Alles met Liefde

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 20:30

Sylvia W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Zaterdag 19-10 hier heerlijk gegeten. Een knus restaurant waar de bediening bijzonder hartelijk is en ondanks de drukte werden de gerechten op tijd geserveerd. Vooraf had ik een heerlijke, lauwwarme salade met plakjes champignons, stukjes pittige kaas en druiven en daarna tournedos met ruim knoflooksaus en witlof en gebakken aardappeltjes.Het was allemaal heerlijk maar nogal veel zodat we helaas niets toe konden nemen.
Moulin1 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Vandaag bij jullie gegeten: wat meteen opviel was de vriendelijke ontvangst bij de deur. Meteen olijfjes op tafel. Brood was heerlijk warm met een heerlijke aiolie en tapenade. Daarna voor mijn tafelgenoot carpaccio. Was heerlijk van smaak met een mooie pesto. Enig minpuntje: teveel smaken erbij waardoor het vlees wat onderdrukt wordt. Sla was goed op smaak. Prosciutto voor mij: super! Alle smaken klopten. Druiven had iets meer gemogen, maar dat is detail. Top!
Spoon: leuk, fris, verrassend.
Metgezel had de vis met truffelrisotto. Vis: uitstekende cuison. Goed op smaak. Risotto; iets te gaar. Saus heerlijk!
Zelf de ossenhaaspuntjes. Wat mals vlees; heerlijk!
Wij zijn kritische eters, maar wij hebben met smaak gegeten!! Leuk concept om te werken met streek en eerlijke producten!
Overige punten:
- bediening erg vriendelijk en hebben productkennis/ goed advies tav de wijn. Doen net iets meer dan nodig.
- porties zijn erg groot. Had graag nog een nagerecht gehad...????
- haal de peper en zout van tafel. Is helemaal niet nodig!
Kortom: top,ga zo door
J&A
Fred R.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Een gezellig restaurant waar je heerlijk kunt eten. Bediening is aardig. En ondanks de drukte in het restaurant was het tempo van het opdienen van de gerechten prima.
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Gezellige brasserie! Druk bezet. Open keuken, gezellige bar, woonkamer sfeer, warm aangekleed en toch modern. Zeer lieve gastvrouw, ze heeft er echt plezier in en ontvangt je alsof ze thuis is. Uitgebreide kaart en ook nog een aantal gerechten buiten de kaart om. Water staat standaard op tafel en ook wat olijven. Brood (warm) vooraf is heerlijk en ruime hoeveelheid smeersels. Ik koos de garnalencocktail, zeer smakelijk. De garnalenloempia erbij was ook erg lekker. Mijn tafelgenoten hadden de proeverij, dan heb je dus echt 7-8 verschillende voorgerechtjes! Wauw. Spoom van het huis tussendoor. Toen mijn hoofdgerecht, gamba's met risotto, kreeftensaus, lente ui en asperges. Gamba's en risotto helaas wat te gaar. De saus was wat vet, ik proefde schaaldieren, maar niet de typische (heerlijke) kreeftsmaak. We hadden om patat gevraagd als bijgerecht, deze werd apart gerekend en we kregen aardappeltjes als bijgerecht. Dat vond ik jammer, dan had ik liever wat sla of extra groente gekregen. Heb dat ook aangegeven. Tot slot kaasplankje en voor mijn tafelgenoten weer de proeverij toe. Wederom een overdaad aan toetjes! Kaasplankje anders dan anders. De laatste 3: geitenkaas, harde oude Beemster en de Beemster messeklever waren top. Hoewel ik niet zo van geit hou. Maar de eerste 2 waren niet bijzonder, beide (jong) belegen kaas, de ene met mosterd de ander met kruiden... Ik miste dan toch rood/wit/blauwschimmel. De tijd tussen de gangen was prima. We hebben heerlijk gezeten.
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Gezellig met man en 2 vrienden gegeten en bijgepraat. De ontvangst was allerhartelijkst door de gastvrouw. Warme, informele sfeer met gezellig gedekte tafels. Open keuken. Als voorgerecht hadden we met zijn 4tjes de hollandse garnalencocktail met een heerlijke cocktailsaus. Smullen ......goed van smaak en een kleine garnalenkroket als toetje. Hierna kregen we een verassende spoom de smaakpapillen voor te bereiden o het hoofdgerecht. 3x de gamba's in knoflooksaus met diverse groente begeleid op een bed van risotto. Genieten! Ook de tournedos was heerlijk. De nieuwe frieslander kregen we er gebakken bij! Het dessert was ook verrukkelijk , 2 x de walnotentaart met kersensorbetijs, 1 x sinaasappelbavarois en 1x warm chocoladetaartje. Genieten met een hoofdletter!!
FrankTimmer .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Twee heerlijke voorgerechten: garnalencocktail met kroketje en salade van de zee!! De tournedos en de eendenborst waren verrukkelijk! Sappig en smaakvol! Leuke en gezellige ambiance! We hadden een voldaan gevoel. Een restaurant om vaker naar toe te gaan! Een aanrader!
Cees Jj S.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Alle met liefde wordt gerund door de familie, en dat merk je. Service met een hoofdletter, interesse in de gast, tijd voor een persoonlijk gesprek.
Eten was prima , vooral het dessert was top
Zeker voor herhaling vatbaar, wij komen terug
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
De vriendelijkheid en gastvrijheid waarmee je ontvangen wordt is niet slechts gespeeld. Het is volgens mij de basis van het concept van Alles met liefde. We aten hier met Pasen, maar men had bij het reserveren vergeten te melden dat men met een 'vaststaand' paasmenu werkte. Dat was het enige smetje op ons bezoek. O.k., wij moesten ook erg lang wachten op ons hoofdgerecht, maar voor mij is alles al vergeten en vergeven als men dat zelf in de gaten heeft en dat ook even komt melden. Het eten was goed tot prima. Lekker malse biefstuk met mooi garnituur. Beetje apart dat de zeewolf boven op een berg puree lag; ik kan mij bij vis een andere opmaak van het bord voorstellen, maar nadat de zaken gescheiden waren smaakte het allemaal perfect. De inrichting past bij ambitie van de zaak. Het ziet er allemaal zeer verzorgd uit.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Niet voor de eerste keer bij Alles met Liefde gegeten. Mijn disgenoten namen vooraf pastinaakroomsoep, salade Bresaola en garnalencocktail, ik had coquilles. Als hoofdgerecht hadden we roergebakken ossenhaaspuntjes en vis van de dag, zeewolf met daarop een gamba. Allemaal lekker.
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Vriendelijke bediening in een kleinschalig (familie)restaurant met een uitgebreid menukaart. Rustig maar gezellig ambiance. Zeer tevreden en goed gegeten! Zeker voor herhaling vatbaar!
MarijkeBijsterveld .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Gisteren voor de tweede keer heerlijk gegeten bij "Alles met Liefde"
Het eten is puur en echt, je zit er gezellig in gemoedelijke sfeer en je voelt je er zeer welkom.
De gastvrouw verstaat zelfs de kunst om je te herkennen van een eerder bezoek.

