Over het restaurant Allemansgeest

Verfijnde klassiekers uit de Franse keuken

Bij restaurant Allemansgeest is de menukaart net zo mooi als het pand en de locatie zelf. Gelegen aan het water is het uitzicht hier altijd prachtig. De menukaart bestaat uit klassiek Franse gerechten bereid met seizoensgebonden producten en een wijnkaart die hier perfect bij aansluit. De attente bediening zorgt dat het je aan niks ontbreekt, niks is te veel en heeft kennis van zaken.

Halve fles mineraalwater

Uitmuntend
9,4
9,3
9,1

Jouw recensie over het restaurant Allemansgeest

Carlo V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Zoals altijd was het ook deze keer weer super ! Er is toch geen enkel restaurant in de regio Den Haag die hieraan kan tippen. Prachtige gerechten, prima service en top ambiance. We hadden mooi weer, dus hadden aperitief buiten, met prachtig uitzicht over de Vliet. Kwaliteit heeft zijn prijs, maar daarvoor ga je nu een avondje uit eten, vinden wij. Ga zo door, Allemansgeest !
Hartelijk dank voor uw lovende woorden. We gaan zeker zo door!
Heel graag weer tot ziens!
Joost K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Zoals altijd een perfect, verrassend diner, met correcte, onopvallende bediening in een magnifieke ambiance. Goede wijnadviezen en, zoals deze keer op een schitterende zomerdag, buiten kunnen eten aan de Vliet.
Wat heerlijk dat u weer heeft genoten. Dank voor uw bezoek en uw mooie recensie!
Marc-Natascha M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Absolute aanrader! Wat een prachtige locatie. Uniek om zo heerlijk direct aan het water te kunnen genieten van culinaire hoogstandjes. Meerdere guilty pleasures voorbij laten komen en geweldig van genoten.
De service is ook top. Vriendelijk, behulpzaam en deskundig. Blij dat we bij het hoofdgerecht de vrije hand hebben gegeven voor een passende wijn erbij. Heerlijke rode Zuid Afrikaan erbij gekregen. Kon niet beter. Al met al een fantastische en heerlijke avond mogen ervaren.
Hartelijk dank voor uw geweldige recensie en lovende woorden en heel graag weer tot ziens!
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Echt heerlijk gegeten, verrassend en hoog niveau, top!
Dank voor uw recensie en fijn dat u genoten heeft!
Danielle A.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Waanzinnig lekker gegeten op de beste plek aan het water :)
Dank en fijn dat jullie weer genoten hebben!
Wilma L.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Mooie plek aan het water, het was goed weer dus het aperitief buiten genoten. Lekkere amuse erbij. 4 gangen menu, mooi opgediend en samengesteld. Het vlees kon malser. Niets bij de koffie, zelfs geen koekje :(
Dank voor uw recensie. De petit fours houdt u tegoed, want deze had u wel moeten krijgen. Graag dus weer tot ziens.
Wilot P.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Fantastische avond had, dikke pluim voor de keuken. Het zaal personeel was uitmuntend en verdiend zeker een 11/10 . Als we in de buurt zijn komen we zeker terug.
Hartelijk dank voor uw dikke pluim en we ontvangen u graag weer terug!
Floris V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Menu du chef was werkelijk heel goed, bovendien met kundige service en begeleiding. Locatie is mooi gelegen en makkelijk bereikbaar. Prachtig uitzicht vanaf het terras over de Vliet.
Hartelijk dank voor uw mooie recensie en heel graag weer tot ziens.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Bedankt voor een top avond - vijfendertig jaar geleden hebben wij onze trouwerij gevierd in Allemansgeest. Nu 35 jaar later op dezelfde plek maar natuurlijk wel een hele andere sfeer met 40 familieleden heerlijk gegeten in een prachtige omgeving met een perfecte bediening – allergieën geen probleem, een prachtig dessert buffet en na afloop nog lekker gedanst met z’n allen!

Kortom, een echte aanrader!

Jeroen en Ellen van der Meer
Geweldig om nogmaals te vernemen dat u genoten heeft en veel dank voor uw recensie!
Scheidsrechter .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Voor het eerst de lunch hier gebruikt, een heel nieuwe ervaring. Het 3-gangen menu Du Chef was prima verzorgd met bijpassende wijn.
Hartelijk dank voor uw recensie en heel graag weer tot ziens!
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Weer als vele malen eerder, helemaal top
aleyd V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Afgelopen donderdagmiddag hier geluncht, heerlijk aan het water gezeten en van de heerlijke gerechtjes zitten genieten, het waren net schilderijtjes echt fantastisch!
Adry L.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Wij hebben met onze amerikaanse vrienden heel lekker en goed verzorgd gegeten. De ontvangst was gastvrij en de bediening prettig.
Danielle L.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
De gerechten mogen iets later na elkaar opgediend worden. Een heerlijke rustige en mooie lokatie!
Aiko D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Niets aan mn scores toe te voegen. Heerlijk eten: Allemansgeest
Jon S.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Toprestaurant.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Wachttijd is een goede vraag met vreemde keuzemogelijkheden. Ik zou daarbij bijvoorbeeld precies goed, goed gevoel voor de beschikbare tijd klant etc. " geven. Hoog tempo bedoel ik positief maar zou ik ook kunnen uitleggen als: "het werd er even doorheen geramd.
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
In de schaduw van een boom heerlijk gelunched aan het water in de tuin. Aanrader! Mooie gerechten en ingredienten, heerlijke wijnen en vriendelijke bediening.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Voelde echt speciaal, alleen jammer dat er niet gereageerd werd op de opgegeven bijzonderheid. Daar hadden we wel iets kleins van verwacht.
Adriaan V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
ruime parkeer mogelijkheden
De ontvangst verliep prettig . Tafels keurig gedekt .
Personeel behulpzaam en nam alle tijd voor ons
Bediening was vriendelijk en attent
De gerechten waren verrassend.