Alexander Beach Club

Kon. Wilhelmina Boulevard afrit 10 2202 GR Noordwijk Nederland Kaart
31-713620489

Over het restaurant Alexander Beach Club

Relax, lean back en ontdek de magie van ontbijten, lunchen, borrelen of dineren aan zee. Laat je verwennen door de koks. Bij Alexander Beach Club werken ze met dagverse seizoensproducten. De a la carte kaart wisselt ongeveer elke 4 maanden en gaat met de seizoenen mee.

Meer informatie over restaurant Alexander Beach Club

• Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Nathalie D.
V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijke relaxte sfeer, erg vriendelijk personeel en het eten was verrukkelijk en mooi gepresenteerd. Locatie is top. Door de grote glazen ramen heb je mooi uitzicht op zee.
E.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Goede kwaliteit eten! Nog nooit slecht gegeten bij Alexander Beach.
Wat mij betreft mogen alleen de ronde tafels vervangen worden. Ze gebben een totaal andere sfeer als de rest vannhet restaurant.
M. B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Geweldige gemoedelijke sfeer zeer vriendelijk personeel mix starter verrassend en de sexy lobster... tja... absolute aanrader!!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Zeer smaakvol ingericht, zeer smaakvol menu , dus denk nou niet dat dit alleen in de zomer een bezoekje waard is, kom ook in de andere getijden!
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
We hadden gereserveerd en onze tafel had een fantastisch mooi plekje op het terras. Het eten was heerlijk, bediening was wat minder oplettend en snel dan dat wij gewent zijn, maar het was dan ook erg druk voor n warme(25 graden) in oktober☀️ Al met al heerlijk genoten...!!!!
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Als "vaste gasten" hebben wij weer een heel fijne avond gehad en zeer lekker gegeten, ook bij ons volgene bezoek aan Noordwijk aan Zee zullen wij beslist weer bij Alexander dineren.
m G.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Kwaliteit goed. Ondanks tijdig reserveren ( wij waren met 16)te weinig personeel.
Om stokbrood moesten we de hele tijd maar vragen. De gerechten kwamen te langzaam door.
plinaras .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Goede service, leuke sfeer zoals altijd. Leuk om te eten met uitzicht op zee.blablabl........................................
S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Mooie inrichting. Vriendelijk personeel. Goede communicatie vooraf middels reserveringssysteem. Heerlijke gerechten/menu. Goede wijn en service. Niets op aan te merken.
Marjo S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Met 8 volwassenen heerlijk geluncht. Attente bediening, alleen lieten de drankjes soms iets te lang op zich wachten omdat "het druk was aan de bar". Verder niets dan lof.
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Uw locatie is zeer goed. Een goede sfeer en het eten was goed.
Wij komen zeer zeker nogmaals. We waren met 10 man, het was een gezellige tafel.
Alle lof voor het keukenpersoneel.
Marjon G.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Prima en goed eten!
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Besproken een ronde tafel voor 4 personen binnen. Door het mooie weer ook een tafel voor ons buiten gedekt wat een service prijs kwaliteit perfect bedankt voor alle zorgen Peter
Erika P.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Fijne mooie zaak, zowel binnen als buiten. Een aantal keren geweest in 4 dagen tijd, gewoon 1 van de mooiere beachclubs in Noordwijk!!
B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Personeel was vriendelijk en alles verliep vlot. We hadden wel vooraf gereserveerd. Bij de komst van slecht weer konden we naar binnen en zonder problemen aan een andere tafel. Het eten was prima en klopte met de prijs. Is wel een persoonlijke mening en kan voor anderen anders uitzien.
Femke L.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Fijne locatie, goed gegeten en super vriendelijk personeel... heerlijk genoten van alles
Arthur R.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
We hadden van te voren gereserveerd. Leuke vlotte bediening. Ik had de kreeft en mijn vrouw de kalfsbiefstuk. Super vers en prima klaar gemaakt.
Sarah T.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Lekker eten (frietjes waren heel erg lekker, niet alleen met zout gekruid maar ook wat kruiden of specerijen) en attente service, fantastische ligging en uitzicht. Vond de decor ook heel mooi en passend. Wel iets aan de dure kant, maar je betaalt dan ook voor de uitzicht op zee. Ik zou hier graag weer eten.