Alexander Beach Club

Kon. Wilhelmina Boulevard afrit 10 2202 GR Noordwijk Nederland Kaart
31-713620489

Over het restaurant Alexander Beach Club

Relax, lean back en ontdek de magie van ontbijten, lunchen, borrelen of dineren aan zee. Laat je verwennen door de koks. Bij Alexander Beach Club werken ze met dagverse seizoensproducten. De a la carte kaart wisselt ongeveer elke 4 maanden en gaat met de seizoenen mee.

Meer informatie over restaurant Alexander Beach Club

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 22:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Alexander Beach Club

Erna B.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Alles perfect, geoliede machine met zeer vriendelijk en kundig personeel, eten, drinken, lokatie, wij hebben genoten!
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Met een grote groep geweest. Heel gezellig, heel leuke bediening met goede service en prima locatie. Heel goede rede om nog een keer terug te komen.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
een werkelijk geweldig plekje met een super terras en het eten is heel goed, lekker genieten daar.!
monica B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
We hebben een heerlijk Paasbrunch genoten bij AlexanderBeachClub. We waren allemaal erg enthousiast en komen graag terug. Ondanks de grote van onze groep liep het allemaal op rolletjes! Het eten was heerlijk en de bediening top!
rob T.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Gisteren hier met de hele familie- 10 personen- voor de 4e keer genoten van de geweldige Paasbrunch.
Echt een Topper. De kinderen kunnen heerlijk hun gang gaan. Leuke activiteiten waren georganiseerd.
En dat allemaal met een heerlijk uitzicht op strand en zee.
Super gezellige bediening.
Dus volgend jaar weer!!!!
G.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Op een winterse dag in een strandpaviljoen. Wij hadden een prachtige avond, personeel was vlot en had verstand van zaken. Eten en drinken was uitstekend. De adviezen en voorstellen (eten -zowel vis- als vleesgerechten- bijpassende wijnen, bij- en nagerechten, "absacker" ) waren zeer goed.
Kortom een hele mooie avond en wat mij betreft een aanrader, voor herhaling vatbaar.
Jantine V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Goed eten en een gezellige sfeer met vriendelijk personeel. Het tafeltje bij het raam gekregen, zoals afgesproken. Aan te raden om hier te gaan eten
Marlies B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Wij hebben hier afgelopen zondag geluncht met acht dames. De sfeer was gezellig, de inrichting en aankleding zeer smaakvol gedaan en de gerechten die geserveerd worden, stuk voor stuk uitmuntend. We komen zeker nog eens terug!
Susanne D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Verjaardagsborrel met familie. Vriendelijke ontvangst, zeer smakelijke finger foods, lekkere wijn en relaxte sfeer. Ik kom hier regelmatig, ook voor lunch en diner.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Gezellige ambiance, goede en vriendelijke bediening! Kortom geslaagd verjaardagsfeestje!
Was al de tweede keer dat ik dit heb gedaan en nog steeds een prima gelegenheid!
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Muziek stond wat te hard, verder heel gezellige tent met leuke, goede bediening
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
We hebben hier met een grote groep inclusief kinderen een uitgebreide borrel gehouden in het lounge gedeelte. De bediening hielp uitstekend en was vlot met alle drankjes en hapjes.
Martijn H.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Snelle service, vriendelijke bediening en prima sfeer!
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Door de felle wind was het entree niet bepaald uitnodigend, maar ik begrijp dat het niet op korte termijn kon gebeuren. Het uitzicht op zee blijft overweldigend.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Ontvangst was zeer vriendelijk. Probleem als zoveel mensen tegelijk komen is wel, dat de eerste consumptie tamelijk lang op zich laat wachten. Kwaliteit van het eten was goed. De kindermenu's waren o.i. wat mager in relatie tot de prijs. Wij hebben in een zeer plezierige sfeer de brunch gebruikt en zullen zeker ook terugkomen.
Dank voor de zorg.
Nancy M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Eten lekker maar bediening is meer met vaste gasten bezig dan anderen. Eten komt erg snel op tafel, lijkt erop dat ze dubbele bezetting willen. Omgeving/inrichting ziet er goed uit.
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Wederom zalig gegeten.
Els H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Op advies van een vriendin de Alexander Beach Club gekozen voor een dinertje; wat 'n prettige verrassing. Goede ambiance, smaakvolle inrichting, uitstekend eten en aardige mensen in de bediening. Ik kom van de zomer graag terug om ook het terras eens te bezoeken, dat zag er ook erg gezellig uit.
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Het two for one menu was erg lekker, de bediening vriendelijk en de sfeer gezellig.
Er werd ook goed rekening gehouden met mijn glutenvrije dieet!
machenbo .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Goed ontvangen en snel naar de tafel waar snel achter elkaar de vragen komen, iets drinken, al besloten, uw voorgerecht, het hoofdgerecht en het nagerecht. Als je wilt en je werkt een beetje mee, dan sta je hier in 30 minuten weer buiten. Geen idee waar die druk vandaan komt, misschien 2 voor 1 diner?? Lijkt mij niet, voor de een kan zo'n super snelle doorvoer goed zijn, de ander wordt er ongemakkelijk van.
Wat ook opviel was dat de jassen bij binnenkomst worden aangenomen, maar niet worden teruggebracht na het eten. Dus zelf zoeken....