Alexander's.

Slikweg 7 4321 SV Kerkwerve Nederland Kaart

Over het restaurant Alexander's.

Unieke locatie aan het natuurgebied Tureluur op Schouwen-Duiveland; restaurant is gelegen op de eerste verdieping met een schitterend uitzicht over het gebied. In een stijlvolle ambiance koken wij klassiek Frans-Nederlands met een moderne inslag.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Alexander's.

Bus lijn 133 Provinciale weg Moriaanshoofd
  • Kom je met de auto?
    Komend vanaf Renesse via de N59 ter hoogte van de molen De Zwaan bij hectometerpaaltje 6,5 afbuigen naar links, vanaf Zierikzee naar rechts. Na 50 meter afbuigen naar links, en na 100 meter aan de rechterkant bij de vlaggen is de ingang.
  • : Gratis parkeren op eigen terrein, direct bij het restaurant

Het restaurant is geopend van woensdag tot en met zondag vanaf 18.00 uur. De gast kan tot 20.30 uur diner bestellen.

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Duits gesproken , Engels gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Uitmuntend
9,6
9,5

Jouw recensie over het restaurant Alexander's.

Harm N.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Barrie C.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Op een rustig gelegen plaats bij plan Tureluur op ons eiland hebben we een fantastisch restaurant gevonden. Nadat we door de gastvrouw naar onze tafel werden gebracht konden we genieten van een heerlijke Amuse met een schiterend uitzicht over het natuurgebied. Het menu bestaat uit dag verse en streek gebonden producten waar De chef-kok een culinair hoogstandje van maakt. Wij hadden 5 gangen menu besteld en deze was met een passende wijn echt een beleving.
Voor mij is het prachtige culinaire restaurant Alexanders met stip de beste van Schouwen-Duiveland.
Dick Z.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Al vele malen mogen genieten van de culinaire hoogstandjes van de Chef, puur genot voor de fijnproever.
Ontvangst altijd gastvrij en vriendelijk. Ingrid en Paul zijn mensen met passie voor het vak.
Telkens, als we komen dineren met zakelijke gasten of vrienden weten ze ons keer op keer te verrassen. Bijzonder, want met menu confiance moet je toch elke keer je creativiteit in een topprestatie weten te vertalen.
En dit wordt waargemaakt, chapeau!
Prachtige lokatie op het mooie Schouwen-Duiveland.
De feedback van mijn gasten voor zowel het restaurant als hotel zijn altijd zeer positief. Niets dan lof over de gastvrijheid, vriendelijkheid en de tongstrelende met passie samengestelde couverts.
Zeer mooie kamers met smaak ingericht.
Een zakelijke gast van mij, belde mij na de overnachting op met de vermelding hoe bijzonder gastvrij zij zijn ontvangen en gedurende het verblijf vriendelijkheid en service hebben ervaren.
Nogmaals, TOP!
Bas P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijke gerechten in het menu met goede bijpassende wijnen. De chef kookt met passie en brengt pure smaken terug op het bord. Een aanrader voor wie eens echt lekker wilt eten op Schouwen-duiveland!
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer.
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Verrassend pareltje in het prachtige natuurgebied de Tureluur op Schouwen en Duiveland. Keuze uit 3, 4, 5 of 6 gangen Confiance menu van heerlijke streekproducten. Alles vers en zeer smaakvol bereid. Zeer gastvrije ontvangst en prettige bediening. Prachtig restaurant met veel privacy op een geweldige locatie. Een echte aanrader.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Erg leuk ambiance, service was zeer attent en betrokken. Goed uitleg over het eten en het eten was erg lekker. Het is niet a la Carré maar 1 menu waar je wel het aantal gangen kunt kiezen van 3 tot 6. Een zeer leuke ervaring.
Arian B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Uitstekend restaurant, goede gastvrouw, verrassende gerechten en goede prijs/kwaliteit verhouding.
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Het is even zoeken als het donker is, maar als je er bent is de ontvangst warm en hartelijk. Uitstekend gegeten op hoog niveau. Zeker een aanrader en de moeite waard om ervoor om te rijden.
Linda L.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Zeer goed eten in een stijlvolle ambiance.
Prijs kwaliteit prima.
Menu confiance bied grote verscheidenheid van smaken.
Een aanrader voor iedereen. Wij komen zeker terug.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Bij Zeeland denk ik aan noeste arbeid en mensen met een passie voor hun land en de omringende zee. Beide eigenschappen worden vertaald in ons voortreffelijke diner, en in de wijze waarop we vanavond zijn ontvangen. Waarvoor veel dank! Martin en Monique
Ariadne O.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Zeer goed restaurant! Zeker de moeite waard om een keer heen te gaan als je in de buurt bent: drink een keer 1 heerlijk wijntje of neem gewoon een taxi! Of slaap er naast!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Prima gegeten voor feestelijke prijs.
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Een fantastisch restaurant met een zeer vriendelijke gastvrouw en een zeer goede kok!
Kortom een absolute aanrader om heerlijk te dineren!
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Verborgen parel in zeeland! Wat hebben we heerlijk genoten van een 6 gangen verrassingsmenu gisteren. Ieder gerecht was raak: prachtige opmaak, tongstrelende smaken en niet alledaagse maar heerlijke combinaties. Gastvrouw is prettig en heeft verstand van smaken. Restaurant ligt wat verscholen in buitengebied, maar is ritje meer dan waard. Een aanrader.
Rien F.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Zeker de moeite waard om hier uit eten te gaan. Het eten was van zeer goede kwaliteit, verrassende combinaties en mooi geserveerd met een goede uitleg over het eten wat je op je bord kreeg. Wij vonden het leuk om ons te laten verrassen wat de kok deze avond voor zijn gasten had bereidt, duurzaamheid is een belangrijk uitgangspunt van dit restaurant.
Fijne en aardige bediening, het enige minpuntje is dat er buiten bij duisternis weinig verlichting is om snel te zien waar het restaurant zich precies bevindt.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Mooie nieuwe ontdekking op ons favoriete eiland. Heerlijk gegeten, originele en perfect uitgevoerde gerechten w.o. de kalfstartaar en de kabeljauw. De gastvrouw is voor dit werk geboren. Komen zeker terug.
Michelle M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Alexander's! Het eten was mooi opgemaakt en heel smaakvol, en we werden heel vriendelijk geholpen. Het restaurant is knus en ideaal voor een romantisch diner. Zeker een aanrader!
Ron C.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Al bij de amuse weet je het: dit wordt een culinair feestje. En bij de volgende gerechten worden deze verwachtingen bewaarheid. Tongstrelende smaken in een oogstrelende presentatie.
Bij Alexander’s vind je geen kaart. Er wordt uitsluitend een verrassingsmenu geserveerd van 3 tot 6 gangen. Dankzij de creatieve chef is de samenstelling iedere dag anders. Overigens met voldoende flexibiliteit om rekening te houden met wensen en beperkingen.
Tel hierbij op de prima wijnen, de sympathieke gastvrouw en de gezellige inrichting. En alle ingrediënten zijn aanwezig voor een fijn avondje uit.
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het was een hele aangename kennismaking met dit restaurant!
Het eten was zalig en prachtig opgemaakt! Zeer vriendelijke bediening. Alles klopt!