All Sports

Van der Hooplaan 237 1185 LN Amstelveen Nederland Kaart
31-206404807

Over het restaurant All Sports

Sportief genieten in Amstelveen

Dit is niet zomaar een restaurant! All Sports Amstelveen is gevestigd in een sportcomplex, maar dat doet niet af aan de kwaliteit van dit restaurant. Zowel de service als het eten hier is uitmuntend. De sportieve bediening rent de benen uit het lijf om te zorgen dat je van alle gemakken bent voorzien. Zelf geniet je van een heerlijke lunch of uitgebreid diner, goede gesprekken en een lekker glas wijn.

Meer informatie over restaurant All Sports

- Ontbijt vanaf 08:30
- Lunch vanaf 11:30
- Diner vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant All Sports

jowiho .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Voor vegetariërs staan er niet veel gerechten op de kaart. ( AH menu) Vooraf knolselderiesoep, deze was te dik (rookworst was verwijderd), het lijkt wel op een maaltijdsoep.
Als hoofdgerecht een tempeh burger, deze heeft totaal geen smaak en uitgedroogd.
nagerecht was oké.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
De tong was heerlijk goed klaar gemaakt, Toetje was heel leuk opgemaakt. Het personeel was heel vriendelijk. We gaan er vast meer eten.
Lindsey C.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Ondanks het feir dat het restaurant zit in een drukke sport complex. het heeft een relaxde sfeer, vriendelijke personeel en we hebben heel lekker gegeten.
geurtencorrie .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Kwalitatief goed en voldoende eten, mooi en verzorgd opgemaakt en voor een redelijke prijs.De gastvrijheid was goed, de entourage zou leuker kunnen met een lopertje of tafelkleedje.
gideon1977 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Vers/goed eten niks op of aan te merken
Personeel was heel aardig en attent.
Min punt keuken kon de bestellingen niet aan. Wij moesten uren wachten op voorgerecht/hoofdgerecht/nagerecht.
Eerlijk waar heerlijk gegeten. Alleen je moet echt lang wachten op je eten
erika.opdam .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Gezellige informele sfeer. Tafeltjes niet heel dicht op elkaar.
Eten was heerlijk (menu lag al klaar). Genoeg tijd tussen de gangen, vriendelijke bediening.
Al met al zeer geslaagd, kom ik zeker terug.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Aanbeveelbaar
Els D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Wij hebben genoten van een heerlijk uitgebreid menu, de bediening was erg goed en ook erg leuk en aardig personeel, echt een aanrader.
Danielle W.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Via de AH restaurantweken hebben we een driegangenmenu besteld. We kozen vooraf voor de carpaccio en die was prima. Daarna de zwaardvis, deze was echt verrukkelijk! Precies goed gebakken. Er had alleen wat meer patat bij gemogen voor 3 personen dus hebben we een portie bijbesteld. Het dessert was daarentegen enorm (brownie met ijs en slagroom)! Bediening was vriendelijk maar door de drukte lastig om hun aandacht te krijgen.
Al met al een geslaagde avond.
Anna H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Met vier vriendinnen een lunch genoten met AH restaurantactie. keuze uit alle voorgerechten en daarna uit alle salades of broodjes. Het was geweldig. We zaten op terras, dat mijns inziens iets gezelliger kan, maar de gastvrije bediening maakte dat meer dan goed.
fantastisch gegeten. Vitello tonnato, carpaccio, gamba's en garnaalkroketjes als voorgerecht. alles prachtig geserveerd en ruime porties. Daarna salades met kip en gamba en met geroosterde tonijn en tonijncarpaccio. opvallend goed geroosterde tonijn en weer zeer ruime porties. Erg smakelijk. dit alles voor 12,50 p.p. tijdens deze actie. Zeer attentie en vriendelijke bediening en boven verwachting goed. Zou zonder de actie niet nasr eem restaurant bij zwembad en sportschool gegaan zijn. Nu gaan we zeker alle vier terug.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Een super lunch met super bediening op het terras van All Sports. Prachtige salades, onovertroffen garnalen, heel veel garnalenkroketjes, een prachtige omelet en heerlijke waterkerssoep. Een feestmaal, geserveerd door een dame die een 10 van ons krijgt. Vriendelijk, behulpzaam, attent en belangstellend.
simone J.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
vriendelijke bediening,(jongedame) de heren komen niet echt vriendelijk over.Het eten smaakte goed.leuk interieur terras is ook prima.
meri K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Wij kwamen op een late lunch met de speciale actie van Albert Heijn.
Toch een leuke, goed doordachte kaart met steeds de keuze uit 2 gerechten in een 3 gangen menu.
De gerechten waren erg lekker.
De Wijn op de juiste temperatuur. Prettige mensen in de bediening.
Zeker om nog een keer zonder de actie van Albert Heijn over te doen!
meri K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Prettige ambiance, heerlijk eten en aangename bediening. Zeker een 8 of 8.5
Het nagerecht, chocoladecake met ijs en sauce met nog meer entourage was een topper. Te meer daar het een menu was op de restaurantzegels van Albert Heijn!
kbalder2002 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Goede parkeergelegenheid. En keurig ontvangen met keuze waar we buiten wilde zitten.
De obers waren vriendelijk,het eten prima ! Wat wil je dan nog meer ???
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Lekker gegeten en aardige bediening. Leuk menu voor de ahactie en we gaan zeker nog eens terug om de normale kaart uit te proberen.
Lindsey C.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Bediening een beetje traag in het begin, maaar eten was heerlijk. Restaurant is tussen drukke fitness en zwemlocaties dus niet echt rustig maar wel gezellig!
Barbara M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We waren hier met de AH-actie en dan krijg je een aparte menukaart met 2-3 opties per gang. Twee van deze menu's kosten je dan €35, wat ik een erg scherpe prijs vind, maar je merkte dan ook wel dat ze proberen om de gerechten zo voordelig mogelijk te maken. De sla was kraakvers, maar de soep en de sauzen waren duidelijk uit een pak, blik of ton, en dat vind ik heel jammer. De frietjes zijn van aardappelpoeder, maar ik heb daar geen problemen mee en ze waren daardoor ook erg knapperig. Een spies met gamba's en tonijn bestaat uit 3 garnalen en 50g tonijn, waar ik de saus niet bij vond passen. Mijn partner had een biefstuk die wat pezig was. De gekookte groenten bij de gerechten waren wel lekker. Omdat ik geen suiker eet, kon ik in plaats van een toetje o.a. verse muntthee krijgen, en er is, misschien uit coulance, één drankje niet berekend. Ze waren niet te beroerd om de maaltijden enigszins aan te passen aan mijn koolhydraatarme manier van eten.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Je kunt hier lekker eten voor 'n redelijke prijs. De ambiance zou iets gezelliger kunnen en iets minder beat van de naastliggende fitnessruimte.
Kim M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Eenvoudige keuken en menukaart. Maar wel lekker eten voor een goede prijs. Vriendelijke en snelle service. Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar gewoon even eenvoudig uit eten in de buurt.