Alfonso's

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning
Jeroen199 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2013
Het eten was uitstekend en de bediening was aardig en goed. Hele avond kunnen natafelen. Prima avond gehad en Alfonso’s is zeker een restauarant waar ik nog eens heen zou gaan.
MaryMar .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2013
We hebben op vrijdagavond met zijn tienen bij Alfonso's gegeten. Het is een 'feel good' restaurant. Vriendelijke, gastvrije bediening en het eten was heerlijk!
Fredo L.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
Om circa 18:00 op zaterdag gegeten bij Alfonso, voor de 2de keer. Als hoofdgerecht nam ik TORTILLAS GIGANTES (reuzeschotel vol pikante kip, gekruid gehakt en mals gestoofd rundvlees) en als dessert COPA DE NUECES (amaretto-, walnoot- en vanille-ijs). Het heeft heerlijk gesmaakt, een volgende keer zal ik wel een spannender dessert uitkiezen.
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2013
Ik kom hier regelmatig en het eten is altijd top! Vooral het combinatiemenu 'antojitos' is een grote aanrader. De sfeer in het restaurant is gezellig en de bediening is vriendelijk en snel. Een van mijn favoriete restaurants in de Utrechtsestraat!
RY W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
Wij hebben een surpriseparty gehad bij Alfonso's. De eigenaar is toen met ons gaan zitten en heeft het hele menu doorgenomen en gevraagd wat onze wensen waren. We mochten het restaurant versieren. De service was vriendelijk en optijd en het eten was perfect. Alle gasten vonden de prijs kwaliteit erg goed. Het was een heel geslaagde avond.
teamgeest .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2012
Fijn restaurant waar we al vaker op 1e kerstdag zijn geweest voordat we naar het kerstcircus in Carre gaan. Eigenlijk altijd positieve ervaringen met lekker eten voor een heel schappelijke prijs. Vooral de lamsfilet en lamskoteletten vind ik subliem en heb ik elders nog niet lekkerder gegeten. Ook de rode huiswijn is erg goed. Verder (niet onbelangrijk) een heel aardige bediening.
AKMB2 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Alles was even lekker, van voorgerecht tot nagerecht en alles ertussen. Vooral de fajita’s waren overheerlijk! Professioneel personeel: vriendelijk en snel. Een goede sfeer. Zeker de moeite waard om nog eens te gaan eten. Aanrader!
kareltjes .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Een sfeervol restaurant, goed toegankelijk voor grotere groepen. Ze serveren snel, warm en tegelijk uit. De gerechten tippen net niet aan die in Mexico, maar ze worden wel met een Mexicaans hart bereid! Voor een gezellig avondje en prima eten zit je hier goed en centraal.
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2012
Onlangs bij Alfonso's gegeten omdat de positieve Iens recenties ons daar toe aanzetten. Er is niets authentiesk aan dit restaurant, en de kwaliteit van het eten is op niveau van goedkoop eetcafe (behalve de zeer frisse side-salad). Als je dat zoekt, kan je dat hier vinden, maar dit is niet de goede Mexicaan waar we op gehoopt hadden. Wij komen hier alvast niet meer terug.
Y. G.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2012
Dit is een van mijn favoerieten, dus dat zegt op zich al genoeg. Hier weer wezen eten. Leuk dat je meteen ook een bakje tortiliachips krijgt als aperitief. Met een mix van verschillende vormen van tortillias en een tweetal burrito's hebben we weer genoten. Verder was er ook op de bediening weinig aan te merken. Het decor is op zich prima. Uit ervaring weet ik dat het in de achterste ruimte soms wat rumoerig kan zijn maar dit keer zaten we boven en daar is het erg knus.
Noa L.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2012
Hiernaartoe op een date. Romantisch plekje met kleine tafeltjes. Prima Mexicaans eten, niet om naar huis over te schrijven maar allemaal lekker en goede porties. Wij namen nachos voor en burritos met kip en gehakt. Lekker, wel een beetje zout. Ook een goede cocktail en dranken kaart. De bediening is erg vriendelijk en totaal niet opdringerig ookal waren we driekwartier later dan onze reservering! (Regen...) Goede prijs/kwaliteit verhouding
ATwins A.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2012
Het restaurant was mij aangeraden door een vriendin, ik moet zeggen dat het een mooie keuze was. Lekker pittige eten in een rustige omgeving met vriendelijke sfeer, wat zou je nog meer willen. Zeker een aanrader!!
Eric1314 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2012
Het eten is in orde, redelijke kwaliteit, maar verwacht geen culinaire hoogtepunten hier. De porties zijn aan de matige kant en de prijzen relatief hoog (tja, hoofdstad...) en daardoor is de prijs kwaliteit verhouding niet meer dan redelijk. De bediening is alleraardigst.
Stephanie09 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
Vandaag goed gegeten bij Alfonso's restaurant. Het eten liet niet lang op zich wachten en zowel het voorgerecht (Nachos) als het hoofdgerecht (Faijitas) smaakten heerlijk! Ook de vriendelijke bediening is een plus! Echt een aanrader voor wie er van goed mexicaans eten houdt!
nannicucu .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
I am from Austria and I come every two/three months to Amsterdam: I discovered iens last week and I'd like to write my opinions on this website. Alfonso's fajitas were my favourite dish during my last week in Amsterdam. The service was incredibly friendly, I really enjoy my dinner. I don't like that much the decor, but with his fajitas Alfoso is unbeatable!