All Sports

Van der Hooplaan 237 1185 LN Amstelveen Nederland Kaart
31-206404807

Over het restaurant All Sports

Sportief genieten in Amstelveen

Dit is niet zomaar een restaurant! All Sports Amstelveen is gevestigd in een sportcomplex, maar dat doet niet af aan de kwaliteit van dit restaurant. Zowel de service als het eten hier is uitmuntend. De sportieve bediening rent de benen uit het lijf om te zorgen dat je van alle gemakken bent voorzien. Zelf geniet je van een heerlijke lunch of uitgebreid diner, goede gesprekken en een lekker glas wijn.

Meer informatie over restaurant All Sports

- Ontbijt vanaf 08:30
- Lunch vanaf 11:30
- Diner vanaf 16:00

Danielle W.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Via de AH restaurantweken hebben we een driegangenmenu besteld. We kozen vooraf voor de carpaccio en die was prima. Daarna de zwaardvis, deze was echt verrukkelijk! Precies goed gebakken. Er had alleen wat meer patat bij gemogen voor 3 personen dus hebben we een portie bijbesteld. Het dessert was daarentegen enorm (brownie met ijs en slagroom)! Bediening was vriendelijk maar door de drukte lastig om hun aandacht te krijgen.
Al met al een geslaagde avond.
Anna H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Met vier vriendinnen een lunch genoten met AH restaurantactie. keuze uit alle voorgerechten en daarna uit alle salades of broodjes. Het was geweldig. We zaten op terras, dat mijns inziens iets gezelliger kan, maar de gastvrije bediening maakte dat meer dan goed.
fantastisch gegeten. Vitello tonnato, carpaccio, gamba's en garnaalkroketjes als voorgerecht. alles prachtig geserveerd en ruime porties. Daarna salades met kip en gamba en met geroosterde tonijn en tonijncarpaccio. opvallend goed geroosterde tonijn en weer zeer ruime porties. Erg smakelijk. dit alles voor 12,50 p.p. tijdens deze actie. Zeer attentie en vriendelijke bediening en boven verwachting goed. Zou zonder de actie niet nasr eem restaurant bij zwembad en sportschool gegaan zijn. Nu gaan we zeker alle vier terug.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Een super lunch met super bediening op het terras van All Sports. Prachtige salades, onovertroffen garnalen, heel veel garnalenkroketjes, een prachtige omelet en heerlijke waterkerssoep. Een feestmaal, geserveerd door een dame die een 10 van ons krijgt. Vriendelijk, behulpzaam, attent en belangstellend.
simone J.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
vriendelijke bediening,(jongedame) de heren komen niet echt vriendelijk over.Het eten smaakte goed.leuk interieur terras is ook prima.
meri K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Wij kwamen op een late lunch met de speciale actie van Albert Heijn.
Toch een leuke, goed doordachte kaart met steeds de keuze uit 2 gerechten in een 3 gangen menu.
De gerechten waren erg lekker.
De Wijn op de juiste temperatuur. Prettige mensen in de bediening.
Zeker om nog een keer zonder de actie van Albert Heijn over te doen!
meri K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Prettige ambiance, heerlijk eten en aangename bediening. Zeker een 8 of 8.5
Het nagerecht, chocoladecake met ijs en sauce met nog meer entourage was een topper. Te meer daar het een menu was op de restaurantzegels van Albert Heijn!
kbalder2002 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Goede parkeergelegenheid. En keurig ontvangen met keuze waar we buiten wilde zitten.
De obers waren vriendelijk,het eten prima ! Wat wil je dan nog meer ???
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Lekker gegeten en aardige bediening. Leuk menu voor de ahactie en we gaan zeker nog eens terug om de normale kaart uit te proberen.
Lindsey C.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Bediening een beetje traag in het begin, maaar eten was heerlijk. Restaurant is tussen drukke fitness en zwemlocaties dus niet echt rustig maar wel gezellig!
