Over het restaurant Alexander

Proef culinair China

Restaurant Alexander is allesbehalve een standaard Chinees. Een ware belevenis waarbij je deze oeroude keuken opnieuw leert kennen. De mooiste producten worden omgetoverd tot verfijnde gerechten die je smaakpapillen op scherp zetten. De uitgebreide wijnkaart is ook zeker een plus, het plaatje is helemaal compleet.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Alexander

Maandag
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag

ac V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
AAD het eten vas voortreffelijk niets op aan te merken ,het was de eerste keer maar zeker niet de laatste keer. gaan zeker weer terug
Aad F.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Mooi restaurant heel gezellig ingericht
Corien A.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Uitstekende maaltijd, maar men was ons "vergeten" o.a. bij opdienen hoofdgerecht. Voorts werd op de rekening het dessert apart in rekening gebracht, terwijl dit deel uit maakte van het menu.... Al met al: komen zeer zeker terug.
Wout V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Een zeer goed restaurant komen zeker terug, gegeten met AH actie, ruime keuze van speciale kaart of vast menu top en prima bediening.
George N.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Wij hadden hoge ( mischien wel te hoge ) verwachtingen. Het AH Chef Menu is ons naar smaak helaas erg tegengevallen. Het wijn arrangement was top. Voor ons zeker geen tweede keer.
degoedereden .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Goed restaurant. Alleen hebben wij het gevoel dat als je voor de AH aktie komt je toch anders wordt behandeld.
Langere wachttijd bv maar het is maar een gevoel
Sophie D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Samen met zus en zwager uit eten voor de AH-actie.
We wonen in de buurt, dus we zijn hier bekend.
De keuze binnen het actie-menu was prima, voor elk wat wils.
Alle gerechten smaakten lekker, behalve de pruimensaus bij de geroosterde eend. Die vonden zowel mijn zwager als ik te bitter van smaak. (Terwijl je bij pruimensaus juist iets zoets zou verwachten.)
Toen ik dat meldde bij het afrekenen, kreeg ik te horen: 'Had dat maar eerder gezegd, dan hadden we een andere saus kunnen voorzetten'. Helemaal waar, maar dat is achteraf.
Bij elkaar genomen een geslaagd etentje.
Cornelis V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Prima atmosfeer. Zeer goede maaltijd, prettige bediening. Zowel de kwaliteit van de gerechten als van de bediening sfeervol.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk en stijlvol restaurant!!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Gewoon klasse!
Evert E.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
heerlijk gegeten parkeren was gratis loop afstand goede bedining en heel vriendelijk top plekje
we gaan nog vaker terug voor shareddine
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Lekker gegeten. Heel prettige bediening. We werden aardig en met humor te woord gestaan. Goed overleg over menu en wijn. Reserveren ging gemakkelijk.
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Ook deze keer waren de gerechten van een hoge kwaliteit en de verschillende gangen goed op elkaar afgestemd. Het personeel was heel vriendelijk en de bediening snel en adequaat.
damhaas .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Goed chinees restaurant, goede service en gezellige inrichting. Goede prijs kwaliteit en kwantiteit. Voor herhaling aanbevolen !
Nico C.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Buitengewoon gezellig en zeer schoon restaurant, een gelegenheid om je vrienden uit te nodigen.
Ons driegangen menu was goed verzorgd, vooral de babi pangang, het vlees was heerlijk knapperig.
Een restaurant om weer eens terug te gaan.
NPddlR .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Het restaurant had ik behalve op de locatie uitgezocht op de bediening, omdat die in Chinese restaurants eigenlijk altijd uitstekend is. Dat werd helaas een grote teleurstelling.
De bediening miste alle vakkennis en toonde ook geen enkele inzet. Veel dingen werden vergeten of kwamen veel te laat. Tot aan het afrekenen toe. Samen was alles erg slordig.
Hoe jammer voor de kok: hoe hij ook kookt, door deze slechte bediening komen wij nooit meer terug.
(Extra tip: zorg dat de borden echt warm zijn in plaats van lauwwarm; en waar zijn de rechauds om de gerechten op warm te houden?)
Hubert O.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Het was weer van ouds bij Alexander. Prima gerechten met uitstekende smaken en goede opmaak.
Ook in de buurt goede parkeer gelegenheid zonder parkeermeters.
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Buitengewoon goed 4 gangen diner, met zeer smaakvolle gerechten en een vriendelijke bediening! Kwaliteit-prijsverhouding top!
jankleine .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
tafeltje voor 2 personen aan de kleine kant. Een aantal fietsklemmen op het plein voor het restaurant, zodat je van hier uit zicht heb op je dure fietsen. Verder ga zo door, het is een van de betere restaurants in de omgeving.
rene.smittenaar S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Wij hadden het chef's menu gekozen met extra tussengerecht. Het voorgerecht en tussengerecht waren prima. Het hoofdgerecht, lam, was goed, maar niet speciaal.