Alexander's.

Slikweg 7 4321 SV Kerkwerve Nederland Kaart

Over het restaurant Alexander's.

Unieke locatie aan het natuurgebied Tureluur op Schouwen-Duiveland; restaurant is gelegen op de eerste verdieping met een schitterend uitzicht over het gebied. In een stijlvolle ambiance koken wij klassiek Frans-Nederlands met een moderne inslag.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Alexander's.

Bus lijn 133 Provinciale weg Moriaanshoofd
  • Kom je met de auto?
    Komend vanaf Renesse via de N59 ter hoogte van de molen De Zwaan bij hectometerpaaltje 6,5 afbuigen naar links, vanaf Zierikzee naar rechts. Na 50 meter afbuigen naar links, en na 100 meter aan de rechterkant bij de vlaggen is de ingang.
  • : Gratis parkeren op eigen terrein, direct bij het restaurant

Het restaurant is geopend van woensdag tot en met zondag vanaf 18.00 uur. De gast kan tot 20.30 uur diner bestellen.

Let op, huisdieren zijn niet toegestaan in het restaurant.

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Duits gesproken , Engels gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Uitmuntend
9,8
9,6

Jouw recensie over het restaurant Alexander's.

Jan T.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Lisette O.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Super heerlijk gegeten
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Als altijd stijlvolle ontvangst door gastvrouw die heel plezierig bedient en verstand van wijnen blijkt te hebben.
Alle vijf gangen apart en culinaire hoogstandjes. Heerlijk dat we op Schouwen-Duiveland nog dit niveau te bieden hebben
Eveline B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Echt uitstekend eten in een heel rustgevende mooie omgeving. Uiterst vriendelijk en ontspannen personeel!
Mohringg M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Prachtige opgemaakte maar vooral ook heel erg lekkere gerechtjes. Veel variatie en gebruik van lokale producten waar mogelijk. Prettige ambiance ; rustige muziek, fijne akoestiek. We gebruikten 4 en 5 gangen in ons gezelschap.
Jenny V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Ik had een tijdje geleden een stukje in de PZC gelezen over dit restaurant, zonder hoogstaande verwachtingen reisden we ( 2 personen ) af naar dit hotel/restaurant. Wat een prachtig landgoed in een schitterende omgeving. Wat een sfeervol restaurant, met heel vriendelijke bediening. We kozen voor 6 gangen want een menukaart is er niet, wat ook wel weer eens fijn is. We kregen namelijk een verrassingsmenu van de chef. En verrast werden we zeker. Prachtig opgemaakte gerechten (bij ieder gerecht kregen we duidelijke uitleg) die allemaal voortreffelijk smaakten. Het eten was niet heel erg gekruid, en extra zout of peper is totaal niet nodig. Alle producten waren super vers. We hebben heerlijk gegeten en dit zal zeker niet de laatste keer zijn. Echt een aanrader!
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijke gastvrouwen. Verrassende stak tartare. Heerlijke visgerechten. Aanrader!
Janny M.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Heerlijk gegeten! Volgens mij het beste restaurant van Schouwen Duiveland .
Jeanine S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Gezellig en sfeervol restaurant. Ondanks dat het op onze avond niet heel druk was, raden we iedereen aan om hier een avondje te gaan eten. Gastvrij ontvangen, veel informatie bij de gerechten en wijnen. Je kunt kiezen tussen een aantal gangen diner en niet van de kaart, de chefkok gaat je verrassen. En nou en of: mooi opgemaakte borden, verrassende smaken, echt weer eens wat anders! Complimenten! We hebben genoten!
Dominique M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Zeer lekker en verfijnd gegeten in een prachtig en rustig kader zowel binnen als buiten, wij komen zeker terug!
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Alexander's is een heerlijk avondje culinair genieten! Het eten is top, de wijnen uit Spanje fantastisch! De ligging van het restaurant maakt dat je er even voor "om" moet rijden, maar dat is dan ook meer dan de moeite waard! We merkten wel: Alexander's verdient meer publiek, meer bekendheid, dus een betere marketing- en toekomstbestendige bedrijfsstrategie. Meer duurzaam en professioneel opgeleid personeel zal voor groei zorgen, nu en in de toekomst. Maar dat deed voor deze avond niets af aan de warme, gastvrije en culinair hoogstaande heerlijke avond! Gaat dat proeven!
Marly G.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Superlekker gegeten, alles van Zeeuwse bodem, met zorg en goede smaak bereid!! Zeker een aanrader!!
De tafel van HW E.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Jammer dat er geen kraan water werd geserveerd
Rik E.
Moeilijk te vinden als je geen navigatie in de auto hebt. Je vindt geen enkel bordje, die je er naar toe leid.
Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Heerlijk gegeten. Uitstekende bijpassende Spaanse wijnen.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijk gegeten, mooi verrassingsmenu, fijne bediening. Top avond!
Corine F.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Heerlijke avond. Wat een geweldige kok, voortreffelijk smaak combinaties en prachtig opgediend . Vriendelijke gastvrouw . Mooie ambiance .
Goeie prijs kwaliteit verhouding.
Dit restaurant is zeer de moeite waard.
rene C.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Heerlijk gegeten met vriendelijke bediening, Gerechten waren allemaal fijn van smaak. Mooi uitzicht en goed ingericht restaurant. Nog niet rolstoelvriendelijk.
Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Een super 5 gangen menu geserveerd gekregen met perfect aangepaste Spaanse wijnen! Eerste voorgerecht en het nagerecht, waren van sterren niveau zowel de presentatie als de smaak. Zowel de chef als de gastvrouw zorgden voor een onvergetelijke avond!
Harm N.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Zeer goed, moet blijven op schouwen
Barrie C.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Op een rustig gelegen plaats bij plan Tureluur op ons eiland hebben we een fantastisch restaurant gevonden. Nadat we door de gastvrouw naar onze tafel werden gebracht konden we genieten van een heerlijke Amuse met een schiterend uitzicht over het natuurgebied. Het menu bestaat uit dag verse en streek gebonden producten waar De chef-kok een culinair hoogstandje van maakt. Wij hadden 5 gangen menu besteld en deze was met een passende wijn echt een beleving.
Voor mij is het prachtige culinaire restaurant Alexanders met stip de beste van Schouwen-Duiveland.
Dick Z.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Al vele malen mogen genieten van de culinaire hoogstandjes van de Chef, puur genot voor de fijnproever.
Ontvangst altijd gastvrij en vriendelijk. Ingrid en Paul zijn mensen met passie voor het vak.
Telkens, als we komen dineren met zakelijke gasten of vrienden weten ze ons keer op keer te verrassen. Bijzonder, want met menu confiance moet je toch elke keer je creativiteit in een topprestatie weten te vertalen.
En dit wordt waargemaakt, chapeau!
Prachtige lokatie op het mooie Schouwen-Duiveland.
De feedback van mijn gasten voor zowel het restaurant als hotel zijn altijd zeer positief. Niets dan lof over de gastvrijheid, vriendelijkheid en de tongstrelende met passie samengestelde couverts.
Zeer mooie kamers met smaak ingericht.
Een zakelijke gast van mij, belde mij na de overnachting op met de vermelding hoe bijzonder gastvrij zij zijn ontvangen en gedurende het verblijf vriendelijkheid en service hebben ervaren.
Nogmaals, TOP!