Over het restaurant Allerlei, Vis & Vlees restaurant

Allerlei lekker eten in een huiskamer buiten de deur

Dit is een restaurant waar je gaat eten om opgevrolijkt te worden, een restaurant waar zoveel op de kaart staat dat een gerecht uitkiezen onderdeel wordt van de voorpret. Het is zo gezellig dat je je in je eigen woonkamer waant, maar dan met veel gezellig geroezemoes en het lekkerste eten, wat je stemming ook is! Je voelt je hier de koning van het rijk!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Allerlei, Vis & Vlees restaurant

Bushalte op nog geen 5 minuten lopen

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Allerlei, Vis & Vlees restaurant

• Datum van je bezoek: 21 jan. 2019
Inrichting is gezellig, bij het herentoilet was de kraan kapot, de gastheer verstaat zijn vak en was erg behulpzaam en vriendelijk.
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Goede kwaliteit en uitstekende bediening
Danielle K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant. Wij vonden de porties van het hoofdgerecht iets aan de kleine kant. We kregen 1 klein bakje sla en een klein bakje aardappelen voor 3 personen. Maar je kon dit altijd bijbestellen!
Raymond .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
een restaurant waar je ervan op aan kunt dat het eten altijd gewoon goed is dus geen risico.
verrassende gerechten voor ieder wat wils , en de tournedos zijn er top.
Janneke S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Eten heerlijk, service prima !
Te veel te kleine tafeltjes op een te kleine oppervlakte en loeiheet binnen.
Maar gezellige sfeer.
Sunisa C.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Zeer royale porties.
De tournedos met ganzelever was subliem. . Echter bij de zeebaars ontbrak voldoende saus - vis moet zwemmen.
Garnalen Allerlei is royaal & een aan reader.
Toetje voor de kleine een avontuur
Hana S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Mijn nieuwe collega’s kennis laten maken met de Bossche horeca, dus ik had een restaurant uitgekozen die ik zelf heerlijk vind!
Saskia R.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Gisteravond weer bij Allerlei gegeten. Altijd lekker en gezellig bij Allerlei! Vriendelijke bediening, bourgondisch gevoel. Lekker wild gehad, goed op smaak.
Bob M.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Uitstekende keuken!! Fijne en gezellige ambiance in een erg leuk en gezellig straatje. Heel goede bediening, vriendelijk, kundig en vrolijk! Dit was de 2e x dat we in Allerlei hebben gegeten, een 3e x komt zeker. Redelijk geprijsd.
M. P.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Erg jammer dat er een zeer luidruchtige jaarclub naast ons kwam zitten. Met allerlei toespraken, hard gelach, enz. Midden tussen andere gasten, is verre van ideaal.....
Vees B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Op 24 december 2018 met 2 personen hier gegeten. We kregen een tafeltje op de 1e verdieping. We zijn allebei niet klein, en konden hier ook niet rechtop staan zonder het hoofd te stoten. Charme van een oud pand. Eten doe je gelukkig zittend, wel opletten bij opstaan. Ik had als hoofdgerecht de spareribs. De portie was klein. De smaak viel erg tegen. Het wordt verkocht als 'huisgemarineerd' maar ik vond het soepvlees smaak (is persoonlijk). Ik heb in elk geval vaker smakelijkere spareribs op dan wat Allerlei serveerde. Mijn partner had Kabeljauwfilet met bouillabaisse. Ook dit was een erg kleine portie. De smaak van de kabeljauw was wel goed. Gezien de prijzen hebben we ook maar afgezien van een dessert (vanaf € 7,50). De bediening was alert en snel. Overall voor ons geen positieve ervaring. We gaan hier ook niet meer terug.
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Heerlijk gegeten leuke ambiance goede service.
K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
wij hadden gedacht om van de menukaart te kunnen eten maar dat kon pas vanaf 17.00 uur
dus werd het van de lunchkaart , uiteindelijk konden we iets van de grote kaart bestellen
Cobie E.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Ik kom al sinds de jaren '80 in het restaurant. Het is nog altijd mijn favoriete eetgelegenheid.
Een minpunt is dat als je met 2 personen komt eten je altijd aan een piepklein 2-persoonstafeltje moet zitten en het tafeltje ernaast zo'n metertje van je vandaag staat. De gesprekken aan tafel kunnen dan ook van beide kanten helemaal gevolgd worden. Toch aan aandachtspunt!
Laura Marise P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
We hebben ontzettend lekker gegeten. De tijd die tussen de gerechten zat, was perfect. De bediening was erg vriendelijk en kwam regelmatig vragen of alles naar wens was, dat vonden wij top! Wij gingen met een tevreden gevoel en goed gevulde buik weer naar buiten. Een aanrader als je van kaas houdt, kies de Abdijkaas als voorgerecht;).
Jerzy S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Eten was goed en de bediening snel en vlotjes. Alleen jammer van de zielige schaaltjes met sla en aardappel. Ook raar dat je maar 3 stukjes brood met boter krijgt voor 2 personen. Wel weer lekker dat je iets zoets bij de koffie krijgt.
Lise V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Veel keuze, zowel vis als vlees is een zeer goede keuze, zelfgemaakte Crème brûlée (voor je neus geflambeerd), top service!
Thibaud V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten in deze prachtige zaak in één van de gezelligste straten van Nederland. Ons zie je zeker weer een keer terugkomen.
S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Alles was voortreffelijk, alleen jammer dat er niks werd gedaan aan mijn opmerking van de reservering. Ik had namelijk gevraagd of jullie wat wilde doen voor de verjaardag van mijn vader. Dat is helaas niet gebeurd. Voor de rest echt weer heerlijk gegeten!
Joyce K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Super gezellig restaurant met authentieke details. Lekker gegeten echter een 2-persoons bakje voor aardappeltjes terwijl je met z’n vieren bent is niet goed, zet er gelijk een bakje neer voor 4 personen, hetzelfde geldt voor de salade en we vonden de carpaccio een beetje saai, kan smaakvoller. Door de drukte was de bediening niet alert, maar ondanks dat hebben we een leuke avond gehad.