Alexander Beach Club

Kon. Wilhelmina Boulevard afrit 10 2202 GR Noordwijk Nederland Kaart
31-713620489

Over het restaurant Alexander Beach Club

Relax, lean back en ontdek de magie van ontbijten, lunchen, borrelen of dineren aan zee. Laat je verwennen door de koks. Bij Alexander Beach Club werken ze met dagverse seizoensproducten. De a la carte kaart wisselt ongeveer elke 4 maanden en gaat met de seizoenen mee.

Meer informatie over restaurant Alexander Beach Club

De gehele week vanaf 10.00 uur

In de wintermaanden:
Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 22:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Alexander Beach Club

Prescilla D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Fantastische plek om te vertoeven! Heerlijke loungebanken, fijne sfeer, live DJ met de muziek heerlijk op de achtergrond, lekkere hapjes en drankjes, leuk personeel (met name de mannen waren erg meedenkend en vriendelijk) Voor het paviljoen kun je gemasseerd worden en er is voor de kinderen een speeltoestel met schommel. Jammer dat het even duurt voordat de bediening komt niet alleen voor ons maar ook voor hun eigen omzet. Verder nogmaals fantastisch..
Femke L.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Fijne locatie, goed gegeten en super vriendelijk personeel... heerlijk genoten van alles
R.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
We hadden van te voren gereserveerd. Leuke vlotte bediening. Ik had de kreeft en mijn vrouw de kalfsbiefstuk. Super vers en prima klaar gemaakt.
Sarah T.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Lekker eten (frietjes waren heel erg lekker, niet alleen met zout gekruid maar ook wat kruiden of specerijen) en attente service, fantastische ligging en uitzicht. Vond de decor ook heel mooi en passend. Wel iets aan de dure kant, maar je betaalt dan ook voor de uitzicht op zee. Ik zou hier graag weer eten.
Roland S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Top restaurant in Noordwijk , onze favoriet ! Zeer goed eten , vlotte bediening met een super uitzicht .
Normaal prijs niveau .

Echt een aanrader, wel van te voren reserveren, zit vaak vol .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Hele fijne avond met vrienden, goede wijn, heerlijk eten en fijne bediening. We gaan zeker terug daar ! moet minstens 120 tekens bevatten deze recentie vandaar deze extra woorden.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Goed eten, mooi uitzicht en styling van het restaurant.

Bediening matig, lang wachten voor dat er iemand langs komt voor een nieuw drankje voor de gevraagde bij passende wijn bij de kabeljauw werd een rode Merlot geserveerd.
Na mijn idee drink je bij vis wit.
Arthur S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heerlijk gegeten in goed etablissement met goede, vriendelijke bediening en mooi uitzicht op strand en zee.
Helaas was het weer dusdanig dat we binnen moesten zitten. De vorige keer op het terras was nog leuker.
S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Wij hebben met familie (17 personen) echt genoten van het diner. Vriendelijke bediening, zeer klantgericht en welwillend voor al onze wensen. Fijne sfeer en mooie inrichting. Nette toiletten. Omdat we met een groep waren hebben we een menu samengesteld met keuze uit 2 voorgerechten en 2 hoofdgerechten en een dessert. Er viel niets aan te merken op de gerechten. De gerechten waren ook heel mooi opgemaakt. Wij waren heel blij verrast en komen zeker nog eens terug.
Hedy B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk gegeten op een fijn terras!
Narda M.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Heerlijk gegeten in een prachtige en gezellige ambiance. De service hield goed rekening met onze wensen en gaf ons de ruimte die we wilden. Professioneel en sensitief personeel.
Philipp W.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Het eten was heerlijk en de servies top.
Albert B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Mooie tafel. Vervelend dat de recensie minimaal 120 tekens moet bevatten, terwijl er gevraagd wordt om KORTE feedback. Wat is het nut hiervan?
Erna B.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Alles perfect, geoliede machine met zeer vriendelijk en kundig personeel, eten, drinken, lokatie, wij hebben genoten!
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Met een grote groep geweest. Heel gezellig, heel leuke bediening met goede service en prima locatie. Heel goede rede om nog een keer terug te komen.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
een werkelijk geweldig plekje met een super terras en het eten is heel goed, lekker genieten daar.!
monica B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
We hebben een heerlijk Paasbrunch genoten bij AlexanderBeachClub. We waren allemaal erg enthousiast en komen graag terug. Ondanks de grote van onze groep liep het allemaal op rolletjes! Het eten was heerlijk en de bediening top!
rob T.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Gisteren hier met de hele familie- 10 personen- voor de 4e keer genoten van de geweldige Paasbrunch.
Echt een Topper. De kinderen kunnen heerlijk hun gang gaan. Leuke activiteiten waren georganiseerd.
En dat allemaal met een heerlijk uitzicht op strand en zee.
Super gezellige bediening.
Dus volgend jaar weer!!!!
G.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Op een winterse dag in een strandpaviljoen. Wij hadden een prachtige avond, personeel was vlot en had verstand van zaken. Eten en drinken was uitstekend. De adviezen en voorstellen (eten -zowel vis- als vleesgerechten- bijpassende wijnen, bij- en nagerechten, "absacker" ) waren zeer goed.
Kortom een hele mooie avond en wat mij betreft een aanrader, voor herhaling vatbaar.
Marlies B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Wij hebben hier afgelopen zondag geluncht met acht dames. De sfeer was gezellig, de inrichting en aankleding zeer smaakvol gedaan en de gerechten die geserveerd worden, stuk voor stuk uitmuntend. We komen zeker nog eens terug!