ALFREDS Restaurant, Business & Huwelijkslocatie

Cornelis Geellaan 43 2406 JE Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Over het restaurant ALFREDS Restaurant, Business & Huwelijkslocatie

Een opvallende locatie

In een voormalig buitenhuis aan Alphen aan de Rijn, wordt iedere dag historie geschreven. Bij Alfreds Restaurant worden niet alleen culinaire hoogstandjes geserveerd. Ook laten dolgelukkige stellen zich hier voor eeuwig aan elkaar verbinden. Ja, ik wil! Dat is precies wat ook jij denkt als je dit historische pand binnen stapt. De sublieme keuken, de huiselijke gezelligheid en natuurlijk de warme ontvangst zijn onvergetelijk. Je kunt hier trouwens ook terecht om te vergaderen.

Meer informatie over restaurant ALFREDS Restaurant, Business & Huwelijkslocatie

Maandag t/m donderdag vanaf 09:00
- High Tea 15:00 - 17:30
Vrijdag vanaf 09:00
- High Tea 15:00 - 17:30
Zaterdag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant ALFREDS Restaurant, Business & Huwelijkslocatie

Martin A.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Toevallig de eerste dag met een nieuwe kaart. We kozen voor het viergangenmenu. En alle vier de gerechten waren goed, maar het lekkerst was toch gerecht twee (de tartaar). We hebben lekker gezeten aan de vijver met uitzicht over het park. Ondanks dat ie uit Californië komt, bevelen we die Chardonnay zeker aan.
Rian K.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Wij hebben er echt van genoten.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Altijd super fijne plek. Heerlijk buiten gezeten met uitzicht op het park. Goed eten. Ik kom er graag en kom graag terug. Fijne en behulpzame bediening.
Thimo D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Mooi opgemaakte borden, vriendelijke en attente medewerkers. Aan onze wensen kunnen voldoen.
Anthon G.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Gewoon weer een fijne avond beleefd .
Kom hier al jaren en alles is top.
Joja K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Het eten was verrukkelijk en de bediening perfect.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Lekker gegeten
Nel P.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Prima georganiseerde gelegenheid met zeer vriendelijk personeel.
J. R.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Huwelijksfeest hier gehouden. Slechte communicatie met de sales afdeling/organisatie, denken niet met je mee. Dingen vergeten/fouten maken in offerte. Traag met reageren, geen initiatief tonen (geen éen keer zelf ons gebeld, we moesten er zelf achteraan!). Afspraken niet nagekomen, bv.: er zouden lampionnen op het privé terras opgehangen worden. Het terras was niet gereed en was nog vies, tafels niet gedekt! Op het feest zelf vielen de hapjes tegen, de toiletten waren uitzonderlijk smerig. De service was goed. Na afgeloop niet eens nagevraagd of alles na wens was. De prijzen zijn niet in verhouding met wat je ervoor krijgt. Een teleurstelling, je voelt je als een nummer. Alfreds zou serieus een andere manager moeten overwegen.
CEW V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Een aantal keren achter elkaar bij Alfred's gegeten en het was steeds Fantastisch. Vriendelijke bediening. Kleine eters, grote eters, een ieder komt aan zijn trekken. Ik geef een 10.
Wout K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
De laatse keer dat ik hier was is zeker 10 jaar geleden,wegens slechte ervaring nooit meer geweest. De bediening was nu uitstekend. ook het eten was uitzonderlijk goed.we zaten buiten: fantastisch!
Een absulute aanrader
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
4 gerechten +dessert. Erg lekker. Kwaliteit van gerechten ligt hoog. Verrassende combinaties. Goede sfeer. Goeie kwaliteit.
Ruud O.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Niet meer het oude Alfreds Diner.Eten goed, maar geur van frituur en schoonmaak lucht is indringend terwijl je eet.
J.A.F.E. F.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Prachtlocatie, een oud weeshuis. Mooie omgeving. Ondanks de drukte, bleef het personeel vriendelijk. 2,5 uur voor een 5 gangen diner is een mooie tijd. Prima uitleg van de gerechten. Zeker voor herhaling vatbaar. Fijne en gezellige avond gehad.
Alexander B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Super gegeten en nog niet eens zo heel duur! Goede sfeer, mooie locatie, vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij hebben gekozen voor het verrassingmenu, en daarbij kan je ook gewoon aangeven wat je niet wilt of mag, waar dan goed rekening mee gehouden wordt. Ook is er voldoende parkeer gelegenheid, zowel bij het restaurant zelf als aan het begin van de weg waar het aan ligt.
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Drie vriendinnen, bij Alfred wezen eten tijdens de restaurantweek. We waren iets te vroeg, maar onze gereserveerde tafel stond al klaar. Het menu viel bij ons zeer in de smaak, was uitstekend klaargemaakt en mooi gepresenteerd. Ook op de bediening hadden wij niets aan te merken. Dus voor €25 + drankjes hebben wij een heel aangename avond gehad :)
Een minpunt vonden wij de toiletten die wij moesten delen met de bruiloftsgasten in de aangrenzende ruimte. Een drukte van jewelste en niet bepaald de meest frisse geuren....
Georgina V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Warm ontvangst, fijne tafel hoogte en goede stoel, romantische verlichting iets aan de donkere kant op sommige tafels en iets te fel op andere tafels. Goede service en gezellige bediening. Overheerlijk eten en goede wijnen. Helaas geen leuke alcohol vrije cocktails voor als je in verwachting bent.
Carin H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Fijne avond doorgebracht bij Alfred. Prima verzorgd.
Thimo D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Top ervaring. Prima service voor iemand met dieetwensen zonder dit vooraf te hebben doorgegeven. Wederom heerlijk gegeten.
Brigitte K.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Prachtig gelegen locatie, sfeervol ingericht. Prettige persoonlijke bediening. Leuke menukaart. Gerechten prima van smaak. Goede wijnen en een rekening die in verhouding was met hoe en wat we genoten hebben.