Alberto's

Meer informatie over restaurant Alberto's

Voordelig
Marjolein M.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellige, verzorgde omgeving. Was heel erg goed. Sate, zalm en groente van de grill..heerlijke gepofte aardappels met creme fraiche. Goed prijs/kwaliteitverhouding. Een ontdekking! Heel aardig personeel!!
Abaware .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Met vrienden genoten van carpaccio en varkenshaasje of tonijn. nagerecht tiramisu of panna cotta. mooie wijn erbij. mooie ambiance, gezellige bediening en koffie toe bij open haard op loungebanken.
Ruudje-Rijsenhout .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Wederom heerlijk gegeten bij Alberto's. Na een fantastisch proeverijtje (verschillende voorgerechten) kwamen de hoofdgerechten. Twee heerlijk gegrilde ribeye's en een werkelijk overheerlijk gegrilde ossenhaas. Gecomplementeerd met zelfgemaakte chimchurry en pepersaus. Aan de ossenhaas zat nog een klein randje vet en dit smaakte werkelijk geweldig. De complimenten voor de kok (Alberto zelf), die het vlees fantastisch heeft gegrild. We komen zeker terug.
Evert K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Vanavond lekker buiten gegeten aan de ringvaart in Vijfhuizen. Vooaf lekkere nacho´s en daarna de rib eye en mijn vrouw de ossehaas. Lekker mals vlees van de grill en een heerlijke fles Mailbec erbij. Leuke en vrolijke bediening. Ga zeker een keer terug voor de andere lekkere vleesgerechten
Ruudje-Rijsenhout .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Weer geweldig gegeten bij Alberto´s. De garnalen (voorgerecht) met hun fantastische saus en de steaks van de BBQ blijven toch geweldig. Heerlijk gegeten en volop genoten.
Edelachtbare .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Vlotte attente bediening hoewel ze bij andere gasten de menukaart maar niet brachten. Mixed-grill en beef de lomo waren prima. Erg zuinig met groenten. Salade Roquefort kwam met een warm kaassausje; niet best. Dessert kun je beter overslaan. Aardbeien met slagroom bestond uit 1,5 gesneden aardbei met twee bollen ijs en een mini-toefje slagroom. Dame Blanche was niet meer dan drie bolletjes ijs met chocosaus uit een flesje. Zonde van het geld en jammer dat de afsluiter zo'n aanfluiting was.
Hildegard4 .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
heerlijk gegeten met 4 vrouwen. Goede bediening en personeel.
Voor herhaling vatbaar.
Toen we weg gingen nog met de eigenaar/kok gesproken
Annemiek5H .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
De ossehaas van Alberto's heeft geen opsmuk nodig. Puur en heerlijk van smaak. Daar kom je voor terug. Personeel zeer vriendelijk
Esmiralda R.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Voor de allereerste keer gegeten bij Alberto's na verschillende aanbevelingen.
Bij binnenkomst werden we al meteen vriendelijk ontvangen en werden de jassen aangenomen en werd er gevraagd of we hadden gereserveerd. Daarna werden we naar ons tafeltje gebracht en nadat we plaats haddn genomen werd er een drankje opgenomen. Daarna krijgen we een broodje van het huis waar je tegenwoordig al voor moet betalen. De eerste indrukken waren al meteen goed. Na de kaart in ons opgenomen te hebben, waar heerlijke gerechten opstaan en voor ieder wat wils zoals heerlijke vlees gerechten ook visgerechten van de houtskool. Hebben we onze ogen eens goed de kost gegeven, want het karakteristieke pand mag er ook wezen. We hebben een onvergetelijke ossenhaas gegeten die je naar binnen kon zuigen, we hebben ons diner afgesloten met een lekker kopje koffie. Bij vertrek werden tevens de jassen ons weer aangerijkt door een vriendelijke dame. Al met al een onvergetelijke avond met heerlijk eten en een service die je tegenwoordig niet veel meer meemaakt. Echt een aanrader!!!!
Leo B.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Afgelopen zaterdag met vrienden gegeten. Wij werden vriendelijk ontvangen en er was een tafel gereserveerd in de serre met een geweldig vrij uitzicht met wisselende wolkenpartijen.
