Allerlei, Vis & Vlees restaurant

Korte Putstraat 19 5211 KP Den Bosch Nederland Kaart

Over restaurant Allerlei, Vis & Vlees restaurant

Allerlei lekker eten in een huiskamer buiten de deur

Dit is een restaurant waar je gaat eten om opgevrolijkt te worden, een restaurant waar zoveel op de kaart staat dat een gerecht uitkiezen onderdeel wordt van de voorpret. Het is zo gezellig dat je je in je eigen woonkamer waant, maar dan met veel gezellig geroezemoes en het lekkerste eten, wat je stemming ook is! Je voelt je hier de koning van het rijk!

Meer informatie over restaurant Allerlei, Vis & Vlees restaurant

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag

Maddy V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Erg gezellig altijd in de korte put straat. Heel mooi in kerstsfeer met lampjes en bomen.
Service was erg goed, snel en vriendelijk.
De absolute aanrader is lamshaasjes. Super mals, heerlijke portsaus. De frietjes zijn lekker gemixt met uitjes
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk vers eerlijk eten, een goede en vriendelijke bediening, in een rustige sfeer en gezellige ambiance. Voor herhaling vatbaar.
Chantal1403 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Wij hebben hier gisteren gegeten en het eten, de ambiance etc. was prima. Het enige (grote) minpunt vond ik dat mijn portie tonijn (hoofdgerecht voor € 22,50) VEEL te klein was. Dit heb ik ook gemeld en er is hierin niet tegemoet gekomen. Ik vind het schandalig dat er voor zo'n kleine portie zo'n bedrag gevraagd wordt.
Arnoud M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Gezellig restaurant, prima gerechten. Iets te duur, maar dat ligt vooral aan de top-locatie (alles is duur in de Korte Putstraat). Verbeterpunt is de geur van de keuken die vooral op de bovenverdieping hinderlijk doorkomt. Het rook erg naar vis en bleef ook in de kleren zitten
Lindsey E.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Heerlijk gegeten met vriendinnen. De kaart biedt een uitgebreide keuze en hoewel het druk was, kwamen de gerechten vlot door. De bediening was erg attent. We hebben een leuke avond gehad.
Geffenaar V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
We hebben genoten van een lekkere lunch, even was er een discussie omdat we binnen in een nisje wilde zitten waar ze niet voor de lunch gedekt hadden.
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Heel gezellig restaurant, vriendelijk personeel en we hebben er heerlijk gegeten! Gewoon top!!
Wouter O.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Lekker eten, goede service en mooie locatie
Syboutenmarielle .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Prachtige locatie met goede en vriendelijke bediening !
En niet te vergeten een variërende kaart van oesters vooraf tot aan een heerlijke scroppino !
Tot de volgende keer weer !!
Rcs1 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Tijdens het maken van de on line reservering wist ik nog niet dat het 30 grdn + zou worden...en bij aankomst was er op het zeer drukbezette terras toch een tafel voor mij gereserveerd. Helemaal top. Daarnaast heb ik qua eten wat restricties waarmee rekening werd gehouden. Service en Decor een dikke 10. Naast de heerlijke shashimi, het Franse kippetje en de tournedos ( en natuurlijk mijn tafelgenoot) een meer dan fantastische eetbeleving gehad.
Joris1972 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Lunch tijdens bedrijfsuitje met z'n vieren. We zijn bijzonder vriendelijk ontvangen en bediend. Het eten (oesters, coquilles met tonijn, carpaccio, steak met portsaus) was heerlijk en netjes opgemaakt. Prettige witte wijn erbij en onze middag kon noet meer stuk.
Bordjeleeg .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
BordjeLeeg en tafelgenoot gingen een dagje uit naar ’s-Hertogenbosch en namen diner bij Allerlei Vis & Vlees restaurant aan de Korte Putstraat. Alleen al dit straatje is op een vrijdagavond rond half zeven een belevenis om door te lopen. Een reuze gezellig druk straatje met allerlei restaurantjes en druk bezette terrasjes waar het heerlijk ongedwongen toeven is. Terras voor Allerlei was vol, dus we gingen binnen zitten. Warm en gezellig interieur. We voelden ons meteen een welkome gast en werden de hele avond snel en goed geholpen. Witte Italiaanse wijn (2 x 3,95) vooraf met een pata negra (10,00) , een schaaltje met een aantal stukjes zachte ham. Combinatie smaakte voortreffelijk. Hoofdgerecht zeebaarsfilet (21,50 euro) was heerlijk zacht en mals. Hoofdgerecht trio van vis (22 euro) was uitstekend klaargemaakt, bestaande uit grote gamba, een stukje zalmfilet en malse zeebaarsfilet op een bedje van groente. De trio had een voortreffelijke smaak. Pluspunt is het serveren van voldoende groente bij de vis. Minpunt is dat de borden worden neergezet zonder een nadere toelichting wat er op je bord ligt. Extra garnituur bestaat uit schaaltje met blokjes gefrituurde aardappel en een klein bakje met salade. We hebben heerlijk gegeten. Aanrader!
Corinevandongen .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Wij hebben er met vier man gegeten, aan een tafeltje ter grootte van een dambord, op slechte stoelen, kregen 4 stukjes stokbrood, in een mandje waar de boter ook in gegooid was. De porties waren matig tot klein, de bijgerechten waren geserveerd, in een borrelnootschaaltje, d.w.z. 1 schaaltje voor ons allemaal, voor 4 personen, een dessertlepeltje salade, en een dessertlepeltje gebakken aardappeltjes, kon je daar per persoon uithalen. Het eten was wel redelijk klaargemaakt. De bediening was redelijk.
Mwinnink .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
We zijn inmiddels drie keer geweest. Het eten is er heerlijk, mooie smaakcombinaties, prettige bediening. Kortom, het is af!
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Altijd gezellig in de Korte Putstraat. Bij Allerlei weet je gewoon dat het goed is en kom je niet voor verrassingen te staan.
Michelleee5 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Leuke avond! Leuk personeel, goed geholpen en lekker gegeten! Erg druk maar wel heel gezellig zitten. Gaan zeker vaker terug komen.
Liesbethsluijter2 S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Lekker gegeten, grand dessert voor 2 was top. Buiten op terras gegeten altijd gezellig in de Korte Putstraat. Jammer voor ons dat het zo druk was zodat we niet lekker konden natafelen.
B-88 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Plus: lekker gegeten, mooie wijnkaart, leuke serveerster (Fleur)
Min: Terras zou wel vernieuwd mogen worden en we hebben onlangs reservering half uur moeten wachten op tafel zonder excuus.

Tanjavdloo .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Puur en eerlijk maar ook vooral smaakvol eten in een ontzettende gezellige ambiance. Vriendelijk personeel, goede huiswijnen. Complimenten aan de chefkok die met zoveel passie het eten bereid en zijn vak goed verstaat. Voor ons was Allerlei en Visserij een pure Verwennerij!! Een echte aanrader!! Wij komen zeker terug:)
Wimpijnenburg .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
We hebben lekker gegeten, gezellig sfeertje op het terras. Alle gerechten heerlijk op smaak en ter afsluiting mooi kaasplankje. Vriendelijke bediening. Kortom hele gezellige avond!!