Ald Venlo

Woensdag t/m Zaterdag vanaf 12:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2015
Een schitterend all-you-can-eat concept. Met keuze uit 60 kleine gerechten een perfecte avond uit eten. Ald Venlo afficheert zich met 'simpel en goedkoop genieten'. Het resultaat beantwoord hier volledig aan. Op zich een goed en sfeervol (lijkend) restaurant, maar door de ons toegewezen tafel (bij de keuken) zaten wij (2 personen) geïsoleerd van de andere tafels/gasten. De gerechten boden een ruime keuze aan varianten, voor ieder wat wils en waren stuk voor stuk goed van smaak, alleen de garnalen in knoflooksaus viel in dat opzicht tegen. Verwacht echter geen hoogstandjes; een aantal gerechten waren duidelijk even opgewarmd. Een tip in dit verband: schrap de pizza uit de keuzelijst; die was klef. De bediening was vriendelijk en attent. De organisatie is goed aangepast aan het concept en zonder opdringerig/sturend te zijn werden de gekozen gerechten in een goed (eigen) tempo afgewisseld. Wat ons betreft is bij een bezoek aan Venlo ' uit-eten' bij Ald Venlo een aanrader.
Brezim .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Voor de eerste keer op aanraden van kennissen hier gegeten met enkele vrienden. We hadden de all in kaart. Prima gerechten werden geserveerd en met veel zorg bereid en netjes opgediend. Alles vers en met een heerlijke smaak. Prijs kwaliteit helemaal in orde. Ondanks de drukte een prima en snelle service van de zeer vriendelijke dames. Wat ons betref komen we zeker terug. Een aanrader voor iedereen die in een gezellige ambiance een hele avond wil genieten van heerlijke gerechtjes.
VermeerM .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Zojuist terug van het eten, we hebben gekozen voor het 3 gangen menu.
Geen enkel negatief punt, eten was perfect en de bediening erg vriendelijk en attent.
Hoe andere schrijvers bij zo'n slechte review komen is ons een raadsel.
Er was werkelijks niets op of aan te merken.
Bij het verlaten van de zaak werd zelfs de deur netjes open gehouden.
Wat betreft het decor een 8, maar dat is een kwestie van smaak.
In ieder geval zeker een aanrader om terug te gaan.
Nellie S.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Heerkijk gegeten bij jullie,keuze uit 60 kleine gerechten,kun je echt niet allemaal eten,want da plof je uit elkaar,de meisjes waren toppi die ons geholpen hebben,sfeer was prima en de koks maakten heerlijke hapjes,al met al,een geslaagde avond voor moeder en dochter,dank jullie.
Toppie3 .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2015
Vanaf het reserveren via de telefoon tot aan het weer naar buiten lopen uit dit restaurant, was alles zeer goed geregeld. De vriendelijke dame aan de telefoon zorgde voor een gezellig gesprek tijdens het reserveren, we werden met een vriendelijk woord en een glimlach ontvangen bij binnenkomst, en zelfs toen het helemaal vol zat hadden de medewerkers nog tijd voor een praatje. Daarnaast was het eten dat we besteld hadden erg goed bereid en erg lekker.
Ook al komen wij zelf niet uit venlo ik weet heel zeker dat wij weer terug gaan komen, het is het ritje er naar toe meer dan waard!

Groeten uit Breda
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Afgelopen zondag hier genoten van de ambiance en de hapjes.
Allemaal kleine smakelijke gerechtjes,zeer leuke bediening en een prachtige zaak.
Ondanks de enorme drukte zijn we niets tekort gekomen!
Super,een aanrader,wij komen zeker terug!

Caamtje .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
De bediening was slecht. Ik kwam binnen, het meisje achter de bar / kassa nam niet de moeite om naar ons toe te komen. Ik keek haar een minuut aan, toen vroeg ik of we zelf ergens konden gaan zitten. Daar werd heel kortaf op gereageerd. We zijn ergens gaan zitten, hebben besteld. Dit ging allemaal prima, tot we het eten kregen. Er zat een donkerbruine haar in mijn eten. Ik sprak de bediening hierop aan en het enige wat zij zeiden was: oke. Geen excuses, het kon ze niet zoveel schelen. Wij vonden het niet heel netjes. Vier tafels om ons heen met mensen die later kwamen werden allemaal eerder afgeruimd, de bediening had geen oog meer voor ons. Ik sla dit restaurant de volgende keer zeker over.
_Herman_ .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Zal bij het beging beginnen:
Bediening:
Ontvangst was ons tweetjes was niet enthousiast,er werd gezegd zoek maar ergens plaats.
We hadden gereserveerd,maar dat werd niet gevraagd.
Bediening kwam vragen wat we wouden drinken,vervolgens drinken besteld.
Na half uur te hebben gewacht op menu kaart is vrouw lief deze zelf opgehaald bij de kassa,wel beetje geïrriteerd daarover.

