Alberto's laForge

Korte Leidsedwarsstraat 26 1017 Amsterdam Nederland Kaart
31-206240095

Meer informatie over restaurant Alberto's laForge

7,1
TanjaV .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
We kwamen hier met de groupon aanbieding en we waren aangenaam verrast over de service en de kwaliteit van het eten. Ontvangst was zeer hartelijk en er werd ingegaan op onze wensen. We namen buiten plaats en toen het wat kouder werd en wij dit kenbaar maakten aan het personeel werd onmiddellijk de terrasverwarming aangedaan. Het eten smaakte zeer vers en de steak was goed en had een lekkere rooksmaak. De kipsalade is een aanrader. Hier komen we zeker zonder groupon ook nog eens terug,
Tiemen S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Hier gegeten met een bon. Viel wat tegen, Spareribs met currysaus?! Straat is heel erg druk, rumoerig en erg toeristisch. Er is een strakke hiërarchie in het personeel met onder andere proppers, serveersters en medewerkers in de ijssalon. De bediening is erg vriendelijk maar de volgende keer gaan we toch ergens anders heen.
Jebentwatjeeet .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Hier gegeten met een bon. Vlees is heerlijk bereid en de bediening heel vriendelijk.
Cocktails zijn overigens ook betaalbaar hier 7,50, lekker, maar wel sterk spul.

Op het Leidseplein prima bereikbaar, wel een beetje verstopt tussen alle andere restaurants.
Angela F.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Leuke inrichting voor een steakhouse dat op Uruqueaanse leest geschoeid is. We hebben beide een steak genomen, medium rare en rare. De bereidingswijze was goed, de steak helemaal goed. Jammer dat er zo weinig aandacht aan de opmaak besteed werd. Dit deed echt afbreuk aan het gerecht. Verder meer dan voldoende salade en friet. Om mayonaise moest wel apart gevraagd worden. De bediening was erg attent (Zenaida). Een leuke avond gehad met een redelijk goede spaanse rode wijn.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2014
Hier gisteren met een bon gegeten. Attente bediening, alleen jammer dat we 3X om een bakje mayonaisse hebben moeten vragen.
Petran D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Het eten, het vlees is heel goed. Erg mals, dit ga ik zeker onthouden. Het dessert was ook prima, maar je komt hier voor het vlees, en dat is zeker top.
Wat me daarnaast opviel is dat de bediening zeer snel is. Het zat vrijwel vol toen we aankwamen, maar we zijn heel snel geholpen. De bediening was ook vriendelijk en beleefd, dus dat zit zeker goed.
Je betaalt er wel voor. De prijzen zijn hoog vergeleken met elders. Dat ligt natuurlijk ook aan de locatie. Toch is alles het geld wel waard.
Yeleen V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2013
Spontane actie, dagje naar Amsterdam. Op Iens gekeken wat er in de buurt zat en wat ook goed is. Uitgekomen bij dit restaurant.
Bij de andere restaurants staan de eigenaren je naar binnen te trekken, en lekker te maken met allemaal acties. Bij deze juist niet.
Nou, niks te veel gezegd hier op Iens. Heerlijk mals vlees. pepersteak en trio (entrecote, lendebiefstuk en ossehaas). Veel dikke frieten en lekker veel salade in aparte schalen. Latin muziek. Decor is wat verouderd, maar je komt uiteindelijk voor het eten, en dat is top!
Raymondw .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
Afgelopen zaterdag bij alberto's gegeten. We hadden gezocht op steaks en Amsterdam op het internet en kwamen onder andere uit bij dit restaurant. De bediening was heel erg vriendelijk en attent. We hebben binnen gegeten en de sfeer was prima, lekker muziekje op de achtergrond en aangenaam warm. Het zat goed vol en ze hebben een open keuken, wat wij persoonlijk prettig vinden.

