Allescafé de Gereghthof

Marktveld 8 5261 EB Vught Nederland Kaart

Over het restaurant Allescafé de Gereghthof

Veelzijdig en stijlvol genieten

In het hart van Vught waar ontmoeten centraal staat, vind je Allescafé De Gereghthof. De plek om met vrienden of relaties ontspannen te dineren en een goed glas bier of wijn drinken. Dit restaurant is veelzijdig en stijlvol. Veelzijdig vanwege de internationaal geörienteerde kaart waar voor iedereen iets lekkers op staat, stijlvol door de mooie aankleding en behulpzame bediening. Alle ingrediënten voor een heerlijke avond!

Meer informatie over restaurant Allescafé de Gereghthof

Gijsje2 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
De ontvangst was prima het eten ook was lekker maar mag wel wat meer zijn weinig groenten en aardappelen dat. Vindt ik minder helaas
M B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Wij (twee personen) hebben hier heel prettig gegeten. Ontvangst en bediening was ronduit uitstekend; attente bediening en erg vriendelijk personeel. We waren er op woensdagavond; het restaurant was niet vol maar ik vond het opvallend goed bezet op zo'n doordeweekse avond. Het eten was heel goed bereid, smakelijk en het was fraai gepresenteerd. Wij maakten gebruik van de AH restaurantactie. Die gaf een prima keus uit drie voor-, drie hoofd- en drie nagerechten. Optioneel nog een tussengerecht wat we niet hebben genomen. De porties leken op het bord wat klein, maar ik kan zeggen dat we toch met een voldaan gevoel van tafel gingen.
We kregen een heel goede tafel op een rustige plek; temperatuur was goed, geen tocht, geen muziekhinder. Resumerend: De naam 'Allescafé' vind ik wat dubieus maar wij hadden hier een prima eetervaring. Weliswaar was het ons eerste bezoek aan dit adres maar ik zou het durven aanbevelen.
frans.ijsseldijk .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
De stoelen vonden wij niet zo goed zitten. Een beetje laag tov de tafel en wat doorgezakt.
Ondanks dat hebben we smakelijk gegeten en zijn we blij dat we dit restaurant hadden uitgekozen voor ons etentje.
JJensen .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Wij gebruikten de bonnen van de AH restaurantactie. 2e diner gratis. Je mag dan kiezen uit een speciale kleine menukaart. Uiteraard geen culinaire gerechten of dure ingredienten. Maar wat wij kregen was echt onder de maat. Carpaccio op een ontbijtbord, in de risotto nauwelijks iets anders dan rijst, vlees en vis in heel kleine porties. Eigenlijk werd de maaltijd van 1 persoon over 2 personen verdeeld. Je zou denken dat restaurants dit soort acties gebruiken om nieuwe klanten te trekken. Dat is de Gerechthof niet gelukt, wij gingen weg met het gevoel genept te zijn. Dat nodigt niet uit om hier nog een keer terug te komen.
MaartenVanOijen .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
We werden vriendelijk ontvangen en snel geholpen. Het is een sfeervol restaurant en wat wij erg fijn vonden was het gedempte geluid. Ook als het hier druk is zal je geen last hebben van lawaai.
Het eten was uitstekend, echt een aanrader.
moblanken .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Het 3 gangen menu dat ze voor deze actie hadden gemaakt, boodt voldoende keuze voor iedereen. Het eten was erg smakelijk en de bediening was zeer vriendelijk.
thanja B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
heerlijk gegeten. gezellig restaurant. met de albert heijn bon was de keus w niet groot maar wat e kregen was erg lekker en zeker voldoende. we komen graag weer eens terug!
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Prima sfeer, gastvrije bediening. Eten was ok (prijs/kwal) niet bijzonder. Vlees prima, risotto geen aanrader. bakje friet op tafel had het net wat meer afgemaakt.
Ad B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Kregen een andere menukaart dan de normaal geldende.
De medewerkster meldde zich met: Ooh jullie zijn van Albert Heijn he.
Dat laatste vonden wij zeer a-professioneel!
Francis O.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Hele gezeliige avond gehad met vriendinnen en we zijn goed verzorgd. Er was aandacht voor onze wensen en we zijn heel vreindelijk geholpen.
Marjon S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heel goed eten met vrendelijk maa wel gereserveerd. Ik hou wel van een praatje maar daar was geen ruimte voor, maar voor het eten zou ik zo teruggaan!!!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Een goed niveau voor een eetcafé. Dat maakt dat de prijs wel pittig is. Maar aardige lui, die druk in de weer waren.
Basic ambiance.
williepeters .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Kwaliteit gerechten was goed, wel een beetje gewoontjes. Vriendelijke en correcte bediening. De ruimte waar wij zaten had weinig uitstraling.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Bij binnenkomst kregen we de verkeerde menukaart.
Het vlees wat ik bestelde was op!
Desondanks goede bedoening, rustig en gezellig en heeerlijk gegeten!
Bij betaling glas wijn teveel berekend!
Maar eten was top!
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Prima gelegenheid met aardige en bereidwillige bediening. De gerechten worden mooi opgediend en smaken heerlijk. Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.
Paula B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten, met als afsluiter goddelijke cheesecake????????.
Ambiance is prima, bediening prima. De stoelen zakken diep in, misschien eens vervangen?
RubenR12 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk gegeten & aardige bediening! Verbeterpunt: verlichting achterin was heel fel, iets minder fel is sfeervoller. Verder goed.
Ineke A.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Het eten was lekker en de bediening was erg vriendelijk.
Zeker een aanrader voor iedereen die wil genieten van Brabantse gastvrijheid.
JVossen .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
De bediening was prima met vriendelijk behulpzaam personeel.
Het eten viel ons (mijn vrouw en ik) tegen. (We eten regelmatig buitenshuis en hebben een daarom een referentie mogelijkheid)
Ook bezochten we al meerdere gelegenheden met de AH restaurant bon.
Voor ons was deze gelegenheid de minste, met name waar het gaat om kwaliteit en kwantiteit in relatie met de smaak en prijs.
We bevelen deze gelegenheid onze vrienden en bekenden niet aan.