Alexios

Amsterdamsestraatweg 701E 3555 HE Utrecht Nederland Kaart
31-302431981

Over het restaurant Alexios

Griekse trots en een rijke familiehistorie

Proef de sfeer van een warm familierestaurant. Hier word je ondergedompeld in Griekse gastvrijheid en staat het voltallige personeel voor jou en je tafelgenoten klaar om jullie avond tot een onvergetelijk succes te maken. Geniet van de heerlijke mediterrane specialiteiten die op je bord belanden en laat je door een goed glas wijn naar nóg hogere sferen brengen.

Meer informatie over restaurant Alexios

Jouw recensie over het restaurant Alexios

Bert V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Vriendelijke man , die alex en het eten was goed.
Gaan zeker nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Super heerlijk gegeten
Fred M.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Met zijn vijven hier heerlijk gegeten. Verwelkomt met een ouzo van het huis dus dan krijg je wel trek in meer. De gerechten waren echt Griekse porties, dus je vraagt je al gauw af of je het wel op gaat krijgen. De dames in ons gezelschap is het op 1 na ook niet gelukt. De heren lieten zich niet kennen. Zeer smaakvol klaargemaakt en ook de bijgerechten waren vers en smakelijk. We zullen hier nog wel eens komen denk ik.
Dilan P.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Heerlijk gegeten! Super lekkere tomaten soep, goed vlees en lekkere doorgebakken frietjes. Vriendelijk personeel en fijne sfeer! Wij zullen zeker vaker komen!
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Weer top gegeten niks op aan te merken een aanrader
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Heerlijk gegeten top
Ine E.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Ontvangst bediening menukaart eten erg goed. Een echte aanrader. Gezellig en sfeervol.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Eten was geweldig zoals altijd en de bediening wad top
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Vriendelijke bediening. Het eten was smakelijk. De presentatie was verzorgd.

Het hoofdgerecht liet drie kwartier op zich wachten maar we hadden de tijd.
Joop G.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
prettige sfeer, goed gevolg geven aan verzoek bij reservering om een bepaalde tafel te krijgen. Dat al vele malen.
Louise W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Lekker gegeten in een gezellige sfeer waar aandacht belangrijk is voor herhaling de moeite waard
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
heerlijk gegeten en zeer vriendelijke enthousiaste bediening. Gekozen voor de Elliniko trapezi, gril gerecht voor 2+ personen waarbij je 3 gangen geserveerd krijgt. Voorgerecht was echt voortreffelijk met meerdere gerechtjes. Stuk voor stuk een prachtig verfijnde smaak. Hoofdgerecht smaakte ook heerlijk. Alle vleessoorten waren mals en heerlijk op smaak gebracht. Salades mooi opgemaakt en zowel friet als rijst maakte het geheel compleet. Nagerecht was in verhouding wat simpeler (werd ook aangegeven) maar nog steeds heerlijk.
Elles B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Toen we nog in Utrecht woonden gingen we hier vaak eten en naar de speciale avonden met artiesten die kwamen optreden. Dus toen we naar Utrecht gingen om met mijn moeder rondje langs bekende plekken te maken viel de keus gelijk op Alexios. Restaurant totale make over maar kon er heerlijk ff over “vroeger” kletsen met de serveertopper. Ook het eten weer als vanouds. Kortom een topkeuze. En heel sterk het gevoel van gauw weer terug.
Gijs K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het eten was prima. Goed restaurant. Aardige bediening. De ambiance is gezellig en sfeervol.
Mia M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heel tevreden over de manier van benaderen
Roy en Liesbeth R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wederom fantastisch gegeten ! Het is nooit teleurstellend, meer dan genoeg en kwalitatief uitstekend. De bediening is echt SUPER, adequaat en met de nodige humor. Heel erg attent en bijzonder vriendelijk. Een dikke tien voor allemaal , hier komen is altijd een feestje !!
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gezellige ambiance, prettig ontvangst vriendelijk personeel geeft goed advies.
Hier komen wij zeker terug, leuke avond gehad
Advies zo door blijven gaan
pietwijnen .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben heerlijk gedineerd. Het was erg druk, mede denk ik vanwege het aflopen van de AH restaurantactie. Toch was er geen lange wachttijd. Wij gaan er regelmatig dineren. Het smaakt altijd goed en het personeel is spontaan vriendelijk.
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
eten was goed en bediening.
gezellig ingericht.
ik miste wel Griekse muziek.
je hoorde daar door veel gepraat.
de muziek wat harde zetten.
Eugenia O.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De meeste restaurants in het centrum van Utrecht deden niet meer mee met de AH-actie en zo kwamen wij met z'n vieren op grond van de goede recensies hier terecht; dus de prijs was gunstig. Bovendien werden we uitgenodigd om vóór eind november nogmaals gebruik te maken van deze actie. Het was heel druk, waardoor de bediening heel gefocust was op hun eigen bezigheden zonder in het rond te kijken. Daardoor hebben we lange tijd tussen voor- en hoofdgerecht moeten wachten -met excuses en een extra ouzo. De e inrichting: de muren zijn op z'n Grieks gedecoreerd en de verlichting is indirect, wat een goede sfeer geeft en de tafels zijn van elkaar gescheiden door een hekwerkje, wat voor prettige privacy zorgt. Je bent echt "uit".
De non-alcoholische dranken zouden wat uitgebreider kunnen. Het eten: geen uitzonderlijke hoogstandjes, maar alles was keurig verzorgd en smaakte prima; eerst kregen we slechts één bakje sla en friet omdat ze niet graag onaangeraakt voedsel weggooien, maar we konden gewoon bijbestellen. We komen terug.