Alberts Eten & Drinken

Hof 5 3811 CJ Amersfoort Nederland Kaart
31-337200810

Over het restaurant Alberts Eten & Drinken

No-nonsense met pure smaak

Hier laten ze zich niet belemmeren door landsgrenzen, de hele wereld is hun inspiratiebron! In een van de mooiste monumentale panden van Amersfoort ligt het restaurant Alberts eten&drinken. Het restaurant heeft zijn eigen karakter en serveert no-nonsense gerechten met een pure smaak. Kom langs, hier mag je de hele dag blijven!

Halve fles mineraalwater

Harriet W.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Hester K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gezellig restaurant met attente en vriendelijke bediening.
Heerlijk en gezellig gegeten.
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prima eten, niet hoogstaand maar we zijn misschien wat verwend
JanWillem1965 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Helaas na eerdere goede ervaringen slecht gegeten bij Alberts. Muffe laffe kippensoep, Smakeloze brij vegetarische curry, taaie steak, snotterig naar toetje (millefeuille), iniet attente bediening die aanbood een toetje gratis te doen na onze opmerkingen over het hoofdgerecht, maar dat vergat van de rekening af te trekken....heb ik maar laten zitten.
Nogmaals: eerder wel goede ervaringen, misschien waren ze wat overwerkt inde feestdagen.
Robert L.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wat een leuke tent met goed eten, een leuke sfeer en relaxte bediening. Erg leuk en voor herhaling vatbaar!
Ranco B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Gezellige avond gehad bij Alberts eten & drinken. Vooraf werd al medegedeeld dat het langer kon duren dan normaal voordat we onze gerechten zouden krijgen; dat viel uiteindelijk reuze mee. Deze avond was de oven kapot en viel er een voorgerecht, dat een aantal van ons wilde, af. De kaart is niet heel erg uitgebreid maar hetgeen wat wij bestelde was in orde. Een leuk adresje om af en toe eens te bezoeken.
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We waren aangenaam verrast over de kwaliteit van de gerechten. Ook de gebruikte ingredienten waren hierin te onderscheiden b.v. bij ons voorgerecht de Carpaccio, waarin de uitgebalanceerde subtiele smaken van de Manchegokaas, ui en chorizo te proeven waren.
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Lekker gegeten in een prachtig monumentaal moment. Leuke voorgerechten. De lamsstoof met pasta en de ribeye waren geweldig!
Gudula M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Alles klopt vriendelijke bediening, prettige inrichting, heerlijk eten!
Alie S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Prima plek en heerlijk gegeten.
Gitta M.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Carpaccio Spaanse stijl was goed qua portie en verrassend met de chorizo. Maakte het pittig. Lamsstoof was niet helemaal wat ik verwachtte maar smaakte prima! Chocolade cheese cake was voortreffelijk. Vlotte bediening.
We zaten boven en hadden een fantastische plek aan het raam met zicht op de verlichte toren en het gezellige hof.
Marieke T.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Een super leuk restaurant in hartje Amersfoort. Wij zaten boven en dan kun je leuk uitkijken over de Hof.
De bediening is zeer vriendelijk. Het eten is echt heerlijk. De keuze is wat beperkt, maar op zich is er wel voor ieder wat.
De wijn was erg lekker. Ik ga hier zeker nog een keer heen.
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Bij toeval binnengelopen maar Eerste bezoek is prima bevallen. Alleen hoofdgerecht genomen. Een meer dan uitstekende ribeye, indiase curry ((vegetarisch) ook prima. Daarnaast ook prima wijnen per glas. Leuke sfeer, als het vegetarisch gerecht regelmatig wisselt komen we graag een keer terug.
Rene H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten en een leuke bediening, ik kan trouwens iedereen de chocolade cheesecake als dessert aanbevelen, wat lekker
Ronald L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Aantrekkelijke tent, met prima eten. Wel kwamen we te zitten tussen de bar en de trap. Dat is geen goede plek. Een onrustig en krappe plek met een continue doorloop van gasten en personeel. Wat niet bijdroeg aan de comfort was dat het er ronduit koud was, en daarnaast bleef de buitendeur ook vaak open staan, hetgeen ook niet hielp. Toen we uiteindelijk moesten betalen was de rekening wat aan de hoge kant, Kortom, het eten was prima, de plek onvoldoende comfortabel, en de prijs toch wel iets te hoog.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten en was gezellig druk.
Lois L.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Ontzettend toffe tent waar in graag kom. Het heeft een hippe en toch warme inrichting. Vriendelijke bediening die zorgen voor een gezellige en goede sfeer. Zowel voor een goed kopje koffie, een lekkere lunch/diner of een gezellige borrel ben je hier aan het juiste adres!
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We hebben heerlijk gelunchd. Alles was prima, met uitzondering van de cappuccino - dat was een soort melkkoffie.
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Erg lekker eten. De kaart die wij online vonden was wel iets anders dan de kaart in het restaurant zelf. Dat was jammer. Gezellige plek op een leuke locatie.
Willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Echt heerlijk gegeten, goede bediening met verstand van zaken, kwamen gelijk met alternatieven indien nodig. Leuke sfeer, mooie inrichting. Echt een aanrader!