Alles voor de Engelen

- Lunch vanaf 11:30
- Diner vanaf 11:30

Christiaan J.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Ziet er van buiten leuk uit. Ook wel leuke op de lunchkaart.
Helaas was eerste keus uitverkocht.
Daarom broodje met rode bietjes salade, blauwe schimmelkaas en voor tafelgenoot broodje carpaccio.
De carpaccio was grotendeels nog bevroren en de rode bietjes in de aanbieding (dus veel) en de kaas erg duur (dus weinig). Broodjes zelf waren ook maar gewoon. 9€ per stuk zeker niet waard.
De koffie als compensatie voor de carpaccio was ook onder Italiaans niveau.
Jammer van een dure lunch.
Monique888 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Heerlijk gegeten, goede kwaliteit en volop keuze.
Fijne sfeervolle omgeving.
Enige minpuntje is iets of wat afstandelijke bediening. Niet onaardig maar ik miste een beetje de persoonlijke touch.
Elze V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2015
In een sjieke sfeer eet je hier heel erg lekker. Onze gerechten waren perfect op smaak en in balans. Dit is een aanwinst voor Den Bosch en kom ik zeker nog vaak terug. Groetjes
Gerrit80 .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Alles voor de Engelen: hemelse gerechten voor een eerlijke prijs!

Na een dag lang in den Bosch, is dit een heerlijke afsluiter:

Hartelijk en vrolijk personeel.
Een gezellige drukte en sfeer in de zaak
En mijn gerecht (Kabeljauw, zoete aardappel met een dragon dille soepje) was top en goed in balans.

Bedankt en tot ziens :)
Eelco S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Door toeval hier terecht gekomen om na een dag wandelen wat te eten. De zaak heeft een wat kale uitstraling, de muziek staat nogal hard aan bij binnenkomst, maar gaat snel zachter als we binnen komen. De kaart staat vol superlatieven, alles lijkt uniek in deze zaak, althans naar eigen woorden dan. De keuze valt als eerste op de vissoep, smaakvol met goede vissmaak maar wel wat weinig vulling (3 mosselen en wat viskruimels) helaas schenken ze maar één soort witte wijn en die valt volledig weg bij de smaak van de soep. Waar de soep nog smakelijk is gaat het bij het hoofdgerecht toch een beetje scheef. De risotto met gamba's is een bord met veel risotto, enkele gamba en er op gekwakte zeekraal. Weinig groente en teveel risotto, smaak is redelijk op orde. De kalfswang is zacht maar is erg vlak van smaak, daar helpt zelfs het kleine beetje (wel smakelijke) jus niet tegen. De bediening is correct maar ook wat afstandelijk, of misschien is zakelijke vriendelijkheid een betere omschrijving.

Wat hier mist is, naar onze mening, lef en originaliteit. De kok kan best koken, maar blijft zo strak binnen lijntjes en kookt zo veilig dat het eten gewoon saai is. Het mag echt wel wat avontuurlijker, wat meer eigenheid en uitgesproken smaken. Met liefst ook meerdere keuzes aan wijnen die passen bij gerechten en waar de bediening ook van kan aanraden of het ergens wel of niet bij past. Dat voorkomt dat de aardige wijn bij het gerecht ineens een zure, niet zo prettige smaak geeft.
Cootje14 .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Vandaag laten bezorgen, prima op tijd, vriendelijke jongen , maar het eten.... De Flamkuchen was koud, zelf maar opgewarmd maar de bodem was totaal niet lekker en brokkelde in stukjes. Champignonsoep met truffel....lauw warm, weinig en geen truffel smaak te bekennen. Hazenpeper was ok, puree echt heel droog, totaal niet smeuïg...Heb het dessert nog maar even in de diepvries gelaten...had geen zin in nog een teleurstelling. Uiteindelijk veel te weinig en niet lekker gegeten voor veel te veel geld, moest namelijk voor dit alles 40 euro betalen. Schandalig...Voorlopig zal ik er niet meer bestellen...
Jantzen .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Gezellige atmosfeer op randje van kitsch, leuke menukaart (een krantje) en heel toegewijde bediening. Heb hier gelunchd: klassieke nederlandse wintergerechten (hazenpeper en hutspot). Het was in orde, maar het laat zich niet verloochenen dat dit eigenlijk primair een cateringbedrijf is.