Over het restaurant Alexander

Proef culinair China

Restaurant Alexander is allesbehalve een standaard Chinees. Een ware belevenis waarbij je deze oeroude keuken opnieuw leert kennen. De mooiste producten worden omgetoverd tot verfijnde gerechten die je smaakpapillen op scherp zetten. De uitgebreide wijnkaart is ook zeker een plus, het plaatje is helemaal compleet.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Alexander

Maandag
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lauwerens M.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Alleen de vrouw die ons ontving was niet bepaald vriendelijk en keek mij niet eens aan. De rest van het personeel was heel vriendelijk, daarom een Goed. Als de gastvrouw mij alleen al had aangekeken, was het Zeer Goed geweest.
Sven Q.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Fijne ontvangst, veel personeel en allemaal zeer vriendelijk. Gerechten waren lekker, en goed gepresenteerd. We waren met de AH actie, maar alsnog een uitgebreide kaart (beter dan veel andere actiemenu's).
dwwinnen .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Een goed restaurant gelegen in een toen rustige buurt, door de week waarschijnlijk wat minder rustig. We zaten aan een wat ongelukkig geplaatst tafeltje zodat we letterlijk een gesprekken van onze buren konden volgen.
Service was goed zonder lange wachttijden.
htvhaasteren .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Via de Ah actie heerlijk gegeten. Mochten kiezen uit een AH special kaart met genoeg keuze's. Leuke avond gehad met goede service
Cathleen V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Met de ahrestaurant actie gegeten. Keuze van de kaart. Lekker veel, goede bediening en goeie sevice! Een mooi restaurant.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Een fijne zaterdagavond doorgebracht met mijn vrouw. De gerechten zagen er niet alleen smakelijk uit, maar waren ook heerlijk. Het restaurant ziet er erg mooi uit.
Alice V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten. De keuze van de aangepaste kaart was meer beperkt dan dat ik gedacht had, beetje jammer maar wat we gekozen hadden was heerlijk.
knarf1 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten, voor het AH menu hebben ze een uitgebreide keuze, aan te bevelen en we zullen er zeker nogmaals gaan eten.
Sylviano .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
De nasi was zeer smakeloos, ook geen smaakmakers op de tafeltjes, 10 minuten gewacht tot de nasi kwam.
De tong was hoofdzakelijk deeg, en vies zacht als het nu nog knapperig was.
We gaan hier niet meer naar toe.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Goede,gezellige sfeer, de gerechten zijn heerlijk en mooi geserveerd.
Goed te bereiken met de auto.
Jammer dat de buitenomgeving er niet vriendelijk uitziet.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Zoals gewoonlijk weer goed en gezellig
Gerard M.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
We hadden gereserveerd bij Alexander voor 2 personen.De reservering verliep vlot. Toen we in de zaak aankwamen werden we op uiterst vriendelijke wijze ontvangen en naar de tafel gebracht, niet een tafeltje achteraf , maar een normale tafel en dat voor 2.De bediening kwam snel en nam eerst de drankjes op en gaf ons de kaart.Geen normale kaart maar uitzonderlijk uitgebreid.We namen de kipsalade en de eendsalade als vooraf en de tong en varkenshaas als hoofdgerecht.Wat een traktatie,alles perfect op elkaar afgestemd.Tussendoor kwam de bediening meerdere malen vragen op alles goed was.Het nagerecht van Chinese lekkernijen was ook af.Al met al een geweldig restaurant.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Het eten was heerlijk en de bediening was goed en het was heel gezellig
Cees M.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Alexander is geen doorsnee Chinees restaurant, maar biedt een bijzondere kaart met heerlijke gerechten. Je bent er echt te gast. We komen hier regelmatig, want bij Alexander eten is een avond verwend worden.
Aad M.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Heerlijk eten. Heel speciaal.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
We hebben ons laten verrassen door de chef. Heerlijk gegeten! Vriendelijk, betrokken personeel. Volgende keer Sechuan of eend menu.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Het was weer gezellig en het eten was heerlijk en goed verzorgd
Kitty M.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijke gerechten met volop keus. Zeker het aanraden waard. Absoluut hoogstandje van chinese cuisine!
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Jammer dat zij geen rechauds op tafel zetten.Het eten is gauw koud!
Suus V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Een goed en betrouwbaar restaurant , een gezellige drukte en goede vriendelijke bediening. Wij ( 80 +) waren er met onze 6 kinderen!