ALFREDS Restaurant, Business & Huwelijkslocatie

Cornelis Geellaan 43 2406 JE Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Over het restaurant ALFREDS Restaurant, Business & Huwelijkslocatie

Een opvallende locatie

In een voormalig buitenhuis aan Alphen aan de Rijn, wordt iedere dag historie geschreven. Bij Alfreds Restaurant worden niet alleen culinaire hoogstandjes geserveerd. Ook laten dolgelukkige stellen zich hier voor eeuwig aan elkaar verbinden. Ja, ik wil! Dat is precies wat ook jij denkt als je dit historische pand binnen stapt. De sublieme keuken, de huiselijke gezelligheid en natuurlijk de warme ontvangst zijn onvergetelijk. Je kunt hier trouwens ook terecht om te vergaderen.

Meer informatie over restaurant ALFREDS Restaurant, Business & Huwelijkslocatie

Maandag t/m donderdag vanaf 09:00
- High Tea 15:00 - 17:30
Vrijdag vanaf 09:00
- High Tea 15:00 - 17:30
Zaterdag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant ALFREDS Restaurant, Business & Huwelijkslocatie

Gusztavjozsef S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Lekker eten
Jos F.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Eten was zoals gewoonlijk uitstekend! Goed wijnarrangement erbij, kortom genieten! Wat echter meer en meer opvalt is de toch wel verouderde entourage. Beetje jaren '80 look met die ijzeren buizen e.d.
Minpuntje is, helaas letten we daar tegenwoordig op, dat er geen invalidenparkeerplaats is. Wel 2 parkeerplaatsen om je accu op te laden. Vreemde priorisering van Alfreds' .
Gert B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Aardige mensen welke je het gevoel geven dat je werkelijk welkom bent
Heerlijk gegeten !

Gert
Rachel W.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
het eten was oke maar het menu in
de restaurantweek viel wat tegen..
zeker het middelste gerecht was
niet naar onze smaak.. smaken verschillen natuurlijk maar ik nog nooit iets bij alfreds gegeten wat ik
niet echt lekker vind.. dus viel wat
tegen. service , bediening, opdienen van de gerechten is en blijft top.

Evert B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk menu en voor de kleinzoon een verrassend kindermenu. Complimenten
Maureen J.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Gezellig avondje uit met lekker eten en leuke bediening!
Diana R.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Heerlijk eten op een mooie locatie in een prachtig park. Vriendelijk personeel... absoluut een aanrader!
Lunch, diner of high tea alles is mogelijk.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heerlijk (vis) gegeten, prettig bediend verzorgde plezierige inrichting.
Gratis parkeerplaatsen vlakbij. Gelegen in een prachtig park. Niet erg goedkoop wel kwaliteit.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
We hebben een super leuke avond gehad en heerlijk gegeten. De bediening was heel erg goed en zeer gezellig.
Constantijn R.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Gisteren hier een high-tea gehad. Uiterst vriendelijk ontvangen, heerlijk tafeltje op het terras. Heerlijke setting. De high-tea was zeer uitgebreid. Van diverse zoetigheden tot hartig. Erg lekker allemaal. Presentatie ook leuk gedaan met chocoldade op een stokje. Wij komen hier zeker weer terug.
erik V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
2x verrassingsmenu zag er verzorgd uit en smaakte goed. Hoeveelheid was naar tevredenheid.
h.c.denduijn .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
ik heb een high tea gegeven vanwege mijn verjaardag voor familie en vrienden. Het was allemaal top! Prima gerechten, vriendelijke bediening en een gezellige sfeer.
Wies S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Alfred's is een mooi restaurant met zeer vriendelijke staf. We kozen het verrassingsmenu, hopend op een mini-reisje door het aantrekkelijke menu. Het voorgerecht bestond uit zalm en Coquilles St. Jacques, leuk geserveerd op een ietwat wiebelige schelp, gevolgd door steak tartare, en een hoofdgerecht van rare ribeye. Jammer, mijn man is geen liefhebber van rauw vlees en ik had wat meer variatie verwacht. Dat laatste kregen we in overvloed in het nagerecht: chocolade mouse, witte chocolade, limoenijs, aardbeien, een koekje, iets zachts in groen en wit, allemaal op een bedje van quinoa...
MenV C.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
We waren hier geweest met het hele gezin. De bediening was vriendelijk en attent. Voor mijn dochter bracht de ober een paar kussens om de stoel wat op te hogen voor haar, heel attent. De kinderen hadden een kindermenu genomen met patat frikandel en fruit. Daar kan weinig aan fout gaan.
Op advies van de ober had mijn vrouw en ik gekozen voor de optie 2 voorgerechten en 1 hoofdgerecht. Mijn partner had als voorgerechten aspergesoep en roergebakken tijgergarnalen. Ik had zelf aspergesoep en carpaccio als voorgerechten genomen. De aspergesoep was echt verrukkelijk. Er zaten stukjes asperge en coquilles door de soep, een perfecte combinatie. De tijgergarnalen vond mijn vrouw een beetje flauwtjes. De carpaccio was ok, maar ik heb elders veel lekkerder carpaccio gegeten. Dunnere plakjes carpaccio en een andere saus zal wonderen doen. Als hoofdgerecht had mijn vrouw gekozen voor kabeljauw en ik had makreel met gamba's. We vonden allebei dat de visgerechten ook niet helemaal naar wens was. Dat was jammer.
Pieter W.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
In mooi park gelegen complex met dit gezellige restaurant. Hier zakelijk gelunched en daarvoor is het een prima locatie. Interessante gerechten met leuke toevoegingen (zoals een krokant gefrituurde agar wasabi "kroepoek").
Volgende zakelijke gasten neem ik hier weer mee naar toe.
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Gegeten met gebruikmaking van de nationale restaurantkaart. Reeds bij de boeking bleek dat men niet echt bekend was met de voorwaarden en dat was ook zo bij de ontvangst. Komt niet leuk over. Een van de voorwaarden is dat er drie gangen worden genomen. Op de kaart staan starters, followers en nagerechten. De followers zijn 16,50 per gerecht. Voor degenen die alleen een hoofdgerecht nemen geldt een iets grotere portie dan de follower en een prijs van 22,50. Die prijs gold echter ook bij drie gangen met gebruikmaking van de nationale restaurantkaart. Geen punt van gemaakt, maar wel merkwaardig. De zalm en carpaccio vooraf waren prima. De roodbaarsfilet was prima, maar het was een erg kleine portie met alleen polenta, geen groenten. Kennelijk toch een follower. Het andere hoofdgerecht, de gegrilde runderlende was wel een flinke portie. Goed van kwaliteit. Patat erbij kost 2,95 per persoon. Qua nagerechten is er slechts keus uit een dessertparade of een kaasplankje. Beide niets op aan te merken. Wijn prima.
Gerrit Wim V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Goede en gezellige bediening. Voortreffelijke lunch met doperwtensoep en clubsandwich. Gezellig glaasje wijn en koffie toe.
Heerlijk op buiten terras in de zon gezeten
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Gezellig, fijne bediening en prijs-kwaliteitsverhouding prima!
lexvstraten .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Je voelt je welkom vanaf het moment van binnenkomst tot het afscheid. Voortreffelijk eten voor een bescheiden prijs. Niets dan lof voor keuken en bediening!
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
heerlijk gegeten. De porties waren wat aan de grote kant.