Alfonso's

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning
Elllenn .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Áangezien we heel erg van Mexicaans eten houden en we een weekje in Amsterdam waren, zijn we hier naar toe gegaan. Bij binnenkomst mochten we niet zelf een tafel kiezen, terwijl het niet bepaald druk was. Het eten was redelijk lekker, maar niet bijzonder. De entourage daarentegen wel.
Nietlopen .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Ok, eten. Lekker, maar niet bijzonder lekker. Een vullende hap die je thuis ook klaar zou maken. Sfeer ook ok, Was heel stil dus we konden lekker kletsen. Bediending vriendelijk
MargretMVG .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2015
Met z'n vieren uitstekend en gevarieerd gegeten. Het vlees bij de enchillada en fajita was mals en lekker gekruid. Er werd ruim voldoende eten geserveerd, met salade erbij, rijst, tortilla's, diverse sausjes. Alleen zaten we wel een beetje krap met z'n vieren aan een tafeltje. Daarentegen was het een gezellige drukte.
anouk K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Hier op een doordeweekse avond gegeten. Bij binnenkomst was de bediening heel onaardig - hoewel er meerdere tafels vrij waren werden we bij eentje neergezet waardoor we echt naast de andere mensen zaten die er toen waren, wat een beetje ongemakkelijk was. Ik had liever zelf gekozen. Later bleek dat het de kok was die dat had gedaan, de gastheer was blijkbaar even weg. De gastheer zelf was heel aardig en correct.
Het eten was lekker van smaak, maar toen we hoorden dat er werd gekookt hoorden we geen pannen, enkel de piepjes van de magnetron. Dat vind ik toch altijd wat minder. Maar, zoals ik al zei; op de smaak was niks aan te merken.
Saskia L.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Super vriendelijke en attente bediening, kwamen regelmatig even informeren of alles in orde was. Van het eten was een deel erg lekker maar een deel ook "gewoontjes" en de kwaliteit van het vlees van de Fajita's was niet geweldig (lamsvlees was wat taai met veel (Scherp) bot). De vegetarische Fajita's en de Fajita's met zeevruchten (garnalen/inktvis en mossel) waren wel heerlijk alleen wat veel inktvis en weinig mossel. Ambiance was niet bijzonder; beetje kaal maar overal wel gezellig.
Reny V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Afgelopen week gegeten bij Alfonso's. Onbekend in Amsterdam en dus via de app van 'iens' gezocht naar een restaurant wat bij ons niet te vinden is. Het werd Mexicaans.
Een heel gezellig, knus restaurantje met allemaal aparte ruimtes beneden en boven. Zeer vriendelijke en kundige bediening, ook bereid voor een alledaags praatje.
Omdat we niet vaak Mexicaans eten en zoveel mogelijk wil proberen gekozen voor het complete menu.
Personeel neemt de tijd voor je en geeft een duidelijke uitleg wat er geserveerd werd. Het eten was heerlijk en ruim voldoende. Goed gevuld gingen we naar buiten.
Echt een aanrader voor wie eens goed Mexicaans wil eten.
Monica M.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Ik ben gisteren met mijn vriendinnen een lekker hapje gaan eten bij Alfonso's. Ik ben helemaal niet bekend met de Mexicaanse keuken en dacht laat ik het eens proberen. De sfeer binnen was erg knus en gezellig, de bediening was erg behulpzaam en heeft een duidelijke uitleg van het menu gegeven. Ik heb kip Fajitas gegeten en mijn vriendinnen hadden tortilla gerechten. Het eten zag er net zo goed uit als dat het smaakte. Verder hebben we een Matgarita gedronken. Ik vond het leuk dat er nog een eerste verdieping was waar je ook kon zitten. Ik zou Alfonso's zeker aanraden voor een gezellig etentje.
Amy N.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Wauw! Het eten was heerlijk! Afgelopen weekend lekker wezen winkelen en stappen met mijn vriendinnen. We liepen van ons hotel naar het Rembrandtplein en kwamen Alfonso's tegen. Normalijk vind ik Mexicaans eten niet lekker, maar mijn vriendinnen stonden erop. Uiteindelijk hebben we lekker en gezellig gedineerd! We vroegen ons af of het pand een rijksmonument was en dat was inderdaad het geval! Oud, maar erg prachtig!

