Alexander Beach Club

Kon. Wilhelmina Boulevard afrit 10 2202 GR Noordwijk Nederland Kaart
31-713620489

Over het restaurant Alexander Beach Club

Relax, lean back en ontdek de magie van ontbijten, lunchen, borrelen of dineren aan zee. Laat je verwennen door de koks. Bij Alexander Beach Club werken ze met dagverse seizoensproducten. De a la carte kaart wisselt ongeveer elke 4 maanden en gaat met de seizoenen mee.

Meer informatie over restaurant Alexander Beach Club

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Alexander Beach Club

Marian V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Gezellige ambiance, goede en vriendelijke bediening! Kortom geslaagd verjaardagsfeestje!
Was al de tweede keer dat ik dit heb gedaan en nog steeds een prima gelegenheid!
Susanne D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Verjaardagsborrel met familie. Vriendelijke ontvangst, zeer smakelijke finger foods, lekkere wijn en relaxte sfeer. Ik kom hier regelmatig, ook voor lunch en diner.
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Muziek stond wat te hard, verder heel gezellige tent met leuke, goede bediening
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
We hebben hier met een grote groep inclusief kinderen een uitgebreide borrel gehouden in het lounge gedeelte. De bediening hielp uitstekend en was vlot met alle drankjes en hapjes.
Martijn H.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Snelle service, vriendelijke bediening en prima sfeer!
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Door de felle wind was het entree niet bepaald uitnodigend, maar ik begrijp dat het niet op korte termijn kon gebeuren. Het uitzicht op zee blijft overweldigend.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Ontvangst was zeer vriendelijk. Probleem als zoveel mensen tegelijk komen is wel, dat de eerste consumptie tamelijk lang op zich laat wachten. Kwaliteit van het eten was goed. De kindermenu's waren o.i. wat mager in relatie tot de prijs. Wij hebben in een zeer plezierige sfeer de brunch gebruikt en zullen zeker ook terugkomen.
Dank voor de zorg.
Nancy M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Eten lekker maar bediening is meer met vaste gasten bezig dan anderen. Eten komt erg snel op tafel, lijkt erop dat ze dubbele bezetting willen. Omgeving/inrichting ziet er goed uit.
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Wederom zalig gegeten.
Els H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Op advies van een vriendin de Alexander Beach Club gekozen voor een dinertje; wat 'n prettige verrassing. Goede ambiance, smaakvolle inrichting, uitstekend eten en aardige mensen in de bediening. Ik kom van de zomer graag terug om ook het terras eens te bezoeken, dat zag er ook erg gezellig uit.
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Het two for one menu was erg lekker, de bediening vriendelijk en de sfeer gezellig.
Er werd ook goed rekening gehouden met mijn glutenvrije dieet!
machenbo .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Goed ontvangen en snel naar de tafel waar snel achter elkaar de vragen komen, iets drinken, al besloten, uw voorgerecht, het hoofdgerecht en het nagerecht. Als je wilt en je werkt een beetje mee, dan sta je hier in 30 minuten weer buiten. Geen idee waar die druk vandaan komt, misschien 2 voor 1 diner?? Lijkt mij niet, voor de een kan zo'n super snelle doorvoer goed zijn, de ander wordt er ongemakkelijk van.
Wat ook opviel was dat de jassen bij binnenkomst worden aangenomen, maar niet worden teruggebracht na het eten. Dus zelf zoeken....
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wij komen geregeld bij Alexander, met name in de zomer, heerlijk een dagje relaxen op het terras met een wijntje en een hapje en als afsluiter van de dag nog even genieten van de heerlijke gerechten op de menukaart. In de winter zijn we hier ook regelmatig te vinden, maar dan wat vaker voor even een kop choco bij de open haard of even lunchen na een strandwandeling. Afgelopen weekend hebben we aan de 2 for 1 actie deelgenomen en zij we getrakteerd op een heerlijk samengesteld menu waar zeker niet op is bezuinigd. We hebben ervan genoten! Alexander beachclub is een mooie club met een gezellige, maar ook moderne en luxe uitstraling, prettige en vriendelijke bediening en een fijne (wisselende) menukaart. Wij zullen hier vast nog vaak komen.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
We hebben heerlijk voor de 2 for one gegeten. En dat was erg leuk en lekker. We hebben met zij drie gegeten en het hoofdgerecht van ons zoontje werd met het voorgerecht mee geserveerd. Goed nagedacht
brussee H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Vriendelijke ontvangst, heerlijk eten, mooie locatie, heel sfeervol en voor herhaling vatbaar. Komen vast nog eens terug
Yolanda V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Fantastisch gegeten, wat een heerlijke gerechten en dat voor het 2for1 menu. Een avond om op terug te kijken en voor herhaling vatbaar?
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Ik kom hier zomers heel vaak voor koffie, wijnte, maar ook vaak om te eten en het is altijd lekker en gezellig. Deze keer weer es binnen gegeten en we zeiden weer tegen mekaar, dat we altijd verrast zijn over de hoge qualiteit van het eten. Vers, smaakvol en ik kan nooit kiezen. Vriendelijke en vlotte service en gezellige atmosfeer, dus een geslaagde avond.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Verdient de kwalificatie culinair ! De bediening
was vlot en vriendelijk.
We komen er zeker op terug.
Ook voor een familiefeestje is dit een uitermate geschikte ambiance.
erik V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
prima eten en locatie.We hebben het 2 for 1 dinner menu gehad,wat uitstekend op elkaar is ingesteld.
Verder is de locatie schiiterend.
Marcella J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Kennis gemaakt met Alexander beachclub door gebruik te maken van de 2 for 1 actie.
Een ervaring die voor herhaling vatbaar is. Geen minpunt te noemen. Gezellige mooie ambiance! Eten was echt top. Goede bereidingen van het vlees en heerlijk op smaak. Bediening vlot en professioneel. Een aanrader, ook zonder actie.