Alfa

Markt 17 3142 GE Maassluis Nederland Kaart

Over het restaurant Alfa

Romantische setting

Bij Alfa vind je de authentieke Grieks cuisine waarin kruiden, olijfolie, specerijen en wijn een belangrijke rol spelen. En als het niet vers is, staat het niet op de kaart- denk aan keftedakia, feta psiti en natuurlijk souflaki. Drink daarbij een glas ouzo, mythosbiertje of Griekse wijn. Het is romantisch ingericht met zachtgeel licht, veel steen en een enorm terras voor de deur.

Meer informatie over restaurant Alfa

Dinsdag t/m Zondag vanaf 12:00
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 04:00

Jouw recensie over het restaurant Alfa

Cora V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Prima. Heerlijk gegeten. Gezellige sfeer.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Het was alweer even geleden, dus tijd om weer eens bij Alfa te gaan eten. Bij het maken van de reservering had ik al gevraagd om rekening te houden met gluten- en lactose intolerantie.
Voor bestellen de intolerantie ter sprake gebracht en gevraagd om suggesties. Gekozen voor de dorade filet.
Om toch ook wat groenten binnen te krijgen Griekse salade besteld bij het hoofdgerecht. Die zou behoorlijk groot zijn, dus 1 was genoeg voor 2 personen. Al snel werd het eten gebracht. Een bakje tzatziki, een kleine salade en de Griekse salade (beide bedenkt met feta) en een heel klein schaaltje frites. Bij de dorade stond een bakje saus. Maar weer gevraagd of ik die sauzen wel mocht, nee dus. Waarom doe je die er dan toch bij, als er meerdere keren melding is gemaakt van intolerantie!? Het kleine bakje frites was voor 2 personen, maar we konden wel bijbestellen tegen betaling. Het eten was goed, maar snel koud en de porties veel te klein. Ook miste ik de ouzo die in het verleden gratis werd geserveerd. Jammer!!
Dianne V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
We hebben weer heerlijk gegeten!
J.C. S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Geen probleem met reserveren. Krijgt een dag of 2 nog een herinnering zo dat wij ons reservering niet vergeten. Ontvangst was heel vriendelijk, en service was prima.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Goed eten, goeie ambiance, goeie prijs.
S. P.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Heerlijk en gezellig !
Wanda B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Bediening was uiterst vriendelijk maar de tijd voor er iets op tafel kwam (drinken en eten) was te lang.
Het eten is prima.
Als het volm
Fwesdorp .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Voor het eerst met ons vieren bij Alfa gegeten. Op zich perfect met toch wat kanttekeningen. Met een drie gangendiner, wat wij hadden ok. Kom je alleen voor een hoofdgerecht mag het vleesgerecht wel iets meer zijn anders ga je met honger naar huis. Ondanks dat wij voor-, hoofd- en nagerecht hadden met name met het hoofdgerecht een opmerking. Op de kaart wordt aangegeven dat wordt geserveerd met aardappeltjes en salade. We kregen twee kleine schaaltjes, een met dikke patatten (aardappeltjes werden niet geserveerd) en een schaaltje salade, genoeg voor twee personen en zeker niet voor vier. Patat bijbesteld en moesten daarvoor bijbetalen. Was maar 2,50 euro maar toch. Voor het hoofdgerecht komen we zeker terug. Hoop hiermee dat restaurant dit meeneemt in commentaar.
Karel M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
geen
Coby V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Zeer goed eten, prime bediening. Op de dessert kaart stond géén grand dessert maar we kregen het toch omdat we van alle toertjes graag iets wilden proeven. Top!!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
het reserveringssysteem werkt uitstekend.

een extra trapleuning is wel noodzakelijk. verplaats je eens in een oudere.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Was zeer goed
Marc S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Gezellig ook
Celia V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Heerlijk gegeten! Hoop keuze!
Goede bediening! !
Leonie K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Leuke gezellige avond met 10 personen. Uur van te voren nog 2 extra personen gereserveerd, dit was geen probleem. Vriendelijk personeel. Zijn goed geholpen
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijk gegeten!
Ccm V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Eten was goed bediening kon beter duurde erg lang dat nagerecht kwamen opnemen
J.w. S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Het gehakt was niet gaar en bij navraag werd gezegd dat we hadden moeten aangeven hoe we het wilden hebben, maar volgens mij moet gehakt helemaal gaar zijn. Het is tenslotte geen biefstuk met verschil in bereiding. Ook vreemd was dat er tot 2 maal iemand kwam vragen voor het dessert dat al besteld was. Verder was het eten wel lekker.
O.g L.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Was gewoon goed echt
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Een hoofdgerecht, daarvan was een gedeelte (het lamsvlees) niet echt warm, wel gaar. Waarvoor excuses zijn aangeboden. Onze vraag aan de chef; waarom is er weinig groente bij de gerechten? Dit schijnt niet te horen bij Grieks eten, was het antwoord. Wel wat salade met wat witte kool.. De hoeveelheid Giros op het opgemaakte bord was teveel voor ons. Al met al; de smaak was goed.