Alkmaarse Poort

Omval 72 1812 NB Alkmaar Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Alkmaarse Poort

Antboam .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
ik had een saté gegeten en 2 bier .
Vlees was erg mals .
Sfeer vond ik oké mooi en gezellig .
Prijs kwaliteit bovengemiddeld kom hier gauw weer terug !
Leuk tuincentrum ernaast
Hendrik73 .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Vorige week heerlijk gegeten! Wij komen hier wel vaker en het is er altijd goed. Met name het streekmenu is een aanrader. 4 gangen voor maar 25€ !!
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2015
Omdat ik de (niet malse) recensies had gelezen over dit restaurant, hield ik mijn hart vast. Aanleiding van het bezoek, bijpraat-lunch met dierbare vrienden, dat zat dus wel goed. De bediening was en bleef het gehele bezoek bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Onze lunch, zonder vervelend te willen zijn, oversteeg niet het niveau van een gemiddeld wegrestaurant. Prima voor een broodje onderweg. M.i. kan het met een beetje extra inzet stukken smaakvoller worden.
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Slechte aanvullen van de schalen.eten te koud onbeschofte houding eigenaar ze wil Er niets van weten we werden afgescheept met gratis flesje water.
Corretje71 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Restaurant is niet berekend op veel mensen. Buffet, zowel met voorgerecht als hoofdgerecht, snel leeg en werd langzaam bijgevuld. Klagen had geen zin want er werd toch niet geluisterd. Vervolgens werd de schuld naar ons toegeschoven! Ik ga er nooit meer eten en raad dit ook niemand aan.
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Eerste kerstdag met de familie hier eten. Buffet vorm. Er was te weinig eten, bijvullen ging te traag. Ik heb medewerker hier op aangesproken die tot mijn verbazing een krant zat te lezen!
volgens medewerker was er niets mis. Wij waren met 13 man. Geen excuus niets! Nooit meer!
Multigrade .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2013
Een zeer goede bereikbare locatie met eigen parkeerterrein, er is ook rekening gehouden met gehandicapte gasten zowel binnen als buiten.
Vriendelijke spontane bediening, goede prijs kwaliteit verhouding, overzichtelijke menukaart, een zeer prettige lunch ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.