Wij hadden gereserveerd met Social deal en daar was een aparte kaart voor, maar wij kregen een lekker broodje met ajoli, wij bestelden een goede rode wijn. De carpaccio was prima en drie van ons kozen de ossenhaas en die was verrukkelijk. De vierde persoon nam zalm, alles van de houtskoolgrill. Er had wel wat groente bij gemogen!! Als desert een dame-blanche.
De bediening was heel vriendelijk. Voor herhaling vatbaar en dat is zaterdag aanstaande met z'n zessen.
SylvZ .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Afgelopen zaterdag in de serre, met uitzicht op het water een lekker 3-gangendiner gegeten. Geen hoogstandje, maar gewoon lekker. Uiensoep, sateh en ijs als nagerecht. Wijn was goed. Kortom, niets mis mee. Bediening was aangenaam, nam de tijd voor een praatje. Gaan ongetwijfeld nog een keer langs, maar dan voor een lunch tijdens een fietstochtje (vinden dit restaurant daarvoor toch geschikter).
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Gisteravond eindelijk bij Alberto's gegeten, we hadden om 7 uur gereserveerd en werden hartelijk ontvangen en netjes naar ons tafeltje gebracht. We zaten in de serre met uitzicht over de ringvaart. Het tochtte behoorlijk, maar gelukken stond de kachel naast me aan. We kozen voor broodjes en als vooraf zalm met garnalen en de zalm carpaccio. Het voorgerecht werd geserveerd door waarschijnlijk 1 van de kok's die zei dat het erg druk was en dat de broodjes onderweg waren. Geen probleem zeiden we nog. Na het voorgerecht kwam 1 van de serveersters onze borden ophalen en toen gaven we aan nog steeds geen brood te hebben gezien. Toen zei ze dat het erg druk was met de broodbestellingen en dat het nog wel 10 minuten kon duren voordat het brood er zou zijn. Saillant detail: op dat zelfde moment holt de kok langs onze tafel om een heerlijk mandje brood op de tafel achter ons te zetten, die net 5 minuten binnen waren en duidelijk vrienden/kennissen waren van de kok. Niet heel erg gastvrij voor de "gewone" klant dus. We besloten het brood van de bestelling af te laten halen (en ook doorgegeven aan de dame die zei dat het wat langer zou duren) en ons te verheugen op het hoofdgerecht. Beiden hadden we sate van ossehaas besteld. Niet veel later kwam dit. Prima vlees, lekkere frietjes, echter schaal met frietjes had geen opscheplepel en het potje met mayo had ook geen lepel, dan maar met je handen en dippen. Tot op dat moment waren wij uiterst tevreden over de service. Echter toen het hoofdgerecht op tafel stond waren we denk ik voor de 2 dames niet belangrijk meer. We hebben ruim 35 minuten met vieze borden voor ons gezeten, niemand heeft gevraagd of het heeft gesmaakt en iedereen die de serre inliep om iets te brengen liep met het hoofd naar beneden snel de serre weer uit. De dames hadden het ook heel druk, met zijn 2en voor het hele restaurant, echter moet je toch wel om je heen blijven kijken vind ik. Toen we eindelijk aandacht hadden maar gezegd dat we wilde betalen (en het eerder afbestelde brood stond toch op de rekening) en daarna vertrokken. Ondertussen was het ook erg koud geworden want de kachel was uit. Ondanks dat we lekker hebben gegeten zullen wij hier niet meer terugkomen, de service laat echt te wensen over, er zal toch echt meer personeel (en kundig) bij moeten. Jammer want het eten is echt prima.
Rupert V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2016
Met Social Deal coupon hier gegeten. Heerlijke carpaccio vooraf, mijn vrouw ossenhaas en ik sate als hoofdgerecht. de ossenhaas was wat klein, ook qua garnituur, maar voor mijn vrouw meer dan voldoende. Mijn sate was prima, maar de sla die er bij lag had wel iets fijner gesneden mogen zijn, repen van 10cm zijn niet makkelijk te eten. Als nagerecht konden we iets zoets kiezen of koffie/thee. Aangezien ik geen suiker mag, vroeg ik om een alternatief en dat werd meer dan perfect geleverd: warm fruit op een stukje bladerdeeg met kwark. Al met al een heerlijk bezoek, we zullen hier vast nog terugkomen!