Voorgerecht en hoofdgerecht uitgekozen,zij brood met kruiden boter en ik champignons.
Hoofdgerecht,schnitzel en varkenshaas met friet en gebakken aardappelen.

Vrouw kreeg geen boord bij voorgerecht erbij,dus op het doekje heeft ze brood moeten smeren.
Van tevoren is er bestek bezorgt voor de hoofdgerecht,een scherpe mes voor varkenshaas.
Ik kreeg geen bestek bij het voorgerecht,dus maar bestek die voor het hoofdgerecht bedoeld was maar gepakt.
Nu wachten op hoofdgerecht,na 20 min kwamen ze vragen of we friet en/of gebakken aardappels hadden besteld,niet goed geluisterd/genoteerd.

Onze dranken waren op,lege boorden van het voorgerecht hebben ze opgeruimd maar lege glazen niet.Ook niet gevraagd of we iets anders wouden drinken.

Ze kwamen opnieuw om bestek te brengen,wel de verkeerde onscherpe mes gekregen.
Naar drinken werd niet gevraagd en lege glazen werden niet opgeruimd.

Uiteindelijk kwam het hoofdgerecht,de gebakken aardappels waren er nog niet....die komen zo.
Lege glazen werden opgeruimd en drinken besteld.
Gebakken aardappels kwamen na 8 min wel op tafel.
Na hoofdgerecht toetje besteld.

Het eten:
Voorgerecht zowel gebakken brood met kruiden boter en champignons waren erg lekker (een 7),alleen die rode saus bij gebakken brood vond ik tikje vreemd,het was pittig.

Hoofdgerecht schnitzel met saus van de chef was lekker (een 8)
Friet was te veel gebakken,ik prefereer wat dikkere friet. (een 5)
Saus van de chef ( een 8)

Hoofdgerecht varkenshaas was niet doorbakken,het is geen bief!!! (een 3)
Gebakken aardappels waren slap en te vettig,ze waren wel gebakken en niet gefrituurd (das oke)
ik prefereer knapperige gebakken aardappels . (een 5)
Saus van de chef (een 8)

Als toetje hebben we ijs coupe besteld,daartegen was slagroom te slap,te waterig.
Ijs op zich was lekker maar niet vers volgens mij aangezien kleine klontjes waterijs vorming erin zaten. (een 6)

Bediening:
Zoals eerder beschreven is de bediening niet attent dan wel klantgericht,het lekkere eten (beschouw varkenshaas als incident) werd overschaduwt door regel rechte slechte bediening.
Deze is volgens mij niet opgeleid om in horeca te werken,er ontbrak aan professionaliteit hoewel dat ook niet alles zegt.

Na het afrekenen zijn wij vriendelijk begroet en deur was voor ons open gedaan,ze kunnen dus wel....

Dat is onze derde bezoekje aan dit restaurant afgelopen 2 jaar,het was beter geweest.

We komen zeker terug om te zien en te ervaren of het beter gaat,daarvan schrijf ik zeker recensie.

Hopelijk kan de eigenaar hier uit lessen trekken en puntjes op de i zetten zodat uit eten gaan bij ald venlo een belevenis wordt.

Sonneke .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2014
Tijdens het rondkijken op Iens kwam ik uit bij Restaurent Ald Venlo.
Aangezien wij Kerstavond daar gegeten hebben kunnen wij ons totaal niet vinden in sommige recencies die wij hier lezen.
Wij hebben daar gezeten met onze kinderen en schoonzus en hebben gebruik gemaakt van het onbeperkt eten.
We werden vriendelijk ontvangen door de chef en naar onze tafel gebracht en later goed bediend door behulpzaam en vriendelijk personeel.
Moesten soms wel wat langer wachten maar ook logisch het was hartstikke druk, maar we werden dan ook beloont met overheerlijke vers gemaakte gerechtjes.
Hieronder een paar voorbeelden:
kipcocktail, garnalencocktail, champignonsoep, gebakken champignons, gebakken courgette, pastasalade, spaanse salade, carpaccio, aubergine, tortilla, wrap gehakt, wrap zalm, mini hamburger, zalmpasteitje, kipmexico en diverse lekkere toetjes.
Al met al hebben wij een gezellige avond gehad en lekker gegeten.

