Alexander

Woensdag t/m Zondag 15:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Gisteren met bevriend stel met dochtertje en ons kleindochter hier neergestreken in een Balkansfeer met rustige achtergrond muziek.
We werden warm verwelkomt mede omdat onze vrienden daar regelmatig van hun diner kunst gebruik maken,nou het was zeker lekker......
We startte met een drankje vooraf en zoals gebruikelijk liet ik mij ingaan met een witte port lekker om de eetlust te vergroten,om vervolgens een voorgerecht ,hoofdgerecht en nagerecht te bespreken.We waren allen eensgelijks en bestelde na later bleek gepaneerde kaas met een soort van tartaar saus (heerlijk gevuld en smaakvol)de kinderen gingen gezellig in een hoekje spelen en dat deed ons goed .Er kwamen warmteplaten op tafel met even later een prachtig opgemaakte schaal met diversen soorten vlees (ik denk schotel Alexander) aangevuld met gele rijst en salade ook die hebben we aardig weg gegeten met wat spoelinkjes van de nodige biertjes e.d.De gezelligheid zat er goed in mede ook door het vriendelijke personeel en de eigenaar ze waren steeds content en vriendelijk .Even later kwam het dessert voor de kids en die namen een ijsje met een mooi sterretje die een extra effect gaf aan de meiden en wij namen natuurlijk een soort Balkan Vodka van het huis nou die werd hot opgediend in een smal flesje en die was best goed van smaak ,wat zeg ik ...heerlijk ,kortom het was een geslaagd Balkan happening en zeker een aanrader . Wat ook belangrijk is dat de stoelen ook lekker zaten en het toilet brandschoon was top
Mharda .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Vrijdag met 10 personen bij Alexander gegeten. Allemaal a la carte, drie gangen. Mijn voorgerecht was paneer (gefrituurde kaas) met remouladesaus. Lekker, maar niet bijzonder. Hoofdgerecht een spies van kalfsvlees. Opgediend zonder spies maar dat is wel zo makkelijk in het eten.. Heerlijke gebakken aardappeltje, frites en rijst evenals salade erbij geserveerd. Dessert een coupe ijs (Coupe Alexander) met koffie.
Ik heb van niemand een negatief geluid gehoord, iedereen was dik tevreden en zou nog eens teruggaan. De rekening was een aangename verrassing, dat viel erg mee!
Hoewel de bediening uitermate vriendelijk is, was het toch net iets te druk voor twee man... Een likeur van het huis is een plezierige afsluiting, die Nederlandse restaurants wel eens over zouden mogen nemen.. Niet om het geld, maar om te laten merken dat ze het bezoek waarderen!
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Heerlijk gegeten.

We hadden beiden de Köfte als voorgerecht, smaakte goed.
Hoofdgerecht was ook goed op smaak (Soort van mixed-grill/Alexander style), zeker met de verse stroganoffsaus.

Toetje met likeur was een lekkere afsluiter.

Prijs/Kwaliteit verhouding is echt heel goed, ruime porties.
Gezellige en gemoedelijke sfeer, daarbij een goede en vriendelijke bediening.

Restaurant was nieuw voor ons, maar komen hier zeker nog eens terug om andere gerechten van de kaart te proberen!

Karin D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Wij hebben weer heerlijk gegeten bij Alexander. We hebben dit restaurant enkele jaren geleden ontdekt en het is ons huisrestaurant geworden. Het eten is heerlijk en de bediening , de sfeer heel prettig. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed.
Vanesco .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Wij komen al jaren bij dit restaurant. Meestal met zijn tweeën, maar dit keer wilden wij een verjaardag daar vieren. Wij hebben er met 14 personen gegeten, waaronder een aantal jongeren. Wij konden á la carte bestellen en alles werd prima verzorgd. Iedereen was tevreden met wat er werd opgediend. Er was divers besteld, vanaf een grote schotel, kipgerecht, scampies en tong. Als afsluiting wordt er koffie met een heerlijk likeurtje geserveerd. Wij blijven hier komen.
RiaenGert .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Min of meer bij toeval dit restaurant gevonden. Het was een schot in de roos. Voorgerecht gegrillde levertjes en soepje waren uitstekend. Als hoofdgerecht de mixed grill al even goed. En dat voor een bijzonder redelijke prijs. Ook de bediening is erg persoonlijk en vriendelijk. Muziek is niet opdringerig en draagt bij aan de prettige sfeer. Een absolute aanrader waar we zeker op terugkomen.
Gerard En Ingrid .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Komen al jaren eens in de zoveel tijd hier eten. En elke keer is het goed. De gegrilde kippenlevertjes vooraf zijn een aanrader en de Lamsfilet-spies ook. Bediening is altijd top.
Restaurant is schoon, je zit niet te dicht op elkaar. Geen harde muziek.
Petervankl .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
What you see is what you get. Leuk restaurantje voor de carnivoor: grote porties, smakelijke lappen vlees, biertje erbij, iedereen blij. Maar verwacht geen haute cuisine. De vegetarische opties zijn niet de moeite waard en de koolsalade bij de mixed grill ook niet trouwens. De inrichting is zonder meer gedateerd, maar de bediening was bijzonder vriendelijk. Lekker gegeten, maar niet bijzonder.
JanvanderHam .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Hier weten ze wat gastvrijheid is, hier weten ze wat lekker grillen is.
Ik kom hier al jaren met vrienden, het is iedere keer weer een feest om hier te eten, je voelt je er thuis.
De kaart is volgens andere beoordelers wel hetzelfde, maar dat maakt mij niet uit, ik eet vaak hetzelfde gerecht.
Esther345 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Prima mixed grill met alles erop en eraan - veel verschillende soorten vlees precies goed gebakken, rijst, gebakken aardappels, salade. Vriendelijke bediening. Eerlijk eenvoudig eten.
Pauldevriesbijning .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Soms zoek je alleen maar een goede reden om niet thuis te koken en toch smakelijk te eten. Zo belandden we bij Alexander. We werden niet teleurgesteld. Een keuken die herinneringen oproept aan lang voorbije vakanties. Lamsspies en mixed grill waren prima. De prijs-kwaliteitsverhouding is dat ook. Op zaterdagavond een volle bak, dus verwacht geen bediening in sneltreinvaart, maar neem de tijd. De vriendelijke bediening maakt het allemaal meer dan goed.
Stiegl .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Bij dit restaurant komen we reeds enkele jaren.
Altijd prima eten geen klagen.
In dit familie restaurant heerst een gemoedelijke sfeer.
Dit is een echte aanrader.
Tot de volgende keer.
Groetjes Henk en Petra.
Gerard En Ingrid .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2013
Komen hier al jaren over de vloer. We zijn meeverhuisd van Zeist, naar Doorn en toen naar Driebergen. Het eten is altijd van hoge kwaliteit. Misschien een tip om af en toe een maandmenu op te nemen.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2013
Met een groep van 22 man heerlijk gegeten. Geen wanklanken gehoord. Zowel de uiensoep, champignons als de ossenhaar, schnitzel vielen in goede aarde. Het was voor de eigenaar en vrouwelijke collega behoorlijk aanpoten. Toch gelukt. Top om een restaurant als deze in je dorp te hebben.
Voor herhaling vatbaar.