Andre B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
We werden leuk ontvangen, maar helaas was het personeel en eigenaar nog niet klaar. Veel gedoe achter de bar en de eigenaar was wat sjacherijnig. Wel lekker gegeten, maar daarna snel weer weg. Wat een tent en eigenaar zeg,
Cindyy .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Wat een hartelijke, vriendelijke mensen. Zeer vakkundig. De eigenaar praat vol passie over zijn vak. Mooi restaurant, zeer ruim, wat veel privacy biedt. Het vlees; biefstuk en rib eye was van uitzonderlijke kwaliteit. En perfect bereid. Alles klopte. Zeer vriendelijke en vrolijke bediening. Ja we komen zeker terug. Denk er zelf over om ons familie etentje hier te doen. Absolute aanrader.
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Kerstavond in dit restaurant gegeten met een Social Deal. Eerder dit jaar hadden wij het genoegen hier al een keer te mogen eten. Zie mijn eerdere recensie. Het geheel was nu natuurlijk in kerstsfeer gebracht en dat voegde nog een extra gezellig en feestelijk tintje toe aan de ambiance. Voordat de menukaarten werden uitgereikt, namen we iets te drinken. Als gebruikelijk voor mijn lief een glas zoete witte wijn en voor mezelf een Leffe Dubbel speciaal bier, een perfect donker bier voor deze donkere dagen. Daarbij kregen we lekker warm en gekruid, licht geroosterd brood met aïoli en een olie-achtige saus (gekruide olijfolie?).
Toen we de menukaart kregen, fronste ik aanvankelijk mijn wenkbrauwen, daar bij aanschaf van de voucher (ook op de voucher zelf) duidelijk vermeld stond dat er een keuze was tussen vlees en vis. Hoewel het een keuzemenu betrof, bevond zich er geen vis op. Nu is mijn partner doorgaans geen vleesliefhebber en ik juist wel.
Door de geweldige kwaliteit van het hoofdgerecht (lendenbiefstuk) bleek het ook voor mijn gezellin een fijne avond te zijn.
We kozen exact dezelfde gerechten: vooraf carpaccio, lendenbiefstuk als hoofdgerecht en Dame Blanche als dessert.
De carpaccio was gewoon goed te noemen, met een afwijking op de traditionele rucola. In plaats daarvan was gekozen voor Red Chard en Eikenbladsla. Daarbij werd ook een schijfje citroen geleverd. Hierdoor smaakte de carpaccio weer net even anders dan bij restaurants met de traditionele rucola, maar zeker niet minder.
Alvorens aan het hoofdgerecht te beginnen, nam mijn tafelgenote een Prosecco en ik nog een eender biertje.
Tja, en toen kwam wat mij betreft het ultieme genot: het hoofdgerecht. Deze lendenbiefstuk kwam met veel en zeer gevarieerde soorten sla, waaronder de bovengenoemde en verder o.a. rucola en tomaat. Hierbij werd ook nog een grote schaal met uitstekende gebakken frites geserveerd, alsmede een schaaltje met Roseval aardappeltjes uit de oven, courgette en cherrytomaatjes. Deze biefstukken waren ronduit volmaakt. Perfect gebakken (medium) en zo extreem mals, sappig en zeer vol van smaak, dat er wat mij betreft een nieuwe standaard is gezet. Het toont voor mij weer aan dat kreten als diamanthaas, ossenhaas e.d. heel weinig zeggen. Het beste stukje vlees kan van ieder deel van het rund komen en daarbij gaat het natuurlijk ook nog eens om het soort rund, leeftijd e.d.. Het nuttigen van deze biefstuk was een ware smaakbelevenis. En nog nooit eerder meegemaakt dat het zich zo makkelijk liet snijden! Het mes zal ongetwijfeld scherp zijn geweest, maat met een bot mes had het – denk ik – net zo makkelijk gegaan.