Kortom een echte aanrader.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Gezellige grote huiskamer met bijzonder vriendelijke ontvangst. Lekker glaasje huiswijn. geen gezeur over een karaf water en het zelf steeds bijvullen.
Voorgerecht bieten carpaccio was bijzonder lekker echt een aanrader voor als je een iets anders wilt dan vlees of vis. Vis van de dag met kleine garnaaltjes (gelukkig de sauce apart) was lekker maar had iets minder door gemogen. Jammer van de klomp puree waar de vis op lag, dat maakt het meteen zo'n bord vol. Nagerecht zag er goed uit, maar zelf niet geprobeerd. Kortom leuk adres in de Beemster, met prima prijs/kwaliteit en vriendelijke bediening.
Henksl .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Met gasten voor de tweede keer bij alles met Liefde gegeten.
Vond het nog beter dan de eerste keer. Als gast voel je echt gewaardeerd als de bediening nog de specifieke wensen van de vorige keer nog weet. Eten is prima en de bediening is heel fijn. Je kunt merken dat de gast hier iemand is die gewaardeerd wordt.
Kitty F.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Wij hadden gekozen voor het verrassingsmenu van de chef. Heerlijke sallade vooraf, biefstuk met een zalige saus als hoofdgerecht en yoghurtijs als desert. Wij waren blij verrast. Mooi en gezellig ingericht. Niet te groot, waardoor een huiskamersfeer ontstaat. Zeer vriendelijke en gastvrije bediening.
Eddy-Wil .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Een 'High Tea' ter gelegenheid van de 50e verjaardag van 2 vriendinnen. Start met een lekkere tomatensoep. Dan het 'hartige' deel met heerlijke sandwiches, zalm, forel, messenklever en een heerlijke garnalencocktail. Vervolgen het zoete deel met scones, aardbeien moes een zalige room met aardbei of bes. Alles even lekker en mooi opgemaakt.
De bediening was heel alert en super vriendelijk. Eigenlijk helemaal niets op aan te merken. Dank voor de leuke middag.
Anne L.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Heerlijk gegeten. Proeverij van voorgerechten was super. Lieve bediening en een zeer leuke wijnkaart met betaalbare mooie wijnen. De bediening kan daar ook leuk over vertellen. Mooi dat er veel met kleine bedrijven wordt samengewerkt zoals de kazen van de kaasplank die uit de buurt komen.
Niels R.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2015
Alles met liefde is verhuist! Nu in Middenbeemster waar we vanavond het kennismakingsmenu kozen van de mooie kaart. Heilbotsalade, doradefilet en Wentelteefje van Fries suikerbrood werden met verrassende wijnen gecombineerd. Het voelt als thuiskomen en de prettige bediening is onderscheidend.
Olgavanveen .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Met liefde van alles genoten!
Alweer genoten van alle met liefde klaargemaakte gerechten.
Bedankt voor de fijne en ontspannen avond
Wij komen zeker terug.
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
Inrichting binnen heel huiselijk, knus, mooie details (glas in lood in keuken) en zeer schoon.
Als ik mijn ijshoorntje zou laten vallen op de WC-vloer, zou ik deze bij wijze van spreken er vanaf kunnen likken.
We zaten echter natuurlijk buiten met dit weer, lekker beschut.

