Alexander Beach Club

Meer informatie over restaurant Alexander Beach Club

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jessicaq .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Op een prachtige locatie met drie vriendinnen heb ik hier een lunch gehad.
Op de menukaart staan tips van de chef en daarvan had ik boterhammen met geitenkaas genomen. Een mooie, royale portie. De smaken waren fris en lekker vers.
Iemand anders had de tip van de chef ook genomen: een hotdog. Hiervan was het broodje wat droog, maar wat vriendin vooral miste was een fris accent van bijvoorbeeld een salade.
Het personeel deed zijn werk, maar ik kreeg wel het gevoel dat we niet alle tijd hadden. Als namelijk sommige gasten nog geen keuze hebben gemaakt kan je ook extra drinken of een knabbeltje aanbieden (verkopen) en ze het gevoel geven dat ze rustig aan kunnen doen in plaats van 3x in 5 minuten tijd bij onze tafel staan.
De pinot grigio was een lekkere keuze en de verse munt smaakte zoals het hoort.
Kees-Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Vandaag, 6 juni 2016, een lunchafspraak gehad. Aangezien de oorspronkelijke keuze gesloten was, viel de keuze op Alexander Beach Club (ABC). Daarbij kwam dat het heerlijk strandweer was en dus konden we buiten eten. ABC lijkt een permanente locatie en niet een beachclub die ieder jaar wordt afgebroken en opnieuw wordt opgebouwd.

Maar uiteindelijk is het eten doorslaggevend. Ik had gekozen voor de Ceasar salad met kip en mijn lunchgenoot de kroketten met brood. De Ceasar salad had een mooie omvang: niet te groot en niet te klein. De saus kreeg ik apart zodat ik deze zelf, naar smaak, kon toevoegen. Wellicht dat het te maken had met het feit dat ik niet verzot ben op ansjovis in de Ceasar salad, maar het was wel fijn om zelf de hoeveelheid dressing te kunnen bepalen. In deze dressing proefde ik wel ansjovis, maar niet overheersend. Al met al was de dressing prima. Van wat ik kon zien, smaakten de kroketten ook goed en waren zij mooi goudbruin gefrituurd.

ABC is zeker een locatie om naar toe te gaan op een mooie zomerse dag. De bediening werkt efficient en is vriendelijk en dat is belangrijk. Je hoeft als gast niet ontzettend lang te wachten op je bestelling.

