Ali Baba

Wijkstraat 63 9901 AH Appingedam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Dessert van de chef
      Dessert van de chef

Over het restaurant Ali Baba

Een magische avond

Nergens voel je je zo welkom als bij Ali Baba dankzij het uiterst vriendelijk personeel. Achter de grote bar kijk je zo de open keuken in waar de Turkse chef een aresnaal aan gerechten bereidt. Op de kaart staan Griekse en Turkse gerechten, Italiaanse pizza's, en specialiteiten van de grill. De gaslampjes op tafel geven het geheel iets magisch zoals in duizend-en-een-nacht. Dit mooie statige pand loop je niet zomaar voorbij!

Meer informatie over restaurant Ali Baba

ja
  • : Vrij parkeren

Maandag, dinsdag, donderdag , vrijdag,zaterdag,zondag van 16:00 tot 22:00 uur.

Uitmuntend
9,3
9,3

Jouw recensie over het restaurant Ali Baba

Anneke T.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
leuk ga ik nog eens heen
Stef V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
met laatste tafeltje 3 gangen diner , ontvangst was hartelijk en de bediening was aangenaam het voorgerecht was lekker al miste ik naast de smeersels zoiets als stukje worst mooie kaas gerookte ham
Hoofdgerecht was ok 3 x waarvan de biefstuk vrij taai was , mijn tafelgenoot had zalm dit bleek gerookte zalm met een zoutige saus al met al teveel zout jammer een vers stukje zalm was wel veel lekkerder geweest
Onze ober speelde goed op de klacht in .
samengevat de koks moeten wel proeven wat ze doorgeven dan kan je deze missers voorkomen .
Marga W.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Superhartelijk ontvangen en alle aandacht gekregen. De kok kwam hoogstpersoonlijk nog even een praatje maken evenals het bedienend personeel. Omdat we van ver kwamen kregen wij als verwennerij 4 kleine tapashapjes. Kortom: gastvrijheid staat hoog in het vaandel en met de porties eten was men ook niet bepaald gierig. (Fijn is het ook dat men op verzoek inspeelt op lactose intolerantie of veganistisch, etc. ). Nette prijzen, gewoon: een aanrader!
Margreet P.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Gisteravond hier met acht vriendinnen gegeten . De man die ons bediende sloofde zich ontzettend uit om het ons naar de zin te maken. Kregen als verrassing een schaal met lekkere smeersels voor op brood.
Komen niet uit de buurt en hadden niet verwacht zo lekker en gezellig te eten
Mariska B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Erg goed bevallen. Er waren een paar foutjes gemaakt net de bestelling maar dat werd op een keurige manier opgelost. Ook nieuwe medewerkers moeten de kans krijgen het te leren.
Lerg J.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Geweldig restaurant: heerlijk gegeten, fantastisch personeel!
We hadden bij de reservering allergie-informatie doorgegeven. Dit was goed geregistreerd en werd goed gecheckt. De kok kwam zelfs nog extra navraag doen over mogelijke kruis-allergieën! Heel attent!
Perfecte avond!
h.dijkstra .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Vriendelijke ,met gevoel voor humor ,personeel die ook kennis van zaken hebben .
Een tip ; de gerechten opdienen op een verwarmd bord waardoor de gerechten minder snel afkoelen.
Boukje B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en gaan dit restaurant bij vrienden aanbevelen. De prijs viel ons ook mee. Het interieur is smaakvol ingericht.
E.J. R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie . Top. Super vriendelijke en gepassioneerde bediening. Helemaal goed kan niet beter. Wij komen zeker terug.
gea S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
heerlijk gegeten met vriendelijke bediening die zich precies aan de dieet voorschriften hield. een zaak waar je nog eens naar terug gaat.
Bernie B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Zowel in september als oktober met de AH actie hier gegeten. Een compleet ander menu maar beide keren van uitstekende kwaliteit, ook prima gastheren en -vrouwen. Niet echt goedkoop, maar de prijs - kwaliteit verhouding is goed.
Marga M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Erg vlotte ,vriendelijke en behulpzame bediening
Restaurant was netjes het licht mag iets gedempter
Het eten werd creatief opgedient en was goed
m W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Altijd fijn vertoeven bij Ali Bab. Ook nu wel het eten heerlijk en genoten van het live muziek.
Zeker een aanrader ook met AH actie
Tiny T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Fijne ambiance, vriendelijke, klantgerichte bediening. Het heeft ons zeer goed gesmaakt! Een bezoek meer dan aan te bevelen.
w.groeneveld .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Er ws zelfs een live muziek een beetje te hard en konden het niet verstaan maar dat vonden wij niet storend. In een woord geweldig.
Johannes H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Top bediening, vrolijk vlot enthousiast en heel gastvrij. Eten was uitstekend. De moeite meer dan waard. Dikke pluim.????????????
pkdijkema .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Heerlijk gegeten, goed verzorgd, personeel zeer vriendelijk! Echt een aanrader! Gaan zeker nog een keer weer bij Ali Baba eten
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
We hebben er heerlijk gegeten. Een gastvrij onthaal en een prima bediening. Top!
Swanny S.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
We werden heel vriendelijk begroet. De jonge dame die ons bediende was heel vriendelijk en kwam ook bij ons om te vragen of het goed smaakte.
Ze serveerden het hoofd gerecht op hele mooie borden in de vorm van een heel groot vijgen blad.
G. S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Vriendelijk ontvangst prima bediening heerlijk eten.
Vooraf werd gevraagd of er iets was wat we echt niet wilden ( het was een verassing menu )
Hier kom ik weer