Alexios

Amsterdamsestraatweg 701E 3555 HE Utrecht Nederland Kaart
31-302431981

Over het restaurant Alexios

Griekse trots en een rijke familiehistorie

Proef de sfeer van een warm familierestaurant. Hier word je ondergedompeld in Griekse gastvrijheid en staat het voltallige personeel voor jou en je tafelgenoten klaar om jullie avond tot een onvergetelijk succes te maken. Geniet van de heerlijke mediterrane specialiteiten die op je bord belanden en laat je door een goed glas wijn naar nóg hogere sferen brengen.

Meer informatie over restaurant Alexios

Jouw recensie over het restaurant Alexios

Gijs K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het eten was prima. Goed restaurant. Aardige bediening. De ambiance is gezellig en sfeervol.
Mia M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heel tevreden over de manier van benaderen
Roy en Liesbeth R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wederom fantastisch gegeten ! Het is nooit teleurstellend, meer dan genoeg en kwalitatief uitstekend. De bediening is echt SUPER, adequaat en met de nodige humor. Heel erg attent en bijzonder vriendelijk. Een dikke tien voor allemaal , hier komen is altijd een feestje !!
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gezellige ambiance, prettig ontvangst vriendelijk personeel geeft goed advies.
Hier komen wij zeker terug, leuke avond gehad
Advies zo door blijven gaan
pietwijnen .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben heerlijk gedineerd. Het was erg druk, mede denk ik vanwege het aflopen van de AH restaurantactie. Toch was er geen lange wachttijd. Wij gaan er regelmatig dineren. Het smaakt altijd goed en het personeel is spontaan vriendelijk.
Dita L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker gegeten. Zeer vriendelijk personeel. De wachttijd tussen de gerechten was prima. Er mag wat mij betreft betere achtergrond muziek .
Eugenia O.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De meeste restaurants in het centrum van Utrecht deden niet meer mee met de AH-actie en zo kwamen wij met z'n vieren op grond van de goede recensies hier terecht; dus de prijs was gunstig. Bovendien werden we uitgenodigd om vóór eind november nogmaals gebruik te maken van deze actie. Het was heel druk, waardoor de bediening heel gefocust was op hun eigen bezigheden zonder in het rond te kijken. Daardoor hebben we lange tijd tussen voor- en hoofdgerecht moeten wachten -met excuses en een extra ouzo. De e inrichting: de muren zijn op z'n Grieks gedecoreerd en de verlichting is indirect, wat een goede sfeer geeft en de tafels zijn van elkaar gescheiden door een hekwerkje, wat voor prettige privacy zorgt. Je bent echt "uit".
De non-alcoholische dranken zouden wat uitgebreider kunnen. Het eten: geen uitzonderlijke hoogstandjes, maar alles was keurig verzorgd en smaakte prima; eerst kregen we slechts één bakje sla en friet omdat ze niet graag onaangeraakt voedsel weggooien, maar we konden gewoon bijbestellen. We komen terug.
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
eten was goed en bediening.
gezellig ingericht.
ik miste wel Griekse muziek.
je hoorde daar door veel gepraat.
de muziek wat harde zetten.
Betty P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wederom heel vriendelijk en gastvrij ontvangen. Het eten in het kader van AH aktie doet geen afbreuk aan de kwaliteit van het eten en de bediening ; want het is allemaal prima. Komen zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het eten was heerlijk Wij hebben als voorgerecht gekozen voor Keftedaki Hoofdgerecht Mixed grill en een Spies van ossenhaas met pepersaus.Als nagerecht de beste dame blanche ooit.
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Bij aankomst werden we meteen ontvangen en konden we kiezen aan welke tafel we wilden zitten.
Aardige en vlotte bediening.
anke W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het was gezellig en druk op de zaterdagavond. Het personeel was erg attent en maakte af en toe ruimte voor een gezellig gesprekje. Het eten was meer dan prima! Eerst super smakelijke mosselen in een krokant jasje, daarna Souvlaki Aphrodite , een overheerlijke spies met allerlei soorten vlees. Het toetje: de ijs-truffel, was ontzettend lekker! De sfeer was goed, ik kom er al jaren en ik verheug me op de volgende keer! Echt genieten!
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten, redelijke prijs, alleen....... wat een drukte. Hele restaurant stampvol. Compliment natuurlijk voor de zaak, teken dat het er goed is, maar geen rustig plekje. Zou fijn zijn als er ergens iets gecreeerd werd waar je rustig kan zitten eten en geen groepen van 10 man luidruchtige mensen om je heen zitten met veel herrie. Gesprek van ons was niett mogelijk
Lydia B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hebben erg genoten van het eten de bediening en de sfeer. Komen zeker snel terug voor een nieuw prettig verblijf in dit fijne restaurant!
Wsvdm V.
Snelle service.
Heerlijk bereide gerechten.
Volop keus.
Echt een aanrader
Vrienedijk personeel ze houden alles goed in de gaten
Wim F.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Alles in een gemoedelijke sfeer . Opgegeven eten en drinken iets beter onthouden ! ! bij een wat grotere groep wie heeft wat ?
jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een ongedwongen en gezellige sfeer.
Personeel was ontzettend vriendelijk en hadden plezier in hun werk.
Marisca_ .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Mooi sfeervol restaurant, vriendelijke en behulpzame bediening. Lekker gegeten met AH bonnen, goed menu met voldoende keuze.
Nico D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Het was niet de eerste keer dat we hier aten. Het voorgerecht viel tegen, daar tegenover was het hoofdgerecht en het toetje prima. De prijs van het 3 gangen diner was, volgens ons, omhoog bijgesteld. hierdoor was 2 voor de prijs van 1 wat oneerlijk.
Ellen Z.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, net als de andere keren dat we er gegeten hebben. Als je iets anders wilt of iets extra vraagt is dat geen enkel probleem. Het personeel is supervriendelijk.