Tot slot het dessert: de Dame Blanche. Deze bestond uit een goede kwaliteit vanille-ijs, stevige slagroom (helaas ook voor mijn disgenote, omdat we wederom vergeten waren te vermelden dat ze niet van slagroom houdt – daarvan profiteerde ik dus weer). Het ijs was echter overgoten met een dikke laag chocolade, die gestold echt keihard bleek te zijn. Het bleek moeilijk die met het dessertlepeltje in stukjes te breken. Dit was eigenlijk het enige minpuntje, want de chocolade was wel lekker van smaak.
Tot besluit namen we allebei nog een lekkere verse muntthee om de avond te besluiten.
Als laatste wil ik het zeer enthousiaste en vriendelijke personeel bedanken voor hun inzet. Ook zij zijn bepalend voor het al dan niet slagen van een avondje uit.
Tja, en dan wat het cijfer voor het eten betreft, zou ik vanwege die uitzonderlijk goede biefstuk boven de 10 willen gaan zitten, maar dat is helaas niet mogelijk, dus moet ik me “beperken” tot dit cijfer.
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
Met 2 personen op maandagavond bij Alberto's van het Social Deal menu genoten. We werden zeer vriendelijk ontvangen en hadden een tafeltje dicht bij het haardvuur.
Vooraf heerlijk knapperig Turks brood met dipjes, daarna de carpaccio en uiensoep. Als hoofdgerecht echt een heerlijk malse lendebiefstuk met veel groenten en frietjes. En als dessert kozen wij voor de appeltaart en cappuccino.
Het 3 gangen menu van Social Deal was voor ons een goede reden om Alberto's voor de eerste keer te bezoeken, een aanrader!
Wel een tip: zorg ervoor dat de frietjes wat langer gefrituurd worden; ze waren nl. nog te hard en daardoor minder smakelijk.
Debeste .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Via Social Deal 4 vouchers gekocht à 15 Euro per stuk voor driegangen diner.
Er was een speciaal Social Deal menu samengesteld .
Voorgerecht : keuze uit : tomatensoep,uiensoep of carpaccio van ossenhaas .
Hoofdgerecht : saté van kip ,lendebiefstuk of Spaanse tortilla.
Nagerecht : Dame blanche of ijs met appeltaart .
Veranderingen zijn geen probleem ,wordt eventueel verrekend .
De ontvangst was vriendelijk.
Jassen werden aangenomen .
Vrij snel kregen we heerlijk brood met 2 dipjes ( werd niet in rekening gebracht ) .
Soepjes waren vers en goed van smaak .De carpaccio van ossenhaas heerlijk mals .
Bij de hoofdgerechten vroegen we om water ( kan kraanwater is niet in rekening gebracht )
Hoofdgerechten waren goed van hoeveelheid .Werden geserveerd met een flinke schaal krokant gebakken frites.
Het nagerecht hebben we iets aan laten passen.
Wij vroegen om kaasplankje ,werd prima aangepast .
Zeker gezien de prijs ; dit was boven verwachting.
Bediening is vlot ,pauze tussen de gangen goed afgestemd.
Een aanrader !

Muisenmar .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
een prachtige plek om buiten te eten, aan het water van de Ringvaart.
Genieten van het uitzicht in het zonnetje.
Wij hebben nog niet binnen gegeten maar gaan dat zeker een keer proberen.
Volgende keer hoop ik alleen dat de stoelen en tafels op het terras van te voren van spinrag etc. ontdaan zijn, het zag er een beetje smoezelig uit. Misschien hadden ze niet meer gerekend op terraszitters maar op zo'n heerlijke dag kun je dat wel verwachten natuurlijk.
We hadden een bijna perfecte tonijnsteak, maar hij was te zout, de salade stelde niet zoveel voor , vandaar de 7. Maar de patatjes waren top , krokant gebakken. De wijn heerlijk en betaalbaar , de koffie prima en de bediening vriendelijk.
Kortom een plek om zeker terug te komen.

Mirthe V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Afgelopen zondag met zijn 5en bij alberto's gegeten, 2x mix grill, 2x ossenhaas en 1x lamskoteletten, al vaker aangegeven dat de garnering wel wat meer mag zijn, 1 bakje salade voor de hele tafel is echt heel weinig wel 2 bakjes patat.
Doe a.u.b. iets aan de warmte, is echt bijna ondragelijk. Zonde hoor....
Verder wel lekker gegeten!