Alle Hens Aan Dek

Julianastraat 2405 Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Over restaurant Alle Hens Aan Dek

Aan tafel met geur en kleur

Zodra je bij restaurant Alle Hens binnen komt, loopt het water in je mond. De geuren uit de keuken prikkelen je smaakpapillen nog voor je een hap hebt gegeten. Je kunt bijna niet wachten tot je de kaart voor je hebt. Op het menu kakelvers vlees, dat bij de traditionele slager wordt ingekocht. Vegetarische gasten kunnen hun tanden zetten in knapperige salades en heerlijke pasta’s. Alles huisgemaakt en van de beste kwaliteit.

Meer informatie over restaurant Alle Hens Aan Dek

7,2
Ineke141 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Hartelijke ontvangst, eten van goede kwaliteit, vlotte bediening.
De muziek is een beetje luid, maar dat wisten we van Alle Hens. We aten er in voorgaande jaren al meer en altijd tot tevredenheid.
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We hebben gekozen voor het 3-gangenkeuzemenu, waarbij we ook nog extra stokbrood met dip kregen. We hebben heerlijk gegeten. De salade geitenkaas (voorgerecht) was heerlijk. De schol ook, maar daar zat een grote hoeveelheid gesmolten kaas over waardoor je de vis niet goed kon proeven. Gelukkig kon je de kaas eraf halen.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Gisteren voor de tweede keer bij Alle Hens het AH aktie menu gegeten. Heerlijk, echt de moeite waard! Boterzachte varkenshaas, een prima vooraf en een heerlijk toetje. Het brood met dip voor de maaltijd is inbegrepen en je hebt de keuze uit een drie- of viergangen maaltijd.
De kok kwam persoonlijk aan tafel vragen of alles naar wens was. Zo kan het dus ook! Kom zeker terug.
C R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Lekker gegeten in het achterste gedeelte van wat op een vrijdagavond voorin vooral een gezellige kroeg lijkt. Daardoor wel wat rumoerig. Zeer vriendelijke bediening, prima AH-restaurantactie-menu (keuze uit 3 of 4 gangen), waarin ook nog eens zeer flexibel met specifieke wensen werd omgegaan. Dank daarvoor! Dat twee soepjes al uitverkocht waren, kwam vast door het wat latere tijdstip waarop wij aan tafel gingen. Geitenkaassalade en varkenshaas erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar!
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
vriendelijke ontvangst, goede service en bediening en prima eten. Het was best wel rumoerig, maar hadden er geen last van. Ieder zijn smaak.
M D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Tijdens het natafelen werd de muziek luider gezet. Dit was wat onhandig met het praten. We konden elkaar steeds moeilijker verstaan.
Verder prima gegeten :)
JAN R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
De AH menukaart welke zij gebruikte was veelbelovend maar op de soep na teleurstellend. Ondanks een zeer redelijke prijs zullen wij ons dit restaurant niet snel weer bezoeken. De bediening was goed alleen door de drukte geen tijd om rustig te bedienen.
Sandra W.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Erg mag wel eens gestoft worden. De stof was duidelijk zichtbaar (stofpluimen). Het broodmandje werd pas weggehaald na het hoofdgerecht terwijl deze allang leeg was. Er zat een champignon in mijn tomatensoep...die daar niet hoorde. Het eten was te zout en duurde lang (35 minuten) voordat ons gevraagd werd of we nog wat wilde drinken/toetje wilde. Bij het toetje was de muffin droog (leek oud). Kortom voor ons geen reden om nog een keer te gaan.
Nora D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
eten was goed. voorgerecht weinig zalm veel sla. smaak van gerechten prima. interieur weinig sfeer. toiletten zijn dringend aan renovatie toe.
Jokevanbenten1 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het vlees was erg lekker, maar de warme groente erbij vonden wij niet zo goed, er hadden meer aardappeltjes en echte groente bij gemogen
Noradv .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Toen we binnen kwamen zat het terras helemaal vol, dat leek ons een goed teken. Het voorgerecht was heerlijk, salade geitenkaas. Het hoofdrecht viel vies tegen. Ik zou het thuis ook zo klaar kunnen maken. We hadden de vega wraps en gevulde varkenshaas, die niet gevuld was. Het nagerecht viel ons ook tegen een chocoladetaart, die oud was. Er was mijn partner belooft dat het met ijs zou zijn, maar dat hadden ze niet meer. Hij had dan liever iets anders genomen, maar dat kon niet meer. De bediening op zich en de uitstraling waren goed, gezellig, open en vriendelijk.