De dames waren jong, waarschijnlijk studenten, maar erg behulpzaam. Ik wist me geen raad aangezien ik niet echt van Mexicaans hou. Ze waren erg lief en geduldig. Uiteindelijk heb ik de Steak genomen en die was enorm mals! Zelden zo'n lekkere steak gegeten.

Kortom! Top! Ik kom de volgende keer terug om de andere gerechten te proberen.
Emna M.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Afgelopen maandag avond heb ik samen met 2 goede vriendinnen Alfonso's restaurant bezocht. Al bij aankomst werd ons vriendelijk een tafel aangewezen. Na nog geen 10 minuten verschenen onze gerechten op tafel. Heerlijke enchiladas, fajitas vers van de gril, nachos, noem maar op! Als afsluitertje hebben wij ons nog verwend met margaritas en toetjes van topkwaliteit. wij komen zeker nog een keer terug!
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2015
Omstreeks 19u hier gekomen om, voor een theaterbezoek, te eten. Het was er stil.
Bediening jong, vriendelijk en attent.
We bestelden een burrito met gestoofd rundvlees en een chimichanga met pittige kip. Beide gerechten met gepureerde bonen, rijst, guacamole en zure room. Beide gerechten waren heerlijk! Ook de portie precies voldoende.
De 'frozen Marguerita' was aanvankelijk helemaal niet 'frozen'; we kregen een nieuwe. Die was beter 'frozen', maar toch niet voor herhaling vatbaar. Voor het drankje (kleinste maat ruim 6 euro) waren prijs en kwaliteit niet in verhouding.
Maar het eten maakte dit zeker goed.
Jillian S.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Het eten hier viel niet in de smaak. Ze hebben het zieligst bord nacho's ooit als voorgerecht opgediend. De vlees fajitas en enchilada's waren niet geweldig. Voor wat je krijgt en voor deze kwaliteit betaal je echt te veel. Mexicaans eten kan zo veel beter zijn.

Verder is het restaurant niet zo leuk aangekleed en niet bijgehouden. De wc's zijn oud en zien er niet uit. Wc's zijn moeilijk toegangelijk voor mensen die slecht ter been zijn. Bediening was oké.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
Prima gegeten bij Alfonso's. We hadden een combi fajita (rund en kip). Goedkoop vind ik het nou niet bepaald, maar om dat de smaak goed was, kan ik er vrede mee hebben. Jammer was wel dat de gietijzeren schaal met het vlees en gebakken groenten snel afkoelde. De erbij geserveerde guacamole en hot sauce waren lekker, evenals de rijst en gepureerde Mexicaanse bonen. Ik vond wel dat de 6 ,relatief kleine, tortilla's wat te weinig was. Ook opmerkelijk is de prijs van het combigerecht. Van de 5 verschillende fajita's kost er één 41,00 euro voor twee personen, de andere zijn, soms behoorlijk veel, goedkoper. Toch kost een combi van 2 fajita's 40,50 euro. Als je dus een combi neemt, ben je meestal dúúrder uit dan 2 verschillende één-persoons. Goed opletten dus!
De erbij geserveerde witte (Argentijnse) huiswijn had niet veel smaak, een beetje waterig.
De bediening was snel, ook al was het restaurant redelijk bezet.
Mark A.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
We kregen een tafeltje op de bovenste etage in een "vergeet"hoekje.
De bediening bestond uit scholieren. Prima , ik begrijp dat ze nog het 1 en ander moeten leren.

Ik had een mix combinatie. Taco/Burrito/Tortilla.

Het eten was super. Een dikke voldoende!

