Ali Ocakbasi

Herengracht 558 1017 CG Amsterdam Nederland Kaart
31-202334588

Over het restaurant Ali Ocakbasi

Proef de Turkse cultuur

Dit restaurant is prachtig gelegen op de hoek van de Herengracht in de buurt van het bruisende Rembrandtplein. Proef de Turkse cultuur in de heerlijke gerechten uit Anatolië. De recepten zijn doorgegeven van generatie op generatie is een van de meest bewaarde schatten. Kom voor een authentieke culinaire ervaring langs bij Ali Ocakbasi!

Meer informatie over restaurant Ali Ocakbasi

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Ali Ocakbasi

Ismail A.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Vlees is lekker mals voorbereid, vriendelijke bediening en een gezellig sfeer. Aanrader !
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Vriendelijke en professionele bediening.
Lekkere gerechten.
Een aanrader.
Osman B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Zoals altijd Toppie
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Zeer vriendelijk personeel en fijne uitleg bij het kiezen van gerechten
Filiz D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
restaurant bezocht op aanraden van een kennis. In mijn ogen prima restaurant niet veel meer bijzonder dan een ander Turks restaurant. Bediening is prima. Een minpunt was dat een van de gerechten helaas naar as rook en dus niet de bbq smaak. maw in de rook op de bbq het vlees laten garen. jammer verder prima
Susan A.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
heerlijke Turkse keuken, met super vriendelijk personeel
Elena R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Excellent lamb!
Martine C.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Verschillende mezzes vooraf, allemaal prachtig op smaak. Lamsvlees als hoofdgerecht en baklava toe, allemaal lekker. Attente en heel vriendelijke bediening. En natuurlijk was het gezelschap ook fantastisch ????
Açelya E.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Lekkere eten!
Irena V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Eten super lekker! Erg vriendelijke bediening.
Daroen A.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Goed eten en mooie locatie. Al het personeel bleek vriendelijk te zijn behalve toevallig 1 persoon die ons bediende. Hij was niet heel vriendelijk.
Sahd K.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Voor herhaling vatbaar, superlekker!!!
Mehmet A.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Super lekker eten, hele snelle service en vriendelijk personeel. Het eten was verukkelijk, maar jammer dat de porties net iets te weinig zijn. Al met al voor herhaling vatbaar!
Mustafa B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Nooit zo lekker gegeten! Alles was tip top! Meze was wel een beetje duur en de gehaktballen kwamen laat, maar het was heerlijk!
Helen N.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Vandaag met 5 man opnieuw gereserveerd omdat vorige keer alles prima was. Maar vandaag ging alles verkeerd. Water kwam veelste laat (dit was vervelend omdat we allemaal hadden gevast, als je een iftar menu hebt hoort er sowieso een fles water op tafel naar mijn idee!) daarna kregen we ipv voor ieder hoofdgerecht apart een heel klein schaaltje met salade en tarwe voor vijf man. We hadden gevraagd om doorgebakken vlees wat dus niet zo was, moest weer langer wachten en als klap op de vuurpijl kregen we na een dag vasten te horen dat de thee op was! We hadden express meer geld in de parkeermeter gegooid omdat we van plan waren om thee te leuten na het eten...... Na alles hebben we ook totaal niets ter compensatie gekregen. Wij hadden ons enorm verheugd maar zijn teleurgesteld terug gekeerd......
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Ruime keus aan gerechten, sommige bekend, andere verrassend! Alles was heerlijk. Bediening was zeer gastvrij, vriendelijk en vlot. De sfeer was rumoerig en gezellig. Maar dat is logisch op zaterdagavond, net om de hoek van het Rembrandt plein. We zijn weer echt verwend en gaan heel graag binnenkort weer een keertje.
Lex V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Hangt vanaf waar je zit
Hadassah A.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Hele leuke locatie, heerlijk eten en enorm vriendelijk personeel. Absolute aanrader dus!
arjan V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Mooie plek, heerlijk eten...
Oscar S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Reservering via Iens was niet ontvangen/gezien/bekend waardoor we even moesten wachten, bediening was heel gastvrij, goed en vriendelijk, muziek had (net in onze hoek) iets zachter gemogen, het eten was super lekker en goed. Eerste keer en zeker voor herhaling vatbaar!