Guus O.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Gisteren na een mooie fietstocht een AH dinerbon verzilverd bij Alle Hens.
Lekker (gratis) vers stokbrood met dip vooraf. Als voorgerecht de vitello tonato: was wel lekker, hoewel de sla niet meer knisper vers was. Zowel de varkenshaas met kruidenkaas als de steak met Stroganoffsaus krijgen een voldoende maar waren niet echt culinaire hoogstandjes.
Als toetje een soort van citroencake met een bolletje ijs en slagroom gegarneerd met wat rode besjes en een framboosje. Ook erg middelmatig van smaak.
Kortom een erg mager zeventje.
De bediening was overigens wel goed en erg vriendelijk.
Mvdwerff .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Geweldig eten, ik en mijn partner hadden het Albert Hein menu en onze zoon heeft erg genoten van zijn spareribs en patato dippers. Enige nadeel is dat het op zaterdagmiddag (toen wij er waren) veel weg heeft van een stamkroeg, op zich niet erg echter denken de "vaste" gasten dat ze ook lekker naast de tafel kunnen gaan zitten waardoor het serverend personeel meerdere malen tegen de stoel/tafel aan liep. Dit heeft overigens niet met het restaurant te doen maar meer met de mentaliteit van de "vaste" gasten. Als we in de buurt zijn zullen we er zeer zeker nog eens gaan eten maar proberen dan wel op een tijdstip buiten stamkroeg uren om :)
Nogmaals, eten voortreffelijk !
1Wilmievervoort .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het eten was super. Zowel voor-,hoofd, en nagerecht. bediening was zeer vriendelijk en snel.
Binnen was de sfeer (leek mij) wel gezellig. Maar door het warme weer zaten we buiten en daar was de sfeer wat minder. Julianatraat is rond etenstijd minder gezellig.
Maar het eten kan ik iedereen aanbevelen. We gaan er zeker nog eens naar toe.
Nicky66 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Gezellig ,sfeervol restaurant.
Prima bediening.
Mosterdsoep was erg zout . Verder prima gegeten.
Een aanrader om gezellig er op uit te gaan
Femke403055 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We hebben het zeer naar onze zin gehad! De bediening was vriendelijk, het restaurant is gezellig en de spare ribs heerlijk. Ze worden buiten op de barbecue klaar gemaakt en zijn zeker de moeite waard om een bezoekje te brengen aan Alle Hens.
Annuspannus .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Gezellig buiten op het terras gegeten. Menu was speciaal voor AH actie samengesteld en lekker. Bediening altijd goed. Leuke avond gehad.
Daphne B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2015
Aangenaam verrast.....de lekkerste spareribs die ik ooit gegeten heb....gerookte heerlijke spareribs!
Echt een aanrader, beter dan bij de Argentijn.
Wout K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2014
Deze keer een lunch gegeten, de kwaliteit van de alle hens keuken varieert nogal, maar we troffen het. Heerlijke hamburger "alle hens aan dek" smaakte uitstekend, groot formaat met veel uien, spinazie en cheddar, prima. Ook de club sandwich voor mijn vrouw was rijkelijk voorzien en was prima. Bediening was goed, zoals het hoort.
Aad G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2013
Voor het eerst bij dit restaurant gegeten. Het is voor een deel een café, waardoor het geheel behoorlijk veel lawaai geeft. Gelukkig was het in dat gedeelte niet zo druk. Wij zaten aan een tafeltje, dat redelijk dicht bij het kroeggedeelte stond.
De bediening is goed, correct en niet opdringerig.
Als voorgerecht kozen we voor warme geitenkaas met heerlijke salade. Zelf nam ik een champignonpotje met spekjes en (iets teveel) kaas. Beide gerechten smaakten goed. Mijn partner nam als hoofdgerecht een trio wild, bestaande uit zwijn, hert en haas. De haas was wat zoetig en droog, maar het geheel voldoende. Ik nam een ribeye met gebakken champignons. De ribeye was prima, maar de paddestoelen waren aan een kant zwart gebakken, hetgeen de smaak niet ten goede kwam. De Vlaamse frieten vonden gretig aftrek.
Als dessert een kopje, sterke maar heerlijke koffie. De prijs was 72,50 totaal. Wij waren erg tevreden er over en gaan zeker nog eens.