ALFREDS Restaurant, Business & Huwelijkslocatie

Cornelis Geellaan 43 2406 JE Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Over het restaurant ALFREDS Restaurant, Business & Huwelijkslocatie

Een opvallende locatie

In een voormalig buitenhuis aan Alphen aan de Rijn, wordt iedere dag historie geschreven. Bij Alfreds Restaurant worden niet alleen culinaire hoogstandjes geserveerd. Ook laten dolgelukkige stellen zich hier voor eeuwig aan elkaar verbinden. Ja, ik wil! Dat is precies wat ook jij denkt als je dit historische pand binnen stapt. De sublieme keuken, de huiselijke gezelligheid en natuurlijk de warme ontvangst zijn onvergetelijk. Je kunt hier trouwens ook terecht om te vergaderen.

Meer informatie over restaurant ALFREDS Restaurant, Business & Huwelijkslocatie

Maandag t/m donderdag vanaf 09:00
- High Tea 15:00 - 17:30
Vrijdag vanaf 09:00
- High Tea 15:00 - 17:30
Zaterdag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant ALFREDS Restaurant, Business & Huwelijkslocatie

Heleen E.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Zeer vriendelijk attente bediening.
Rijk S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Kwalitatief goed diner in rustige omgeving.
Marcel L.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Eten fantastisch, bediening goed maar niet alert op drankjes.
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
bediening tijdens eten was wat afstandelijk. Eten van zeer goede kwaliteit
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Het was heel erg gezellig goede kwaliteit eten en erg leuk dat ze weer terug zijn naar oude menu format
Gerard A.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
We zijn hier vaker gaan eten omdat het altijd erg goed is. Daarom was het deze keer des te teleurstellender. De reden. Het begon al met het wachten. We waren om 17:30 uur binnen. Pas rond 19:45 kregen we ons eten! en dat terwijl we juist vroeg gaan omdat mijn partner op tijd moet eten!
Ik had vooraf aangegeven dat mijn partner beslist geen scherpe kruiden mag en ik heb dit bij het bestellen nogmaals zeer duidelijk aangegeven.
Toen het eten kwam was dit zeer sterk gekruid, ook dat van mijn partner die er zelfs echt last van kreeg.
Zij heeft wel een nieuwe tournedos gekregen maar die had nog steeds een kruidensmaak (peper). Ik had scherp gekruid vlees waardoor ik niet weet of het nu het vlees was dat ik had besteld.
Kortom: ze bakken alles op dezelfde plaat zonder deze goed schoon te maken. Dat hoort niet!
Gerbrand H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heerlijk gegeten bij Alfred's Restaurant.
Martin A.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Toevallig de eerste dag met een nieuwe kaart. We kozen voor het viergangenmenu. En alle vier de gerechten waren goed, maar het lekkerst was toch gerecht twee (de tartaar). We hebben lekker gezeten aan de vijver met uitzicht over het park. Ondanks dat ie uit Californië komt, bevelen we die Chardonnay zeker aan.
Rian K.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Wij hebben er echt van genoten.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Altijd super fijne plek. Heerlijk buiten gezeten met uitzicht op het park. Goed eten. Ik kom er graag en kom graag terug. Fijne en behulpzame bediening.
Thimo D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Mooi opgemaakte borden, vriendelijke en attente medewerkers. Aan onze wensen kunnen voldoen.
Anthon G.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Gewoon weer een fijne avond beleefd .
Kom hier al jaren en alles is top.
Joja K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Het eten was verrukkelijk en de bediening perfect.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Lekker gegeten
Nel P.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Prima georganiseerde gelegenheid met zeer vriendelijk personeel.
J. R.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Huwelijksfeest hier gehouden. Slechte communicatie met de sales afdeling/organisatie, denken niet met je mee. Dingen vergeten/fouten maken in offerte. Traag met reageren, geen initiatief tonen (geen éen keer zelf ons gebeld, we moesten er zelf achteraan!). Afspraken niet nagekomen, bv.: er zouden lampionnen op het privé terras opgehangen worden. Het terras was niet gereed en was nog vies, tafels niet gedekt! Op het feest zelf vielen de hapjes tegen, de toiletten waren uitzonderlijk smerig. De service was goed. Na afgeloop niet eens nagevraagd of alles na wens was. De prijzen zijn niet in verhouding met wat je ervoor krijgt. Een teleurstelling, je voelt je als een nummer. Alfreds zou serieus een andere manager moeten overwegen.
CEW V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Een aantal keren achter elkaar bij Alfred's gegeten en het was steeds Fantastisch. Vriendelijke bediening. Kleine eters, grote eters, een ieder komt aan zijn trekken. Ik geef een 10.
Wout K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
De laatse keer dat ik hier was is zeker 10 jaar geleden,wegens slechte ervaring nooit meer geweest. De bediening was nu uitstekend. ook het eten was uitzonderlijk goed.we zaten buiten: fantastisch!
Een absulute aanrader
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
4 gerechten +dessert. Erg lekker. Kwaliteit van gerechten ligt hoog. Verrassende combinaties. Goede sfeer. Goeie kwaliteit.
Ruud O.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Niet meer het oude Alfreds Diner.Eten goed, maar geur van frituur en schoonmaak lucht is indringend terwijl je eet.