Ali Baba

Wijkstraat 63 9901 AH Appingedam Nederland Kaart

Over het restaurant Ali Baba

Een magische avond

Nergens voel je je zo welkom als bij Ali Baba dankzij het uiterst vriendelijk personeel. Achter de grote bar kijk je zo de open keuken in waar de Turkse chef een aresnaal aan gerechten bereidt. Op de kaart staan Griekse en Turkse gerechten, Italiaanse pizza's, en specialiteiten van de grill. De gaslampjes op tafel geven het geheel iets magisch zoals in duizend-en-een-nacht. Dit mooie statige pand loop je niet zomaar voorbij!

Meer informatie over restaurant Ali Baba

ja
  • : Vrij parkeren

Maandag, dinsdag, donderdag , vrijdag,zaterdag,zondag van 16:00 tot 22:00 uur.

Uitmuntend
9,4
9,5

Jouw recensie over het restaurant Ali Baba

Lerg J.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Geweldig restaurant: heerlijk gegeten, fantastisch personeel!
We hadden bij de reservering allergie-informatie doorgegeven. Dit was goed geregistreerd en werd goed gecheckt. De kok kwam zelfs nog extra navraag doen over mogelijke kruis-allergieën! Heel attent!
Perfecte avond!
h.dijkstra .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Vriendelijke ,met gevoel voor humor ,personeel die ook kennis van zaken hebben .
Een tip ; de gerechten opdienen op een verwarmd bord waardoor de gerechten minder snel afkoelen.
Boukje B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en gaan dit restaurant bij vrienden aanbevelen. De prijs viel ons ook mee. Het interieur is smaakvol ingericht.
E.J. R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie . Top. Super vriendelijke en gepassioneerde bediening. Helemaal goed kan niet beter. Wij komen zeker terug.
gea S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
heerlijk gegeten met vriendelijke bediening die zich precies aan de dieet voorschriften hield. een zaak waar je nog eens naar terug gaat.
Bernie B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Zowel in september als oktober met de AH actie hier gegeten. Een compleet ander menu maar beide keren van uitstekende kwaliteit, ook prima gastheren en -vrouwen. Niet echt goedkoop, maar de prijs - kwaliteit verhouding is goed.
Marga M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Erg vlotte ,vriendelijke en behulpzame bediening
Restaurant was netjes het licht mag iets gedempter
Het eten werd creatief opgedient en was goed
m W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Altijd fijn vertoeven bij Ali Bab. Ook nu wel het eten heerlijk en genoten van het live muziek.
Zeker een aanrader ook met AH actie
Tiny T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Fijne ambiance, vriendelijke, klantgerichte bediening. Het heeft ons zeer goed gesmaakt! Een bezoek meer dan aan te bevelen.
w.groeneveld .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Er ws zelfs een live muziek een beetje te hard en konden het niet verstaan maar dat vonden wij niet storend. In een woord geweldig.
Johannes H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Top bediening, vrolijk vlot enthousiast en heel gastvrij. Eten was uitstekend. De moeite meer dan waard. Dikke pluim.????????????
pkdijkema .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Heerlijk gegeten, goed verzorgd, personeel zeer vriendelijk! Echt een aanrader! Gaan zeker nog een keer weer bij Ali Baba eten
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
We hebben er heerlijk gegeten. Een gastvrij onthaal en een prima bediening. Top!
Swanny S.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
We werden heel vriendelijk begroet. De jonge dame die ons bediende was heel vriendelijk en kwam ook bij ons om te vragen of het goed smaakte.
Ze serveerden het hoofd gerecht op hele mooie borden in de vorm van een heel groot vijgen blad.
G. S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Vriendelijk ontvangst prima bediening heerlijk eten.
Vooraf werd gevraagd of er iets was wat we echt niet wilden ( het was een verassing menu )
Hier kom ik weer
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
in kader van AH actie hier met z'n 2 en gegeten; geen hoge school kunsten met dito wijn maar prima eten met een sloeber wijntje. gastvrije ontvangst, voldoende aandacht, de moeite waard om nogmaals langs te gaan
Ruth B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Heel hartelijk ontvangen en bediend in Ali Baba. We aten het maandmenu met een heerlijk voorgerecht met mezzes en brood. Als hoofdgerecht goed gegrild vlees met gebakken groente. Toe een ijsje. Een gezellige avond kortom in een restaurant met uitstekend eten.
Berend W.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Geweldig restaurant,heerlijk gegeten tegen betaalbare prijzen. Komen zeker weer terug
Abel M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Ja. Ik heb nog honger. Eten is uitstekend, maar wel wat kleine puntjes. Bij een hoofdgerecht verwacht ik wel op zijn minst een soort
bijlage van rijst/pasta of aardappelen., en niet een klein bakje salade. (Zonder ei en dressing ) Daarnaast had ik lamsvlees besteld en dat kan ik zelf snijden. Niet meer in mini dobbelsteentjes serveren je haalt zo de hele smaak weg. En de porties: Daar moeten jullie echt iets mee doen. Dat is als je een beetje honger hebt echt een drama. Mag rustig wat duuroer zijn, maar ik moet er wel genoeg aan hebben, en dat wasduidelijk niet het geval vandaag.
ab A.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Altijd Ali baba goed eten was lekker en echt Turks gerecht bedding was ook perfect fantastic ...................nummer een van Appingendam