Over het restaurant Allemansgeest

Verfijnde klassiekers uit de Franse keuken

Bij restaurant Allemansgeest is de menukaart net zo mooi als het pand en de locatie zelf. Gelegen aan het water is het uitzicht hier altijd prachtig. De menukaart bestaat uit klassiek Franse gerechten bereid met seizoensgebonden producten en een wijnkaart die hier perfect bij aansluit. De attente bediening zorgt dat het je aan niks ontbreekt, niks is te veel en heeft kennis van zaken.

Halve fles mineraalwater

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Uitmuntend
9,1
9,2
Valencia Mindfulness Retreat Kaola & Mateo F.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Vcstr .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij Allemansgeest !
We nuttigden het aperitief op het mooie terras met waanzinnig uitzicht.
De bediening was heel vriendelijk en alle gerechten werden netjes uitgelegd en op een aangenaam tempo geserveerd.
Het was een feestje om te luisteren naar de sommelier die met heel veel passie verteld over zijn wijn.
Zeker niet de laatste keer geweest hier!
Adriana- .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Aanrader voor iedere liefhebber die zich graag in de watten laat leggen tijdens een avondje uit.
De vaak voorkomende bediening zorgt dat het ons aan niets ontbreekt, van het aperitief tot de koffie. Ook de wijnen bij het eten zijn goed uitgezocht.
Tip: probeer de bisque!
Tot de volgende keer.
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Het lunchmenu van de chef was meer dan uitstekend. De kwaliteit van de gerechten is hoog, de opmaak fraai en de smaak voortreffelijk. Het mag van mij in de top 100 van Lekker
Sander R.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Het beste restaurant in de omgeving, zonder twijfel. Heerlijke wijn bij alle gerechten, wordt allemaal entausiant uitgelegd wat de gerechten bevatten. Zeer vriendlijk personeel, waar je nog een beetje mee kan lachen.
cervantesjjcsterk S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Mooie ligging en inrichting. Na het eerste gerecht te lange wachttijden voor de volgende gangen. Service matig tot slecht. Twee keer vragen of er wijn bijgeschonken kon worden. Geen sfeer . Kwaliteit van eten: voor en nagerecht goed. Tweede gerecht (Zeeduivel) bij twee van de drie te droog. Derde gerecht(Bavette) ook matig.
Voor de gebode kwaliteit en service aan de prijzige kant.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Gezellige omgeving vriendelijk personeel eten was subliem
M.R. D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
het was prima vooral het hoofdgerecht was geweldig lekker
B D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Jammer dat het eten aan de koude kant was, bijv de dungesneden bavet, wij hadden verwarmde borden verwacht
annettejankees W.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Erg goed restaurant, ruim opgezet, mooi uitzicht over de Vliet. Smakelijk opgemaakte borden, vriendelijk en professioneel personeel.
johnvanbeek B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Consistente kwaliteit en dat al jaren. Mooie locatie. Parkeren is soms beetje een issue.
Baljé W.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Geholpen door vriendelijke medewerkers die goed weten wat ze serveren. De combinatie wijn en eten was ook heerlijk. Een echte aanrader!
Eugene W.H. D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Echt heerlijk gegeten !!! perfecte ambiance, uitstekende bediening, wat een lokatie !!!
Een absolute aanrader.

Eugene De Rijk
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Op 28 mei 2017 hebben mijn echtgenote en ik hier het avondeten gebruikt. Om 1800 uur kwamen wij aan en wij werden keurig en gastvrij ontvangen. De tafel was aan het water en fraai gedekt. De zon scheen met mooie avondtinten, de ambiance was volmaakt. Na overleg met de gastheer kozen wij voor het viergangenmenu en dat was uitstekend. Omdat wij op onze e-bikes waren gekomen besloten wij voor een beperkt wijnarrangement. De gerechten zijn goed uitgebalanceerd, erg fijn van smaak en met zorg en kunstzinnigheid gepresenteerd. De bediening was stijlvol en beleefd, erg goed! De erbij gekozen wijnen waren in harmonie bij de geserveerde gerechten. Wat een fijne avond hebben wij hier doorgebracht, een perfect sluitstuk van die dag, waarop wij ons 43 jaar huwelijk vierden.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Voortreffelijk gegeten op het terras. Alle 3 gangen uit het lunchmenu waren niet alleen lekker, maar zagen er ook prachtig uit.
Willem-Jan K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
We hebben genoten gisteren. We waren toevallig in de buurt maar het eten was lekker en de bediening zeer vakkundig. Mooie ambiance op een prachtige locatie.
H.P. V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Mooie omgeving, vooral bij mooi weer is het goed toeven op het terras aan het water. Bediening is erg goed. De menukaart / wijnkaart zijn ruim voldoende voor een goede keus.
LindyNikken .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Een week geleden hebben wij een heerlijke avond gehad bij restaurant Allemansgeest. Wij werden gastvrij ontvangen en direct naar een mooie tafel begeleid, met uitzicht op het water. Wij hebben genoten, het totaalplaatje klopte helemaal. Van de sfeervolle omgeving, mooi gedekte tafels met kaarslicht en heerlijke stoelen waar je met gemak een lange avond op kunt doorbrengen tot het verfijnde menu vergezeld door mooie wijnen en de uitstekende attente bediening. Alle lof voor Francis en zijn Gabrielle !
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Leuke lokatie, vriendelijke ontvangst, smakelijke 3 gangenmaaltijd voor redelijke prijs, wijnen lekker maar nogal pittig geprijsa, al met al leuke avond.
Carlos S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Fantastische avond echt een aanrader