Over het restaurant Allemansgeest

Verfijnde klassiekers uit de Franse keuken

Bij restaurant Allemansgeest is de menukaart net zo mooi als het pand en de locatie zelf. Gelegen aan het water is het uitzicht hier altijd prachtig. De menukaart bestaat uit klassiek Franse gerechten bereid met seizoensgebonden producten en een wijnkaart die hier perfect bij aansluit. De attente bediening zorgt dat het je aan niks ontbreekt, niks is te veel en heeft kennis van zaken.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Allemansgeest

Treinstation Voorschoten, Bus 45, halte Zilverfabriek
  • Kom je met de auto?
    Gelegen tegenover Zilverfabriek en huize Berbice
  • : Eigen parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,1
Carlos S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Fantastische avond echt een aanrader
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Zowel mijn partner als ik zelf hebben veel herinneringen aan dit restaurant, toen alles nog in oude stijl was ingericht. Alles is feestelijk gebleven.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Vriendelijk ontvangen, prettige sfeer en rustige tafel. Restaurant was goed gevuld. Eten allemaal van goede kwaliteit en op de borden origineel opgediend. Afgesloten met een uitmuntend kaasplateau met een ruime keuze zoals men die tegenwoordig zelden meer ziet.
Jofie .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zaterdag 21 januari gedineerd. Na een heerlijke aperitief mijn bestelling gedaan. Tonijn vooraf. kalfszwezerik als tussengerecht en Zeetongfilet als hoofdgerecht. Na enkele glazen passende wijn als nagerecht voor de Crème Brûlee gekozen. Het was heerlijk, niet alleen zeer goed bereid maar ook met enige tussenpozen geserveerd. Ik mis Flip Luigi wel maar de nieuwe crew is ook zeer gastvrij en ter zake kundig, zeker wat betreft de wijn adviezen.. Heel goed! Ben ik weer eens in de buurt dan zien jullie mij nog wel een keer terug! Bedankt het was heerlijk en het blijft een unieke locatie en ambiance..
Nicole R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het was erg goed. Heerlijk gegeten!!
Hartelijk dank voor uw recensie en heel graag weer tot ziens!
A S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Onze complimenten; het was echt heel goed. Onze ouders waren 50 jaar getrouwd en ze (wij ook) hebben heerlijk gegeten op de plek waar ze dat 50 jaar eerder ook hebben gedaan. De bediening was erg goed, heel betrokken, correct en meedenkend. Dankjulliewel.
Rob C.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
fijn restaurant, super bediening , goede wijnen en uitstekend eten.
de bediening behandeld je als een gast. top!
de keuken doet er niet voor onder mooie opgemaakte borden met fantastische creaties die tong strelend zijn.
In ons geval perfect rekening houdend met een gluten vrij en lactose vrij dinner. (ga daar maar eens aanstaan) toppie gedaan !
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heelijk gegeten van een kaart die aangepast is aan het seizoen. Voortreffelijke wijnkaart en advies.
Mooie inrichting en vriendelijke en correcte service.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Plezierige en correcte ontvangst; fraaie schotels
André T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Wegens winnaars van restaurant week hier gegeten. De vier gangen gerechten waren lekker maar ik had eerder gegeten en toen was lekkerder. Voor extra tussen gerecht was verteld kost 9 euro maar bij de rekening toch 13 euro gereken, dat was niet netjes. De bediening was wel heel vriendelijk. Mooi sfeer.
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Weer een geslaagde en romantische avond in het restaurant Allemansgeest. De service en sfeer is fantastisch, het eten en de wijnselectie is goed en is wat je bij deze prijs mag verwachten. Een echte aanrader.
M.J. S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Absoluut een restaurant om vaker naar toe te gaan. Gerechten waren niet groot maar verrassend van samenstelling. De ligging van het restaurant is bijzonder zo aan de Vliet.
Josine S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Verjaardagsfeest van een vriendin was aanleiding voor heerlijk walking-dinner waarbij na het aperitief een groot aantal amuse-bordjes langsgebracht werden door de attente bediening. Vleesgerechtjes meer verfijnd uitgewerkt dan de vegetarische.
Minpunt was de beloofde rolstoelvriendelijkheid van de locatie - rollen over het grint buiten ging niet makkelijk en er is geen aangepast (noch verbreed) mindervalidentoilet aanwezig. Dat is toch verplicht anno 2016?
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Heerlijk buiten gegeten op een prachtige locatie met alleen maar vriendelijke mensen , top bedieningen.
Timo B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Ditmgoed verstopte restaurant bied een uitmuntende service en geweldig eten. Heb genoten van het vier gangen menu met het bijpassend wijn arrangement.
Toen we een van de wijnen niet geheel passend vonden bij het gerecht werd er meteen een uitstekend alternatief gepresenteerd. Mijn buitenlandse zakenrelatie had geen goede ervaringen tav Nederlandse restaurants maar was vol lof over dit restaurant. Al met al een zeer geslaagde avond zowel op culinair vlak als op service tel daarbij op de mooie inrichting en het uitzicht over het water maakte het meer dan geslaagd. Miste alleen iets lekkers bij de koffie en thee na afloop. Maar dat is een kleinigheid.
Antonio H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Allemansgeest is weer een culinaire parel in de Randstad wat mij betreft. Daarbij, op een zomeravond kun je op weinig plekken beter (buiten) zitten.
De gerechten van ons prestigemenu waren stuk voor stuk heerlijk bereid, geen theater maar wel geraffineerd op een manier die totale smaakbeleving leverde.
Wijnarrangement ook niet obligaat; de app kwam weer van pas....
Bediening correct en zeer vriendelijk, maar niet amicaal. Kortom, voor ons alles in de juiste verhouding. Zo zou je het vaker wensen!
J.S. D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wat een geweldige ambiance en een superservice. We hebben genoten van een 3-gangen lunch waarbij 4 mensen diverse allergieën hebben. De maaltijden waren geheel aangepast naar wens. Een pluim voor de keuken. De locatie is geweldig en de service bijzonder. Ik vind het echt een aanrader! Complimenten voor iedereen die voor ons gezorgd heeft voor een onvergetelijke lunch!
Tinus G.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Niet goedkoop, maar de prijs alleszins waard. Prettige ontvangst, goed uitleg bij gerechten en advies voor bijpassende wijn.
Prachtige locatie, chique moderne inrichting.
Blumpie01 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Heerlijk gegeten, ook de "avontuurlijke" gerechten (oa pied couchon) zijn helemaal top! Goede bediening en verrassende wijnen. Aanrader!
Evertvank .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Van amuse's tot en met de koffie,het was allemaal zeer goed. De bediening was eveneens voortreffelijk. Een echte aanrader. Prachtige locatie.