Alle Hens Aan Dek

Julianastraat 2405 Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Over het restaurant Alle Hens Aan Dek

Aan tafel met geur en kleur

Zodra je bij restaurant Alle Hens binnen komt, loopt het water in je mond. De geuren uit de keuken prikkelen je smaakpapillen nog voor je een hap hebt gegeten. Je kunt bijna niet wachten tot je de kaart voor je hebt. Op het menu kakelvers vlees, dat bij de traditionele slager wordt ingekocht. Vegetarische gasten kunnen hun tanden zetten in knapperige salades en heerlijke pasta’s. Alles huisgemaakt en van de beste kwaliteit.

Meer informatie over restaurant Alle Hens Aan Dek

Jouw recensie over het restaurant Alle Hens Aan Dek

Carla V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Van gebakken champignons met toast, tomatensoep, diverse vissoorten met groentes, en fruitsorbet, het was allemaal zeer smaakvol.
Wat betreft de locatie:
Eén nadeel was dat het geluid van sprekende mensen - wij zaten in het aangebouwde gedeelte met lichtdoorlatende golfplaten - werd teruggekaatst, wat het luisteren naar elkaar bemoeilijkte.
Inge P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Bediening was matig, we waren met de ah bonnen , we vroegen om een frietje erbij, dat zat er niet bij en kwam ook niet toen we er om vroegen ! Ook het likeurtje dat werd geserveerd bij de koffie moesten we vragen . Eten was prima overigens.
adis .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
De ontvangst was goed en het eten was qua smaak uitstekend , het was alleen jammer dat we lang moesten wachten , tussen het voor en hoofdgerecht zat meer dan een uur en zowel de biefstuk , saus en de varkenshaas waren niet op
Temperatuur . Dat is iets wat de smaak niet ten goede komt .wij vonden dat echt zonde. We hebben het wel eens beter gehad daar , of het nu door de drukte kwam of door iets anders maar het gaf ons een kater , dit hadden we echt niet verwacht.
L V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
voorgerecht carpaccio was prima daarna een biefstuk waar wij een tien voor gaven maar het werd een ruime onvoldoende door de pepersaus of eigenlijk laat saus maar weg de peper verziekte het gerecht en de bediening gaf ons eerst gelijk en zei later dat het wel mee veel nou we hebben de pepersaus van de biefstuk gehaald en alleen die maar opgegeten de groente was ook verziekt door de peper en dus niet meer te (vr)eten. dit restaurant kreeg geen fooi wij komen er nooit meer.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Lekker gegeten met AH restaurantbon voordat we naar de bioscoop gingen. Het was door een vrijdagmiddagborrel wel erg druk.
ghaasnoot .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We zijn in dit restaurant keurig geholpen. Wat ons opviel is dat we toch nog veel keuze uit gerechten hadden. Wel een speciaal AH menu maar met keuze uit 4 hoofdgerechten.
Bij de wijn kreeg ik steeds een glas water. Keurig!!
Verder was het eten heerlijk en goede porties.
We komen zeker nog een keer terug.
Riet T.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Heerlijk gegeten , 2 pers. tafeltjes staan wel heel dicht bij elkaar. Dus buren gesprekken goed te volgen.
Inrichting beetje koud.
W. M.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Het restaurant is in oud pand uit omstreeks 1980 gevestigd. Wat in de ruwe inrichting tot uiting komt.
Ontvangst was zeer ontspannend door een rondleiding op verzoek. Dwars door een gezellige groep die kennelijk iets te vieren hadden waardoor het op een kippenhok leek. We werden op een gunstige plek gedirigeerd om geen geluidsoverlast te hebben. Na een drankje besteld te hebben (sherry hebben ze niet) AH menu besteld vooraf mandje brood met huis smeersel heel lekker. Daarna beide de zalm met een berg rauwkost lekker en waar je eigenlijk al gelijk vol mee komt. Kopje tomatensoep zonder ballen en mosterdsoep, wel lekker. Daarna als hoofdgerecht gekozen de vis papillotte waar we spijt van kregen. Wel heel goed afgegaan kort daarna! Na, de chocomousse en de panacotta met ijs leuk en lekker. Even naar de leuk ruw ingerichte toiletaccommodatie via de zeer oude trap naar boven. Al met al leuk om in deze populaire, door gedreven Haagse jongens, tent geweest te zijn.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Gezellige bediening maar had wel het idee dat de waarde die het menu had niet helemaal klopte. Een iets uitgekleedde versie van het normale menu
