Alfonso's

Meer informatie over restaurant Alfonso's

Maandag t/m zondag 17:00 - 23:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Alfonso's

Tanja B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Leuk eettentje, heerlijk gegeten en vriendelijke bediening!
Juan M.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Lekkeer gegeten leuke service kom zeker een keer terug!!
Kees W.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Gezellig, goed eten, redelijke prijs en tijd om rustig na te tafelen. Precies wat we zochten.
Tom H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Owner was very nice, food was good and tasty!
TD K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk eten en voor een normale prijs
Margreeth V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Vriendelijk personeel en vlotte bediening.
Maurice H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Goed eten voor een prima prijs en zeer vriendelijke bediening!
Cynthia S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Lekker gegeten, snel klaar, veel keuze en een goede service.
Zoes .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Als je binnenkomt, gelijk een leuke sfeer door de (op onze avond) hele vriendelijke gastheer! Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Als voorgerecht wat nacho's gedeeld en als hoofdgerecht tortilla's met verschillende soorten vullingen. De kip was lekker mals en de rest was goed op smaak! Zeker een aanrader!
Marinka D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Uiterst vriendelijk personeel in een informele en gezellig 'sluip-door-kruip-door' pand. De kwaliteit van het eten is heel goed. Vlees in de fajita's van goede kwaliteit en de bijbehorende tortilla's mooi dun. Enig minpuntje vind ik dat de alcoholvrije cocktails nogal prijzig zijn. Een aanrader!
Naira V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Heerlijk gegeten, vooraf kippensoep met avocado en tortillereepje. Lekker combinatie samen. Als hoofdgerecht de fajita de Carne, vlees was lekker mals en de portie was ruim. Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Het decor is niet echt bijzonder. De service was prima.
Peggy V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Voorgerecht Nachos werd op een kleiner bordje geserveerd als voorheen. fajita di Carne was heerlijk. Prijs kwaliteitverhouding prima restaurant voor een snelle hap, niet super duur. Vriendelijke bediening. onze tafel was niet goed te zien door het personeel (rechts achter in het restaurant ) waardoor we expliciet naar voren moesten als we wat wilden hebben.
Charlotte P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Gisteravond 14-02 hier gegeten met z'n tweeën. Vooraf hadden we een plateau met verschillende voorgerechten gedeeld, dit was erg lekker. Als hoofdgerecht had mijn vriend een steak met pepersaus en dit smaakte perfect. Ik had een caesar salade maar deze salade viel jammer genoeg tegen. Het was meer saus met sla dan daadwerkelijk een salade. De prijs-kwaliteit verhouding vond ik daarentegen wel prima (15 euro voor het voorgerecht, 6,95 voor de salade en 18.50 voor de steak (met patat erbij)). Ook de prijs van de drankjes was prima.

Het decor viel echter tegen. Bij binnenkomst is het licht en ruim maar wij werden boven neergezet. Boven is het best donker en loopt er alleen bediening rond wanneer er eten wordt gebracht naar de mensen die daar zitten.

Als laatste wil ik nog iets kwijt waar wij een beetje boos om zijn geworden vandaag. Bij het betalen betaalden wij met cash en kregen wij 20 euro terug. Deze 20 euro was echter een vals briefje. Misschien een tip voor Alfonso om een apparaat aan te schaffen om te controleren op nep geld, want dit is echt heel sneu..
coradekoning .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Leuk tafeltje op de bovenetage van het restaurant met uitzicht op de Utrechtse straat. Alfonso's is geen hoogstaande cuisine, maar gewoon lekker no nonsense eten. Een bordje nachos met z'n tweeen met kaas en goeie pepers. Prima burrito gevuld met zachte kip met heerlijke guacamole met rijst. Ook de Enchilada gevuld met gekruid gehakt en gestoofd rundvlees waren lekker. Aardige bediening die goed in de gaten hield of we nog iets nodig hadden op een niet opdringerige manier.
Celine V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Eten was goed, service zeer vriendelijk... Alleen erg jammer dat het eten dusdanig snel achter elkaar kwam dat wij met een uur weer buiten stonden.
Elllenn .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Áangezien we heel erg van Mexicaans eten houden en we een weekje in Amsterdam waren, zijn we hier naar toe gegaan. Bij binnenkomst mochten we niet zelf een tafel kiezen, terwijl het niet bepaald druk was. Het eten was redelijk lekker, maar niet bijzonder. De entourage daarentegen wel.
Nietlopen .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Ok, eten. Lekker, maar niet bijzonder lekker. Een vullende hap die je thuis ook klaar zou maken. Sfeer ook ok, Was heel stil dus we konden lekker kletsen. Bediending vriendelijk
MargretMVG .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2015
Met z'n vieren uitstekend en gevarieerd gegeten. Het vlees bij de enchillada en fajita was mals en lekker gekruid. Er werd ruim voldoende eten geserveerd, met salade erbij, rijst, tortilla's, diverse sausjes. Alleen zaten we wel een beetje krap met z'n vieren aan een tafeltje. Daarentegen was het een gezellige drukte.
anouk K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Hier op een doordeweekse avond gegeten. Bij binnenkomst was de bediening heel onaardig - hoewel er meerdere tafels vrij waren werden we bij eentje neergezet waardoor we echt naast de andere mensen zaten die er toen waren, wat een beetje ongemakkelijk was. Ik had liever zelf gekozen. Later bleek dat het de kok was die dat had gedaan, de gastheer was blijkbaar even weg. De gastheer zelf was heel aardig en correct.
Het eten was lekker van smaak, maar toen we hoorden dat er werd gekookt hoorden we geen pannen, enkel de piepjes van de magnetron. Dat vind ik toch altijd wat minder. Maar, zoals ik al zei; op de smaak was niks aan te merken.
Saskia L.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Super vriendelijke en attente bediening, kwamen regelmatig even informeren of alles in orde was. Van het eten was een deel erg lekker maar een deel ook "gewoontjes" en de kwaliteit van het vlees van de Fajita's was niet geweldig (lamsvlees was wat taai met veel (Scherp) bot). De vegetarische Fajita's en de Fajita's met zeevruchten (garnalen/inktvis en mossel) waren wel heerlijk alleen wat veel inktvis en weinig mossel. Ambiance was niet bijzonder; beetje kaal maar overal wel gezellig.