P.s. een klein schaaltje lauwe mexicaanse chips kregen we bij binnenkomst.
Nina M.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Ik heb hier van de week heerlijk gegeten met een vriendin van mij. We hadden allebei fajitas besteld, die kan ik iedereen aanraden. Ook de strawberry margaritas waren erg lekker. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Ik kom hier zeker nog een keer terug!
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Gisteravond hebben we met een groepje vrienden het begin van de lente gevierd in Amsterdam. Begin van de avond hebben we bij Alfonso's gegeten. Nu zijn onze ervaringen met Mexicaanse restaurants wat wisselend. Maar bij Alfonso's is het eten gewoon lekker. We hebben geen voorgerecht of dessert genomen, alleen een hoofdgerecht. Op tafel kwam voor 8 personen fajita's met kip, rundvlees en entrecote. Kip en rundvlees erg smakelijk, maar de entrecote viel tegen. Het vlees was wat aan de taaie kant en was in stukken gesneden. Als je een entrecote in 1 stuk op je bord krijgt, kan je het vetrandje wegsnijden. Dit vlees was inclusief het vet in stukken gesneden en daardoor minder smakelijk. De manager begreep ons en zonder discussie werd de entrecote vervangen door het prima rundvlees. Met zeer vriendelijke dames in de bediening, een aardige huiswijn (zowel wit als rood) en voor de liefhebbers de bekende Mexicaanse bieren uit de fles was dit een prima avond.
Melissa B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2014
Ik eet hier eens in de zoveel tijd. Ik heb verschillende mensen meegenomen en iedereen was altijd blij verrast! Ik neem eigenlijk altijd hetzelfde: enchelada's. Het is altijd erg lekker en snel klaar. De porties zijn naar mijn mening perfect, ik ga nooit met honger naar huis.
RobbertS S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
Na jaren weer eens bij Alfonso's in de Utrechtsestraat geweest, heerlijk gegeten, prima service.
We wilden eerst boven zitten met een groep maar werden proactief gebeld door de manager om een andere / beter plek te regelen. Kon niet kiezen dus de Combinacion genomen. Volgende keer ga ik voor de fajitas, opgediend als sizzler en heerlijke grill smaak.
Verbeterpunten: lichte rioollucht op de 1e, meer tacos bij de dip (of minder dip :-)).
S.p. V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2013
Dit was de derde keer dat ik ging eten bij Alfonso's. De taco's met gehakt waren erg lekker, de porties zijn groot waardoor een voorgerecht niet nodig was.
Mijn tafelgenoot had de enchiladas, ook erg lekker. Bediening is snel en erg vriendelijk, locatie van het restaurant is perfect. Kortom, wij gaan ook een vierde keer weer terug.
Anna L.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2013
Onlangs hier gegeten. Ontvangst was hartelijk en nadat ons gezelschap compleet was werden we naar een tafel gebracht. Een mindere plek in het restaurant op zijn zachts uitgedrukt: we zaten naast een verhoging en zaten op ooghoogte met de schoenen van de buren. Niet heel fris! Bediening was heel druk in de weer maar in ieder geval niet met de gasten en de service. Echt heel belabberd! Eten was oké (nacho's en Mexicaanse caesar salade). Ik denk dat wij vooral pech hadden met de plek in het restaurant maar de bediening was echt een dooddoener! Niet nog een keer want er zijn echt veel betere Mexicaanse restaurants in de stad te vinden.
Hana H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2013
Hier laatst gegeten met wat vrienden. De bediening was erg hartelijk en welkom naar ons toe waardoor je je gelijk welkom voelde. Het eten was ook lekker. Hoewel ik de taco's had besteld, en die waren niet zo bijzonder, waren de fajita's wel erg lekker (ik mocht mee eten van de rest) en 'sizzelt' het fijn. Het toppunt was wel het dessert. Ik had een chocoladetaart met vanilleijs genomen en die waren goddelijk! Heerlijke zachte chocoladetaart en devanilleijs was precies romig. Ik zou zeker terugkomen en dan vooral voor het toetje en de fajita's.