Alexander Beach Club

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Alexander Beach Club

Els H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Op advies van een vriendin de Alexander Beach Club gekozen voor een dinertje; wat 'n prettige verrassing. Goede ambiance, smaakvolle inrichting, uitstekend eten en aardige mensen in de bediening. Ik kom van de zomer graag terug om ook het terras eens te bezoeken, dat zag er ook erg gezellig uit.
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Het two for one menu was erg lekker, de bediening vriendelijk en de sfeer gezellig.
Er werd ook goed rekening gehouden met mijn glutenvrije dieet!
machenbo .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Goed ontvangen en snel naar de tafel waar snel achter elkaar de vragen komen, iets drinken, al besloten, uw voorgerecht, het hoofdgerecht en het nagerecht. Als je wilt en je werkt een beetje mee, dan sta je hier in 30 minuten weer buiten. Geen idee waar die druk vandaan komt, misschien 2 voor 1 diner?? Lijkt mij niet, voor de een kan zo'n super snelle doorvoer goed zijn, de ander wordt er ongemakkelijk van.
Wat ook opviel was dat de jassen bij binnenkomst worden aangenomen, maar niet worden teruggebracht na het eten. Dus zelf zoeken....
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wij komen geregeld bij Alexander, met name in de zomer, heerlijk een dagje relaxen op het terras met een wijntje en een hapje en als afsluiter van de dag nog even genieten van de heerlijke gerechten op de menukaart. In de winter zijn we hier ook regelmatig te vinden, maar dan wat vaker voor even een kop choco bij de open haard of even lunchen na een strandwandeling. Afgelopen weekend hebben we aan de 2 for 1 actie deelgenomen en zij we getrakteerd op een heerlijk samengesteld menu waar zeker niet op is bezuinigd. We hebben ervan genoten! Alexander beachclub is een mooie club met een gezellige, maar ook moderne en luxe uitstraling, prettige en vriendelijke bediening en een fijne (wisselende) menukaart. Wij zullen hier vast nog vaak komen.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
We hebben heerlijk voor de 2 for one gegeten. En dat was erg leuk en lekker. We hebben met zij drie gegeten en het hoofdgerecht van ons zoontje werd met het voorgerecht mee geserveerd. Goed nagedacht
brussee H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Vriendelijke ontvangst, heerlijk eten, mooie locatie, heel sfeervol en voor herhaling vatbaar. Komen vast nog eens terug
Yolanda V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Fantastisch gegeten, wat een heerlijke gerechten en dat voor het 2for1 menu. Een avond om op terug te kijken en voor herhaling vatbaar?
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Ik kom hier zomers heel vaak voor koffie, wijnte, maar ook vaak om te eten en het is altijd lekker en gezellig. Deze keer weer es binnen gegeten en we zeiden weer tegen mekaar, dat we altijd verrast zijn over de hoge qualiteit van het eten. Vers, smaakvol en ik kan nooit kiezen. Vriendelijke en vlotte service en gezellige atmosfeer, dus een geslaagde avond.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Verdient de kwalificatie culinair ! De bediening
was vlot en vriendelijk.
We komen er zeker op terug.
Ook voor een familiefeestje is dit een uitermate geschikte ambiance.
erik V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
prima eten en locatie.We hebben het 2 for 1 dinner menu gehad,wat uitstekend op elkaar is ingesteld.
Verder is de locatie schiiterend.
Marcella J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Kennis gemaakt met Alexander beachclub door gebruik te maken van de 2 for 1 actie.
Een ervaring die voor herhaling vatbaar is. Geen minpunt te noemen. Gezellige mooie ambiance! Eten was echt top. Goede bereidingen van het vlees en heerlijk op smaak. Bediening vlot en professioneel. Een aanrader, ook zonder actie.
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
we hebben hier gegeten met de actie 2for1. Ik had het vleesgerecht en mijn vriendin het visgerecht, en ze waren allebei uitstekend. Ook het voorgerecht is verrassend lekker en het nagerecht ongetwijfeld ook maar we zaten zo vol dat we het niet op konden. Het was de eerste keer dat ik dit restaurant bezocht maar zeker niet de laatste keer
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Mooie tent, wel erg hippig. Attente
, vriendelijke en snelle bediening. Prima kaart, net even anders dan je verwacht. Zo hebben we het graag!
Rufus E.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
zojuist hier gegeten, was helemaal goed.mooie tent. Niet echt een strandtent(permanente standplaats ).
had een burger besteld en die was gewoon goed.lekker klaar gemaakt. Goede friet erbij.En je zit er heel lekker. aanrader
Molno .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Zojuist een latte hier genuttigd, op de kaart staan geen koffieprijzen!
Een koekje verpakt in plastic, bediening die (bijna) geen duits spreekt.
De prijs voor de latte is te veel tov de kwaliteit vd latte.
Jessicaq .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Op een prachtige locatie met drie vriendinnen heb ik hier een lunch gehad.
Op de menukaart staan tips van de chef en daarvan had ik boterhammen met geitenkaas genomen. Een mooie, royale portie. De smaken waren fris en lekker vers.
Iemand anders had de tip van de chef ook genomen: een hotdog. Hiervan was het broodje wat droog, maar wat vriendin vooral miste was een fris accent van bijvoorbeeld een salade.
Het personeel deed zijn werk, maar ik kreeg wel het gevoel dat we niet alle tijd hadden. Als namelijk sommige gasten nog geen keuze hebben gemaakt kan je ook extra drinken of een knabbeltje aanbieden (verkopen) en ze het gevoel geven dat ze rustig aan kunnen doen in plaats van 3x in 5 minuten tijd bij onze tafel staan.
De pinot grigio was een lekkere keuze en de verse munt smaakte zoals het hoort.
Kees-Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Vandaag, 6 juni 2016, een lunchafspraak gehad. Aangezien de oorspronkelijke keuze gesloten was, viel de keuze op Alexander Beach Club (ABC). Daarbij kwam dat het heerlijk strandweer was en dus konden we buiten eten. ABC lijkt een permanente locatie en niet een beachclub die ieder jaar wordt afgebroken en opnieuw wordt opgebouwd.

