Alberts Eten & Drinken

Hof 5 3811 CJ Amersfoort Nederland Kaart
31-337200810

Over restaurant Alberts Eten & Drinken

No-nonsense met pure smaak

Hier laten ze zich niet belemmeren door landsgrenzen, de hele wereld is hun inspiratiebron! In een van de mooiste monumentale panden van Amersfoort ligt het restaurant Alberts eten&drinken. Het restaurant heeft zijn eigen karakter en serveert no-nonsense gerechten met een pure smaak. Kom langs, hier mag je de hele dag blijven!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Alberts Eten & Drinken

Zondag t/m Donderdag 10:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 01:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Bij toeval binnengelopen maar Eerste bezoek is prima bevallen. Alleen hoofdgerecht genomen. Een meer dan uitstekende ribeye, indiase curry ((vegetarisch) ook prima. Daarnaast ook prima wijnen per glas. Leuke sfeer, als het vegetarisch gerecht regelmatig wisselt komen we graag een keer terug.
Rene H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten en een leuke bediening, ik kan trouwens iedereen de chocolade cheesecake als dessert aanbevelen, wat lekker
Ronald L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Aantrekkelijke tent, met prima eten. Wel kwamen we te zitten tussen de bar en de trap. Dat is geen goede plek. Een onrustig en krappe plek met een continue doorloop van gasten en personeel. Wat niet bijdroeg aan de comfort was dat het er ronduit koud was, en daarnaast bleef de buitendeur ook vaak open staan, hetgeen ook niet hielp. Toen we uiteindelijk moesten betalen was de rekening wat aan de hoge kant, Kortom, het eten was prima, de plek onvoldoende comfortabel, en de prijs toch wel iets te hoog.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten en was gezellig druk.
Lois L.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Ontzettend toffe tent waar in graag kom. Het heeft een hippe en toch warme inrichting. Vriendelijke bediening die zorgen voor een gezellige en goede sfeer. Zowel voor een goed kopje koffie, een lekkere lunch/diner of een gezellige borrel ben je hier aan het juiste adres!
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We hebben heerlijk gelunchd. Alles was prima, met uitzondering van de cappuccino - dat was een soort melkkoffie.
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Erg lekker eten. De kaart die wij online vonden was wel iets anders dan de kaart in het restaurant zelf. Dat was jammer. Gezellige plek op een leuke locatie.
Willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Echt heerlijk gegeten, goede bediening met verstand van zaken, kwamen gelijk met alternatieven indien nodig. Leuke sfeer, mooie inrichting. Echt een aanrader!
Juletta V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Zaterdag hier - voor de 2e keer - heerlijk gegeten. Leuk hoe het oude huis van Albert terug komt in details en verder prachtig verbouwd. Lekkere vis en rumpsteak gegeten en onze twee zoontjes (5 en 7) smulden van de patat, salade en saté kambing. Topper van de avond was dat de jongste een persoonlijke rondleiding kreeg in de keuken. We komen zeker nog een keer terug zodat ze zelf een ijsje kunnen maken :) Een echte aanrader wat ons betreft!
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Voor we naar de film gingen hebben we hier prima met z'n drieën gegeten. Van de relatief kleine kaart hebben alleen elk een hoofdgerecht genomen, een Rib- Eye en een Rumpsteak (gedeeld over 2 personen omdat die maar weinig maar lekker vlees wilden) op een plankje en met frites en een salade. Goed klaargemaakt. Keuze uit 4-5 open wijnen rood en wit. Ook goed. Kortom, een aanrader gezien prijs-kwaliteit verhouding.
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Heerlijk gegeten en een superservice in een leuke en stylish omgeving (beetje industrieel). Ik had van te voren kort aangegeven in de online reservering dat ik een allergiedieet heb waarna ik teruggebeld werd door de eigenaar om met mij af te stemmen wat het beste voor mij zou werken die avond. Dezelfde avond kwam de chefkok zich aan me voorstellen en hebben ze alle gerechten voor mijn dieet aangepast door eigen onderzoek te doen naar wat mijn dieet precies inhield. Echt super service!
