Allerlei, Vis & Vlees restaurant

Korte Putstraat 19 5211 KP Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Allerlei, Vis & Vlees restaurant

Allerlei lekker eten in een huiskamer buiten de deur

Dit is een restaurant waar je gaat eten om opgevrolijkt te worden, een restaurant waar zoveel op de kaart staat dat een gerecht uitkiezen onderdeel wordt van de voorpret. Het is zo gezellig dat je je in je eigen woonkamer waant, maar dan met veel gezellig geroezemoes en het lekkerste eten, wat je stemming ook is! Je voelt je hier de koning van het rijk!

Meer informatie over restaurant Allerlei, Vis & Vlees restaurant

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag

Jeannie B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Info over specialiteiten zeer misleidend ! Men biedt een homp vlees aan zonder te vertellen wat de prijs is. Zo werden we onaangenaam verrast met een tarief van bijna € 50,00
Lois V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten bij Allerlei! Vooraf aangegeven dat ik hier met mijn vriend kwam eten voor ons 'jubileum'. Allerlei is hier heel gastvrij en leuk mee omgegaan, petje af! Zou dit restaurant zeker aanraden!
Liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Fijne avond gehad. We hebben het halen van het hbo diploma van onze zoon gevierd. Heerlijk gegegeten. Het was weer top!
Benny K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Uitstekend restaurant. Zeer vriendelijke bediening die verstand van zaken hebben en zeker dr best doen om het naar je zin te maken. Erg goed, super gegeten.
Pascale D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Het eten is er echt heerlijk, de sfeer gezellig en de bediening erg vriendelijk en we zijn snel geserveerd.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Snelle reservering gemaakt via deze website, Top!
Leuke zaak gezellig ingericht, vriendelijke bediening en heel lekker gegeten.
Dus helaal goed!
FotoRein .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Op een mooie lentedag... Zomaar in Den Bosch geweest. In de Korte Putstraat daar is het feest.

Lunch buiten in de zon. Met echtgenote heerlijk gegeten. Normale service, netjes, correct maar ook niet meer dan dat. OK dus.

Dan het eten. 'Gebakken hete kip, cashewnoten, taugé en shitake'. Een aanzienlijke hoeveelheid, warm, niet heet in de zin van pittig. Zeer smakelijk en meer dan voldoende. Met salade en brood, het wit brood is in Den Bosch gewoon bruin en het bruin brood is extra donkerbruin.

Echtgenote kreeg 'Tartare zalm bieslook, sjalotten, roerei en dressing'
Allemaal goed voor elkaar. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, werkelijk top!

Kleine details maar toch belangrijk; bij de tomatensap (eerst even schudden) flesje tabasco altijd de hals even schoonmaken. Aangekoekte tabasco ziet er niet fris uit en geeft een onverzorgde oudbakken indruk.

Al met al een uitstekend lunch genoten!
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
De visgerechten zijn stevig aan de prijs! Bediening zou meer kennis van de wijn mogen hebben. Zeker als het gaat over de huiswijn. Onze serveerster wist niet waar die vandaan kwam.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Lunch menu was een goede keuze het voorgerecht uiterst smakelijk.het hoofdgerecht (trio van lam)zo sappig om te zuigen, en....geserveerd op verwarmd bord de bediening uiterst vriendelijk.Kortom wij hebben genoten en komen zekernog een keer terug.
John G.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Leuk en informeel restaurant. Prima en vriendelijke bediening. We hebben heerlijk gegeten met de familie waarvan 2 kinderen van 8 en 11.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Vandaag hier gegeten, heel fijn en gezellig restaurant! Goede bediening en heerlijk eten; oesters vooraf en erna de entrecote, deze was ook formidable...Dit alles in een leuke sfeer en goede bediening. Aanradertje! :-)
jeanne A.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wij hebben er wederom weer heerlijk gegeten. Gezellige sfeer en vriendelijk ontvangst. Top!
hetcanadaproject .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Ik kom hier graag. Gezellige sfeer. Goed eten. Niet goedkoop, ook niet echt duur. Maar zaterdag leek het alsof ze van de leg waren. Besteld eten kwam maar niet en tot twee keer toe werd eten zelfs dubbel geserveerd. Wat wel werd geserveerd was verder prima en de rekening viel reuze mee. Maar dit heb ik bij Allerlei niet eerder meegemaakt.
Jacques N.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Niets bijzonders qua eten. Hoofdgerecht was niet echt op smaak, vis te ver doorgebakken en daardoor droog. Verder een gezellig restaurant.
Niels B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het eten was heerlijk. De bediening maakte de avond compleet.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Goede keuken stond in schril contrast met onkundige bediening. Een mooie rode Italiaans wijn uitschenken in glazen waaruit witte wijn is gedronken ook nog eens zonder ons te laten voorproeven. Verder geen adequate reacties op wat er aan tafel gebeurde...... Personeel werd in onze ogen onvoldoende gecoached. Jammer!
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijk gegeten, echt een top avond gehad. We komen snel weer terug!
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Prima restaurant. leuk, vriendelijk personeel en prima eten. goede ontvangst. weinig wachttijd. lekker in centrum van de stad met parkeer gelegenheid vlakbij.ideaal voor een gezellig avondje uit eten in een mooi versierde straat
Mariëtte V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
15-12-2016. Nadat de aardige serveerster na het eten naar huis ging om 21.00 uur, was er geen enkele aandacht meer voor ons !
We moesten erg lang wachten op de koffie en die kregen we lauw geserveerd zonder melk, suiker of iets lekkers er bij.
Wat een kater.
Voorgerecht , er lagen precies twee coquilles op het bord voor € 17 !
Voorlopig helemaal klaar met Allerlei!!
Temperatuur 40 graden binnen.