Alcazar

Meer informatie over restaurant Alcazar

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Psalm23 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
23 april 2016 life cooking bij de Alcazar, in een woord GEWELDIG.
Maar om toch nog wat meer te schrijven voor u als lezer(es) het volgende:
Mooie site op internet, heel duidelijk en mooie foto 's enz, dus alles makkelijk te vinden, maar dat heb je al ontdekt anders zou je dit niet lezen.
Even een telefoontje en alles is geregeld voor bij ons 8 volwassenen en 2 kinderen 3 uur lekker eten.
Bij aankomst een grote parkeerplaats waar je gemakkelijk en gratis je auto's kunt parkeren.
Bij binnenkomst wordt je verwelkomt door de tweelingbroers Streefkerk die hun sporen dik hebben verdiend in de horeca en nu deze mooie zaak runnen samen met hun ontzettend vriendelijke personeel.
Alles werd uitgelegd en als je dan al het eten ziet waar je uit kunt kiezen krijg je dus echt water tussen je tanden. Voor elk wat wils, niemand komt hier iets tekort.
Geen bord soep maar een pannetje soep, echt origineel. Vlees wordt ter plekke bereid door de vriendelijke koks. Alles smaakte verrukkelijk, complimenten hoor.
Wil je twee of drie keer vlees, geen probleem, wordt heerlijk warm klaar gemaakt alles is bij de prijs inbegrepen, alleen de drankjes worden na afloop in rekening gebracht en dat viel reuze mee.
Overal even van proeven gaat je niet lukken. Ik had pistache ijs voor het laatst bewaard, wilt u 3,4 of 5 bolletjes geen probleem. Maar neem ook niet teveel, want je zit al gauw vol.
Vuile borden enz. zijn al weggehaald voor je er erg in hebt door het vriendelijke personeel.
De kinderen worden opgevangen door Nannys als je dat wilt dus je kunt heerlijk genieten/bijpraten en de kinderen hadden het reuze naar de zin.
Na afloop heerlijke koffie, ja we hebben echt genoten
Wij zijn ontzettend blij dat we hier voor hebben gekozen en gaan dat zeker samen of met familie en vrienden zeker weer eens doen.

Fam. B.C. Veerman
Jeannette54 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Zondagavond voor het eerst naar Alcazar geweest en wat hebben we genoten! Toen ik aan kwam rijden dacht ik:” waar kom ik in hemelsnaam terecht, soort van middle of nowhere.” Eenmaal binnen was het gelukkig niet zo druk als het hier blijkbaar kan zijn, werden super leuk ontvangen door de tweeling broers waarvan het pand is. Alles werd uitgelegd en daarna konden wij gaan beginnen.

Het eten wordt heel leuk geserveerd op miniatuur servies, kleine dekschaaltjes, pannetjes, bordjes….alles ziet er prachtig uit en zeker van de voorgerechtjes waren kleine schilderijtjes gemaakt. Niet onbelangrijk, het eten smaakte verrukkelijk!

Bediening zowel achter de fornuizen, als bij de tafels heel vriendelijk en haalden op tijd de spulletjes weg zodat je steeds aan een schone tafel terug kwam. Goede timing qua drinkaanbod.
De 2 uur die ik gereserveerd had was perfect, langer had niet gehoeven, zeker niet als je met zijn 2en bent.

Wij gaan hier zeker terug komen!
BJ B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Buffetrestaurant dat alleen in het weekend geopend is. Live coocking concept.
De voogerechten en nagerechten staan al klaar, de tussen- en hoofdgerechten worden door de koks voor je bereid. Zeer ruime keuze en ook qua smaak en presentatie prima. qua oppervlakte grote zaak, maar geen moment het idee dat je in een eetschuur terecht gekomen bent. Best gezellig en persoonlijke aandacht. Toen de eigenaar constateerde dat ik mijn verjaardag vierde kwam hij snel een "fles" brengen om thuis te laten knallen. Leuke speelruimte voor de kinderen met nanny's. Kortom ook de kids hebben zich gedurende het 3 uurs arrangement prima vermaakt.
Dos-gastronomos V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Zelf hebben we hier al diverse keren gegeten en we weten waar we aan toe zijn maar meegenomen vrienden zijn toch steeds weer blij verrast door de ambiance in deze voormalige discotheek, de diversiteit aan hapjes en gerechten en last but not least de enorme keuze aan nagerechten. De bediening is zeer vriendelijk en attent en ook de eigenaren geven altijd een leuke portie aandacht. Het concept waarbij veel hapjes al klaar staan en sommige nog bereid moeten worden heeft voor iedereen wel wat te bieden en er wordt met zorg en vlijt bijgevuld wanneer het nodig is. Ook bij de hoofdgerechten voldoende keus en een prima bereiding. Heb je dan nog niet teveel gegeten dan is de kans dat dit bij de nagerechten alsnog gaat gebeuren echt heel erg groot. Ook fijn dat je bij dit “Live Cooking Buffet” kunt kiezen tussen een tijdsduur van 2 of 3 uur.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Waren uitgenodigd door vrienden en toen wij aankwamen was ik een beetje huiverig altijd bang dat dit concept vreetschuren zijn. Vriendelijk ontvangen en kregen een gezellige ronde tafel toegewezen. Eten zelf halen en meer dan genoeg keuze. Kwaliteit van het eten was verrassend lekker. Bediening heel vriendelijk. Ambiance is leuk omdat je in een ex-discotheek bent. Alles netjes verzorgt en goed gegeten. Beetje teveel maar daar ben je zelf verantwoordelijk voor. Het was niet overvol dus geen lange rijen. Kortom verrassende avond. Bedankt