Lisa H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Wat een geweldig restaurantje is dit zeg.... Mijn vriend en zijn collega's hebben hier al vaker geluncht, maar nog nooit gedineerd. Gisteravond eens even uitgeprobeerd. Tijdens de lunch serveren ze heerlijke Humus en mijn vriend wilde mij dit ook laten proeven. Ook al stond dit niet op de kaart als voorgerecht kregen we toch wat broodjes met inderdaad, een overheerlijke Humus!! Ze hebben een leuke overzichtelijke kaart met niet al te veel gerechtjes. Dit is voor mij een goed teken, aangezien dit meestal wil zeggen dat wat ze maken er ook echt aandacht aan besteed is. We een voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht gehad.
Als voorgerecht hadden we van ales wat besteld zodat we met zijn vieren lekker konden delen. Carpaccio, viskoekjes en de geiten saté. Alles was overheerlijk en super mals. Als hoofdgerecht gingen er 3 voor de kip Piripiri en ik voor de Rumsteak medium rare. De kip was zalig volgens de mannen en mijn Rumsteak was ook heerlijk mals. Ik kreeg deze mooi opengesneden op mijn bord, zodat ik meteen kon zien of het de juiste gaarheid had. Ook weer super mals en de groenten en zoete aardappel waren ook zalig. De toetjes vielen ook allemaal goed in de smaak. Ikzelf had een chocolade cheesecake en deze was heerlijk en geweldig van structuur. Ook de bediening was lekker vlot en vriendelijk. Kortom, zeker voor herhaling vatbaar.
Dustin D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Zeer aangenaam en positief verrast! Ziet er van buiten (en zeker door hun logo) uit als een hipster zaak, met vlotte jonge bediening in opmerkelijke schorten. Het eten is echter erg goed: prima vegetarische risotto, perfect op bite, romig, vol van smaak. Ook de steak was prima: goed gebakken, nette portie, goed garnituur met sauzen, smakelijke frites en gegrilde groenten. Toplocatie aan het centrale stadsplein, mooi uitzicht, en toch niet de hoofdprijs. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon een goede maaltijd voor een schappelijke prijs, en goede wijnen per glas. Leuke zaak!
Fam-N .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Op een regenachtige dag hier met de familie naar binnen gelopen voor de lunch. Voor een doordeweekse dag was het hier een gezellige drukte. Een mooi interieur en vriendelijk personeel die ons een geschikte plaats wees. De broodjes zalm waren overheerlijk, ook zeer ruim belegd en vers. Top!
WVB60 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Met 14 personen bij Alberts gegeten. Een combinatie van voorgerechten, o.a. Carpaccio en salade. Redelijk. Als hoofdgerecht rumpsteak of tonijn. Rumpsteak was ok! Dikke zelfgemaakte frieten ok! Huiswijnen uit Chili en Frankrijk goed. Bediening redelijk. Soms iets te bijdehand.
Roland B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Bij toeval gekozen voor deze zaak. Zag er het leukst uit. Sneller en keurige bediening. Heerlijke koffie met lekkerste koekje erbij sinds jaren (vandaar de 8 voor het eten). Chardonnay precies goed op temperatuur. Niet te koud, niet te warm. Glas aan de poot vast en niet aan de kelk. Geen spoortje van wat dan ook aan de glasrand. Regelmatige aanwezigheid serveerster. Op afstand maar snel ter plaatse wanneer nodig. Rekening zeer schappelijk, dus nette fooi. Kijk, met dit soort zaken wordt de Nederlandse Horeca weer mooi!
Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Zoveel keus op het plein in Amersfoort en deze trok onze aandacht het meest. Superleuke zaak meteen al bij binnenkomst. Huiselijk details die kloppen. Brood met zalm...heerlijk. Keuze uit wit en bruin....danwel geroosterd. Hiervoor gekozen, erg lekker. Personeel zeer vriendelijk en vertelde enthousiast over het ontstaan van deze zaak. Het fotoboek wat ter inzage ligt ook met veel plezier bekeken!
Echtwaar .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Woensdagavond in het zonnetje op het terras gegeten bij Alberts. Vlotte en alerte bediening, met name vanwege de uitzonderlijk goede zorgen van de blonde jongedame. Erg leuk dat je er cava kunt bestellen, en voor een goede prijs. Eten was trouwens goed, alleen niet bijzonder veel en vrij prijzig.
Lekkeretenpuntnl .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Goede ontvangst. Wilde even lekker makkelijk eten. Na nette onvangst een plek gekozen boven in de gezellige niet al te grote tent. Leuke kaart en heerlijk gegeten met mooie wijnen erbij. Zeker een aanrader

Ireneboskma .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Gisteren heerlijk gegeten bij Alberts. Van het broodje vooraf, tot het hoofdgerecht en als klapper de chocolade cheesecake als toetje: alles smaakte heel goed. Prettige sfeer in het restaurant, mooi aangekleed en trendy. Vriendelijk, behulpzaam en alert personeel. Goede prijs-kwaliteit verhouding.