht, Heek en 2e hoofdgerecht Paarlhoen, uitstekend bereid, garnituur van paarlhoen wat mager in paprikasaus en 2 schijfjes courgette.
Jammer de borden waren niet warm genoeg en dus moesten wat sneller eten om niet koud te eten.
Nagerecht 2 bolletjes heerlijke vruchtenijs en 2e dessert brownie met vanilleijs en slagroom.
Uitstekende wijnen en vlotte bediening.
OOk mooi geen extra charge voor kraanwater in karaf daarom ook een dikke fooi achter gelaten!

Voor herhaling vatbaar een aanrader !!!
Raymond1968 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Wij eten er regelmatig. Het eten is er altijd prima en netjes verzorgt, daarnaast is het gezellig en het personeel is zeer vriendelijk.
Macis .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk gegeten op het terras. Altijd heerlijk om op een mooie zomeravond op het terras te kunnen eten. De tonijntartaar op advocado was verrassend en lekker.
Bediening vriendelijk en attent.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Prima gegeten (Albert Heijn-menu), fijne bediening bestaande uit dames die uitstralen dat ze het echt leuk vinden om je bedienen en goed vertoeven op het terras.