Alle Hens Aan Dek

Julianastraat 2405 Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Over het restaurant Alle Hens Aan Dek

Aan tafel met geur en kleur

Zodra je bij restaurant Alle Hens binnen komt, loopt het water in je mond. De geuren uit de keuken prikkelen je smaakpapillen nog voor je een hap hebt gegeten. Je kunt bijna niet wachten tot je de kaart voor je hebt. Op het menu kakelvers vlees, dat bij de traditionele slager wordt ingekocht. Vegetarische gasten kunnen hun tanden zetten in knapperige salades en heerlijke pasta’s. Alles huisgemaakt en van de beste kwaliteit.

Meer informatie over restaurant Alle Hens Aan Dek

Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Heerlijk buiten op het terras gegeten met zeer vriendelijke bediening . Het eten was was zeer goed, met leuke placets met AH van Alle Hens Aan dek maar wij hadden ook AH bonnen.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Soep goed, biefstuk niet medium maar te gaar, groente deels verbrand, dessert te veel vocht. Ga er een geen volgende keer eten.
ben_lia_aarts .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
de ontvangst was zeer hartelijk en de kwaliteit van de gerechten was meer dan uitstekend;de ligging was ook heel leuk zo midden in het centrum.
lady-lizzie D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Een heel goed restaurant. Heerlijk menu samen gesteld. ik ben er met vrienden wezen eten,met het AH sparen. Geen airco op deze warme avond,was geen probleem! Hadden overal goede ventilators,was erg aangenaam. Goed en vriendelijk personeel. Een min puntje,,Het terras is aan de straatkant,daar is erg veel lawaai door Brommers en Scooters,wat daar langs race. Maar dat ligt toch aan de gemeente,die dat toelaat. Jammer! Maar ik ga daar zeer zeker weer eens eten . Alle Hens aan Dek !!! Een aanrader!!!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
We hebben heel lekker gegeten n.a.v. De AH actie, 2 de gratis.
Een leuk keuzemenu!
Zijn erg tevreden Wim en Tiny van Eck
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wij hadden een AH kaart menu. Dit was een prima menu. Wij hebben er heel erg van genoten, en komen graag terug. We zagen het terras aan de straatkant eerst niet zo zitten, maar uiteindelijk kun je daar prima zitten.
Rebeca L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Informeel restaurant, met op vrijdag, veel 'vrijdagmiddag-borrelaars'; door het mooie weer was het binnen vrij rustig qua bezetting, muziek stond m.i wat hard en de ventilatoren aan het plafond draaiden naar onze zin iets te hard; we hebben dan ook om een andere plek gevraagd, welke probleemloos werd toegewezen.

Ons voorgerecht (champignons op toast) was eenvoudig, maar goed van smaak. Het hoofdgerecht daarentegen was behoorlijk gezouten, de frietjes bleken we achteraf te moeten bijbestellen. Het vlees (biefstuk met saus naar keuze) was goed van smaak. De drankjes, zowel de gevraagde prosecco als spa blauw, kwamen keurig in een flesje; het flesje werd echter ongeopend op tafel gezet..., jammer.
Dessert was royaal en lekker. Keuze uit theesmaken ruim.
EJLL .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
vriendelijke bediening. hoeveelheid eten zeer veel. grote porties. varkenshaas was erg mals, biefstuk minder. zowel groente als aardappels als friet erbij gekregen erg royaal.
NRG V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Met de AH actie gegeten hier. Het was gezellig en lekker. Op vrijdag is gezellig i.c.m. café. Het rastaurantdeel is apart achterin de zaak, maar de sfeer is daardoor heel ongedwongen. Vlees was perfect gebakken! Bediening echt heel goed!
hans.zwarts10 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Leuk binnen komen. Ze liepen toevallig net met de bitterballen rond. Dus eerst een bal en toen het drankje.
En weer was de bediening bijzonder vriendelijk.
Es S.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Ik ben regelmatig bij Alle Hens, en ik kan niet anders zeggen dan dat het eten me heerlijk smaakt, en dat de bediening top en persoonlijk is.
p.kahn .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Eten was redelijk van kwaliteit en smaak, maar beslist geen topper.Eten bij Alle Hens is te vergelijken met pub food in Engeland.Een hapje eten niet uitgaan en dineren.
Jutta R.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Wij hebben genoten van de goede menukeuze, vriendelijke service en heerlijke gerechten. Danke AH 2e gratis ook nog voor een super prijsje! Zeker aan te raden!
rob.ruivenkamp .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
het was toevallig dat de initialen van AH en Albert Hein overeenkwamen.
Was lekker warm Goede ontspannende sfeer.
Charmante medewerkster Romantisch licht
Sjaak V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Lekkere soepele ontvangst. Vlotte en goede bediening. Geen starre houding en er is wat mogelijk.
Zeer gezellige avond gehad met prima eten. Groet Sjaakvanklink@hotmail.com
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Prima gegeten, erg gezellig en prima bediening.
Julie V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Samen met mijn vriend bij Alle Hens gegeten met de restaurantactie van de Albert Heijn. Het eten was niet heel bijzonder. Geen frietjes bij het hoofdgerecht. Het dessert was een ijstaartje dat net uit zijn verpakking was gehaald, dus niet door eigen keuken gemaakt, leek het. De bediening en service was prima. Echter stonden we na ongeveer een uur al buiten. De gangen kwamen heel gauw achter elkaar. Niet echt gezellig tafelen zo.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heel leuk restaurant waar het gezellig is ingericht en een lekkere sfeer is.
En ook leuk dat ik met mijn Heineken biertegoed hier terecht kon.
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We hebben gekozen voor het 3-gangenkeuzemenu, waarbij we ook nog extra stokbrood met dip kregen. We hebben heerlijk gegeten. De salade geitenkaas (voorgerecht) was heerlijk. De schol ook, maar daar zat een grote hoeveelheid gesmolten kaas over waardoor je de vis niet goed kon proeven. Gelukkig kon je de kaas eraf halen.