Alborz

Prins Hendrikkade 60 3071 KB Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Alborz

Een liefdevolle ambiance

Liefhebber van de Perzische keuken of gewoon nieuwsgierig naar deze ambachtelijke gerechten? Ga dan een keertje eten bij restaurant Alborz in Rotterdam. Je kunt hier in alle rust dineren en genieten van de zeer uitgebreide menukaart. Ook voor een speciaal dieet of specifieke wensen is in overleg bijna alles mogelijk. Een modern restaurant met een prettige bediening, waar nog wel het historische karakter van Rotterdam terug te vinden is.

Meer informatie over restaurant Alborz

6,9
6,9
Marjoleinnn1980 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Erg lekker gegeten. De bediening was vriendelijk, maar er werd niet gevraagd of we nog wat wilden drinken, daar moesten we haar zelf voor roepen. Juist omdat er buiten ons maar 1 andere tafel bezet was had dat zeker beter gekund.
Onze reservering via iens hadden ze ook absoluut niet gezien. Geen punt, het was immers ontzettend rustig, maar hier had ik ook bijgezet wat de reden van ons etentje was.
Maar wel echt heerlijk eten, dus zeker een aanrader. En bel ze even als je wilt reserveren ;)
Liesbeth-Visser .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Gisteren hier gegeten met de AH actie,
27,50 pp wordt zo 27,50 voor twee. Er was een vaste 3 gangenmenu.
Goed gegeten.Voorgerecht was ruim en lekker, verschillende aubergine spreads met Iraans brood. Hoofdgerecht een mixed grill met heerlijke rijst. Nagerecht saffraan toetje was heerlijk
Bediening was vriendelijk.
Een aanrader we gaan zeker terug.
J.W. K.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Alborz is een restaurant met een inrichting zoals je ook in Teheran ziet. Het eten (op basis van een AH-menu) was niet verfijnd maar wel goed en voldoende geportioneerd.
Het was druk in het restaurant (dat overigens veel tafels heeft) en de bediening (2 personen) kon het maar net aan. Het personeel loopt het vuur uit de sloffen en blijft vriendelijk.
Gratis parkeren in de buurt!
Maantje1969 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
De ruimte was ongezellig en kil, het personeel niet veel warmer en onpersoonlijk, het eten, het AH menu, voldoende maar niet bijzonder.
Edith.meijer .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Gegeten met de AH actie .Je kon niet kiezen en werd gelijk een mixed grill toegewezen.
Drie soorten vlees die niet erg op smaak waren gebracht (echt simpel klaar gemaakt) vond ik wel jammer. Het dessert was echt niet lekker harde saffraan rijst. Zou dit restaurant niet aanbevelen aan derden.
Rapidos .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Bediening was een drama. We moesten lang wachten voordat ze bij ons kwamen en nog langer voordat de drankjes geserveerd werden. Bier met limonadeglazen waardoor bier direct dood sloeg.
Vanwege de AH-actie werd ons medegedeeld dat we mix voor-, hoofd en nagerecht kregen. Op de vraag wat voor gerechten we dan zouden krijgen, kregen we de reactie ja mix. Of dit speciaal Perzisch was kan ik niet beoordelen, want het was een normale grill, niet echt bijzonder en had net zo goed Grieks of Turks kunnen zijn.
We waren naar dit restaurant gegaan om kennis te maken met de Perzische keuken en daardoor was dit al een tegenvaller dat we de Perzische gerechten van de kaart niet konden bestellen. (Wat een verschil met een ander restaurant waar we ook hadden gegeten in het kader van deze actie). Alle gerechten werden op de tafel gezet, zonder aan te geven wat we nu te eten kregen. Naast mini tomaatjes en wat kleine stukjes paprika geen verdere groente. Nagerecht was baklava, lagen achter de bar en kwamen daar uit een verpakking . We moesten na lang wachten op de rekening naar de bar lopen om daar te vragen of we konden betalen.
