Allerlei, Vis & Vlees restaurant

Korte Putstraat 19 5211 KP Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Allerlei, Vis & Vlees restaurant

Allerlei lekker eten in een huiskamer buiten de deur

Dit is een restaurant waar je gaat eten om opgevrolijkt te worden, een restaurant waar zoveel op de kaart staat dat een gerecht uitkiezen onderdeel wordt van de voorpret. Het is zo gezellig dat je je in je eigen woonkamer waant, maar dan met veel gezellig geroezemoes en het lekkerste eten, wat je stemming ook is! Je voelt je hier de koning van het rijk!

Meer informatie over restaurant Allerlei, Vis & Vlees restaurant

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Allerlei, Vis & Vlees restaurant

George B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Heb al eens eerder bij Allerlei/Visserij gegeten. Is een zeer goed restaurant!
Huub R.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Top tentje!!
marc E.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Zonder welkom geheten te worden werden de verkeerde drankjes bezorgd.
De voorgerechten in een haast op tafel gegooid ( coquilles flauw/smaakloos)
Waarna in de rap tempo(waarschijnlijk om de tafel nogmaals te verkopen)
Het hoofdgerecht(tot pulp gegaarde langoustines) volgde.
Aansluitend zelf moeten vragen voor t theezakje bij een kop warm water.
Als afsluiter de gepeperde rekening betaald om nooit meer terug te komen
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
we hebben heerlijk gegeten en zijn heel vriendelijk behandelt we komen zeker terug en kunnen dit iedereen aanraden bediening gaf ook goede tips over er bij te drinken wijn
Els D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
eerste avond in Den Bosch dus hop de weg naar de korte putstraat kregen we aangeraden .. oke dan .. voor die ene keer ... super lekkere erg frisse carpaccio (eentje zalm en tonijn , eentje vlees) sublieme smaak / streling op de tong !! hollandse zeetong van 450 gram aan 33 euro (dagprijs) de vis was goed gebakken / over het gewicht wil ik wel nog eens discussieren .. een lekkere salade en kleine (vettige) aardappelbolletjes ... mijn man at de lamskoteletten (wij hebben er ook graag een salade bij ... 5 koteletjes en wat spaghetti 25 euro 50 dus beetje duur maar wel erg lekker ... bediening was top ! jonge kerel die erg behulpzaam en vriendelijk was / gezellige plaats (wij kregen een tafeltje boven aangewezen ) en we dronken een lekkere wijn we sloten af met koffie ... een geslaagde avond maar beetje pittig qua prijs (142 euro)
Jolande V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Ik vond het eten redelijk, de inrichting best leuk, maar de akoestiek is echt slecht. Je kunt elkaar nauwelijks verstaan.
carolien C.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Tijdens een weekendje den Bosch kwamen we via iens op dit restaurant. Helaas kan ik de goede recensies niet beamen. Muziek stond behoorlijk hard, en het eten kwam erg vlot achter elkaar. Bediening was erg rommelig en waren drukker met elkaar dan met gasten. Ondanks deze punten lekker gegeten en een top weekend gehad in deze mooie stad.
Sanne W.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Wij hadden hogere verwachtingen van Allerlei, die helaas waargemaakt zijn. De tonijn teriyaki was lekker, maar de lady sole was teleurstellend.
H.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Echt heel erg lekker gegeten, vooral de kreeftensoep als voorgerecht is een echte aanrader, echt heerlijk! Zeer vriendelijke bediening!
Robert A.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Uitstekend! Altijd geweldig om daar te eten. Dikke aanrader!
MoniqueBr .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Onze favoriet in Den Bosch inmiddels! Heerlijk eten, goede porties. Goede service, je voelt je echt gast! Alles is bespreekbaar. Klein puntje van kritiek is het "kale" kopje koffie. Dat is niet meer van deze tijd in dergelijke ambiance. Klein koekje of mooi chocolaatje horen er wel bij. Wij zaten boven en daar waren de keukengeuren wel overduidelijk aanwezig. Dat was ook minder.
Verder top!
Ted V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Fijn en prettig restaurant en gelegen in een goede buurt. Erg lekker gegeten tegen een goede prijs. Vlotte en snellle bediening door attent personeel. Een echte aanrader dit restaurant.
susan P.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Genoeg variatie in het menu, voor zowel vlees en vis eters.
De Gamba’s in kreeftensoep waren erg lekker, alleen jammer dat je voor die 28,50€ maar 6 gamba’s krijgt. Had echt nog honger daarna en heb maar een extra bak aardappeltjes besteld.
Theo P.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Leuke gelegenheid maar prijs (voor een niet al te ingewikkelde lunch) aan de hoge kant ... Tafeltjes staan ook redelijk dicht op elkaar.
Piet H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Weer lekker gegeten bij allerlei duimpje voor mijn omhoog ???? Service was goed het eten smaakte goed precies hoe ik het gedacht had
j-de-geus .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk ontspannen diner tgv Valentijnsdag, leuk gedekte tafels. Onstpannen bediening. Later op de avond wel wat rumoeriger.
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Lekker eten, goede service, wel wat rumoerig. voor een gezellige avond prima
Sten .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
top erg goed eten en lekker op zijn gemak alleen het eten komt snel dat mag iets minder snel dat we ook nog even rustig kunnen bij praten
Tamara S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Knus, door de verschillende ruimtes is het alsof je in een klein restaurantje zit te eten. Heerlijke gerechten, bijvoorbeeld de gambas in pil pil olie, hertenbiefstuk en zeetong. Vriendelijke, vrolijke bediening. Het visthema is doorgetrokken in schilderijen aan de muur. Echt een gezellige plek om heerlijk (en voor een gemiddelde prijs) te eten.