Alfa

Markt 17 3142 GE Maassluis Nederland Kaart

Over het restaurant Alfa

Romantische setting

Bij Alfa vind je de authentieke Grieks cuisine waarin kruiden, olijfolie, specerijen en wijn een belangrijke rol spelen. En als het niet vers is, staat het niet op de kaart- denk aan keftedakia, feta psiti en natuurlijk souflaki. Drink daarbij een glas ouzo, mythosbiertje of Griekse wijn. Het is romantisch ingericht met zachtgeel licht, veel steen en een enorm terras voor de deur.

Meer informatie over restaurant Alfa

Ria T.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
m.m. S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Zeker een aanrader. Het enige nadeel waren de (gebakken?) aardappeltjes. Erg droog en flauw.
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Het vlees was smakelijk, maar gortdroog. Giros hoort geroosterd te zijn, als je het later gaat opwarmen of opbakken is het knapperige en het sappige er af. 12,50 vragen voor een half litertje huiswijn is wel durven.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Heerlijk gegeten snelle leuke bediening
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten, echt het Griekse sfeertje mogen proeven.
riendeboer D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Goede ambiance en prettige bediening. Eten was prima verzorgd.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Het is een goed restaurant met prima bediening. Het eten vonden we allemaal erg lekker. Ik ben er al vaker geweest en ben nog nooit teleurgesteld. Zeker aan te bevelen!
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Lekker eten en vriendelijk personeel
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Net als andere keren weer even heerlijk gegeten
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Gezellig en smaakvol restaurant , heerlijk gegeten, service is prima!
Dre M.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Zojuist hier gegeten met z'n 2-jen. Wel druk, maar voldoende personeel. 3 dames die regelmatig een blik werpen over de eetruimte, maar toch geen van de 3 ziet ons zwaaien, zo ook niet onze buren (waar kijken ze dan naar?). Mijn vriend had een voorgerecht, welke later nóg een keer bij het hoofdgerecht (vegetarische schotel met 3 verschillende gerechtjes) op zijn bord lag. Zou toch netjes zijn om dit te zeggen bij de bestelling óf dit onderdeel te vervangen bij het hoofdgerecht door iets anders. Geen dessert meer genomen, alles te machtig. Verse muntthee besteld en hier honing bij gevraagd. De dame liet zich niet meer zien, vergeten zeker. Weer zwaaien naar collega en ja ze ging 1 zakje halen. Jammer, deze keer was de bediening teleurstellend. Tip: iets meer lachen naar de klant.
Kokkie71 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Geen gemiddelde Griek. Naast de geijkte gerechten met Gyros, Souvlaki etc. (die overigens ook gewoon lekker zijn) zijn de specialiteiten heerlijk en van prima kwaliteit. Geen standaard 'witte zuilen, witte beelden en blauwe lijntjes' interieur. De prijzen zijn dan ook iets hoger dan bij de gemiddelde Griek, maar dat mag ook we!l
Iris T.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
De bediening maakte een 'rommelige' indruk,we waren met twee personen maar van één persoon werd de bestelling van het drinken opgenomen,de ander werd genegeerd,waarsch niet bewust maar kwam niet gastvrij over.
Vervolgens kwam er weer iemand de bestelling opnemen,en hebben ook bij diegene het eten besteld,tijd later kwam de ander weer de bestelling opnemen.
We kregen een ouzo van het huis en de drankjes.
Het eten was veel en smaakte goed,miste bij sommige gerechten wat smaak.
J.w S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
heerlijk gegeten. we komen hier wel vaker, maar iedere keer is het weer fijn om te merken dat ondanks de drukte er toch aandacht voor de gasten is.
Basia .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Altijd heerlijk eten hier! Heb altijd het gevoel of ik op vakantie ben als ik hier eet! Ben hier nu paar keer geweest en elke keer is het heerlijk eten! Personeel is vriendelijk en netjes. Prijs-kwaliteit is goed in verhouding.
Zeker een aanrader!
Agnano .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Kom hier eigenlijk al vanaf dat Alfa open ging. Lekker ouzo, mythosbiertje of Griekse wijn. De Griekse specialiteiten zijn echt top. Of je nou allemaal kleine gerechten kiest of hoofdgerecht het kan allemaal zonder probleem. Vriendelijke bediening en de enige Griek waar ik graag eet in de regio. Top Alfa we gaan nog jaren genieten van jullie keuken
Barry K.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Ga hier al een geruimde tijd en dat is nu voor het laatst. Eten besteld gepelde gamba's wat krijg ik ongepelde. Ik melde het en werd gewoon gezegd " dat zijn gepelde" ook vlees werd steeds minder ook van kwaliteit. Dingen op de rekening die we niet besteld hadden.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Een gezellig, goed Grieks restaurant. Vaak als we hier komen is het ook leuk druk.
We hebben ons laten verrassen met allerlei kleine gerechtjes. Het eten was super lekker. Ook bestelde we een wijn buiten de kaart om en kregen een mooie rode wijn. Service is goed. Niks te klagen.
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Heerlijk gegeten. Leuke en vriendelijke bediening.
Gezellig echt Grieks ingericht. Prijs kwaliteit klopt
Gaan zeker nog een keer terug