Alberts Eten & Drinken

Hof 5 3811 CJ Amersfoort Nederland Kaart
31-337200810

Over het restaurant Alberts Eten & Drinken

No-nonsense met pure smaak

Hier laten ze zich niet belemmeren door landsgrenzen, de hele wereld is hun inspiratiebron! In een van de mooiste monumentale panden van Amersfoort ligt het restaurant Alberts eten&drinken. Het restaurant heeft zijn eigen karakter en serveert no-nonsense gerechten met een pure smaak. Kom langs, hier mag je de hele dag blijven!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Alberts Eten & Drinken

Zondag t/m Donderdag 10:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 01:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Leuk gezellig restaurantje! Heel goed eten, goede service en een leuke uitstraling. Niet te groot en te vol (pluspunt).
Klein minpuntje: er stonden 2 drankjes op de rekening die niet voor ons bedoeld waren. Deze hebben ze er vanaf gehaald. Verder helemaal top!
Lizzy R.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Hoofdgerechten waren ietswat klein
Ella S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige ruimte en mensen. Voor herhaling vatbaar.
Ageeth V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heel gezellig gegeten, fijn en vriendelijk bediend aan tafel. Alles was lekker.
Sophia D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Het voorgerecht (paddestoelensalade) was voor een voorgerecht wel heel erg veel, de dorade prima. Catch of the day (kabeljauw en mini-paksoi) was erg lekker (misschien een tip om er ook een heel klein beetje venkel bij te doen) en de lamsstoof ook. De frieten waren lekker, maar iets te veel frietkruiden (zout). Gin-tonic taartje lekker en de franse tompouce had wat spannender gemogen (gesuikerd bladerdeeg met wat vanilleroom en bosvruchten was wat karig). Dan zou ik meer een bosvruchten compote erbij doen en apart wat vanilleroom (of vanillemascarpone).
Heerlijke avond gehad met goed gezelschap!
Nienke H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Lekker gegeten, echter niet bijzonder. De prijs is wat aan de hoge kant voor wat geserveerd wordt. Er staat harde, overheersende muziek op. Bij de vraag of het misschien iets zachter kan zullen ze het even navragen, maar we horen er niets meer van terug en de muziek blijft hetzelfde. Andere mensen zien we vanwege de muziek weglopen. Misschien een leuke sfeer voor in de zomer, buiten op het terras, maar niet voor binnen op een kleine, volle verdieping. Wel jammer want de rest van het restaurant/ cafe is wel gezellig en vlot.
Dirk Jan K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Prettige bediening.
Femke A.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gewoon een goed restaurant, maar niet uitstekend. Vind de informele sfeer fijn en het eten is prima. Bediening goed en vriendelijk!
Jan en Gerdine D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lekker en goed eten in een gezellige informele sfeer!
Harriet W.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gezellig maar wat krap en rumoerig restaurant waar in een zeer hoog tempo de gerechten en gangen op tafel kwamen. Wel een beetje te snel! Er ontstond binnen ons gezelschap toch een gevoel van: wat is de haast? De menukaart is niet al te groot (is dit een trend?) maar de gerechten zagen er goed uit en smaakten lekker. Bediening was alert en aardig en de prijzen redelijk.
Hester K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gezellig restaurant met attente en vriendelijke bediening.
Heerlijk en gezellig gegeten.
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prima eten, niet hoogstaand maar we zijn misschien wat verwend
JanWillem1965 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Helaas na eerdere goede ervaringen slecht gegeten bij Alberts. Muffe laffe kippensoep, Smakeloze brij vegetarische curry, taaie steak, snotterig naar toetje (millefeuille), iniet attente bediening die aanbood een toetje gratis te doen na onze opmerkingen over het hoofdgerecht, maar dat vergat van de rekening af te trekken....heb ik maar laten zitten.
Nogmaals: eerder wel goede ervaringen, misschien waren ze wat overwerkt inde feestdagen.
Robert L.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wat een leuke tent met goed eten, een leuke sfeer en relaxte bediening. Erg leuk en voor herhaling vatbaar!
Ranco B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Gezellige avond gehad bij Alberts eten & drinken. Vooraf werd al medegedeeld dat het langer kon duren dan normaal voordat we onze gerechten zouden krijgen; dat viel uiteindelijk reuze mee. Deze avond was de oven kapot en viel er een voorgerecht, dat een aantal van ons wilde, af. De kaart is niet heel erg uitgebreid maar hetgeen wat wij bestelde was in orde. Een leuk adresje om af en toe eens te bezoeken.
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We waren aangenaam verrast over de kwaliteit van de gerechten. Ook de gebruikte ingredienten waren hierin te onderscheiden b.v. bij ons voorgerecht de Carpaccio, waarin de uitgebalanceerde subtiele smaken van de Manchegokaas, ui en chorizo te proeven waren.
MargreetK .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Wat een ontzettende knusse en leuke tent is dit. In de zomer op het terras met een gin-tonic en aansluitend binnen wat eten, maar ook in de winter super knus en gezellig restaurant.
Samen met onze (oudere) kinderen regelmatig wat gegeten. Het personeel is super enthousiast en het eten is origineel en afwisselend. Ik krijg altijd een fijn en een welkom gevoel wanneer ik binnenkom in dit restaurant. Absolute aanrader om wat te eten, maar ook zeker om alleen even een drankje te doen!!
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Lekker gegeten in een prachtig monumentaal moment. Leuke voorgerechten. De lamsstoof met pasta en de ribeye waren geweldig!
Gudula M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Alles klopt vriendelijke bediening, prettige inrichting, heerlijk eten!
Alie S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Prima plek en heerlijk gegeten.