Alfanos

Rietdekkerweg 12-20 3068 GW Rotterdam Nederland Kaart
31-104207628

Over het restaurant Alfanos

Hummus, kebab en baklava; dat is weer eens wat anders dan kip, patat en appelmoes. Wie een exotische bui heeft kan zijn hart ophalen bij afhaalrestaurant Al Fanos. De kaart is lekker uitgebreid: keuze uit onder andere de Egyptische en Turkse keuken, maar ook spareribs en burgers van de grill.

Meer informatie over restaurant Alfanos

Maandag t/m vrijdag 15.00 - 00.00 uur
Zaterdag en zondag 11.00 - 00.00 uur

Bilal E.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Ontvangst was top, eten was heerlijk, sfeer was uitermate goed. Komen zeker nog een keer, ondanks redelijke drukte heeft de eigenaar toch de tijd gevonden om ons de deur uit te begeleiden. Service was top en maakt de beleving!! Ik zou zeggen probeer het zeker uit.
Wilco S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
Leuke opzet van wokken! Je kan kiezen tussen het ouwe vertouwde wokken en voor de "japanse variant". Kleine chinese gerechten die aan tafel worden gebracht.
Een sushi buffet(je) en een ijsbuffet.
De dag dat wij kwamen eten was het helaas heel erg koud buiten EN binnen. Het restaurant was niet warm te stoken. Dit was wel een minpuntje. Maar verder lekker gegeten, vlotte bediening ondanks er maar 1 ober was en genoeg keuze.