Alexandrie

31-505019493

Meer informatie over restaurant Alexandrie

Wax .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Gezellige bediening, prima prijs-kwaliteit verhouding. Wellicht niet goed ingericht voor grotere groepen (is gewoon te klein eet/afhaalrestaurant).
Petersedejong .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2014
Op ziek naar iets anders dan door hotel geserveerd diner incl de bekende bijgerechten, frietjes en salade, arriveerden we bij Alexandrië.
Heerlijk gegeten , vooraf zelfgemaakte broodjes met zelfgemaakte kruidenboter. Mijn man en ik kozen beiden voor vegetarisch : falafel met ipv frieten, geroosterde groenten en een verrassing van de kok voor mijn man: wat falafel, vegetarische calzone en stuk pizza . Het was bijzonder goed, contact met bediening was ouderwets uitstekend. Voor iedereen wen aanrader, mochten we weer in Roden komen: wij weten het wel!!
Fam. Peterse
Fendt .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
Met kerst hier gegeten. Het eten was koud!! Bovendien hadden ze de borden vergeten. De bediening probeerde het goed te maken door het eten weer naar de keuken te sturen. Snel hadden we het terug er was alleen wat warm (lauw) vlees bovenop gedaan, de rest was nog koud!!.
Nee het was niet best met de maaltijd! Hier komen wij dan ook niet weer.