Alberts Eten & Drinken

Hof 5 3811 CJ Amersfoort Nederland Kaart
31-337200810

Over het restaurant Alberts Eten & Drinken

No-nonsense met pure smaak

Hier laten ze zich niet belemmeren door landsgrenzen, de hele wereld is hun inspiratiebron! In een van de mooiste monumentale panden van Amersfoort ligt het restaurant Alberts eten&drinken. Het restaurant heeft zijn eigen karakter en serveert no-nonsense gerechten met een pure smaak. Kom langs, hier mag je de hele dag blijven!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Alberts Eten & Drinken

Zondag t/m Donderdag 10:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Alberts Eten & Drinken

Pien W.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Erg lekker gegeten. Beperkte keus, maar echt goed eten maakt dat helemaal goed. Niet alle personeel is even ervaren, maar daar wordt aan gewerkt, zagen we. Wel lekker vlot. We komen terug.
jet J.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Lekker gegeten prettige sfeer, aardige bediening
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Favoriete plek om wat te drinken! Ook is het eten goed en de locatie is centraal. Zeker een aanrader en we komen zeker terug!
Huub L.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Lekker eten. Soms wat kleine hoeveelheden. Friet en groente (salade) zitten bij sommige gerechten er niet bij.
Moeten apart besteld worden. Kaart wat beperkt.
ada P.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Niet genoeg variatie .
Marie S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Heel lekker gegeten, heel vlotte en attente bediening! Rondom prima, mooie menukaart, die niet te groot is maar toch voldoende keuze geeft. Heel gezellig pand.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijke carpaccio azianstyle gegeten! Gevolgd door prokchop. Ook heel lekker. De bediening was zeer vriendelijk en snel.
Nicole W.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Een gezellig restaurant midden in het centrum van Amersfoort. Eten was erg lekker, werd ook snel geserveerd. Na het eten een goed vol gevoel. Het was allemaal precies goed. Super! Zeker een restaurant om een keer naar terug te gaan.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Geen uitgebreide kaart, maar goed eten voor relatief weinig. Goede bediening ondanks drukte!
Arnaud H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Sfeer en eten goed. De dames van de bediening misten net die echte pure gastvrijheid.
Jelle D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
We nebben met zijn vieren hier een lekkere lunch gehad.
Wisten alleen vooraf niet dat er zo.n duidelijke scheiding was tussen lunch en diner, dat laatste pas vanaf 17.30.
Opvallend snelle en correcte bediening.
Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het was net iets te fris om op het terras te zitten dus kozen we voor het gezellige hoekje voor, bij het raam. Als voorgerecht kozen we de carpaccio en de eend. Allebei echt heerlijk. Als hoofdgerecht kozen we beide de visschotel met 2 soorten vis en een stukje inktvis. Een hele goede keuze, de vis had een lekker knapperig korstje en was lekker op smaak gebracht. Er zaten ook wat lekkere groentes bij en groente chips, voor het knappertje. Ook een heerlijk sausje ontbrak niet. Het fijne van dit restaurant is, dat ze een kleine kaart hebben, waardoor ze elk gerecht alle aandacht kunnen geven. Ook het personeel is super vriendelijk.
Kortom, een aanrader!!
J. M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
aanrader!!!
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Altijd een vertrouwde uitvalsbasis dit. Vooraf weet je dat het goed komt. Het lekkerste vlees van Amersfoort eet je hier. Regelmatig wisselend vegetarisch gerecht dat misschien niet zo verrassend is maar wel altijd lekker. Als de bediening iedere keer er nog even aan herinnert dat frietjes apart besteld moeten wordn kan er niets beter.
De tafel van Frits R.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Verrassende gerechten en goede kwaliteit, tegen een redelijke prijs. Personeel vriendelijk en gastvrij.
T P.
Gezellig, verrassend, ontspannen. Heerlijk gegeten!
tamara B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Ik ben fan van Alberts. De bediening is altijd zo vriendelijk en constant. Je kan hier terecht voor heerlijk eten, maar ook gewoon voor een drankje. Een van mijn lievelingsplekken van Amersfoort
Wouter H.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Heerlijk terras in de zon! Hele vriendelijke bediening. Zeer matig eten. De Chili taco smaakte eentonig er miste iets van kaas of crème fraiche. De sticky Chicken was ronduit slecht en ook nog weinig en duur; 17 euro voor twee kleine stukjes kip, halve maïskolf en minimum aan salade. De frites moest apart besteld worden voor 3.,50. Desgevraagd hebben ee dit gemeld aan de bediening. Schrok oprecht en gaf het aan de kok door. Kregen koffie van de zaak. De huisgemaakte chocolade cheesecake
Natascha R.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Leuke, gezellige, trendy ambiance! Vlotte, vriendelijke bediening en niet geheel onbelangrijk: heerlijk gegeten!
Sami B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Een erg fijne avond gehad bij alberts eten en drinken. De ontvangst was vriendelijk. Het restaurant deed me bij binnen komst al direct denken aan de term hipster. Deze gedachte werd nog iets verder bevestigd toen ik de kaft van de kaart zag. Als voorgerecht had ik de vitello tonato, die was werkelijk subliem. Prachtig uitgebalanceerd mooie frisse accenten. Als hoofd hadden we een prima rib eye met wat groentes. Na mijn smaak hadden er wel iets meer groentes bij gemogen. Maar verder een prima gerecht. Als dessert hadden we een blondje met ijs van passievrucht ook deze was dik in orde. Bij de eerste twee gerechten werden prima wijnen geschonken, niet veel bijzonders maar niks mis mee. Echter was de dessert wijn ongekend voor deze prijs klasse. Echt een absolute aanrader. Al met al een zeer geslaagde avond voor een prima prijs .
Monica R.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Samen met mijn vriendin heerlijk geluncht. We konden ouderwets bijkletsen. Gezellige ongedwongen sfeer.