Ali Baba

Wijkstraat 63 9901 AH Appingedam Nederland Kaart

Over het restaurant Ali Baba

Een magische avond

Nergens voel je je zo welkom als bij Ali Baba dankzij het uiterst vriendelijk personeel. Achter de grote bar kijk je zo de open keuken in waar de Turkse chef een aresnaal aan gerechten bereidt. Op de kaart staan Griekse en Turkse gerechten, Italiaanse pizza's, en specialiteiten van de grill. De gaslampjes op tafel geven het geheel iets magisch zoals in duizend-en-een-nacht. Dit mooie statige pand loop je niet zomaar voorbij!

Meer informatie over restaurant Ali Baba

ja
  • : Vrij parkeren

Maandag, dinsdag, donderdag , vrijdag,zaterdag,zondag van 16:00 tot 22:00 uur.

Uitmuntend
9,2
9,3

Jouw recensie over het restaurant Ali Baba

Tiny T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Fijne ambiance, vriendelijke, klantgerichte bediening. Het heeft ons zeer goed gesmaakt! Een bezoek meer dan aan te bevelen.
w.groeneveld .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Er ws zelfs een live muziek een beetje te hard en konden het niet verstaan maar dat vonden wij niet storend. In een woord geweldig.
Johannes H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Top bediening, vrolijk vlot enthousiast en heel gastvrij. Eten was uitstekend. De moeite meer dan waard. Dikke pluim.????????????
pkdijkema .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Heerlijk gegeten, goed verzorgd, personeel zeer vriendelijk! Echt een aanrader! Gaan zeker nog een keer weer bij Ali Baba eten
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
We hebben er heerlijk gegeten. Een gastvrij onthaal en een prima bediening. Top!
Swanny S.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
We werden heel vriendelijk begroet. De jonge dame die ons bediende was heel vriendelijk en kwam ook bij ons om te vragen of het goed smaakte.
Ze serveerden het hoofd gerecht op hele mooie borden in de vorm van een heel groot vijgen blad.
G. S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Vriendelijk ontvangst prima bediening heerlijk eten.
Vooraf werd gevraagd of er iets was wat we echt niet wilden ( het was een verassing menu )
Hier kom ik weer
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
in kader van AH actie hier met z'n 2 en gegeten; geen hoge school kunsten met dito wijn maar prima eten met een sloeber wijntje. gastvrije ontvangst, voldoende aandacht, de moeite waard om nogmaals langs te gaan
Ruth B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Heel hartelijk ontvangen en bediend in Ali Baba. We aten het maandmenu met een heerlijk voorgerecht met mezzes en brood. Als hoofdgerecht goed gegrild vlees met gebakken groente. Toe een ijsje. Een gezellige avond kortom in een restaurant met uitstekend eten.
Berend W.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Geweldig restaurant,heerlijk gegeten tegen betaalbare prijzen. Komen zeker weer terug
Abel M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Ja. Ik heb nog honger. Eten is uitstekend, maar wel wat kleine puntjes. Bij een hoofdgerecht verwacht ik wel op zijn minst een soort
bijlage van rijst/pasta of aardappelen., en niet een klein bakje salade. (Zonder ei en dressing ) Daarnaast had ik lamsvlees besteld en dat kan ik zelf snijden. Niet meer in mini dobbelsteentjes serveren je haalt zo de hele smaak weg. En de porties: Daar moeten jullie echt iets mee doen. Dat is als je een beetje honger hebt echt een drama. Mag rustig wat duuroer zijn, maar ik moet er wel genoeg aan hebben, en dat wasduidelijk niet het geval vandaag.
ab A.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Altijd Ali baba goed eten was lekker en echt Turks gerecht bedding was ook perfect fantastic ...................nummer een van Appingendam
H B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Het was zeker niet de laatste keer dat we hier zijn geweest! Heerlijk gegeten, prima bediening. Een aanrader!
david U.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
heerlijk eten en niet duur
gezellig en zelfs op maandag redelijk bezet leuke kaart keuze genoeg en genoeg parkkeer ruimte
Corina O.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten wij hadden Alibaba verrassings menu goede service top restaurant
X T.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Prima gegeten. Voorgerecht bestond uit veel verschillende sausjes/salades, jammer genoeg wel wat weinig brood voor zoveel bakjes. Verassing van de chef was een mixed grill met wokgroentes wat erg lekker was. Nagerecht was een beetje karig. Bediening was zeer attent maar wij moesten 1 uur wachten op het voorgerecht wat wij wel heel lang vonden. De daaropvolgende gangen verliepen ook wat traag. Mijn partner vond de temperatuur in het restaurant redelijk maar voor mij was het veel te koud omdat het tochtte. Het grote minpunt van de avond was echter toen we de rekening voorgeschoteld kregen. Bijna 50 euro. Dat terwijl een gemiddeld voorgerecht op de kaart 4 euro kost en een gemiddeld hoofdgerecht 15. Gezien er maar 1 nagerecht was genuttigd zouden we normaal gesproken waarschijnlijk evenveel of misschien zelfs minder hebben betaald maar dan hadden we in ieder geval wel alles zelf mogen kiezen. Van korting (2e diner gratis/50%) was dus echt geen sprake. Je betaald even veel als normaal maar dan zonder keus. Jammer. -AH actie-
ab A.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Wij zijn bij restaurant ali baba geweest lekker eten personeel was goed alles was goed altijd lekker tooooop nummer een van Appingendam
Taliena .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Met 3 personen hier gegeten. Ontvangst door de eigenaar van het restaurant. Alle 3 de Mix schotel extra gekozen. Deze werd prachtig opgediend. Als je kritisch wilt zijn zou er wat meer salade bij mogen, maar je kiest dit restaurant natuurlijk vanwege de menu's met veel vlees. Het vlees was heerlijk. Als nagerecht kozen wij voor ijs. Hierbij nodigde de eigenaar mij nog uit om even in de keuken te kijken (die toch al open is, maar ik werd even meegenomen naar degene die het ijs klaarmaakte). Heel gezellig en leuke grapjes gemaakt. Dat geeft extra sfeer. Ook de overige bediening lijkt het werk leuk te vinden.
HannyPanny .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Als je van plate service houdt dan ben je hier op de goede plek. Het eten is kwalitatief redelijk, genoeg en op mooie grote borden geserveerd. Prijs/kwaliteit is goed. Het restaurant ziet er gezellig uit en de bediening is attent en gezellig.
christiaanzuidema .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2013
Wij eten er regelmatig en bestellen ook wel
Gaan er graag naar toe. Heerlijk eten in een gezellige omgeving met fijne prettige bediening.
Leuk is dat de eigenaar ook even een praatje met zn gasten bij de tafel