Maar uiteindelijk is het eten doorslaggevend. Ik had gekozen voor de Ceasar salad met kip en mijn lunchgenoot de kroketten met brood. De Ceasar salad had een mooie omvang: niet te groot en niet te klein. De saus kreeg ik apart zodat ik deze zelf, naar smaak, kon toevoegen. Wellicht dat het te maken had met het feit dat ik niet verzot ben op ansjovis in de Ceasar salad, maar het was wel fijn om zelf de hoeveelheid dressing te kunnen bepalen. In deze dressing proefde ik wel ansjovis, maar niet overheersend. Al met al was de dressing prima. Van wat ik kon zien, smaakten de kroketten ook goed en waren zij mooi goudbruin gefrituurd.

ABC is zeker een locatie om naar toe te gaan op een mooie zomerse dag. De bediening werkt efficient en is vriendelijk en dat is belangrijk. Je hoeft als gast niet ontzettend lang te wachten op je bestelling.

Het decor: ja, met een uitzicht over de zee en een mooie inrichting: top.
Salina V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Vandaag een heerlijke dag om aan het strand te vertoeven. Op de wijnkaart stond een beach wine "special", helaas wist de jongeman die ons bediende niet welke wijn dit was, en was het kennelijk niet de moeite waard om dit na te vragen. Daarom maar een pinot grigio besteld die erg lekker was! Daarbij een fish platter die wij achteraf best aan de prijs vonden, gezien de hoeveelheid die je krijgt. Ook geen servetjes of een mesje/lepeltje voor bijvoorbeeld de krabsalade. Daarnaast hadden we een broodje besteld, tot 2 keer toe, maar die bleef uit. Toen we erom vroegen kregen we te horen dat we gezegd zouden hebben alleen de fish platter te willen??
Al met al hebben we lekker gezeten maar mag er aan de service naar ons idee nog wel wat verbeterd worden. Overigens kwamen de drankjes lekker snel, en was een glaasje water bij de wijn geen probleem!
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Wat een heerlijke plek. Hier zou je gerust een week kunnen doorbrengen om te relaxen: het is heel groot, met veel verschillende soorten ruimtes en sferen en zitcomfort naar keuze, zowel binnen als buiten. Ondertussen komt prettig personeel je prima eten brengen (al heb ik de drie keer dat ik er was niet zulke bijzondere dingen gekozen). De hippe alcoholica (spritz, cocktails e.d.) zijn helaas nogal aan de prijs. Het aller-, allergrootste pluspunt van Alexander vind ik trouwens de muziek! Die past perfect bij de ontspannende sfeer van het geheel. Complimenten daarvoor!
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
vandaag voor de derde keer met kinderen en kleinkinderen genoten van de Paasbrunch. we waren met zijn negenen. Alles klopte weer , evenals in de voorgaande jaren. We hadden een prima tafel met schitterend uitzicht op het zonnige strand. de kinderen vermaakten zich ook optimaal aan de speciale kindertafel, waar ze o.m. eieren konden schilderen en daarna tevens op het strand naar eieren konden zoeken.
deze keer was er , in afwijking van de vorige keren, niet voor de buffet vorm gekozen, maar voor het sharing principe, wat ons heel goed is bevallen. heerlijke gevarieerde gerechten. Een heerlijke Pinot Grigio erbij .
Ook was er, wat betreft het eten, speciaal gedacht aan de kids.
En alles werd voortreffelijk begeleid door de leuke enthousiaste bediening.
we hadden een heerlijke middag.
prima prijs/kwaliteitverhouding...dus volgend jaar weer met zijn allen.
Alexander Beach Club blijft voor ons een prima adres.