Alice in Cakeland

Woensdag t/m Zaterdag 11:00 - 18:00
Zondag Gesloten

Daniëlle B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Wat een geweldige winkel is dit. Ik heb hier mijn cucpcakes besteld om afscheid te nemen van collega's voor mijn zwangerschapsverlof. Iedereen was helemaal lyrisch over de smaak en hoe prachtig ze eruit zagen.

Voor cupcakes in Rotterdam moet je gewoon hier zijn.
Nico02 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2014
Meegenomen door mijn vriendin om cupcakes te nemen, niet echt mijn ding en snap ook niet hoe je daar een inkomen mee verdient, maar eerlijk is eerlijk ze waren vele malen lekkerder dan ik dacht. Mensen met passie dat kun je zien.
Niesha D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2013
De lekkerste cupcakes van Rotterdam! Het enige nadeel is dat Alice niet dagelijks open is. Vooraf bestellen is vaak handig, want ze heeft maar een beperkte voorraad. De winkel zelf is heel leuk naar thema ingericht en de service is heel goed. Het personeel weet waar ze het over hebben.
Femke V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2013
Vandaag nog lekkere cupcakes gehaald! Dit zijn absoluut de meest creatieve en lekkerste cupcakes-in-town. De dames (in dit geval dame)zijn erg vriendelijk. Ook lekkere koffie en amerikaanse drankjes. De aankleding van de winkel/tearoom is ook over-the-top-Amerikaans, erg leuk en bijpassend.
Kortom cupcakes haal je hier!
Iens123 .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Klein cupcake-winkeltje. Wij gaan hier regelmatig even langs als we in de stad zijn. Je kunt er even zitten om een kopje thee te drinken bij een cupcake, maar het is ook mogelijk om een paar cupcakes mee te nemen voor thuis. Zo ook dit weekend. Weer lekkere smaken. Onze favorieten zijn pink velvet en oreo. Dit keer ook een met heel veel chocolade, en voor ons een nieuwe met kokos. Erg lekker! Aardig personeel dat graag toelicht welke smaken er zijn. Als je op zaterdag na 15.00u komt heb je kans dat er al wat smaken op zijn; een goed teken en alles wordt vers gemaakt. Gewoon lekker en weer eens wat anders dan koffie met appelgebak!
Nina G.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2012
Absoluut de lekkerste cupcakes die in NL te krijgen zijn. Dagelijks vers en veel verschillende (en verassende) smaken. Zelfs na een paar dagen nog erg lekker (niet in de koelkast bewaren!).

Interieur oogt wat kinderachtig, en je kan er niet gezellig even zitten en koffie drinken, daar is het ook te klein voor.