Barbara M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We waren hier met de AH-actie en dan krijg je een aparte menukaart met 2-3 opties per gang. Twee van deze menu's kosten je dan €35, wat ik een erg scherpe prijs vind, maar je merkte dan ook wel dat ze proberen om de gerechten zo voordelig mogelijk te maken. De sla was kraakvers, maar de soep en de sauzen waren duidelijk uit een pak, blik of ton, en dat vind ik heel jammer. De frietjes zijn van aardappelpoeder, maar ik heb daar geen problemen mee en ze waren daardoor ook erg knapperig. Een spies met gamba's en tonijn bestaat uit 3 garnalen en 50g tonijn, waar ik de saus niet bij vond passen. Mijn partner had een biefstuk die wat pezig was. De gekookte groenten bij de gerechten waren wel lekker. Omdat ik geen suiker eet, kon ik in plaats van een toetje o.a. verse muntthee krijgen, en er is, misschien uit coulance, één drankje niet berekend. Ze waren niet te beroerd om de maaltijden enigszins aan te passen aan mijn koolhydraatarme manier van eten.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Je kunt hier lekker eten voor 'n redelijke prijs. De ambiance zou iets gezelliger kunnen en iets minder beat van de naastliggende fitnessruimte.
Kim M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Eenvoudige keuken en menukaart. Maar wel lekker eten voor een goede prijs. Vriendelijke en snelle service. Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar gewoon even eenvoudig uit eten in de buurt.
jcroelevel .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het eten was goed en vooral goed warm opgediend
Zeker een aanrader.
Vooral de gebonden waterkers soep voortreffelijk mijn kipsate was heerlijk mals en toetje dame blans was een lekkere afsluiting van het diner
K D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Met AH korting menu gegeten! Simpele gerechten. Medium biefstuk was wel erg rauw en Sate was niet bijzonder!
Al met al toch wel teleurstellend.
Saskia_Bartolome .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Heerlijk gegeten, ruime keuze voor degene die van gezond eten houdt, gezellig restaurant met mooi terras. Vriendelijke bediening. Kortom een aanrader.
h.gazan .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
menu vertelde voorgerecht: gamba's mediterrane wijze, nou dat bleken dus gewone ijsgarnaaltjes in een prutsausje. hoofdgerecht: kipsaté met frites en salade, de kip was erg droog en de frieten kunnen veel beter, een soort holle frieten, niet echt lekker. Nagerecht: Appeltaart bleek een soort appelcake te zijn, meer cake dan appel. Sorry All Sports, heb eerder bij jullie gegeten toen was het wel lekker... maar deze keer, nee geen succes.
markvandieren .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Fijne sfeer! Drie gangenmenu voor 35 euro, keuze uit drie gerechten per gang.
Uitstekende, vriendelijke bediening. Leuke manier van borddecoratie.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Hier op één van de mooiste terrassen van Amstelveen fantastisch gegeten. Vooraf de Kervelsoep met gamba's en de Soto Ajam soep dit was echt smullen geblazen. Als hoofd de Zalm met gebakken spinazie en de Tonijn met gebakken spaghetti dit alles met zeer vriendelijke bediening en een heerlijk flesje wijn maakte alles weer tot een onvergetelijk avond. Ik zou zeggen ga zo door.
DenAid .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Heel slechte bediening, erg chaotisch. Heel lange wachttijd. Pepersaus die muf smaakt, kindermenu met halve hamburger (??) Dessert waarbij ijs reeds gesmolten is (zal wel al in de keuken klaargestaan hebben). Bij afrekenen is verbetering toegezegt en om nieuwe kans gevraagd. Echter niets aangeboden. Jammer, wij hadden hier eerder prima gegeten. Kwaliteitsniveau is enorm gezakt.
Graag willen wij u uitnodigen om op dezelfde condities als het AHmenu maar dan vrije keuze uit de menukaart nog een keer bij ons te komen dineren.
kristeen.vanschip0 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Het was al bij het binnen komen gezellig lekker ruim zitten en een vriendelijk woordje van de bediening.
Heerlijk gegeten alles was erg lekker.
Bediening erg aardig en deed aan al onze wensen,kindermenu kon en ook een klein ijsje was mogelijk,zeker voor herhaling vatbaar en lekker dicht bij huis ook nog eens
Dank jewel voor de mooie recensie