ALFREDS Restaurant, Business & Huwelijkslocatie

Cornelis Geellaan 43 2406 JE Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Over het restaurant ALFREDS Restaurant, Business & Huwelijkslocatie

Een opvallende locatie

In een voormalig buitenhuis aan Alphen aan de Rijn, wordt iedere dag historie geschreven. Bij Alfreds Restaurant worden niet alleen culinaire hoogstandjes geserveerd. Ook laten dolgelukkige stellen zich hier voor eeuwig aan elkaar verbinden. Ja, ik wil! Dat is precies wat ook jij denkt als je dit historische pand binnen stapt. De sublieme keuken, de huiselijke gezelligheid en natuurlijk de warme ontvangst zijn onvergetelijk. Je kunt hier trouwens ook terecht om te vergaderen.

Meer informatie over restaurant ALFREDS Restaurant, Business & Huwelijkslocatie

Maandag t/m donderdag vanaf 09:00
- High Tea 15:00 - 17:30
Vrijdag vanaf 09:00
- High Tea 15:00 - 17:30
Zaterdag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant ALFREDS Restaurant, Business & Huwelijkslocatie

wout K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
De laatse keer dat ik hier was is zeker 10 jaar geleden,wegens slechte ervaring nooit meer geweest. De bediening was nu uitstekend. ook het eten was uitzonderlijk goed.we zaten buiten: fantastisch!
Een absulute aanrader
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
4 gerechten +dessert. Erg lekker. Kwaliteit van gerechten ligt hoog. Verrassende combinaties. Goede sfeer. Goeie kwaliteit.
Ruud O.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Niet meer het oude Alfreds Diner.Eten goed, maar geur van frituur en schoonmaak lucht is indringend terwijl je eet.
J.A.F.E. F.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Prachtlocatie, een oud weeshuis. Mooie omgeving. Ondanks de drukte, bleef het personeel vriendelijk. 2,5 uur voor een 5 gangen diner is een mooie tijd. Prima uitleg van de gerechten. Zeker voor herhaling vatbaar. Fijne en gezellige avond gehad.
Alexander B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Super gegeten en nog niet eens zo heel duur! Goede sfeer, mooie locatie, vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij hebben gekozen voor het verrassingmenu, en daarbij kan je ook gewoon aangeven wat je niet wilt of mag, waar dan goed rekening mee gehouden wordt. Ook is er voldoende parkeer gelegenheid, zowel bij het restaurant zelf als aan het begin van de weg waar het aan ligt.
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Drie vriendinnen, bij Alfred wezen eten tijdens de restaurantweek. We waren iets te vroeg, maar onze gereserveerde tafel stond al klaar. Het menu viel bij ons zeer in de smaak, was uitstekend klaargemaakt en mooi gepresenteerd. Ook op de bediening hadden wij niets aan te merken. Dus voor €25 + drankjes hebben wij een heel aangename avond gehad :)
Een minpunt vonden wij de toiletten die wij moesten delen met de bruiloftsgasten in de aangrenzende ruimte. Een drukte van jewelste en niet bepaald de meest frisse geuren....
Georgina V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Warm ontvangst, fijne tafel hoogte en goede stoel, romantische verlichting iets aan de donkere kant op sommige tafels en iets te fel op andere tafels. Goede service en gezellige bediening. Overheerlijk eten en goede wijnen. Helaas geen leuke alcohol vrije cocktails voor als je in verwachting bent.
Carin H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Fijne avond doorgebracht bij Alfred. Prima verzorgd.
Thimo D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Top ervaring. Prima service voor iemand met dieetwensen zonder dit vooraf te hebben doorgegeven. Wederom heerlijk gegeten.
Brigitte K.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Prachtig gelegen locatie, sfeervol ingericht. Prettige persoonlijke bediening. Leuke menukaart. Gerechten prima van smaak. Goede wijnen en een rekening die in verhouding was met hoe en wat we genoten hebben.
Gert B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Gezellig en heerlijk gegeten.
Martijn E.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Wij hebben hier met een gift for you een high wine gedaan.
De hapjes zijn van een hoog niveau de wijnen passen er prima bij.
Alleen een beetje brood erbij voor wat vulling zou niet gek zijn.
Want je krijgt ook nog een rood glaasje bubbels vooraf.
Heerlijk hoor, maar totaal 4 glazen wijn in combinatie met de hapjes zorgt er voor dat het wel binnenkomt.
Maakte ook nog bijna een val omdat de verlichting was uitgevallen bij het op/afstapje.
Nam de theepot van de buren nog mee; gelukkig niet meer kokend heet water.
En gelukkig goed afgelopen.
Maar niveauverschil zou beter aangegeven moeten worden.
Verder benieding goed!
CEW V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Voor gelegenheid heb ik "met vrienden" aangekruisd. Maar ook met twee of alleen kun je er prima eten.
Marcus P.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Naar Alfred gaan wij ongeveer 1x per jaar. Dit keer niet onze eerste keus, nadat een vorige keer het net niet was. Wat een plezierige verrassing was het dit keer. Wij hebben een 4 gangen verrassingsmenu genomen. Mijn vrouw had vis, ik vlees. Alle gangen waren heel goed, niets op aan te merken! Personeel zeer vlot, attent en vriendelijk. Om de puntjes op de i te zetten, zou daar nog enige verbetering te halen zijn. Dit is slechts op kleine details (eerst de dame bedienen, niet voorlangs inschenken) categorie muggenziften????) Topavond!
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Wij hadden weer een hele leuke avond en dat was zeker ook mede door de spontane en aardige serveerster Linda! Eten was top en wat leuk is als je bv alleen vis eet er goede alternatieven zijn tijdens het verrassingsmenu. Dus, wij komen zeker weer eten bij Alfred!
CEW V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Of je met familie of met vrienden of je partner gaat, de gelegenheid is er prima voor uitgerust.
Gert B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Gastvrij ontvangen en heerlijk gegeten
René S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Bediening was er niet bij met zijn of haar gedachten vergat de wijn en voelde me als gast niet voor vol aangezien. De bediende was meer bezig met de verdieping dan met de klant die zij ik dat moment aan het bedienen was.
pmj M.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017