Over het restaurant Allerlei, Vis & Vlees restaurant

Allerlei lekker eten in een huiskamer buiten de deur

Dit is een restaurant waar je gaat eten om opgevrolijkt te worden, een restaurant waar zoveel op de kaart staat dat een gerecht uitkiezen onderdeel wordt van de voorpret. Het is zo gezellig dat je je in je eigen woonkamer waant, maar dan met veel gezellig geroezemoes en het lekkerste eten, wat je stemming ook is! Je voelt je hier de koning van het rijk!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Allerlei, Vis & Vlees restaurant

Bushalte op nog geen 5 minuten lopen

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Allerlei, Vis & Vlees restaurant

Joyce K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Super gezellig restaurant met authentieke details. Lekker gegeten echter een 2-persoons bakje voor aardappeltjes terwijl je met z’n vieren bent is niet goed, zet er gelijk een bakje neer voor 4 personen, hetzelfde geldt voor de salade en we vonden de carpaccio een beetje saai, kan smaakvoller. Door de drukte was de bediening niet alert, maar ondanks dat hebben we een leuke avond gehad.
H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Ik ben teleurgesteld. Ik heb de keuze op Allerlei laten vallen omdat er een heerlijk vegetarische Hindoestaanse kikkererwten in curry op de menukaart stond.
Ze hadden het niet. De serveerster vertelde dat het weinig gegeten werd. Waarom staat het dan op de menukaart en dat op een zaterdagavond. Het enige nog wat over was de bladerdeeg met geitenkaas. Dat heb ik al zoveel gegeten en staat al zoveel op de menu kaart. Toen was de keus om dan maar 2 voorafjes te nemen.
Eigenlijk ben je als vegetariër NIET WELKOM bij Allerlei, anders had de kok zeker wat voor mij verzonnen.
De naam Allerlei zou ik veranderen in Vlees en Vis
Lydia M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Heerlijk eten en fijne sfeer, hele leuke bediening
Adrie B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Verjaardag van Oma met familie gevierd. Wat een feest!! Geweldig prettige ontvangst door medewerkers. Service TOP! Gezellig gegeten boven in een byzondere ambiance. Carpattio smelt op de tong...zo lekker. Vlees en vismenu s zeer smakelijk met een pluim voor de kok! Prijs/kwaliteit goed. Toch een klein minpuntje....voor onze kleindochter van 5 was er geen frikandel, de zaak heeft geen frituur helaas. Maar alles bij elkaar genomen; Een erg geslaagde verjaardag voor Oma, in een echt fijn restaurant.

Adrie Bruin
Ria K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten, leuk tafelcontact gehad en een prima bediening. Voor herhaling vatbaar.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Echt iets voor toeristen, die voornamelijk TripAdvisor raadplegen.
Duncan E.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Tijdens het aperitief werd gevraagd of wij de oesters of de Serrano ham wilden, waarmee ze de indruk wekte dat we het aangeboden kregen. De menukaart hadden we nog niet gezien namelijk. Maar de oesters en Serrano ham stonden vrolijk op de rekening. Dat was geen fijne ervaring. Het eten was verder zeer goed. Fam. Elliot
Marc W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Super lekker gegeten, vlotte en leuke bediening...en lekker buiten gezeten onder de heaters in het leukste en gezelligste straatje van Den Bosch! Echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk!
Shari P.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Het was een gezellige ambiance met zeer vriendelijk personeel. Naast het eten heb ik ook echt genoten van de muziek:) die viel gewoon op:)
Teddy V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
veel personeel aanwezig (alleen geen duitstalige) komunicatie in de keuken niet optimaal aangezien er wel eens wat vergeten word wat wel op de rekening staat maar zeer goed en vriendelijk opgelost restaurant was zeer druk bezocht weinig keuze aan drinken zonder prik als je geen alcohol mag drinken... verder erg gezellig
Herman O.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Laatste lenteavond heerlijk gegeten. Superleuke bediening (liesanne).
A G.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Goede bediening, vriendelijk en zijn er als het nodig is zonder aanwezig te zijn.
Edwin H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Gezellig restaurant, maar ben teleurgesteld in de prijs-kwaliteitsverhouding. Hele kleine porties en ook niet bijzonder op smaak. 5 sneetjes stokbrood vooraf en 2 minischaaltjes met aardappeltjes en sla voor 4 personen bij hoofdgerecht. Jammer!!
Elvis K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Het eten was erg lekker. Gevarieerde menukaart. Fijn en warm personeel, alsook het interieur. Bordpresentatie heel mooi en zorgvuldig gedaan. Prijskwaliteit goed!
S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Altijd heerlijk eten en super ambiance. Bediening was waarschijnlijk nieuw, dus sommige dingen verliepen niet vlekkeloos, maar geen reden om niet weer terug te komen.
Nancy A.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Lekker gegeten goede service en leuke straat van Den Bosch
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Prima gegeten echter één klein schaaltje gebakken aardappeltjes en sla voor 5 personen is wel heel erg krap. Aardappeltjes bij gevraagd en was geen enkel probleem echter het is toch de eerste indruk.
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Ondanks de drukte zijn we goed en op tijd geholpen, complement.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Lekker geluncht, maar zeer kleine porties. We hebben zelf brood bijbesteld. We hadden onze klacht doorgegeven aan de serveerster. Zij gaf aan dat ze deze klacht al vaker had gehoord en zal het wederom doorgeven. Ook vertelde ze dat de lunchgerechten (kleine porties) ook als voorgerecht bij het diner wordt geserveerd. Je verwacht dat een lunchgerecht meer is dan een voorgerecht!!
Annelies E.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
erg kleine porties, na het nuttigen van een lunchgerecht nog een gerecht bestellen om de honger te stillen.