Allerlei, Vis & Vlees restaurant

Korte Putstraat 19 5211 KP Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Allerlei, Vis & Vlees restaurant

Allerlei lekker eten in een huiskamer buiten de deur

Dit is een restaurant waar je gaat eten om opgevrolijkt te worden, een restaurant waar zoveel op de kaart staat dat een gerecht uitkiezen onderdeel wordt van de voorpret. Het is zo gezellig dat je je in je eigen woonkamer waant, maar dan met veel gezellig geroezemoes en het lekkerste eten, wat je stemming ook is! Je voelt je hier de koning van het rijk!

Meer informatie over restaurant Allerlei, Vis & Vlees restaurant

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Allerlei, Vis & Vlees restaurant

Marina B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten en een professionele en vriendelijke bediening!

Ik ga zeker nog een terug!
Jose M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het eten smaakte heerlijk. Alleen jammer dat de organisatie niet berekend is op een vol restaurant. De bijgerechten zoals aardappeltjes kwamen pas nadat wij het hoofdgerecht al op hadden, ondanks dat wij dat tot 3x toe gemeld hadden. Ook de drankjes lieten lang op zich wachten. Het is overigens wel netjes opgelost door gratis drankje en koffie en nog belangrijker er zijn excuses gemaakt. Dit heeft er voor gezorgd dat wij wel een keer terug zullen komen.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Voorgerecht lekker, maar niet bijzonder. Het hoofdgerecht was ronduit heerlijk! Sfeer is geweldig, het was dankzij de terrasverwarming ook nog goed te doen wat betreft de temperatuur. Jammer genoeg geen tijd gehad voor het nagerecht, maar uit ervaring weten we dat de Dame Blache echt een uitstekende keuze is.
Hans-Bart V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten en vlotte/vriendelijke bediening. Een aanrader en we gaan zeker nog een keer terug.
Mooie gelegenheid in de Korte Putstraat Den Bsoch
Max W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Prima restaurant waar we vaker komen! Wel korte putprijzen, maar kwaliteit en sfeer erg goed! Met enige regelmaat bezoeken we Allerlei en beginnen standaard met de Oesters! Aanrader!
Edward O.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Voorgerecht (proeverij van vis) vers, goede smaken en compleet, Hoofdgerecht, welke werd uitgeserveerd terwijl ik van tafel was, (Frans Kippetje) Marrakesh en (Vis trio), Kippetje was mooi mals en goed van smaak, het vis trio was vlak van smaak vergeleken met voorgerecht een domper. Daarbij zou een aankleding van mooie groente niet misstaan. Nagerecht (kaasplankje) Jammer ook daarin geen uitleg welke kazen en zouden meer lef mogen in kazen keuze zitten en ook hier ontbreekt het aan aankleding. Dit alles is ook wel gebaseerd op de prijs/kwaliteit, aangezien ze beste wel prijzig zijn verwachten wij ook wel een compleet iets en niet allerlei bijgerechten te moeten bestellen. Genoeg verbeterpunten succes ermee!
I. B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Het was gezellig, het was lekker, maar helaas vannacht een ongelofelijke diarree gehad!!!
Heb garnalen , oesters en kreeft gegeten!
Max F.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
duidelijk met gedachten bij bourgondisch
geen kreeft in de kreeftsalade
vlees niet gegrild maar gebakken
melkkan koffie zonder melk
etc
Alfred S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Eten is goed , wel erg rumoerig.
Cobie E.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Fantastisch restaurant op alle fronten!
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk mosselen gegeten, alleen de hoeveelheid mosselen had wel iets meer mogen zijn voor het bedrag wat je ervoor moest betalen!
De bediening was verder prima en vriendelijk, en het restaurant was sfeervol ingericht.
Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Gezellig en leuk restaurant. Goede service met vriendelijk en spontaan personeel.
Het eten is heerlijk en voldoende. Echt een aanrader!
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Prima restaurant. Goede prijs kwaliteit verhouding. Prima bediening!! Een aanrader! Jammer dat er geen frietjes bij de mosselen waren.
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Vorig jaar viel de kwaliteit wat tegen. Nu zeker niet! Allerlei heeft zich herpakt en staat weer garant voor heerlijk diner.
John V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Eten was niet slecht maar ook niet super, voor 3 personen 140 euro. Prijs kwaliteit vond ik iets te duur.
Ton Z.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
We werden verrast door een selectie van drie voortreffelijke oestersoorten. Heerlijk!. Daarna een overheerlijke schotel met gamba's. de geadviseerde wijn paste perfect bij de gerechten.
Robende .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heeft helemaal aan de verwachtingen voldaan. Wel oppassen met de drankjes! Bij aperatief worden ook wijnen genoemd die niet tot de huiswijn behoren en dan is het geen 3,95 maar ineens 6,85 per drankje.. Beter fles huiswijn van de kaart bestellen. Overigens werd het aperitief wel netjes gecorrigeerd op de rekening. Heel fijn gerechtje: Paillard! Genieten.
Desiree H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Kaart met ruime keuze uit zowel vlees als vis. Goede kwaliteit eten. Lekkere koffie.
Snelle bediening. Korte put straat is altijd gezellig
Cobie E.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Al 30 jaar mijn favoriete restaurant! Alles klopt: prijs-kwaliteit, bediening en sfeer. Alleen bij grote groepen is het rumoerig. Dus een tafeltje er ver vandaag regelen.
Tom H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Vriendelijk personeel, goede wijn en heerlijk eten. De inrichting is een mooie mix van de oorspronkelijke bouw en de trends van nu!