Allerlei, Vis & Vlees restaurant

Korte Putstraat 19 5211 KP Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Allerlei, Vis & Vlees restaurant

Allerlei lekker eten in een huiskamer buiten de deur

Dit is een restaurant waar je gaat eten om opgevrolijkt te worden, een restaurant waar zoveel op de kaart staat dat een gerecht uitkiezen onderdeel wordt van de voorpret. Het is zo gezellig dat je je in je eigen woonkamer waant, maar dan met veel gezellig geroezemoes en het lekkerste eten, wat je stemming ook is! Je voelt je hier de koning van het rijk!

Meer informatie over restaurant Allerlei, Vis & Vlees restaurant

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Allerlei, Vis & Vlees restaurant

Tamara S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Knus, door de verschillende ruimtes is het alsof je in een klein restaurantje zit te eten. Heerlijke gerechten, bijvoorbeeld de gambas in pil pil olie, hertenbiefstuk en zeetong. Vriendelijke, vrolijke bediening. Het visthema is doorgetrokken in schilderijen aan de muur. Echt een gezellige plek om heerlijk (en voor een gemiddelde prijs) te eten.
Simone L.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Na heel veel jaren weer eens een keer gegeten bij Allerlei.
De sfeer was goed en de bediening uitermate vriendelijk. Het eten was goed. Prijs/Kwaliteit was redelijk. Al met al prima gegeten.
Nico D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Jammer dat de eigenaar stopt!
Mak N.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
We moesten aanvankelijk wat lang wachten op de bediening. Deze was druk bezig met telefoneren. Nadat we onze bestelling hebben kunnen laten opnemen is onze lunch prima verlopen en hebben we heerlijk genoten van het buitenterras
Laura P.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Top
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gamba’s gegeten en zalmfilet. Wat een top restaurant!
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
hoofdgerechten waren perfect, bediening erg goed. De wachttijd was wel wat aan de lange kant. Als voorgerecht hadden we escargots besteld maar de toevoeging van blauwader kaas vonden wij geen succes. Dit was qua smaak zeer overheersend en daar moet je van houden. Een classic als escargots kun je wat ons betreft beter basic houden (met knoflookboter) zoals men het verwacht. Verder niets dan lof.
Miele V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Aanrader, ik ben zeker van plan nog een keer terug te komen. Sfeer en eten is goed. Leuke menukaart!
...................................................................................................................................................................................................................................
Truus D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Lunch, prima als je aan het lijnen bent! Fantasieloos, heel duur, erg weinig, wel smaakvol gerecht. Bediening prima, tafels staan wel hel erg kort op elkaar.
Jet Z.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Wij kregen een tafeltje toegewezen maar wij wilden een ingedekt tafeltje (waar wel een damast kleedje etc. lag) dat kwam op commentaar te staan. Een kaal eetcafé tafeltje is prima wat mij betreft maar niet met kerst... Beetje jammer dat er bij de escargots geen stokbrood werd geserveerd, dit is vrij gebruikelijk bij dit gerecht. Extra bij gevraagd maar stond helaas wel op de rekening. Bij de "aangeklede" koffie kregen wij een vies serveerblaadje met suiker en wat koffiebonen, begeleid met de tekst: "jullie krijgen iets extra lekkers bij de koffie" (?!) Al met al was het eten echt wel goed maar had wel wat meer sfeer/aandacht/aankleding verwacht met kerst
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Prijs was niet in verhouding tot de kwaliteit! De porties te klein. Vb één bakje aardappeltjes voor 4 personen en één bakje salade voor 4 personen. Echt minimaal.....
En n glas water moet toch gewoon tot de mogelijkheden behoren naast alle andere drankjes...
Kortom, toch al met al teleurstellende ervaring.
M N.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
het vleesgerecht (gegrild lamsvlees) was van een goede kwaliteit vlees. Omdat het gegrild was, was de smaak erg branderig. Dat viel tegen. Wat eenvoudige aardappelblokjes en een klein beetje gemengde sla gaven nu niet direct het idee dat het vlees 'met groenten' geserveerd werd. het werd ook rommelig op het bord geschikt. Het nagerecht (tiramisu) was overigens prima. Gezien het geleverde was de prijs vrij hoog.
Wouter P.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Slecht, taai en smaakloos eten. Restaurant wordt verder gerund door studenten die het leuk proberen maar daarmee is het ook gezegd.

Zeker geen aanrader!
Geert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Afgelopen zaterdag met vrienden wezen eten bij Allerlei den Bosch. Wat ons betreft zondermeer een aanrader.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Ik had surf&turf (tournedo en halve kreeft) de tournedo was heel goed echt super kwaliteit stukje vlees en smolt op je tong. De kreeft daarin tegen was net niet gaar.........dit gemeld bij de serveerster en ze zou het doorgeven. Verder totaal geen excus of terug koppeling gehad. Het personeel had weinig tijd voor je en ze vlogen van het ene na het andere.....dat was jammer.!!
Gerhu P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Alles is goed in dit restaurant met een kleine opmerking: de porties zouden een tikje groter mogen zijn. Een bolletje ijs ter grootte van een halve quenelle is wel erg klein. De kwaliteit van het eten is echter dik in orde!
Paul en Franka V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
De akoestiek was erg slecht waardoor onrustig.
Bediening was te snel. we zaten nog aan het voorgerecht toen kwam het hoofdgerecht al. wanneer je n glas of brood bijbestelde dan duurde dit wel erg lang zodat het al bijna niet meer nodig was.
De kwaliteit van het eten was prima.
Marina B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten en een professionele en vriendelijke bediening!

Ik ga zeker nog een terug!
Jose M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het eten smaakte heerlijk. Alleen jammer dat de organisatie niet berekend is op een vol restaurant. De bijgerechten zoals aardappeltjes kwamen pas nadat wij het hoofdgerecht al op hadden, ondanks dat wij dat tot 3x toe gemeld hadden. Ook de drankjes lieten lang op zich wachten. Het is overigens wel netjes opgelost door gratis drankje en koffie en nog belangrijker er zijn excuses gemaakt. Dit heeft er voor gezorgd dat wij wel een keer terug zullen komen.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Voorgerecht lekker, maar niet bijzonder. Het hoofdgerecht was ronduit heerlijk! Sfeer is geweldig, het was dankzij de terrasverwarming ook nog goed te doen wat betreft de temperatuur. Jammer genoeg geen tijd gehad voor het nagerecht, maar uit ervaring weten we dat de Dame Blache echt een uitstekende keuze is.