Jan en Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Heerlijk voorgerecht partner had carpatio en ik iets met zalm allebei vonden het heerlijk
Daarna hoofd gerecht partner had lekkere biefstuk en ik varkenshaasje Gevuld met feta en rauwe ham gehuld
Ook erg lekker !
Een kleinigheidje er zou iets meer groente en aardappel bij kunnen ?
Mijn man koos toe, voor ijs die kreeg hij feestelijk aangerijkt het was namelijk onze 50ste huwelijksdag erg leuk gedaan .zelf nam ik een espresso zat echt vol .erg voldaan naar huis gegaan .
Corina H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten met de AH aktie, Had gelukkig de pepersaus apart erbij laten doen, bleek achteraf dat ie eerst heerlijk naar peper smaakt en daarna overgaat in vochtige keldersmaak. Dus die heb ik maar even gelaten voor wat het was. Verder was alles super. Bediening uiterst vriendelijk en de drankjes ook normaal geprijsd. We gaan er zeker nog een keer terug.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Goed eten voor een redelijke prijs, ambiance is goed en de bediening is vakkundig. Het personeel is oplettend en vakbekwaam.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Heerlijk buiten op het terras gegeten met zeer vriendelijke bediening . Het eten was was zeer goed, met leuke placets met AH van Alle Hens Aan dek maar wij hadden ook AH bonnen.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Soep goed, biefstuk niet medium maar te gaar, groente deels verbrand, dessert te veel vocht. Ga er een geen volgende keer eten.
ben_lia_aarts .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
de ontvangst was zeer hartelijk en de kwaliteit van de gerechten was meer dan uitstekend;de ligging was ook heel leuk zo midden in het centrum.
lady-lizzie D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Een heel goed restaurant. Heerlijk menu samen gesteld. ik ben er met vrienden wezen eten,met het AH sparen. Geen airco op deze warme avond,was geen probleem! Hadden overal goede ventilators,was erg aangenaam. Goed en vriendelijk personeel. Een min puntje,,Het terras is aan de straatkant,daar is erg veel lawaai door Brommers en Scooters,wat daar langs race. Maar dat ligt toch aan de gemeente,die dat toelaat. Jammer! Maar ik ga daar zeer zeker weer eens eten . Alle Hens aan Dek !!! Een aanrader!!!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
We hebben heel lekker gegeten n.a.v. De AH actie, 2 de gratis.
Een leuk keuzemenu!
Zijn erg tevreden Wim en Tiny van Eck
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wij hadden een AH kaart menu. Dit was een prima menu. Wij hebben er heel erg van genoten, en komen graag terug. We zagen het terras aan de straatkant eerst niet zo zitten, maar uiteindelijk kun je daar prima zitten.
Rebeca L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Informeel restaurant, met op vrijdag, veel 'vrijdagmiddag-borrelaars'; door het mooie weer was het binnen vrij rustig qua bezetting, muziek stond m.i wat hard en de ventilatoren aan het plafond draaiden naar onze zin iets te hard; we hebben dan ook om een andere plek gevraagd, welke probleemloos werd toegewezen.

Ons voorgerecht (champignons op toast) was eenvoudig, maar goed van smaak. Het hoofdgerecht daarentegen was behoorlijk gezouten, de frietjes bleken we achteraf te moeten bijbestellen. Het vlees (biefstuk met saus naar keuze) was goed van smaak. De drankjes, zowel de gevraagde prosecco als spa blauw, kwamen keurig in een flesje; het flesje werd echter ongeopend op tafel gezet..., jammer.
Dessert was royaal en lekker. Keuze uit theesmaken ruim.
EJLL .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
vriendelijke bediening. hoeveelheid eten zeer veel. grote porties. varkenshaas was erg mals, biefstuk minder. zowel groente als aardappels als friet erbij gekregen erg royaal.