Allerlei, Vis & Vlees restaurant

Korte Putstraat 19 5211 KP Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Allerlei, Vis & Vlees restaurant

Allerlei lekker eten in een huiskamer buiten de deur

Dit is een restaurant waar je gaat eten om opgevrolijkt te worden, een restaurant waar zoveel op de kaart staat dat een gerecht uitkiezen onderdeel wordt van de voorpret. Het is zo gezellig dat je je in je eigen woonkamer waant, maar dan met veel gezellig geroezemoes en het lekkerste eten, wat je stemming ook is! Je voelt je hier de koning van het rijk!

Meer informatie over restaurant Allerlei, Vis & Vlees restaurant

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag

Tom H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Adrien .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Restaurant was erg vol en de tafels stonden erg dicht op elkaar waardoor de bediening zich steeds tussen de gasten moest doorwurmen.
Zowel voor de bediening als de gasten niet prettig.
Boven etage was niet open dus het had mijns inziens wel anders gekund.
frank H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk eten en zeer goede service..
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Lekker gegeten maar het tafeltje voor 2 was echt te klein......te weinig ruimte om gezellig te tafelen maar verders was alles prima verzorgt !
Ruud T.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Prima gegeten, lekkere gerechten.
Jammer dat we op het eind wat langer moesten wachten om een kopje koffie of iets fris te bestellen.
Johan_Sluijter .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Na een korte wachttijd een tafel op eerste etage, rustig gelegen en uit de Hektiek van benedenzaal en terras.
Voldoende aandacht van behulpzaam personeel.
Lekker eten, niet het goedkoopste restaurant.
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Het was gewoon erg goed, lekker gegeten, verse produkten en zeer goede bediening! Ook de locatie was erg sfeervol.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Zeer attent en vriendelijk personeel Heb 3 verschillende gastvrouwen en heren aan tafel gehad en bij iedere persoon had ik dat gastvrije en ongedwongen gevoel.

Begeleidende salade bij HG kan wat meer liefde gebruiken, v
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
We hadden via ie s gereserveerd op het terras. De reservering is zonder opmerkingen bevestigd, maar eenmaal aangekomen, zat het terras vol en kregen we doodleuk een escorte naar boven, waar we, samen met 8 luidruchtige Duitsers werden weggezet. "Wij reserveren nooit op het terras" was de opmerking warmee de serveerter de zaak afdeed.
Blijkbaar waren er al lang geen mensen geweest boven, want we moesten het glaswerk even los"klikken" van de tafel. Heel bemoedigend was het allemaal niet.
Gelukkig was de serveerster super vriendelijk, dat maakte veel goed. Zelfs de vastgeplakte menukaarten.
Het eten was overigens uitstekend. Alleen wel jammer dat de tonijn van het warme voorgerecht met dichtgeschroeide tonijn en coquille recht uit de koeling kwam en dus niet warm maar koud was. Maar ook hiervoor gold: smaak was goed.

Al met al hebben we een prima avond gehad en hebben we
Lekker gegeten, maar de prijs-kwaliteit mag wat ons betreft meer in balans gebracht worden
Mare V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Vriendelijke & behulpzame bediening, lekker eten op een gezellig terras. De tonijnfilet is echt superlekker, net als de paillard! Echt een aanrader.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Vlotte bediening,ondanks de drukte. We werden vriendelijk ontvangen en bediening verzorgden ons prima. Minpunt zijn de zuinige porties, overigens van goede kwaliteit. Wat ons betreft klopt prijs/kwaliteit niet helemaal. Al met al goed gegeten, maar de rekening was al met al +/-€50 pp. voor 3 gangen en 2 drankjes.
Jet Z.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Goed gegeten, vooraf had ik escargots en heb daar brood bij gevraagd, persoonlijk vind ik dat dat erbij hoort dus beetje jammer dat dat wordt doorberekend. Wagame vlees is 1 van de duurdere gerechten maar was lekker. Begeleidende aardappeltjes, groente; wat weinig en niet bijzonder. Maar al met al heb ik in de dertig jaar dat ik hier kom echt nog nooit slecht gegeten.
J K.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Prachtige avond, maar werden in eerste instantie naar een tafel binnen verwezen. Bij navraag konden we dan toch buiten zitten. Personeel kan echt vriendelijker. Kreeg de indruk dat er weinig beleving bij hen is. Lang op drankjes moeten wachten. Prijzen zijn aan de hoge kant, gezien het totaalplaatje.
simone S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten,van voorgerecht tot en met nagerecht, alles was lekker en smaakvol.
De porties waren niet te groot en niet te klein, kortom precies goed.
De bediening was vriendelijk en snel.
Een echte aanrader!
Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Eten was goed, ruime keuze en lekker eten. Jammer dat we een vieze vork kregen. Daarna ook nog een scheur in het glas. Ook het toilet is erg vies.
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Ze doen hun best, maar al met al is het een matige relatief dure bedoening. Veel te weinig groenten en aardappelen, frites etc. bij het hoofdgerecht bijvoorbeeld.
margriet V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
De muziek keuze vond ik niet geweldig, en ook voegt het niets toe als je gezellig met elkaar zit te eten.
jjmvanderlinden .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Weer heerlijk gegeten! Veel lekkere gerechten op de kaart, wel lastig kiezen. Correcte en
vriendelijke bediening. We gaan zeker weer een keer terug.
riet V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
We hebben heel gezellig en lekker gegeten,het was ontzettend druk maar de bediening was perfect!
Jeannie B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten. De kleine zeetong was precies groot genoeg voor mij. En de traditionele asperges waren iets minder lekker.