Twijst .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Bediening was echt een drama. We moesten lang wachten totdat ze voor het eerst bij ons kwamen. Zonder de kaart te krijgen, werd ons medegedeeld dat we mix voor-, hoofd en nagerecht kregen vanwege de AH actie. Op de vraag wat voor diverse gerechten we dan zouden krijgen, kregen we de reactie ja mix. Er werd totaal geen rekening gehouden met allergien. Daarbij werd het hoofdgerecht zowat half op de tafel gegooid, zonder aan te geven wat we nu te eten kregen. Naast een tomaat en 3 stukjes paprika was er geen groente. Het nagerecht was nog het ergste. De cakejes lagen achter de bar en komen uit een goedkope verpakking en worden dan op een bordje geserveerd als culinair dessert. Andere mensen om ons heen moesten net als ons naar de bar lopen om te vragen of we wat mochten drinken of betalen. Kortom absoluut geen aanrader! Tips: Neem meer bediening aan en/of besteed meer aandacht aan je klanten.
Madelon V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Ik was hier met de AH restaurantzegels. De bediening deed erg hun best om het ons naar de zin te maken. Leuk restaurant en lekker eten.
Edithstapelkamp .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Spontane no-nonsense bediening! Heerlijk voorgerecht! Goed hoofdgerecht! Toetje beetje minimaal. Prettige sfeer! Gratis parkeren.
Cees2603 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Konden niet kiezen. Vast menu, diverse gegrilde soorten vlees en dus een leuke kennismaking. Heerlijk voorgerecht en de baklava in het nagerecht was overheerlijk. Maar 1 vrouw in de bediening die daardoor het overzicht verloor, moet meer letten op de klanten.
Josulloy .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Hele hartelijke ontvangst, bediening was heel direct en toegankelijk. Het eten was er snel en werd goed toegelicht (hoe eten Iraniers hun eten?). Nu de grillgerechtem geprobeerd, volgende keer gaan we de typisch Iraanse gerechten proberen.
C.denboerma .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Beetje simpel, maar wel lekker. Hele aardige bediening. Het voorgerecht was heerlijk. Het hoofdgerecht Had wat verfijnder gekund.
Spencer S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Tsja. Speciaal een menu op de kaart voor AH-actie en Groupon, is de indruk. 27,50 pp wordt zo 27,50 voor twee. Dat is niet duur, maar het dubbele zou echt niet kunnen.
Bediening vrolijk, vriendelijk maar amateuristisch. Voorgerecht smeerseltjes met wrap, hoofd div grill en rijst, nagerecht 2 stukjes baklava-achtig. Niet slecht, maar ook niet bijzonder.
Wel gratis parkeren om de hoek.
CM2709 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Het voorgerecht en het vlees was heerlijk. Bediening duurde lang, maar ik denk dat dat vanwege de actie was. Het personeel werkte hard en was vriendelijk. Het lijkt haast alsof je op bezoek bent bij de buren! Ik zou volgende keer een rustig moment kiezen.
Henny F.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Hele vriendelijke bediening. Lekker gegeten. De zaal is groot en niet bijster gezellig. We hadden van te voren glutenvrij dieet aangegeven. Dat was niet doorgekomen, maar er werd wel rekening mee gehouden.
Shiva V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Ik ben zelf Iraans en heb er echt heerlijk gegeten! Bijvoorbeeld de kashk-e-bademjoon was echt heel lekker! De bediening was ook goed. Met Iraanse muziek op de achtergrond was het een fijne sfeer.
Naar de bediening toe: dasteh shoma dard nakoneh!
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Viel erg tegen. Op alle fronten onder de maat. Duidelijk geen horeca houding. Wel jammer. De perzische keuken heeft namelijk veel te bieden.
Cvdv1963 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
We hadden nu met de AH restaurant actief bij Alborz gegeten en het was een leuke verrassing. We eten hier regelmatig en het eten is altijd lekker.
Lou V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Via de AH-restaurantactie hier op zaterdag heen gegaan. Ontvangst was zeer vriendelijk evenals de uitleg over het menu. Er was een vaste 3 gangenmenu.
Voorgerecht was ruim en lekker, verschillende aubergine spreads met Iraans brood. Hoofdgerecht een mixed grill met heerlijke rijst. Nagerecht de baklava.

Voor een zaterdag was het erg rustig. Een maal paar maand is er levende muziek. Onze inschatting is dat de zaak dan echt vol zit.

Op zich zeker een aanrader.
Ronald-79 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
We hadden het uitgebreide menu met voor Hoff en nagerecht via de AH restaurantweken, was helemaal prima om de Iraanse smaken te ontdekken.