Alexios

Amsterdamsestraatweg 701E 3555 HE Utrecht Nederland Kaart
31-302431981

Over restaurant Alexios

Griekse trots en een rijke familiehistorie

Proef de sfeer van een warm familierestaurant. Hier word je ondergedompeld in Griekse gastvrijheid en staat het voltallige personeel voor jou en je tafelgenoten klaar om jullie avond tot een onvergetelijk succes te maken. Geniet van de heerlijke mediterrane specialiteiten die op je bord belanden en laat je door een goed glas wijn naar nóg hogere sferen brengen.

Meer informatie over restaurant Alexios

Voordelig
Betty P.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Kelly H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Heb hier in het verleden eens heel lekker gegeten en hadden nu nog AH bonnen liggen dus besloten terug te gaan maar helaas viel de kwaliteit van het eten me nogal tegen. Had dit altijd als chique Griek op mijn lijstje maar is gedegradeerd tot afhaalkwaliteit helaas. Opzich okee ingericht. Erg rustige avond ivm pakjesavond maar wel iedereen bij elkaar geplaatst voor de sfeer.
Gerda V.
Jenny B.
jlammetje .
Aubrey R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wat een leuke zaak, heerlijk eten en super leuke bediening! Wij komen zeker terug! Top!! Graag tot snel met of zonder ah bon!
biljana .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Lekker gegeten, goede service. Ze hebben rekening gehouden met onze wensen. Eten was genoeg en goed. We komen zeker terug.
Vanessa J.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Eerste keer hier gegeten, met een vriendin. Goede porties. Friet rijst en heerlijke koolsalade. Gyros perfect. Niet vet, mooi, net vlees. Grillschotel was heerlijk en goed geportioneerd. De grote eter kan zijn of haar hart hier ophalen. Super vriendelijke ober. Fijn restaurant. Beveel dit zeker aan wanneer je in Utrecht bent. Ikzelf zou ervoor omrijden.
Anita R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Ik ben zeer tevreden over het restaurant de bediening de inrichting het eten alles. Ik ga er zeker nog terug. Ze waren erg aardig en goed voor mijn medemensen allemaal oudere dames.
Carola W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gezellige sfeer, goede porties en lekker eten. Met z'n 3en gegeten met de AH-bonnen en kregen ieder 3gangen menu voor de helft van de prijs!
Marie-Annet K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We hebben een diner gekozen met de AH bon. Erg goed eten voor een fijne prijs. Zeker om zo een restaurant uit te proberen. Leuke entourage en parkeren voor de deur. Er was alleen wat weinig aandacht voor de drankjes. Moesten we om vragen. Voor de rest een aanrader, echt TOP!!
Ward D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Personeel was zeer hartelijk en service gericht, ondanks de drukke avond. Er was live muziek, op zich gezellig, maar gelukkig zaten we wat verder vandaan, zodat een gesprek nog mogelijk was. Eten was boven verwachting lekker en in goede verhouding.
Mcj.verheul .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij hebben zeer smakelijk gisteravond bij Alexios gegeten.
Het ontvangst was zeer plezierig en de service was zeer goed.
Men houdt goed rekening met je wensen.
Gisteravond was er weer een life optreden waar wij van hebben genoten.
Satebabiboy .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
De menu-kaart is voor een AH menu best uitgebreid . Maar het allerbelangrijkste is wel de kwaliteit van het eten, daar kunnen we kort over zijn ; TOP !!
En niet te vergeten de bediening ; Super !
Kortom, we zijn nu voor de 3e keer geweest maar blijven geheid terug komen, echt een toppertje !!
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
In dit mooie restaurant met een prima ambiance, hebben we heerlijk gegeten, geserveerd door een vriendelijke bediening. We gaan hier zeker nog een keer naar terug
Luco O.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Lekker gegeten bij de Griek. Smaakvolle gerechten, voldoende grote porties en leuke live muziek! Je waant je echt even in Griekenland. Ouzo als welkomstdrankje.
Jorrit85 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het eten was erg lekker maar wel wat prijzig voor de ingrediënten die gebruikt worden. Ik vond de service wel erg vriendelijk maar ook heel langzaam. Er zat soms wel tegen de 30 minuten tussen de verschillende gerechten. Het was vrij druk, maar met wat meer personeel moet dit probleem wel opgelost worden. Ik heb op initiatief van de bediening een doggybag meegekregen omdat het te veel was voor mij om op te eten. Dit vond ik erg netjes.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Donderdag gegeten bij Alexios met de AH actie. Mooie ruime gezellige zaak, heel vriendelijk bediening en redelijk veel keuze in het drie gangen AH menu.
de gehaktballetjes in saus als voorgerecht werden zeer gewaardeerd, maar ook de gepaneerde mosselen waren smakelijk.
Hoofdgerechten goed bereid en eveneens goed op smaak. Daarbij was het aanbod ook heel ruim dus niemand gaat weg met een onvoldaan gevoel lijkt ons!
Het gekozen nagerecht (tartufo) was ook prima .
Kortom prima gegeten bij Alexios . We komen zeker nog eens, hoewel we de prijs voor het driegangen menu misschien iets te hoog vonden
Astrid L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Hartelijk ontvangen. Snelle service. Heel vriendelijk personeel en heel lekker gegeten. Er was live muziek dus extra gezellig. Voor herhaling vatbaar.
Mcj.verheul .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Ik heb van een heerlijke Griekse maaltijd genoten met aanwezigheid van Griekse live muziek.
Ik vond het een gezellig en erg sfeervolle