Flying_david .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
De bediening was slecht en ongetraind. He voorgerecht duurde erg lang (30 minuten voor een soepje) Het hoofdgerecht werd op koude borden geserveerd waardoor het eten natuurlijk niet meer warm was. Ook dit duurde erg lang. De opmaak was niet erg appetijtelijk. De gebakken aardappeltjes waren vettig (en er zaten zwarte stukjes aan). De kabeljouw was droog. en het toetje bevatte veel ijsklontjes in het ijs.
We waren rond uit teleurgesteld.
Ron H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2014
Wij hebben met een groep van 12 personen buiten op het terras gegeten. Helaas kregen we al gelijk te horen dat er geen bief meer te verkrijgen was. We hebben gekozen voor het 3-gangen menu a € 19,95. Het eten viel mij behoorlijk tegen Mijn voorgerecht bestond uit: Gamba’s gebakken in een knapperig jasje met een sausje. Naar mijn gevoel waren deze gebakken in fritesvet en leek de saus uit een potje te komen.
Mijn hoofdgerecht was: Limburgse schnitzel, (Asperge,champ,kaas,hollandaisesaus). Op navraag bleek de schnitzel in fritesvet te zijn gebakken. Nadat ik aangegeven had dit niet te accepteren werd mij een nieuwe aangeboden gebakken in de pan. De 4 stukjes asperges, die gezamenlijk met de champignons op de schnitzel onder een laagje kaas lagen, waren naar mijn mening niet vers en kwamen naar mijn gevoel uit een potje. De champ. leken wel vers maar de saus smaakte alsof deze ook uit een pot kwam. Als nagerecht heb ik maar koffie genomen, omdat ik het wel een beetje had gehad. Wat ik die avond daar gegeten heb, had naar mijn mening frietkraam niveau. Kan me wel zeggen: "Voor die prijs......" Maar dat gaat naar mijn mening niet op. Prijs - Kwaliteit was hier ver te zoeken.
Paulusdeboskabouter .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Restaurant heeft een warme uitstraling op een zeer sfeervol plein in Venlo. Het billboard gaf een 3-gangen menu aan voor €19,95. De keuze uit voor- hoofd- en nagerechten bleek zeer divers. Onze groep bestond uit 7 personen en we kregen onze keuze allemaal tegelijkertijd keurig opgediend. Unaniem waren we van mening dat het voorgerecht de verwachtingen overtrof. Hoofd - en nagerechten waren niet echt speciaal, maar wel zeer smakelijk. Gewoon goed.
Bediening was uiterst charmant. Een aanrader als je goed en niet te duur wilt eten in een leuke ambiance.
DiaS .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
Het eten was best goed. Echter zeer slechte ervaring met de bediening en vooral met de chef gehad.
Na ons voorgerecht hebben we 1,5 uur moeten wachten tot het hoofdgerecht eindelijk kwam. Blijkbaar was er van alles misgegaan in de keuken, zo hoorden we achteraf. Niemand van de bediening die ons kwam melden dat het langer kon gaan duren. Ze lieten ons wachten tot we een ons wogen.
Om een lang verhaal zo kort mogelijk te houden: we hadden door dit gedoe geen trek meer om op het dessert te wachten, we zaten inmiddels al 3 uur in het restaurant. We vroegen of er een schappelijke prijs gemaakt kon worden (omdat het toetje wel in de prijs van ons 3-gangenmenu inbegrepen zat). Hiertoe was de chef niet bereid. We moesten dan maar het voor- en hoofdgerecht los betalen. Waardoor we uiteindelijk even duur of zelfs nog duurder uit waren dan de prijs van het 3-gangenmenu! Het enige dat hij ons tegemoet wilde komen, was 1 gratis drankje, maar dat vonden wij onredelijk gezien de geleden frustratie.
Als toppunt kregen we toen ook nog te horen, dat het erg flauw van ons was dat we ons zo gedroegen en dat we geen begrip konden opbrengen voor de gemaakte fout in de keuken! Natuurlijk is fouten maken menselijk, maar als gastheer neem je dan toch zelf de verantwoordelijkheid daarvoor? Je wentelt dit dan toch niet af op je gasten?
Het zou heel anders geweest zijn, als iemand van de bediening even was komen melden dat het langer ging duren vanwege een gemaakte fout. Dat zou een heleboel frustratie bij ons weggenomen hebben. Helaas is dit niet gebeurd.
Jammer, want het eten was best goed. Ik zal hier echter niet meer zo gauw naartoe gaan.