Alfa

Markt 17 3142 GE Maassluis Nederland Kaart

Over het restaurant Alfa

Romantische setting

Bij Alfa vind je de authentieke Grieks cuisine waarin kruiden, olijfolie, specerijen en wijn een belangrijke rol spelen. En als het niet vers is, staat het niet op de kaart- denk aan keftedakia, feta psiti en natuurlijk souflaki. Drink daarbij een glas ouzo, mythosbiertje of Griekse wijn. Het is romantisch ingericht met zachtgeel licht, veel steen en een enorm terras voor de deur.

Meer informatie over restaurant Alfa

Dinsdag t/m Zondag vanaf 12:00
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 04:00

Marcia R.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, goede bediening en leuke locatie
kraus-daalder K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Een gezellig goed Grieks Restaurant, dat me bij het dessert verraste met een sterretjes-regen vanwege mijn verjaardag.
Robbert V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Afgelopen week weer heerlijk gegeten bij restaurant alfa. Normaal gesproken nemen we vaak half giros half calamaria, maar dit keer gingen we voor een heerlijk stuk ossenhaas met balsamicosaus en een heerlijk stuk lamrack. Inmiddels wordt ons dochtertje al door iedereen herkend: van de eigenaar tot de obers/serveersters en de chefs in de keuken ????. Ik zeg tot de volgende keer weer.
Ria P.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten, gezellig druk, goede bediening .
Zeker aan te bevelen !
Petronella S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Eten was goed ,niet veel maar genoeg .Bediening heel goed !!.
Ria T.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Het was goed. Hebben heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Het was prima
m.m. S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Zeker een aanrader. Het enige nadeel waren de (gebakken?) aardappeltjes. Erg droog en flauw.
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Het eten was perfect. Alleen de verlichting vonden we iets te donker om de menu kaart te lezen of de letters van de kaart moeten iets groter en donkerder.verder alles goed.komen er zeker weer terug
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Het vlees was smakelijk, maar gortdroog. Giros hoort geroosterd te zijn, als je het later gaat opwarmen of opbakken is het knapperige en het sappige er af. 12,50 vragen voor een half litertje huiswijn is wel durven.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Heerlijk gegeten snelle leuke bediening
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten, echt het Griekse sfeertje mogen proeven.
riendeboer D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Goede ambiance en prettige bediening. Eten was prima verzorgd.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Het is een goed restaurant met prima bediening. Het eten vonden we allemaal erg lekker. Ik ben er al vaker geweest en ben nog nooit teleurgesteld. Zeker aan te bevelen!
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Lekker eten en vriendelijk personeel
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Net als andere keren weer even heerlijk gegeten
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Gezellig en smaakvol restaurant , heerlijk gegeten, service is prima!
Dre M.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Zojuist hier gegeten met z'n 2-jen. Wel druk, maar voldoende personeel. 3 dames die regelmatig een blik werpen over de eetruimte, maar toch geen van de 3 ziet ons zwaaien, zo ook niet onze buren (waar kijken ze dan naar?). Mijn vriend had een voorgerecht, welke later nóg een keer bij het hoofdgerecht (vegetarische schotel met 3 verschillende gerechtjes) op zijn bord lag. Zou toch netjes zijn om dit te zeggen bij de bestelling óf dit onderdeel te vervangen bij het hoofdgerecht door iets anders. Geen dessert meer genomen, alles te machtig. Verse muntthee besteld en hier honing bij gevraagd. De dame liet zich niet meer zien, vergeten zeker. Weer zwaaien naar collega en ja ze ging 1 zakje halen. Jammer, deze keer was de bediening teleurstellend. Tip: iets meer lachen naar de klant.
Kokkie71 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Geen gemiddelde Griek. Naast de geijkte gerechten met Gyros, Souvlaki etc. (die overigens ook gewoon lekker zijn) zijn de specialiteiten heerlijk en van prima kwaliteit. Geen standaard 'witte zuilen, witte beelden en blauwe lijntjes' interieur. De prijzen zijn dan ook iets hoger dan bij de gemiddelde Griek, maar dat mag ook we!l
Iris T.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
De bediening maakte een 'rommelige' indruk,we waren met twee personen maar van één persoon werd de bestelling van het drinken opgenomen,de ander werd genegeerd,waarsch niet bewust maar kwam niet gastvrij over.
Vervolgens kwam er weer iemand de bestelling opnemen,en hebben ook bij diegene het eten besteld,tijd later kwam de ander weer de bestelling opnemen.
We kregen een ouzo van het huis en de drankjes.
Het eten was veel en smaakte goed,miste bij sommige gerechten wat smaak.
J.w S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
heerlijk gegeten. we komen hier wel vaker, maar iedere keer is het weer fijn om te merken dat ondanks de drukte er toch aandacht voor de gasten is.