Allerlei, Vis & Vlees restaurant

Korte Putstraat 19 5211 KP Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Allerlei, Vis & Vlees restaurant

Allerlei lekker eten in een huiskamer buiten de deur

Dit is een restaurant waar je gaat eten om opgevrolijkt te worden, een restaurant waar zoveel op de kaart staat dat een gerecht uitkiezen onderdeel wordt van de voorpret. Het is zo gezellig dat je je in je eigen woonkamer waant, maar dan met veel gezellig geroezemoes en het lekkerste eten, wat je stemming ook is! Je voelt je hier de koning van het rijk!

Meer informatie over restaurant Allerlei, Vis & Vlees restaurant

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag

John G.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Leuk en informeel restaurant. Prima en vriendelijke bediening. We hebben heerlijk gegeten met de familie waarvan 2 kinderen van 8 en 11.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Vandaag hier gegeten, heel fijn en gezellig restaurant! Goede bediening en heerlijk eten; oesters vooraf en erna de entrecote, deze was ook formidable...Dit alles in een leuke sfeer en goede bediening. Aanradertje! :-)
jeanne A.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wij hebben er wederom weer heerlijk gegeten. Gezellige sfeer en vriendelijk ontvangst. Top!
hetcanadaproject .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Ik kom hier graag. Gezellige sfeer. Goed eten. Niet goedkoop, ook niet echt duur. Maar zaterdag leek het alsof ze van de leg waren. Besteld eten kwam maar niet en tot twee keer toe werd eten zelfs dubbel geserveerd. Wat wel werd geserveerd was verder prima en de rekening viel reuze mee. Maar dit heb ik bij Allerlei niet eerder meegemaakt.
Jacques N.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Niets bijzonders qua eten. Hoofdgerecht was niet echt op smaak, vis te ver doorgebakken en daardoor droog. Verder een gezellig restaurant.
Niels B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het eten was heerlijk. De bediening maakte de avond compleet.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Goede keuken stond in schril contrast met onkundige bediening. Een mooie rode Italiaans wijn uitschenken in glazen waaruit witte wijn is gedronken ook nog eens zonder ons te laten voorproeven. Verder geen adequate reacties op wat er aan tafel gebeurde...... Personeel werd in onze ogen onvoldoende gecoached. Jammer!
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijk gegeten, echt een top avond gehad. We komen snel weer terug!
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Prima restaurant. leuk, vriendelijk personeel en prima eten. goede ontvangst. weinig wachttijd. lekker in centrum van de stad met parkeer gelegenheid vlakbij.ideaal voor een gezellig avondje uit eten in een mooi versierde straat
Mariëtte V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
15-12-2016. Nadat de aardige serveerster na het eten naar huis ging om 21.00 uur, was er geen enkele aandacht meer voor ons !
We moesten erg lang wachten op de koffie en die kregen we lauw geserveerd zonder melk, suiker of iets lekkers er bij.
Wat een kater.
Voorgerecht , er lagen precies twee coquilles op het bord voor € 17 !
Voorlopig helemaal klaar met Allerlei!!
Temperatuur 40 graden binnen.
Maddy V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Erg gezellig altijd in de korte put straat. Heel mooi in kerstsfeer met lampjes en bomen.
Service was erg goed, snel en vriendelijk.
De absolute aanrader is lamshaasjes. Super mals, heerlijke portsaus. De frietjes zijn lekker gemixt met uitjes
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk vers eerlijk eten, een goede en vriendelijke bediening, in een rustige sfeer en gezellige ambiance. Voor herhaling vatbaar.
Chantal1403 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Wij hebben hier gisteren gegeten en het eten, de ambiance etc. was prima. Het enige (grote) minpunt vond ik dat mijn portie tonijn (hoofdgerecht voor € 22,50) VEEL te klein was. Dit heb ik ook gemeld en er is hierin niet tegemoet gekomen. Ik vind het schandalig dat er voor zo'n kleine portie zo'n bedrag gevraagd wordt.
Arnoud M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Gezellig restaurant, prima gerechten. Iets te duur, maar dat ligt vooral aan de top-locatie (alles is duur in de Korte Putstraat). Verbeterpunt is de geur van de keuken die vooral op de bovenverdieping hinderlijk doorkomt. Het rook erg naar vis en bleef ook in de kleren zitten
Lindsey E.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Heerlijk gegeten met vriendinnen. De kaart biedt een uitgebreide keuze en hoewel het druk was, kwamen de gerechten vlot door. De bediening was erg attent. We hebben een leuke avond gehad.
Geffenaar V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
We hebben genoten van een lekkere lunch, even was er een discussie omdat we binnen in een nisje wilde zitten waar ze niet voor de lunch gedekt hadden.
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Heel gezellig restaurant, vriendelijk personeel en we hebben er heerlijk gegeten! Gewoon top!!
Wouter O.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Lekker eten, goede service en mooie locatie
syboutenmarielle .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Prachtige locatie met goede en vriendelijke bediening !
En niet te vergeten een variërende kaart van oesters vooraf tot aan een heerlijke scroppino !
Tot de volgende keer weer !!
rcs1 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Tijdens het maken van de on line reservering wist ik nog niet dat het 30 grdn + zou worden...en bij aankomst was er op het zeer drukbezette terras toch een tafel voor mij gereserveerd. Helemaal top. Daarnaast heb ik qua eten wat restricties waarmee rekening werd gehouden. Service en Decor een dikke 10. Naast de heerlijke shashimi, het Franse kippetje en de tournedos ( en natuurlijk mijn tafelgenoot) een meer dan fantastische eetbeleving gehad.