Het decor: ja, met een uitzicht over de zee en een mooie inrichting: top.
Salina V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Vandaag een heerlijke dag om aan het strand te vertoeven. Op de wijnkaart stond een beach wine "special", helaas wist de jongeman die ons bediende niet welke wijn dit was, en was het kennelijk niet de moeite waard om dit na te vragen. Daarom maar een pinot grigio besteld die erg lekker was! Daarbij een fish platter die wij achteraf best aan de prijs vonden, gezien de hoeveelheid die je krijgt. Ook geen servetjes of een mesje/lepeltje voor bijvoorbeeld de krabsalade. Daarnaast hadden we een broodje besteld, tot 2 keer toe, maar die bleef uit. Toen we erom vroegen kregen we te horen dat we gezegd zouden hebben alleen de fish platter te willen??
Al met al hebben we lekker gezeten maar mag er aan de service naar ons idee nog wel wat verbeterd worden. Overigens kwamen de drankjes lekker snel, en was een glaasje water bij de wijn geen probleem!
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Wat een heerlijke plek. Hier zou je gerust een week kunnen doorbrengen om te relaxen: het is heel groot, met veel verschillende soorten ruimtes en sferen en zitcomfort naar keuze, zowel binnen als buiten. Ondertussen komt prettig personeel je prima eten brengen (al heb ik de drie keer dat ik er was niet zulke bijzondere dingen gekozen). De hippe alcoholica (spritz, cocktails e.d.) zijn helaas nogal aan de prijs. Het aller-, allergrootste pluspunt van Alexander vind ik trouwens de muziek! Die past perfect bij de ontspannende sfeer van het geheel. Complimenten daarvoor!
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
vandaag voor de derde keer met kinderen en kleinkinderen genoten van de Paasbrunch. we waren met zijn negenen. Alles klopte weer , evenals in de voorgaande jaren. We hadden een prima tafel met schitterend uitzicht op het zonnige strand. de kinderen vermaakten zich ook optimaal aan de speciale kindertafel, waar ze o.m. eieren konden schilderen en daarna tevens op het strand naar eieren konden zoeken.
deze keer was er , in afwijking van de vorige keren, niet voor de buffet vorm gekozen, maar voor het sharing principe, wat ons heel goed is bevallen. heerlijke gevarieerde gerechten. Een heerlijke Pinot Grigio erbij .
Ook was er, wat betreft het eten, speciaal gedacht aan de kids.
En alles werd voortreffelijk begeleid door de leuke enthousiaste bediening.
we hadden een heerlijke middag.
prima prijs/kwaliteitverhouding...dus volgend jaar weer met zijn allen.
Alexander Beach Club blijft voor ons een prima adres.
Marietta V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Donderdag stond er een mooi gedekte luxe tafel voor ons dertienen klaar voor de lunch. Omdat we met zovelen bood men een beperkt menu maar de meesten van ons namen de Caesarsalade met garnalen hetgeen een échte aanrader bleek! Erg goed en gul met smakelijke lauwwarme garnalen en Parmezaanse kaas. Ook over de kroketten was men enthousiast. Kwalitatief goed brood erbij. Wij waren zeer tevreden, ook over de vlotte bediening. Men schonk zelfs steeds het water bij, wat een service!
De pinot grigio was van goede kwaliteit. Ik heb bij de eindafrekening helaas te weinig fooi gegeven maar zal het een volgende keer goedmaken! U ziet ons allen terug!!
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Gisteren heerlijk gelunched met een groep van 12 mensen. Vooraf op een fijne flexibele manier gesproken over het menu, zeer welkom ontvangen in hun leuke sfeervolle ruimte. De winter special soep, sandwich, smoothie was heerlijk!
Stanley O.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Een heerlijke avond beleefd bij Alexander. Bediening was goed en professioneel maar is ook in voor een geintje. Het eten was voortreffelijk, vooraf begonnen met wat brood en zoutjes, opvolgend door heerlijke garnalen nog pruttelend in het schaaltje. Daarna 2 tussengerechten gehad, waar ik van moet zeggen dat het plankje met allerlei verschillende kleine gerechtjes voortreffelijk was. Hoofdgerecht zeetong, goed van dikte en juiste garing, spot on. Al met al heerlijk gegeten hier met mijn vriendin.
LBeljon .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Heerlijk gegeten met het 2for1 menu. Prima keuzemenu. Vriendelijke en correcte bediening in een sfeervolle omgeving. Wij zouden deze beach club zeker aanbevelen bij anderen.
Motormuizen .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Heerlijk gegeten vanavond.2for1. Keuze uit vlees of vis. De zeewolf was perfect en ook het vlees was rood, mals en heerlijk. Het zijn geen grote porties maar genoeg. De bediening was prima, ze houden je goed in de gaten en vragen tijdig of je nog wat wilt drinken. Je hoeft niet te speuren voor de bediening. Mooi locatie, sfeervol ingericht.
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
De bediening was oké, onze dame was vriendelijk maar wist zich niet helemaal een houding te geven, daarnaast praatte ze erg langzaam. De kabeljauw was erg lekker vooral de korst van quinoa en geitenkaas, het chocolade toetje was ook erg lekker, jammer dat het zo weinig was. De sfeer is prettig, de indeling is leuk en gezellig.
Mdm83 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Wat is dit toch een fijn restaurant! Sinds kort weet ik dat ik gluten en lactose intolerantie heb dus vooraf even gebeld en gelukkig direct gerustgesteld en zelfs de chef uit de keuken al even telefonisch gesproken.
Bij aankomst was de bediening goed op de hoogte en hebben er echt voor gezorgd dat ik heerlijk kon eten zonder druk te maken over ingrediënten. Echt heerlijke glutenvrije broodjes en er is zelfs een aangepaste dressing gemaakt voor mij. Ook bij de patat die ik zelf dacht te mogen eten, kreeg ik een apart zakje ivm de kruiden. Dat is dus meedenken! Dit restaurant was al een vast adres, maar staat nu zeker met stip bovenaan!
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Lekker een avondje genoten chassagne montrachet is erg lekker,beide de oesters gekozen. De kalfswang was heerlijk met de chianti en de kaas achteraf. En natuurlijk was de bediening wederom top!
We hebben het ervan genomen:)
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Wat een mooie plek! Het is eigenlijk geen strandtent meer. Mooie banken, waar je lekker op onderuit kunt zakken, goede tafels en comfortabele stoelen. We waren hier met een grote groep een dag voor de bruiloft van vrienden. De keuze in het menu was hierdoor beperkt. Ik ben voor de ouderwetse sate gegaan. Heerlijk vlees, de saus gelukkig niet te zout. De bediening was erg goed en speelde goed in op onze wensen. Na het eten hier nog even heerlijk uit kunnen zakken en nagenieten.
R S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Genoten van het heerlijke zonnetje op het terras. Lunch was prima, drankjes waren prima, locatie is perfect. Het personeel is ontzettend vriendelijk, vers/schoon water voor de honden, heerlijke muziek op het terras. We komen hier zomers zeker nog een keer genieten van het zonovergoten terras!
Lyanne R.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Deze beachclub is meer dan wat je normaal verwacht van een 'strandtent', het is een prachtige, permanente locatie! De service is vriendelijk en behulpzaam. De ceviche was niet bijzonder, meer sashimi dan ceviche. De peking duck was lekker en voldoende.
Alexander Z.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2015
2 weken geleden zijn wij op zaterdag middag gaan lunchen bij de beachclub. De locatie en inrichting is heel mooi. De lunch was niet geweldig. Ze konden geen tostie maken op bruinbrood maar gek genoeg kon je wel een boterham met kaas bestellen. Verder hadden we een club sandwich die te koud was.
Ckaatje .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2014
Hier op een novembermiddag neergestreken. Prachtig paviljoen. bediening vriendelijk. brood, olijven en een asian plate besteld. Brood uitgedroogd, op verzoek nieuw gekregen. op één onderdeel na kwam alles van de asian plate uit de frituur. Erg simpel en karig voor €17.50. Al met al mochten we € 40.- afrekenen voor 2 drankjes en het genuttigde. Dit was het echt niet waard.

Voor het uitzicht zeker een bezoek waard, maar neem wel een goed gevulde portemonnee mee.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
2 for 1 keuzemenu, een aanrader!
rundermuis
hertenbiefstuk en hertenwang, heerlijk zacht vlees
wafel met ijs en nog meer
Bas A.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Een heerlijke zomerse dag afgesloten de perfecte locatie aan het strand. Heerlijk gegeten. Ondanks de drukte snelle en goede service. Vaak is op het stand door de drukte het eten een stuk minder van kwaliteit dat was deze avond absoluut niet het geval. Prijs kwaliteit, locatie is ook echt top! Mij zien ze zeker nog een keer teurg.