We hadden de carpaccio en garnalen met knoflook als voorgerecht en die waren echt heerlijk, samen met een zalige wijn. Een aanrader is om het brood met knoflookboter erbij te nemen! Zalig!! De kwaliteit van het vlees met name de steak was zeker ver boven het gemiddelde! Veel qua hoeveelheid en prima qua smaak en presentatie van de gerechten. Zalig gegeten en een prima aanrader als je van een goed stukje vlees houdt.
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2013
Even een snelle heerlijke steak gegeten. Zeer mals. Je proeft de kwaliteit. Als Amsterdammer kom je hier wellicht niet snel maar toch zeker een aanrader.
Zenay .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2013
Tussen de toeristen trekpleisters zit deze knusse steakhouse. Het is wat donker en verouderd binnen, maar dit zorgt voor een huiselijke sfeer. Zelf nam ik de gamba's (vraag of ze gepeld en schoongemaakt kunnen worden) en mijn vriend nam de rib-eye. De gamba's waren licht pittig. Het vlees was prima medium gegrild.Alle hoofdgerechten worden geserveerd met een salade en frietjes of een gepofte aardappel. De bediening was zeer vriendelijk en kon ons goed adviseren. Aanrader!
Marion H.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2013
Decor is i.d.d. een beetje gedateerd maar dat mocht de pret niet drukken.
We werden hartelijk ontvangen en kregen een gezellig tafeltje bij t raam toegewezen. Drankjes besteld en snel gebracht, eten besteld, voorgerecht: ikzelf de gamba's: heerlijk! en m'n tafelgenoot de geitensalade: erg lekker maar erg groot!
Als hoofdgerecht beiden de ossehaas (bife de lomo) simpelweg het allerbeste vlees dat ik ooit gegeten heb, zo zacht, echt heerlijk. Een absolute AANRADER!. Niet goedkoop maar de prijs zeker waard! Komen zeker een keer terug.
Sanches19 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2012
Geweldig eten Top Koks.. Goede Bediening!! sfeer is ook altijd goed als ik binnen kom.. Word altijd warm ontvangen... Goed
Mark2010 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2012
We hebben gisteren avond gegeten, was erg lekker vlees.
Mij ossenhaas was super mals en me vriend vond zijn ribeye ook heel goed. We komen zeker terug!
Annette L.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2012
Voor een lekkere argentijnse steak ben je hier aan het juiste adres. Mals vlees, lekkere salade erbij en friet. Niet spectaculair, maar wel een lekkere maaltijd na een dagje winkelen. Het restaurant is wel erg donker van binnen, en ook een beetje oud. Dit hoort wel een beetje bij de argentijnse stijl, maar iets meer licht had van mij wel gemogen. De bediening is niet erg snel, maar ook dit is een beetje zuidamerikaans, maar je moet natuurlijk ook niet altijd haast hebben. Verder zijn ze vriendelijk. Voor een lekker steakje en niet te hoge verwachtingen kan je er zeker komen.
Bac .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2012
Gezien de goede recensies op Iens, hebben we besloten de steaks van Alberto's te gaan proeven. Een goede steak vinden in Nederland die is heel erg moeilijk.

De bediening was heel vriendelijk. We hadden binnen gegeten en het was erg donker daar binnen.

We hadden carpaccio als voorgerecht en die was erg lekker. De kwaliteit van het vlees (de steaks als hoofdgerecht) was wel boven de gemidelde. De entrecote was heerlijk, perfect medium gebakken, en had veel smaak. Mijn rib eye (ook medium besteld) mocht iets korter gebakken worden. Hij was ietsje richting well done en erg zout. De ribeye op zich had minder smaak dan de entrecote, ondanks de hoeveelheid zout. De sla bij de ribeye was niets bijzonder. Veel qua hoeveelheid, maar standaard qua smaak en presentatie.

De gemiddelde prijs die op Iens staat is te laag. Voor een steak maaltijd (steak + friet + sla) zonder drank moet je €23-28. Slechts een paar gerechten kun je voor minder dan die prijs krijgen.

Sandrien D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2012
Gisterenavond hier gegeten. Kwamen hier 12 jaar geleden vaak eten toen we nog in Amsterdam waren en tot onze blijdschap was het eten nog precies zo goed als toen!! De biefstuk en kip waren echt botermals (de beste biefstuk die ik ooit gegeten heb), veel frietjes, vers gesneden salade en heelijke (verse) aardbeien met slagroom. Bovendien kregen we nog een kopje thee en koffie van het huis, toen we vertelde hoe tevreden we waren! Gaan binnenkort zeker weer eens terug als we weer een dagje Amsterdam doen!
Arrie R.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
''Eén van mijn all time favorites! Je gaat hier naartoe voor de uitstekende kwaliteit van het vlees, niks diepvries, maar puur en vers. De salades en friet zijn ook prima! Lekkere wijnen, en goede service. De buurt is wat toeristisch, maar dat heeft ook weer z'n charme.
Awakati .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2012
Alberto's is een echte aanrader voor een goed stuk vlees. De ossenhaas is van zeer goede kwaliteit. Het decor is wel voor verbetering vatbaar.