Alfonso's

• Af te huren , Airconditioning
7,2
Margreeth V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Vriendelijk personeel en vlotte bediening.
Maurice H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Goed eten voor een prima prijs en zeer vriendelijke bediening!
Cynthia S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Lekker gegeten, snel klaar, veel keuze en een goede service.
Zoes .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Als je binnenkomt, gelijk een leuke sfeer door de (op onze avond) hele vriendelijke gastheer! Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Als voorgerecht wat nacho's gedeeld en als hoofdgerecht tortilla's met verschillende soorten vullingen. De kip was lekker mals en de rest was goed op smaak! Zeker een aanrader!
Marinka D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Uiterst vriendelijk personeel in een informele en gezellig 'sluip-door-kruip-door' pand. De kwaliteit van het eten is heel goed. Vlees in de fajita's van goede kwaliteit en de bijbehorende tortilla's mooi dun. Enig minpuntje vind ik dat de alcoholvrije cocktails nogal prijzig zijn. Een aanrader!
Naira V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Heerlijk gegeten, vooraf kippensoep met avocado en tortillereepje. Lekker combinatie samen. Als hoofdgerecht de fajita de Carne, vlees was lekker mals en de portie was ruim. Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Het decor is niet echt bijzonder. De service was prima.
Peggy V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Voorgerecht Nachos werd op een kleiner bordje geserveerd als voorheen. fajita di Carne was heerlijk. Prijs kwaliteitverhouding prima restaurant voor een snelle hap, niet super duur. Vriendelijke bediening. onze tafel was niet goed te zien door het personeel (rechts achter in het restaurant ) waardoor we expliciet naar voren moesten als we wat wilden hebben.
Charlotte P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Gisteravond 14-02 hier gegeten met z'n tweeën. Vooraf hadden we een plateau met verschillende voorgerechten gedeeld, dit was erg lekker. Als hoofdgerecht had mijn vriend een steak met pepersaus en dit smaakte perfect. Ik had een caesar salade maar deze salade viel jammer genoeg tegen. Het was meer saus met sla dan daadwerkelijk een salade. De prijs-kwaliteit verhouding vond ik daarentegen wel prima (15 euro voor het voorgerecht, 6,95 voor de salade en 18.50 voor de steak (met patat erbij)). Ook de prijs van de drankjes was prima.

Het decor viel echter tegen. Bij binnenkomst is het licht en ruim maar wij werden boven neergezet. Boven is het best donker en loopt er alleen bediening rond wanneer er eten wordt gebracht naar de mensen die daar zitten.

