Alle Hens Aan Dek

Julianastraat 2405 Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Over het restaurant Alle Hens Aan Dek

Aan tafel met geur en kleur

Zodra je bij restaurant Alle Hens binnen komt, loopt het water in je mond. De geuren uit de keuken prikkelen je smaakpapillen nog voor je een hap hebt gegeten. Je kunt bijna niet wachten tot je de kaart voor je hebt. Op het menu kakelvers vlees, dat bij de traditionele slager wordt ingekocht. Vegetarische gasten kunnen hun tanden zetten in knapperige salades en heerlijke pasta’s. Alles huisgemaakt en van de beste kwaliteit.

Meer informatie over restaurant Alle Hens Aan Dek

p.kahn .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Eten was redelijk van kwaliteit en smaak, maar beslist geen topper.Eten bij Alle Hens is te vergelijken met pub food in Engeland.Een hapje eten niet uitgaan en dineren.
Jutta R.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Wij hebben genoten van de goede menukeuze, vriendelijke service en heerlijke gerechten. Danke AH 2e gratis ook nog voor een super prijsje! Zeker aan te raden!
rob.ruivenkamp .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
het was toevallig dat de initialen van AH en Albert Hein overeenkwamen.
Was lekker warm Goede ontspannende sfeer.
Charmante medewerkster Romantisch licht
Sjaak V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Lekkere soepele ontvangst. Vlotte en goede bediening. Geen starre houding en er is wat mogelijk.
Zeer gezellige avond gehad met prima eten. Groet Sjaakvanklink@hotmail.com
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Prima gegeten, erg gezellig en prima bediening.
Julie V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Samen met mijn vriend bij Alle Hens gegeten met de restaurantactie van de Albert Heijn. Het eten was niet heel bijzonder. Geen frietjes bij het hoofdgerecht. Het dessert was een ijstaartje dat net uit zijn verpakking was gehaald, dus niet door eigen keuken gemaakt, leek het. De bediening en service was prima. Echter stonden we na ongeveer een uur al buiten. De gangen kwamen heel gauw achter elkaar. Niet echt gezellig tafelen zo.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heel leuk restaurant waar het gezellig is ingericht en een lekkere sfeer is.
En ook leuk dat ik met mijn Heineken biertegoed hier terecht kon.
ineke141 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Hartelijke ontvangst, eten van goede kwaliteit, vlotte bediening.
De muziek is een beetje luid, maar dat wisten we van Alle Hens. We aten er in voorgaande jaren al meer en altijd tot tevredenheid.
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We hebben gekozen voor het 3-gangenkeuzemenu, waarbij we ook nog extra stokbrood met dip kregen. We hebben heerlijk gegeten. De salade geitenkaas (voorgerecht) was heerlijk. De schol ook, maar daar zat een grote hoeveelheid gesmolten kaas over waardoor je de vis niet goed kon proeven. Gelukkig kon je de kaas eraf halen.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Gisteren voor de tweede keer bij Alle Hens het AH aktie menu gegeten. Heerlijk, echt de moeite waard! Boterzachte varkenshaas, een prima vooraf en een heerlijk toetje. Het brood met dip voor de maaltijd is inbegrepen en je hebt de keuze uit een drie- of viergangen maaltijd.
De kok kwam persoonlijk aan tafel vragen of alles naar wens was. Zo kan het dus ook! Kom zeker terug.
C R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Lekker gegeten in het achterste gedeelte van wat op een vrijdagavond voorin vooral een gezellige kroeg lijkt. Daardoor wel wat rumoerig. Zeer vriendelijke bediening, prima AH-restaurantactie-menu (keuze uit 3 of 4 gangen), waarin ook nog eens zeer flexibel met specifieke wensen werd omgegaan. Dank daarvoor! Dat twee soepjes al uitverkocht waren, kwam vast door het wat latere tijdstip waarop wij aan tafel gingen. Geitenkaassalade en varkenshaas erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar!
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
vriendelijke ontvangst, goede service en bediening en prima eten. Het was best wel rumoerig, maar hadden er geen last van. Ieder zijn smaak.
M D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Tijdens het natafelen werd de muziek luider gezet. Dit was wat onhandig met het praten. We konden elkaar steeds moeilijker verstaan.
Verder prima gegeten :)
JAN R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
De AH menukaart welke zij gebruikte was veelbelovend maar op de soep na teleurstellend. Ondanks een zeer redelijke prijs zullen wij ons dit restaurant niet snel weer bezoeken. De bediening was goed alleen door de drukte geen tijd om rustig te bedienen.
Sandra W.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Erg mag wel eens gestoft worden. De stof was duidelijk zichtbaar (stofpluimen). Het broodmandje werd pas weggehaald na het hoofdgerecht terwijl deze allang leeg was. Er zat een champignon in mijn tomatensoep...die daar niet hoorde. Het eten was te zout en duurde lang (35 minuten) voordat ons gevraagd werd of we nog wat wilde drinken/toetje wilde. Bij het toetje was de muffin droog (leek oud). Kortom voor ons geen reden om nog een keer te gaan.
nora D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
eten was goed. voorgerecht weinig zalm veel sla. smaak van gerechten prima. interieur weinig sfeer. toiletten zijn dringend aan renovatie toe.
jokevanbenten1 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het vlees was erg lekker, maar de warme groente erbij vonden wij niet zo goed, er hadden meer aardappeltjes en echte groente bij gemogen
noradv .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Toen we binnen kwamen zat het terras helemaal vol, dat leek ons een goed teken. Het voorgerecht was heerlijk, salade geitenkaas. Het hoofdrecht viel vies tegen. Ik zou het thuis ook zo klaar kunnen maken. We hadden de vega wraps en gevulde varkenshaas, die niet gevuld was. Het nagerecht viel ons ook tegen een chocoladetaart, die oud was. Er was mijn partner belooft dat het met ijs zou zijn, maar dat hadden ze niet meer. Hij had dan liever iets anders genomen, maar dat kon niet meer. De bediening op zich en de uitstraling waren goed, gezellig, open en vriendelijk.
Guus O.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Gisteren na een mooie fietstocht een AH dinerbon verzilverd bij Alle Hens.
Lekker (gratis) vers stokbrood met dip vooraf. Als voorgerecht de vitello tonato: was wel lekker, hoewel de sla niet meer knisper vers was. Zowel de varkenshaas met kruidenkaas als de steak met Stroganoffsaus krijgen een voldoende maar waren niet echt culinaire hoogstandjes.
Als toetje een soort van citroencake met een bolletje ijs en slagroom gegarneerd met wat rode besjes en een framboosje. Ook erg middelmatig van smaak.
Kortom een erg mager zeventje.
De bediening was overigens wel goed en erg vriendelijk.
mvdwerff .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Geweldig eten, ik en mijn partner hadden het Albert Hein menu en onze zoon heeft erg genoten van zijn spareribs en patato dippers. Enige nadeel is dat het op zaterdagmiddag (toen wij er waren) veel weg heeft van een stamkroeg, op zich niet erg echter denken de "vaste" gasten dat ze ook lekker naast de tafel kunnen gaan zitten waardoor het serverend personeel meerdere malen tegen de stoel/tafel aan liep. Dit heeft overigens niet met het restaurant te doen maar meer met de mentaliteit van de "vaste" gasten. Als we in de buurt zijn zullen we er zeer zeker nog eens gaan eten maar proberen dan wel op een tijdstip buiten stamkroeg uren om :)
Nogmaals, eten voortreffelijk !