Alexios

Amsterdamsestraatweg 701E 3555 HE Utrecht Nederland Kaart
31-302431981

Over het restaurant Alexios

Griekse trots en een rijke familiehistorie

Proef de sfeer van een warm familierestaurant. Hier word je ondergedompeld in Griekse gastvrijheid en staat het voltallige personeel voor jou en je tafelgenoten klaar om jullie avond tot een onvergetelijk succes te maken. Geniet van de heerlijke mediterrane specialiteiten die op je bord belanden en laat je door een goed glas wijn naar nóg hogere sferen brengen.

Meer informatie over restaurant Alexios

Ellen Z.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Rina E.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
litsa T.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Voortreffelijk gegeten alles was zeer goed van smaak en de bediening was super vriendelijk .Zeer zeker een aanrader voor mensen die van lekker Grieks eten houden.
Cynthia A.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Super lekker gegeten,ontvangst en bediening was ook prima,het was erg rustig ,de wachtijd tussen het voor en hoofdgerecht duurde wel wat lang. komen zeker nog eens terug.
g S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Vriendelijke bediening, snel geholpen en lekker gegeten voor een redelijke prijs. Huiswijn was voortreffelijk. Wat wil je nog meer.
erwin L.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
We hebben hier Heerlijk gegeten!! We komen zeker nog een paar keer terug! Dit is het beste Grieks eten in Utrecht!!! De bediening is ook heel erg goed, en het restaurant ziet er mooi en modern grieks uit niet zo oudbollig restaurant wat je normaal verwacht.
josedeberg .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Altijd lekker het eten bij Alexios, gezellige ontvangst en grote porties. Gegeten met de AH bonnen, en dan vond ik de menuprijs aardig 'aan de prijs'..... maar goed, 4 eten 2 betalen is altijd erg leuk
Marion J.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Lekker gegeten bij Alexios! Genoeg keuze op de kaart.
Personeel en service helemaal goed! Mijn jongste dochter kreeg een kleurplaat en kleurtjes helemaal leuk!
Een aanrader. Wij gaan zeker nog een keer terug.
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Prima gegeten. Maakten gebruik van de AH actie. Keus was ruim genoeg, ook voor de kritische eters uit ons gezelschap. Voorgerechten prima, mossellen, Soepen e Fetarolletjes en de salade. Hoofdgerechten, ook prima ruime keus. vlees goed gegaard en nette opmaak met voldoende bijgerechten. Dessert lekkere Tartufo en ook de Griekse yochurt met walnoten en honing smaakten heerlijk
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Altijd lekker eten hier. Gezellig personeel die altijd in is voor een praatje. De octopus als voorgerecht is hemels! Alleen is bij de hoofdgerechten er iets teveel saus, tip. Vraag of de saus apart mag
Ellen Z.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Door de AH actie was de prijs-kwaliteitsverhouding voor ons precies goed, maar als de actie er niet is dan kan het beter.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Geweldige plek om heerlijk te genieten van de griekse sfeer, het personeel is snel , vakkundig en heel vriendelijk . Het eten kwam snel en was zeker heel goed , we waande ons even weer in griekenland met de griekse muziek op de achtergrond maar niet te overheersend . Het was echt weer een topavond
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Tja......niet geweldig gegeten hier met de AH kaart. Bij het voorgerecht van feta rolletjes zat honing, maar dit werd gepresenteerd in een simpel ontbijt cupje? De moussaka bestond voor 90% uit aardappelpuree, en de tartufo kwam van de groothandel. De bediening is ontzettend leuk en aardig, maar helemaal vlekkeloos ging het niet. Mijn vriendin vroeg om meer gyros, en minder kip ed,maar dat was niet doorgekomen. Mijn dubbele espresso was een enkele. En zo druk was het er niet? Niet voor herhaling vatbaar wat mij betreft
jokedendaas1 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
We hebben weer genoten van de Griekse keuken. Gastvrij onthaal, vriendelijke bediening, goede keuze voor het menu en heerlijk gegeten. Een aanrader als je van Grieks eten houdt.
Sacha D.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Alles was heerlijk!! Ogen waren begeriger dan de maag. Ik had echt veel te veel dus ik hoop dat de kok dat niet zou ervaren als dat we het te lekker vonden want het was allemaal zeer smakelijk.
Marie-louise B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Goed Restaurant het eten is er heerlijk.Het word na onze zin wel iets te snel achtereenvolgend opgediend.Maar je kan natuurlijk altijd zelf nog verzoeken of ze tussen de maaltijden door even willen wachten alvorens met het volgende gerecht te komen.
Aubrey R.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Weer heerlijk gegeten en wat een leuke bediening!! Top!
Altijd fijn om hier te komen, het ah menu is prima met genoeg keus.
Melanie D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Leuke begroeting bij binnenkomst. We voelden ons echt welkom. Snelle Super vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten en een voortreffelijk dessert gekregen. Persoonlijk
ik het interieur iets te modern. Ik herkende de oude Alexios van ruim 20 jaar geleden totaal niet meer. Maar al met al, toch een aanrader!
André R.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en zeer snel van eten en drinken voorzien
Emilia K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Altijd leuk en gezellig bij Alexios! Vriendelijke bediening en lekker eten. Wat zou je nog meer willen? Wij komen zeker terug.