Als laatste wil ik nog iets kwijt waar wij een beetje boos om zijn geworden vandaag. Bij het betalen betaalden wij met cash en kregen wij 20 euro terug. Deze 20 euro was echter een vals briefje. Misschien een tip voor Alfonso om een apparaat aan te schaffen om te controleren op nep geld, want dit is echt heel sneu..
coradekoning .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Leuk tafeltje op de bovenetage van het restaurant met uitzicht op de Utrechtse straat. Alfonso's is geen hoogstaande cuisine, maar gewoon lekker no nonsense eten. Een bordje nachos met z'n tweeen met kaas en goeie pepers. Prima burrito gevuld met zachte kip met heerlijke guacamole met rijst. Ook de Enchilada gevuld met gekruid gehakt en gestoofd rundvlees waren lekker. Aardige bediening die goed in de gaten hield of we nog iets nodig hadden op een niet opdringerige manier.
Celine V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Eten was goed, service zeer vriendelijk... Alleen erg jammer dat het eten dusdanig snel achter elkaar kwam dat wij met een uur weer buiten stonden.
Elllenn .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Áangezien we heel erg van Mexicaans eten houden en we een weekje in Amsterdam waren, zijn we hier naar toe gegaan. Bij binnenkomst mochten we niet zelf een tafel kiezen, terwijl het niet bepaald druk was. Het eten was redelijk lekker, maar niet bijzonder. De entourage daarentegen wel.
Nietlopen .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Ok, eten. Lekker, maar niet bijzonder lekker. Een vullende hap die je thuis ook klaar zou maken. Sfeer ook ok, Was heel stil dus we konden lekker kletsen. Bediending vriendelijk
MargretMVG .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2015
Met z'n vieren uitstekend en gevarieerd gegeten. Het vlees bij de enchillada en fajita was mals en lekker gekruid. Er werd ruim voldoende eten geserveerd, met salade erbij, rijst, tortilla's, diverse sausjes. Alleen zaten we wel een beetje krap met z'n vieren aan een tafeltje. Daarentegen was het een gezellige drukte.
anouk K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Hier op een doordeweekse avond gegeten. Bij binnenkomst was de bediening heel onaardig - hoewel er meerdere tafels vrij waren werden we bij eentje neergezet waardoor we echt naast de andere mensen zaten die er toen waren, wat een beetje ongemakkelijk was. Ik had liever zelf gekozen. Later bleek dat het de kok was die dat had gedaan, de gastheer was blijkbaar even weg. De gastheer zelf was heel aardig en correct.
Het eten was lekker van smaak, maar toen we hoorden dat er werd gekookt hoorden we geen pannen, enkel de piepjes van de magnetron. Dat vind ik toch altijd wat minder. Maar, zoals ik al zei; op de smaak was niks aan te merken.
SasLa .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Super vriendelijke en attente bediening, kwamen regelmatig even informeren of alles in orde was. Van het eten was een deel erg lekker maar een deel ook "gewoontjes" en de kwaliteit van het vlees van de Fajita's was niet geweldig (lamsvlees was wat taai met veel (Scherp) bot). De vegetarische Fajita's en de Fajita's met zeevruchten (garnalen/inktvis en mossel) waren wel heerlijk alleen wat veel inktvis en weinig mossel. Ambiance was niet bijzonder; beetje kaal maar overal wel gezellig.
Reny V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Afgelopen week gegeten bij Alfonso's. Onbekend in Amsterdam en dus via de app van 'iens' gezocht naar een restaurant wat bij ons niet te vinden is. Het werd Mexicaans.
Een heel gezellig, knus restaurantje met allemaal aparte ruimtes beneden en boven. Zeer vriendelijke en kundige bediening, ook bereid voor een alledaags praatje.
Omdat we niet vaak Mexicaans eten en zoveel mogelijk wil proberen gekozen voor het complete menu.
Personeel neemt de tijd voor je en geeft een duidelijke uitleg wat er geserveerd werd. Het eten was heerlijk en ruim voldoende. Goed gevuld gingen we naar buiten.
Echt een aanrader voor wie eens goed Mexicaans wil eten.
Monica M.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Ik ben gisteren met mijn vriendinnen een lekker hapje gaan eten bij Alfonso's. Ik ben helemaal niet bekend met de Mexicaanse keuken en dacht laat ik het eens proberen. De sfeer binnen was erg knus en gezellig, de bediening was erg behulpzaam en heeft een duidelijke uitleg van het menu gegeven. Ik heb kip Fajitas gegeten en mijn vriendinnen hadden tortilla gerechten. Het eten zag er net zo goed uit als dat het smaakte. Verder hebben we een Matgarita gedronken. Ik vond het leuk dat er nog een eerste verdieping was waar je ook kon zitten. Ik zou Alfonso's zeker aanraden voor een gezellig etentje.
Amy N.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Wauw! Het eten was heerlijk! Afgelopen weekend lekker wezen winkelen en stappen met mijn vriendinnen. We liepen van ons hotel naar het Rembrandtplein en kwamen Alfonso's tegen. Normalijk vind ik Mexicaans eten niet lekker, maar mijn vriendinnen stonden erop. Uiteindelijk hebben we lekker en gezellig gedineerd! We vroegen ons af of het pand een rijksmonument was en dat was inderdaad het geval! Oud, maar erg prachtig!

De dames waren jong, waarschijnlijk studenten, maar erg behulpzaam. Ik wist me geen raad aangezien ik niet echt van Mexicaans hou. Ze waren erg lief en geduldig. Uiteindelijk heb ik de Steak genomen en die was enorm mals! Zelden zo'n lekkere steak gegeten.

Kortom! Top! Ik kom de volgende keer terug om de andere gerechten te proberen.
Emna M.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Afgelopen maandag avond heb ik samen met 2 goede vriendinnen Alfonso's restaurant bezocht. Al bij aankomst werd ons vriendelijk een tafel aangewezen. Na nog geen 10 minuten verschenen onze gerechten op tafel. Heerlijke enchiladas, fajitas vers van de gril, nachos, noem maar op! Als afsluitertje hebben wij ons nog verwend met margaritas en toetjes van topkwaliteit. wij komen zeker nog een keer terug!
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2015
Omstreeks 19u hier gekomen om, voor een theaterbezoek, te eten. Het was er stil.
Bediening jong, vriendelijk en attent.
We bestelden een burrito met gestoofd rundvlees en een chimichanga met pittige kip. Beide gerechten met gepureerde bonen, rijst, guacamole en zure room. Beide gerechten waren heerlijk! Ook de portie precies voldoende.
De 'frozen Marguerita' was aanvankelijk helemaal niet 'frozen'; we kregen een nieuwe. Die was beter 'frozen', maar toch niet voor herhaling vatbaar. Voor het drankje (kleinste maat ruim 6 euro) waren prijs en kwaliteit niet in verhouding.
Maar het eten maakte dit zeker goed.