Gastheer en gastvrouw zeer vriendelijk en attent, evenals de jongedame in de bediening.
Gerechten zeker bovengemiddeld lekker (vegetarische salade, mand met brood met keuze uit drie soorten 'beleg' en als aardigheidje olijven).
Van het huis kregen we daarna een spoom (nice surprise).

Hoofdgerechten (scholfilet en zeeduivel) uit de kunst, alles vers.
Na deze knallers waren we zo enthousiast, dat we de proeverij van desserts hebben geprobeerd, ook zeer bovengemiddeld en origineel.
Dat moesten we natuurlijk lekker doorspoelen met lekkere koffie en thee.

Een plek om terug te komen; een plek die interregionale aanloop verdient, zeer makkelijk te bereiken vanuit de Velsertunnel en parkeerplaatsen gratis en meer dan voldoende.
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2013
Qua inrichting niet echt bijzonder, maar het eten is bovengemiddeld. Als voorgerecht gebakken coquilles met Noilly Pratsaus gegeten. Voortreffelijk! Kakelvers en precies goed gebakken! Artistiek geserveerd.
Hoofdgerecht Rode Mulfilet met tomaten/zwarte olijven saus en knoflook. Wederom kakelvers en precies goed. Dit terwijl een Mulletje toch graag uit de vorm wil springen.
Na gerecht plateau met Beemsterkaas met een oude Kopke port. Altijd goed.
Het uitstekende eten gecombineerd met een welgemeend betrokken en uiterst aardige bediening maakte alles tot een waar feestje. En de prijs is eigenlijk te laag voor deze kwaliteit.
Kortom een aanrader!