Alfanos

Rietdekkerweg 12-20 3068 GW Rotterdam Nederland Kaart
31-104207628

Over restaurant Alfanos

Hummus, kebab en baklava; dat is weer eens wat anders dan kip, patat en appelmoes. Wie een exotische bui heeft kan zijn hart ophalen bij afhaalrestaurant Al Fanos. De kaart is lekker uitgebreid: keuze uit onder andere de Egyptische en Turkse keuken, maar ook spareribs en burgers van de grill.

Meer informatie over restaurant Alfanos

Maandag t/m vrijdag 15.00 - 00.00 uur
Zaterdag en zondag 11.00 - 00.00 uur

Woutvanderwaal .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Voor het eerst bij Kam Hee gegeten , wij vinden Peking eend lekker , nou niets te veel gezegd het was heerlijk. Flensjes gevuld met eend als voorgerecht , wordt aan je tafel gemaakt . Hoofdgerecht 3 soorten vlees met nasi ook dat was heerlijk. Geen plek meer voor een nagerecht.
De bediening vriendelijk , zelfs de eigenaar weet Rotterdamse moppen ( dat verwacht je toch niet) de inrichting is heel sfeervol, een mooi zeeaquarium .
CathM .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2014
Zondag bij Kam Hee eten afgehaald, het restaurant waar mijn vriend een vaste klant is om eten af te halen. Ik eet vegetarisch en vroeg of de Nasi Rammes Speciaal ook vegetarisch kon. Dat kon. Eenmaal thuis bleek er kip, kip-saté en rundvlees bij zat. Even gebeld om deze vergissing recht te zetten, en het eten om te ruilen. Het meisje dat me te woord stond was erg vriendelijk en zei dat het waarschijnlijk een misverstand was van de kok, de kok zou denken dat kip wel vegetarisch was. Ze was bereid het op te lossen en gaf me haar baas aan de telefoon. Deze baas wil geloof ik van zn vaste klanten af. Ik ben nog nooit zo onbeschoft behandeld. Hij vond dat ik maar een ander gerecht had moeten kiezen en iets vragen wat niet op de kaart stond leidde alleen maar tot verwarring, dus het was mijn eigen schuld. Uiteindelijk mocht ik wel iets anders (goedkoper gerecht) van de kaart kiezen. Toen ik vroeg om het prijs verschil terug te krijgen werd hij nog onvriendelijker en hij wilde dat alleen doen als ik ook de nasi zelf (die wel vega was) terug gaf (want het andere gerecht had witte rijst erbij). Van mij mocht hij het terug hoor, maar de manier waarop en zijn toon waren erg raar en onvriendelijk. We hebben vervolgens ergens anders iets te eten gehaald. Dit restaurant is iig een vaste klant kwijt!!!
Wilco S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
Leuke opzet van wokken! Je kan kiezen tussen het ouwe vertouwde wokken en voor de "japanse variant". Kleine chinese gerechten die aan tafel worden gebracht.
Een sushi buffet(je) en een ijsbuffet.
De dag dat wij kwamen eten was het helaas heel erg koud buiten EN binnen. Het restaurant was niet warm te stoken. Dit was wel een minpuntje. Maar verder lekker gegeten, vlotte bediening ondanks er maar 1 ober was en genoeg keuze.