Alkmaarse Poort

Meer informatie over restaurant Alkmaarse Poort

Jouw recensie over het restaurant Alkmaarse Poort

Ramon D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Eerste keer gegeten hier en het was uitmuntend! De bediening was erg vriendelijk en niets was te veel. Het eten was perfect en er was een leuke sfeer.

Tot snel weer!!
karel D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs. Bediening prima en mooie ambiance. Goede wijnkeuzes en een smaakvolle kaart. We hebben een Leuke avond gehad en komen hier graag weer een keer terug.
antboam .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
ik had een saté gegeten en 2 bier .
Vlees was erg mals .
Sfeer vond ik oké mooi en gezellig .
Prijs kwaliteit bovengemiddeld kom hier gauw weer terug !
Leuk tuincentrum ernaast
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2015
Omdat ik de (niet malse) recensies had gelezen over dit restaurant, hield ik mijn hart vast. Aanleiding van het bezoek, bijpraat-lunch met dierbare vrienden, dat zat dus wel goed. De bediening was en bleef het gehele bezoek bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Onze lunch, zonder vervelend te willen zijn, oversteeg niet het niveau van een gemiddeld wegrestaurant. Prima voor een broodje onderweg. M.i. kan het met een beetje extra inzet stukken smaakvoller worden.
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Eerste kerstdag met de familie hier eten. Buffet vorm. Er was te weinig eten, bijvullen ging te traag. Ik heb medewerker hier op aangesproken die tot mijn verbazing een krant zat te lezen!
volgens medewerker was er niets mis. Wij waren met 13 man. Geen excuus niets! Nooit meer!
Multigrade .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2013
Een zeer goede bereikbare locatie met eigen parkeerterrein, er is ook rekening gehouden met gehandicapte gasten zowel binnen als buiten.
Vriendelijke spontane bediening, goede prijs kwaliteit verhouding, overzichtelijke menukaart, een zeer prettige lunch ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.