Alexios

Amsterdamsestraatweg 701E 3555 HE Utrecht Nederland Kaart
31-302431981

Over het restaurant Alexios

Griekse trots en een rijke familiehistorie

Proef de sfeer van een warm familierestaurant. Hier word je ondergedompeld in Griekse gastvrijheid en staat het voltallige personeel voor jou en je tafelgenoten klaar om jullie avond tot een onvergetelijk succes te maken. Geniet van de heerlijke mediterrane specialiteiten die op je bord belanden en laat je door een goed glas wijn naar nóg hogere sferen brengen.

Meer informatie over restaurant Alexios

Melanie D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Leuke begroeting bij binnenkomst. We voelden ons echt welkom. Snelle Super vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten en een voortreffelijk dessert gekregen. Persoonlijk
ik het interieur iets te modern. Ik herkende de oude Alexios van ruim 20 jaar geleden totaal niet meer. Maar al met al, toch een aanrader!
André R.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en zeer snel van eten en drinken voorzien
Emilia K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Altijd leuk en gezellig bij Alexios! Vriendelijke bediening en lekker eten. Wat zou je nog meer willen? Wij komen zeker terug.
Jessica M.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Mijn gesprekspartner is Griekenland-kenner er raadde mij aan om enkele voorgerechten te delen. Was heerlijk: vooral de gebakken feta en de octopus.
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Stuk buiten het centrum van Utrecht. Typische griekse-restaurant inrichting, niet heel origineel of chique maar wel gezellig. Personeel is vlot en vriendelijk. We kwamen met het gezin (kinderen van 5 en 1), kinderstoel en tekenspullen aanwezig, prima geschikt voor kinderen omdat het er niet te stil is. Goed kindermenu. Eten is wat je mag verwachten van een Griek: veel vlees, smaakvol en ruime porties. Alle favorieten kwamen terug in het 3 gangen grill menu dat we namen. Al met al een leuk restaurant voor een familie-etentje zonder pretenties.
Houtenaar .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Druk bezocht restaurant (vandaar levendig) ,voortreffelijke kwaliteit van alle 3 de gangen,alleen de tijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht wel iets te lang.Zeer vriendelijk personeel wat weer een pluspunt is.
Restaurant Alexios is een aanrader!
Marie-louise B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij Alexios.Super vriendelijk personeel.En eindelijk een Grieks Restaurant waar als je een Dame Blance besteld ook een echte Dame Blance krijgt.Met warme chocolade saus er apart bij.Dan is het voor mij zo wie zo een restaurant waar ik zeker als ik Grieks wil eten voor zal kiezen.Wat wij wel jammer is dat er geen Griekse muziek op de achtergrond speelt.Maar misschien was het daar ook wel te druk voor die avond.
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
ook wij via de ah actie .erg vriendelijk ontvangen door diverse erg gastvrije personeelsleden.. eten was smaakvol en in ruime porties ..komen zeker terug
Emily S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Groot en massaal restaurant waardoor er veel herrie ontstaat. De bediening was heel wisselend, een ongeïnteresseerde jongeman die de borden op tafel zette en naar je toe schoof en een superaardige klantvriendelijke oudere man daar tegenover die er wel feeling voor had. We waren met de ah aktie en het was best druk. Het eten was niet bijzonder, te zout en de ovengerechten smaakten alsof het opgewarmd was.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Een aanrader. Goede Griekse keuken. Heel lekker dessert: tartufo !! Goede ontvangst, gezellig restaurant. We komen hier zeker terug.
Mark uit Utrecht ..
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het laatste weekend van de Albert Heijn restaurant actie. Weet niet of dit door de actie kwam, maar het restaurant was afgeladen vol. Zeer uiteenlopende gasten variërend van stelletjes, groepen en ouders met kinderen en kinderwagens. (en nee, een kinderwagen mag ook de bediening niet voor de nooduitgang plaatsen!)

Heerlijk gegeten. Vanwege de actie wel een aangepaste menukeuze, maar alsnog voldoende variatie. En bij het dessert even subtiel gemeld dat m'n dochter jarig was en daar was de ober al met sterretjes en de gasten om ons heen; die zongen gezellig mee!

Bij het verlaten van het restaurant kregen we een stevige hand van de ober. Dit is pas Griekse gastvrijheid.

En die bonnen van de actie kregen we na afloop gewoon weer mee, kunnen we tot eind maart 2017 nog een keer met korting eten!
Jolanda E.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Goed eten, wel erg rumoerig misschien is meer aankleding waardoor het akoestiek verbeterd en bij drukte hebben we langer moeten wachten.
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gezellig. Lekker eten en genoeg.
Zeer vriendelijk personeel. Top.
Gaan zeker nog een keer terug. .......................
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Waarschijnlijk vanwege de drukte liep het personeel een beetje achter met de lege borden ophalen en drink bestellingen op te nemen. Eten was super lekker en goed bereid
Romy_Z .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Zeer lekker gegeten via de AH actie, er is gekookt met verse ingredienten.
Het ontvangst was wat rommelig. We moest wachten ondanks onze reservering en het duurde erg lang voordat we de kaart kregen en ons om drinken werd gevraagd.
Het restaurant ziet er mooi uit, maar het is wel erg rumourig.
Alles bij elkaar wel een leuke avond gehad, vriendelijke bediening en erg lekker gegeten!
vdweegenkrijt .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
door eerdere recensies waren de verwachtingen hoog gespannen. Alexios heeft volledig aan deze verwachtingen voldaan. we hebben heerlijk gegeten, zijn heel vriendelijk bediend en dat alles voor een heel betaalbare prijs.
Lysanne G.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het eten was verrukkelijk en ook op de service valt niets aan te merken. Zelf ben ik erg benieuwd naar de reguliere menukaart, dus ik kom zeker nog eens terug.
Mil U.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Vooral echt heel gezellig ontvangst en vriendelijke personeel. We kwamen voor de AH-actie, en daar hadden ze een mooi menu voor gemaakt met genoeg keuze.
Fam D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Lekker gegeten met de AH restaurantactie. Hartelijk welkom en vriendelijk personeel.
Er was voor deze restaurantactie een speciaal menu samengesteld.
Komen zeker terug.
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten, altijd daar!
We komen er natuurlijk niet voor niks weer terug.
naast de traditionele toetjes deze keer een heerlijke chocoladetruffel met een beetje advocaat, zo lekker.