Alexios

Amsterdamsestraatweg 701E 3555 HE Utrecht Nederland Kaart
31-302431981

Over het restaurant Alexios

Griekse trots en een rijke familiehistorie

Proef de sfeer van een warm familierestaurant. Hier word je ondergedompeld in Griekse gastvrijheid en staat het voltallige personeel voor jou en je tafelgenoten klaar om jullie avond tot een onvergetelijk succes te maken. Geniet van de heerlijke mediterrane specialiteiten die op je bord belanden en laat je door een goed glas wijn naar nóg hogere sferen brengen.

Meer informatie over restaurant Alexios

Jouw recensie over het restaurant Alexios

jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een ongedwongen en gezellige sfeer.
Personeel was ontzettend vriendelijk en hadden plezier in hun werk.
Marisca_ .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Mooi sfeervol restaurant, vriendelijke en behulpzame bediening. Lekker gegeten met AH bonnen, goed menu met voldoende keuze.
Nico D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Het was niet de eerste keer dat we hier aten. Het voorgerecht viel tegen, daar tegenover was het hoofdgerecht en het toetje prima. De prijs van het 3 gangen diner was, volgens ons, omhoog bijgesteld. hierdoor was 2 voor de prijs van 1 wat oneerlijk.
Ellen Z.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, net als de andere keren dat we er gegeten hebben. Als je iets anders wilt of iets extra vraagt is dat geen enkel probleem. Het personeel is supervriendelijk.
Mieke J.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Alerte bediening! Heel fijn. En erg lekker eten. Onze wensen werden gehoord èn ook opgevolgd. Hadden bij reservering om leuk tafeltje gevraagd en die kregen we ook.
Amanda T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Goed eten goede service
Zeer gast vriendelijke zag er verzorgd en netjes uit kreeg ruim de tijd om rustig te eten en het even te laten zakken
Cisca D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Vriendelijk personeel, eten is heerlijk. De tijd tussen de gerechten was helemaal prima. Prima restaurant om gezellig te eten met familie en vrienden.
Jelisa G.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Online gereserveerd, gelijk bij binnenkomst werden wij vriendelijk ontvangen en kregen we het typische Griekse drankje Ouzo. Het eten was goed bereid vlees was mals, lekkere bijgerechten aan de grote kant qua porties. Qua prijs/ kwaliteit verhouding echt prima voor twee personen hoofdgerechten en beide een drankje erbij waren we 40 euro kwijt. Zeker aan te raden.
Mia M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Waarderend
pietwijnen .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Je kunt er heerlijk dineren met een vriendelijke bediening. Een uitgebreide kaart ook voor AH restaurantactie. Een restaurant zeer gezicht voor familiediner .
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten,ik vond het alleen een beetje lang duren voordat we het voorgerecht kregen. Verder alles perfect!
Amy P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heel vriendelijk mensen maar apart van ons toetje (lekker baclava!), was het eten niet erg goed. Het smakt niet zo vers en de presentatie was ook niet mooi.
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Gezellig restaurant, vriendelijke bediening en het eten was overvloedig en erg goed! Super avond gehad!
Henny M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Leuk restaurant met een goede bediening klein minpuntje is dat men rekening moet houden met de wensen van de bezoekers. voorbeeld als men zoutarm vraagt en je bent met zijn vieren dat er wordt aangegeven voor wie dit is.
Hennie W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Alexios werkt met een speciale kaart voor klanten die gebruik maken van de AH-actie. Voldoende keus. Als voorgerecht namen we de bekende gehaktballetjes (prima) en buiten de kaart om garides fournu. (2.50 extra). Smaakte uitstekend. Hoofdgerecht: flinke lamsbout. Geweldig! Geef wel de tip om aardappels en vlees gescheiden te houden. Aardappels dreven in de saus. Kalamaris ontbeerde krokant korstje. Nagerecht: yoghurt en coupe ijs met vruchten: smaakvol. Prijs - kwaliteit ok!
M. E.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Een prettig ingericht restaurant met een vriendelijke, correcte bediening en smakelijke gerechten. Kortom een restaurant om nog eens naar terug te gaan.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten in ee8n gezellige sfeer. De bediening is zeer vriendelijk en attent. We komen hier zeker terug.
A V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
36,50 is voor de geboden A.H menu is te hoog in prijs.
De normale menukaart biedt een ruimere keuze voor een 3 gangen menu die veel voordeliger is dan de
A.H.kaart.
Ellen Z.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten. We hadden de bonnen van AH bij ons dus 1x betalen voor 2 personen. Goede keuze voor het 3 gangen menu. Goede vriendelijke service
Rachel C.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Er was een apart menu voor de AH restaurant actie maar het was, voor zover wij konden zien, representatief voor hun gewone menu. Wij hadden de grillschotel en de lamsschouder, beiden erg lekker. De grechten waren niet heel bijzonder: het was precies wat je van een Griek verwacht, maar wel goed uitgevoerd. Al met al waren we erg tevreden.