Alberto's laForge

Korte Leidsedwarsstraat 26 1017 Amsterdam Nederland Kaart
31-206240095

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Alberto's laForge

Maandag t/m zondag 17:00 - 23:00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Alberto's laForge

Marja J.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Leuke gelegenheid, vriendelijk personeel. Eten was prima en meer dan genoeg
Gerrit Jan B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Gezien het tijdstip 18.30u was het heel rustig. Bediening vriendelijk en vlot. Eten was goed.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Voorafgaand aan een concert in Paradiso hier gegeten met een groep van 7 vrienden. De ontvangst was vriendelijk en de sfeer direct amicaal. Bij de drankjes werd een flesje jus d’ Orange als vers op tafel gezet. Daar wat van gezegd maar dat werd niet als een bezwaar gezien. Maar zo gelaten. De brood met kruidenboter was prima maar een mes bij de boter was fijn geweest. Dan het hoofdgerecht. Dat was super. Mooie stukken vlees perfect volgens wens gegrild. We hebben genoten. Dat er daarna dubbele espresso op tafel werd gezet i.p.v. de bestelde dubbele ristretto namen we maar voor lief. Kortom, lekker vlees en goede sfeer maar er zijn we wat verbeteringen mogelijk. We komen wel terug.
Cas J.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Vorige week met een Social Deal hier met mijn vrouw gegeten.
Buitengewoon vlotte en vriendelijke bediening.... héérlijk eten.... perfekte service.... en dat alles voor zéér weinig.... we hebben genóten!!!

Kortom.... een èchte aanrader!!
TanjaV .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
We kwamen hier met de groupon aanbieding en we waren aangenaam verrast over de service en de kwaliteit van het eten. Ontvangst was zeer hartelijk en er werd ingegaan op onze wensen. We namen buiten plaats en toen het wat kouder werd en wij dit kenbaar maakten aan het personeel werd onmiddellijk de terrasverwarming aangedaan. Het eten smaakte zeer vers en de steak was goed en had een lekkere rooksmaak. De kipsalade is een aanrader. Hier komen we zeker zonder groupon ook nog eens terug,
Tiemen S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Hier gegeten met een bon. Viel wat tegen, Spareribs met currysaus?! Straat is heel erg druk, rumoerig en erg toeristisch. Er is een strakke hiërarchie in het personeel met onder andere proppers, serveersters en medewerkers in de ijssalon. De bediening is erg vriendelijk maar de volgende keer gaan we toch ergens anders heen.
jebentwatjeeet .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Hier gegeten met een bon. Vlees is heerlijk bereid en de bediening heel vriendelijk.
Cocktails zijn overigens ook betaalbaar hier 7,50, lekker, maar wel sterk spul.

Op het Leidseplein prima bereikbaar, wel een beetje verstopt tussen alle andere restaurants.
Angela F.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Leuke inrichting voor een steakhouse dat op Uruqueaanse leest geschoeid is. We hebben beide een steak genomen, medium rare en rare. De bereidingswijze was goed, de steak helemaal goed. Jammer dat er zo weinig aandacht aan de opmaak besteed werd. Dit deed echt afbreuk aan het gerecht. Verder meer dan voldoende salade en friet. Om mayonaise moest wel apart gevraagd worden. De bediening was erg attent (Zenaida). Een leuke avond gehad met een redelijk goede spaanse rode wijn.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2014
Hier gisteren met een bon gegeten. Attente bediening, alleen jammer dat we 3X om een bakje mayonaisse hebben moeten vragen.
Petran D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Het eten, het vlees is heel goed. Erg mals, dit ga ik zeker onthouden. Het dessert was ook prima, maar je komt hier voor het vlees, en dat is zeker top.
Wat me daarnaast opviel is dat de bediening zeer snel is. Het zat vrijwel vol toen we aankwamen, maar we zijn heel snel geholpen. De bediening was ook vriendelijk en beleefd, dus dat zit zeker goed.
Je betaalt er wel voor. De prijzen zijn hoog vergeleken met elders. Dat ligt natuurlijk ook aan de locatie. Toch is alles het geld wel waard.
Yeleen V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2013
Spontane actie, dagje naar Amsterdam. Op Iens gekeken wat er in de buurt zat en wat ook goed is. Uitgekomen bij dit restaurant.
Bij de andere restaurants staan de eigenaren je naar binnen te trekken, en lekker te maken met allemaal acties. Bij deze juist niet.
Nou, niks te veel gezegd hier op Iens. Heerlijk mals vlees. pepersteak en trio (entrecote, lendebiefstuk en ossehaas). Veel dikke frieten en lekker veel salade in aparte schalen. Latin muziek. Decor is wat verouderd, maar je komt uiteindelijk voor het eten, en dat is top!
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2013
Even een snelle heerlijke steak gegeten. Zeer mals. Je proeft de kwaliteit. Als Amsterdammer kom je hier wellicht niet snel maar toch zeker een aanrader.
zenaida B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2013
Tussen de toeristen trekpleisters zit deze knusse steakhouse. Het is wat donker en verouderd binnen, maar dit zorgt voor een huiselijke sfeer. Zelf nam ik de gamba's (vraag of ze gepeld en schoongemaakt kunnen worden) en mijn vriend nam de rib-eye. De gamba's waren licht pittig. Het vlees was prima medium gegrild.Alle hoofdgerechten worden geserveerd met een salade en frietjes of een gepofte aardappel. De bediening was zeer vriendelijk en kon ons goed adviseren. Aanrader!
Marion H.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2013
Decor is i.d.d. een beetje gedateerd maar dat mocht de pret niet drukken.
We werden hartelijk ontvangen en kregen een gezellig tafeltje bij t raam toegewezen. Drankjes besteld en snel gebracht, eten besteld, voorgerecht: ikzelf de gamba's: heerlijk! en m'n tafelgenoot de geitensalade: erg lekker maar erg groot!
Als hoofdgerecht beiden de ossehaas (bife de lomo) simpelweg het allerbeste vlees dat ik ooit gegeten heb, zo zacht, echt heerlijk. Een absolute AANRADER!. Niet goedkoop maar de prijs zeker waard! Komen zeker een keer terug.
Annette L.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2012
Voor een lekkere argentijnse steak ben je hier aan het juiste adres. Mals vlees, lekkere salade erbij en friet. Niet spectaculair, maar wel een lekkere maaltijd na een dagje winkelen. Het restaurant is wel erg donker van binnen, en ook een beetje oud. Dit hoort wel een beetje bij de argentijnse stijl, maar iets meer licht had van mij wel gemogen. De bediening is niet erg snel, maar ook dit is een beetje zuidamerikaans, maar je moet natuurlijk ook niet altijd haast hebben. Verder zijn ze vriendelijk. Voor een lekker steakje en niet te hoge verwachtingen kan je er zeker komen.