Alberto's Italian

Molenplein 7 3862 JL Nijkerk Nederland Kaart

Over het restaurant Alberto's Italian

Alberto's Italian in Nijkerk is niet zomaar een Italiaans restaurant, maar een pizzeria, ristorante, trattoria en winebar ineen. Het serveert traditionele Italiaanse gerechten, met zorg, liefde en passie bereid.

Je kunt er een variëteit van Italiaanse vlees- en visgerechten, pizza’s, pasta’s, antipasta’s en een aantal internationale gerechten krijgen. In de winebar kun je genieten van Italiaans fingerfood of gerechten om te delen. Ruim 90% van de ingrediënten zijn biologisch en de leveranciers zijn zorgvuldig uitgekozen. Zo is EcoFields, één van de eerste biologische kalverhouderij in Nederland, ook een van de leveranciers.

Bij Alberto's Italian krijg je een complete Italiaanse beleving in het hartje van Nijkerk, dus reserveer er nu en ervaar het zelf.

Meer informatie over restaurant Alberto's Italian

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Alberto's Italian

Fredenthea .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
De bediening deed zijn best maar werkte een beetje langs elkaar heen.

De pizza's waren niet bijzonder. Klein , dun en spaarzaam belegd. Mijn pizza silvio bevatte geen buffel mozzarella maar wel parmezaanse kaas, cherry tomaatje en basilicum. Wat krijg je dan voor 13.50? Wel..een pizza margharita dus . Hoewel we geen grote eters zijn zaten we er net vol van..

Dessert bestond uit fabrieksschepijs met slagroom uit een spuitbus..tsja, dat vind ik nogal gemakzuchtig..Mijn capuccino werd vergeten en ik heb er verder ook maar niet om gevraagd.

Al met al weer een horeca ondernemer die matig/redelijk eten verkoopt voor de hoofdprijs.
Jody V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
In geen tijden zo lekker gegeten! Gezellige bediening en een aantal gerechten worden op originele wijze aan tafel bereid. Een hele dikke aanrader voor een gezellig hapje eten!! Wij komen zeker terug! :-)
GJ B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Erg lekker italiaans eten, vlotte bediening, gezellg restaurant met wijnbar, heerlijk relaxt. Normaliter gaan we in 1 weekend nooit naar hetzelfde restaurant maar voor deze maak ik wel een uitzondering.
Ma V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Vriendelijk personeel, leuke ambiance en lekker eten. Opvallend leuk was de pasta met bereiding aan tafel in een parmezaanse kaas: bijzonder en lekker. Men heeft kennis van wijn en schenkt deze in mooie glazen. Tafeltjes leken vooraf ook brood geserveerd te krijgen, dat gebeurde bij ons niet.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Prima restaurant in de binnenstad van Nijkerk.
Gerechten met smaak klaar gemaakt en goede bediening.
Een aanrader om lekker te genieten van de Italiaanse keuken.
Savine V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Gezellig restaurant met uitstekend eten. Goede en vlotte bediening. Verrassende kaart met smakelijke gerechten. Constante kwaliteit want we zijn er al vaker geweest en komen zeker terug.
HenkWever .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
In gezellige sfeer met 14 mensen een "shared dinner" gedaan. De kwaliteit is goed en de service ook. Qua kwaliteit van de gerechten waren de antipasti met brood en de nagerechten het meest interessant. De hoofdgerechten waren echt goed, maar hadden niet de schwung die je krijgt wanneer je hier a-la-carte eet.
Dominique D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten, we waren iets te laat was geen probleem! Hebben de hele avond gezeten en gedronken voor een goede prijs kwaliteit verhouding.
Miranda L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heel lekkere high wine gehad met 5 personen in de wijnbaar. Met heerlijke wijnen en hapjes. Werd ook goede uitleg gegeven over de wijnen. Uiteindelijk hebben we nog eea besteld van de food Sharing kaart wat errug lekker was. Het food Sharing concept is echt geweldig. Zeer mooie zaak.

Heerlijke middag/avond gehad.
Bernhard P.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Gezellig restaurant, veelzijdige menukaart, leuk personeel, heerlijk eten. De parkeergarage eronder is een handig detail. Een aanrader!
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
wij zijn er nu 2x geweest, mooie zaak met goed personeel, laatste keer moesten wij wel een beetje lang wachten op het eten maar mag de pret niet drukken!
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Surpriseparty hier gehouden
Er werd goed meegedacht hoe e.e.a te organiseren met betrekking tot welke gerechten zodat iedereeen op dezelfde tijd kon gaan eten
We hadden een topavond !
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten - shared dining. De bediening was er goed. We zaten in de winebar en hebben een erg gezellige avond gehad.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Een heerlijk restaurant om avondje uit te zijn met verrassende gerechten en op verrassende manier geserveerd. Met name het voorgerecht 'tapas van de bar' is een aanrader.
Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Heerlijke lasagne gegetenen de tiramisu is zeker een aanrader. Leuke bediening en fijne sfeer! Kom zeker nog een keer terug.
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Albertos Nijkerk is een modern en gezellig in sobere Italiaanse stijl ingericht restaurant met kale houten semi-steigerhouten tafels. Voldoende ruimte tussen tafels zodat je geen last hebt van andere groepen.
Onze lunch was prima verzorgd en we konden kiezen uit een zeer ruime lunchkaart. Kwaliteit was uitstekend.
We gaan er nog wel weer een keer heerlijk eten!
Louise F.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Gezellig restaurant met goede en snelle bediening. Weinig wachttijd tussen de gerechten.
Bij mijn dessert werd keurig aangegeven dat het wat langer kon duren omdat het chocolade taartje een kwartiertje
de oven in moest . Ik ga er zeker weer heen.
Nynke W.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Het eten was best lekker maar de service was beneden alle peil. De eigenaar zelf heeft werkelijk geen idee wat klantvriendelijkheid inhoudt. Dit houdt namelijk meer in dan vriendelijk groeten en vragen of alles naar wens is. Het betekent ook dat je samen naar een oplossing zoekt. Bijvoorbeeld als jouw klant geen papieren arrangementstrookje kan aanleveren terwijl er helder van te voren gecommuniceerd was dat dit niet nodig was. Het blijven volhouden dat dat strookje dezelfde avond ingeleverd MOET zijn en de ordinaire ruzie daaropvolgend, heeft mij de slechtste restaurantervaring in mijn hele leven ooit opgeleverd.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Prettige sfeer, leuke, lekkere gerechten, en een goede bediening. Zeker de moeite waard om een avondje lekker te eten met vrienden
K K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wij hebben genoten van een heerlijk diner, en komen zeker weer terug.
Met name het stoofvlees was heerlijk. ook de wijn die wij gekozen hadden voldeed aan onze verwachting.