Over het restaurant Alexander

Proef culinair China

Restaurant Alexander is allesbehalve een standaard Chinees. Een ware belevenis waarbij je deze oeroude keuken opnieuw leert kennen. De mooiste producten worden omgetoverd tot verfijnde gerechten die je smaakpapillen op scherp zetten. De uitgebreide wijnkaart is ook zeker een plus, het plaatje is helemaal compleet.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Alexander

Maandag
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten: soep (goed heet), hoofdmaaltijd voor 3 personen, alles even smakelijk. Lekker pittig. En ijs na. Wisselende bediening, allemaal even vriendelijk en aardig. Voor herhaling vatbaar.
Tiny H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Eten was erg lekker. .De bediening is erg vriendelijk....en behulpzaam......we gaan hier zeker nog eens terug wellicht binnenkort
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Een chinees restaurant waar je gaat dineren i.p.v. chinezen.
We zijn heel erg tevreden, De mensen zijn erg vriendelijk en staan direct voor je klaar ook als het erg druk is.
Je wordt als gast behandeld, de gerechten zien er allemaal prachtig uit.
Ook de amuze was weer een heerlijke verrassing.
We gaan zeer zeker terug.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Was erg druk. Sommige tafels moesten te lang wachten. Mensen deden ontzettend hun best. Misschien moeten ze zich afvragen of het tweede menu gratis niet vervangen moet worden voor tweede menu voor de helft van de prijs. Doet de zaak meer eer aan. Leek een beetje op van der Valk eetschuur van vroeger.
Grace D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
De gerechten zien er goed uit en zijn smakelijk.
De bediening is vriendelijk en goed.
Het interieur is verzorgd en het toilet is ook verzorgd en schoon.
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben met 6 personen heerlijk genoten van het eten.
4 personen kozen voor de verrassing van de chef en 2 personen gingen voor 3 gangen menu. Was allebei erg lekker en zag er heel mooi en goed verzorgd uit.
Dit restaurant zal ik zeker bij familie en vrienden aanraden.
We komen zeker nog eens terug.
mariannevansonsbeek .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
was een heerlijk etentje, soms gaat er wel wat mis, vergeten nog wel eens wat , maar niet storend,
netjes gewoon een fles kraanwater op de tafel ,!!
wij hebben weer genoten !!
Caroline W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Met AH restaurantactie chefsmenu gegeten. Verrassende gerechten, zeer smakelijk bereid en mooi gepresenteerd. Nette en attente bediening. We komen beslist terug!
annekebram .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
het was erg gezellig bij Alexander het eten en de bedienig waren uitstekend!!!!!!!!
de keuze was ook uitstekend alleen was de wachttijd een beetje lang ,
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Ondanks de ah restaurantzegelboekjes vonden wij het toch aan de prijzige kant. Misschien waren we zonder die boekjes wel goedkoper uit geweest
Marzan .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We moesten erg lang wachten. Te lang. Tussen ontvangst en opnemen bestellingen v.w.b. eten zat bijna anderhalf uur. De aandacht ging vooral uit naar 2 persoons tafels en veel minder naar grotere tafels. Jammer!
Nel B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Ondanks de grote drukte werden we goed en vriendelijk geholpen.
Het verrassende diner was uitstekend; mooie smaakcombinaties.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Miste bij sommige hoofdgerechten groent, waardoor het eenzijdig eten werd. Personeel was zeer vriendelijk.
Rene S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Eten en bedieng is prima, de keuken kan helaas een volgeboekt restaurant niet aan.
Hierdoor is de doorlooptijd van de gangen te lang. Met 2 personen 3 uur volmaken is teveel.
arlette73 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
De porties waren heel erg klein. Het voorgerecht had de kwantiteit van een amuse. Het hoofdgerecht was bijna even klein. Jammer want het smaakte naar meer!
Rory D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wij waren hier met de AH restaurantactie, dus betaalden 30 euro voor drie gangen met 2 personen. We kozen hierbij voor het vaste 3 gangen menu van de chef met gerookte eendenborst en hert. De kwaliteit van hetgeen geboden was zeer goed en perfect in balans. Twee minpuntjes bleven over; Alles werd in extreem hoog tempo aangeboden, we waren vroeg en ze wilden ons er duidelijk zsm uit hebben. Tussen de gangen zat maximaal 5 minuten, we waren met 1 uur de duur uit! Als laatste was de portionering wel erg mager, ik ben zeker geen grote eter maar ik ging nu toch met honger weg.
assie88 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
De jongeman die ons bediende was vriendelijk en humoristisch, maar het eten viel helaas tegen. Als je Peking Eend besteld hoop je op Peking Eend, niet een eendenborstfilet in soort van tempura gefrituurd. Heel vet en niet veel smaak. Gelukkig waren de gerechten van de rest van de tafel wel lekker, jammer alleen dat je lang moet wachten tussen de gerechten en op je bestelde drinken.
hvtent .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
een moderne chinees zonder rechauds maar met verwarmde borden. Porties niet al te groot, maar wel erg lekker. al met al een aanrader.
Pia R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Fantasrish eeten, effectiev bediening. Maar ik haat spotlights, spotlihts irriteert alltijd mijn ogen, geeft mig traanen. Niet leuk. En niet romantish.
Kom-Buis B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Wat een fijn restaurant ,een aanrader is het 4 gangen chefsmenu wat zijn hier subtiele smaken in verwerkt ,iedere keer is het weer een feestje als we er zijn vergeet niet naar de omschrijving van het menu te kijken ,Een van de personeelsleden weet als een dichter je eetlust en nieuwsgierigheid naar een nog hoger niveau te tillen ,
Nee geen gewone Chinees maar een culinaire met gerechten die je niet bij een chinees zou verwachten .