Alberts Eten & Drinken

Hof 5 3811 CJ Amersfoort Nederland Kaart
31-337200810

Over het restaurant Alberts Eten & Drinken

No-nonsense met pure smaak

Hier laten ze zich niet belemmeren door landsgrenzen, de hele wereld is hun inspiratiebron! In een van de mooiste monumentale panden van Amersfoort ligt het restaurant Alberts eten&drinken. Het restaurant heeft zijn eigen karakter en serveert no-nonsense gerechten met een pure smaak. Kom langs, hier mag je de hele dag blijven!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Alberts Eten & Drinken

Zondag t/m Donderdag 10:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 01:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Natascha R.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Leuke, gezellige, trendy ambiance! Vlotte, vriendelijke bediening en niet geheel onbelangrijk: heerlijk gegeten!
Sami B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Een erg fijne avond gehad bij alberts eten en drinken. De ontvangst was vriendelijk. Het restaurant deed me bij binnen komst al direct denken aan de term hipster. Deze gedachte werd nog iets verder bevestigd toen ik de kaft van de kaart zag. Als voorgerecht had ik de vitello tonato, die was werkelijk subliem. Prachtig uitgebalanceerd mooie frisse accenten. Als hoofd hadden we een prima rib eye met wat groentes. Na mijn smaak hadden er wel iets meer groentes bij gemogen. Maar verder een prima gerecht. Als dessert hadden we een blondje met ijs van passievrucht ook deze was dik in orde. Bij de eerste twee gerechten werden prima wijnen geschonken, niet veel bijzonders maar niks mis mee. Echter was de dessert wijn ongekend voor deze prijs klasse. Echt een absolute aanrader. Al met al een zeer geslaagde avond voor een prima prijs .
Monica R.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Samen met mijn vriendin heerlijk geluncht. We konden ouderwets bijkletsen. Gezellige ongedwongen sfeer.
BenF .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Lekker gegeten in dit restaurant in een leuke oud pand. Geen enorm uitgebreide kaar maar het eten was lekker en de bediening attent. Het is een klein pandje maar ze hebben het leuk en verzorgd ingericht.

De gin-tonic met mango is inderdaad een aanrader en de lamsrack prima bereid. Beetje flauw dat je 3.5euro moet betalen voor de aviko frietjes maar ze zijn wel goed gebakken.

Het kaasplankje is lekker maar erg overdadig en een flinke smaak explosie. De helft vd portie en wat minder heftige kazen zou het een mooie afsluiter maken.

Maar eerlijk is eerlijk, prima restaurant en leuk om nog eens terug te komen.
els B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Vriendelijke bediening. Eten wisselend van kwaliteit. Plezierige ambiance.
EHVD D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Met familie (gezelschap van vier) gegeten op de zaterdag. We zaten boven en dat was echt wel heel erg rumoerig waardoor het voeren van een gesprek lastig was (ruimte voor grote groepen).
Het eten was over het algemeen redelijk. Alles was goed op smaak maar miste net beetje meer aandacht, zoals teveel saus over de carpaccio of geen citroen o.i.d bij gebakken vis welke geserveerd werd met zeewierboter.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Het eten was goed en de bediening vriendelijk n correct
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Gezellig eetcafe waar je lekker kan eten voor een mooie prijs. Altijd wel druk en een gezellig personeel, lekker bier. Kom hier vaak en blijf altijd terug komen.
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
We vonden dat de gangen iets te snel op elkaar volgden.
Mocht wel iets meer tijd tussen zitten
Y D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Mooi pand, niet te druk, ondanks dat het vol zat en leķker gegeten. Voor herhaling vatbaar.
Marjan B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Gezellig eetcafe. Heerlijk gegeten
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Niet een standaard tafeltje. Maar een hoekje. Niet echt handig. Maar wel weer eens iets anders. Personeel is vriendelijk en kundig. Gerechten zijn heerlijk (Zeebaars top). Niet al te grote kaart. Maar voor elk wat wils. Prima prijs/kwaliteit combi. Fijne zaak. Zou ik zo weer naar toe gaan.
Vincent Z.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Prachtig pand op een mooie lokatie. Het is leuk ingericht en oogt niet zo druk, ook als alle tafels vol zitten.
Het eten was prima en klopte wat ons betreft in verhouding tot de prijs.
Klein puntje voor wat betreft de bediening: tijdens het voorgerecht kwam de jongedame die belast was met de zorgen voor ons tafeltje tot drie keer toe vragen of alles naar wens was. Liefdevolle bezorgdheid ongetwijfeld maar na de derde keer dachten we dat er misschien iets mis was met ons. Of dat we in een verborgen camera programma zaten. :)
Ook werd een bakje boter neergezet met de boodschap dat 'we moesten uitkijken want er zat wat boter aan de rand van het bakje' ipv dat ze het even schoonmaakte. Geen reden om weg te blijven maar een schoonheidsfoutje.
Verder leuk! Ga een keertje kijken zou ik zeggen!
Maria M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Het is een heel geslaagde avond geworden. We gingen zonder heel concrete verwachtingen (1e keer) er naartoe en we waren heel positief verrast door de heel prettige bediening, ontspannen en gezellige sfeer, heerlijke gerechten, lekkere drankjes... Alles was zonder meer naar wens:-))
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Leuk gezellig restaurantje! Heel goed eten, goede service en een leuke uitstraling. Niet te groot en te vol (pluspunt).
Klein minpuntje: er stonden 2 drankjes op de rekening die niet voor ons bedoeld waren. Deze hebben ze er vanaf gehaald. Verder helemaal top!
Lizzy V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Hoofdgerechten waren ietswat klein
Ella S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige ruimte en mensen. Voor herhaling vatbaar.
Ageeth V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heel gezellig gegeten, fijn en vriendelijk bediend aan tafel. Alles was lekker.
Sophia D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Het voorgerecht (paddestoelensalade) was voor een voorgerecht wel heel erg veel, de dorade prima. Catch of the day (kabeljauw en mini-paksoi) was erg lekker (misschien een tip om er ook een heel klein beetje venkel bij te doen) en de lamsstoof ook. De frieten waren lekker, maar iets te veel frietkruiden (zout). Gin-tonic taartje lekker en de franse tompouce had wat spannender gemogen (gesuikerd bladerdeeg met wat vanilleroom en bosvruchten was wat karig). Dan zou ik meer een bosvruchten compote erbij doen en apart wat vanilleroom (of vanillemascarpone).
Heerlijke avond gehad met goed gezelschap!
Nienke H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Lekker gegeten, echter niet bijzonder. De prijs is wat aan de hoge kant voor wat geserveerd wordt. Er staat harde, overheersende muziek op. Bij de vraag of het misschien iets zachter kan zullen ze het even navragen, maar we horen er niets meer van terug en de muziek blijft hetzelfde. Andere mensen zien we vanwege de muziek weglopen. Misschien een leuke sfeer voor in de zomer, buiten op het terras, maar niet voor binnen op een kleine, volle verdieping. Wel jammer want de rest van het restaurant/ cafe is wel gezellig en vlot.