Alberto's Italian

Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Alberto's Italian

Dominique D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten, we waren iets te laat was geen probleem! Hebben de hele avond gezeten en gedronken voor een goede prijs kwaliteit verhouding.
Miranda L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heel lekkere high wine gehad met 5 personen in de wijnbaar. Met heerlijke wijnen en hapjes. Werd ook goede uitleg gegeven over de wijnen. Uiteindelijk hebben we nog eea besteld van de food Sharing kaart wat errug lekker was. Het food Sharing concept is echt geweldig. Zeer mooie zaak.

Heerlijke middag/avond gehad.
Bernhard P.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Gezellig restaurant, veelzijdige menukaart, leuk personeel, heerlijk eten. De parkeergarage eronder is een handig detail. Een aanrader!
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
wij zijn er nu 2x geweest, mooie zaak met goed personeel, laatste keer moesten wij wel een beetje lang wachten op het eten maar mag de pret niet drukken!
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten - shared dining. De bediening was er goed. We zaten in de winebar en hebben een erg gezellige avond gehad.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Surpriseparty hier gehouden
Er werd goed meegedacht hoe e.e.a te organiseren met betrekking tot welke gerechten zodat iedereeen op dezelfde tijd kon gaan eten
We hadden een topavond !
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Een heerlijk restaurant om avondje uit te zijn met verrassende gerechten en op verrassende manier geserveerd. Met name het voorgerecht 'tapas van de bar' is een aanrader.
Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Heerlijke lasagne gegetenen de tiramisu is zeker een aanrader. Leuke bediening en fijne sfeer! Kom zeker nog een keer terug.
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Albertos Nijkerk is een modern en gezellig in sobere Italiaanse stijl ingericht restaurant met kale houten semi-steigerhouten tafels. Voldoende ruimte tussen tafels zodat je geen last hebt van andere groepen.
Onze lunch was prima verzorgd en we konden kiezen uit een zeer ruime lunchkaart. Kwaliteit was uitstekend.
We gaan er nog wel weer een keer heerlijk eten!
Fenger .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Gezellig restaurant met goede en snelle bediening. Weinig wachttijd tussen de gerechten.
Bij mijn dessert werd keurig aangegeven dat het wat langer kon duren omdat het chocolade taartje een kwartiertje
de oven in moest . Ik ga er zeker weer heen.
Nynke W.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Het eten was best lekker maar de service was beneden alle peil. De eigenaar zelf heeft werkelijk geen idee wat klantvriendelijkheid inhoudt. Dit houdt namelijk meer in dan vriendelijk groeten en vragen of alles naar wens is. Het betekent ook dat je samen naar een oplossing zoekt. Bijvoorbeeld als jouw klant geen papieren arrangementstrookje kan aanleveren terwijl er helder van te voren gecommuniceerd was dat dit niet nodig was. Het blijven volhouden dat dat strookje dezelfde avond ingeleverd MOET zijn en de ordinaire ruzie daaropvolgend, heeft mij de slechtste restaurantervaring in mijn hele leven ooit opgeleverd.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Prettige sfeer, leuke, lekkere gerechten, en een goede bediening. Zeker de moeite waard om een avondje lekker te eten met vrienden
K K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wij hebben genoten van een heerlijk diner, en komen zeker weer terug.
Met name het stoofvlees was heerlijk. ook de wijn die wij gekozen hadden voldeed aan onze verwachting.
Michel T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Zeer gezellig, lekker, goede prijs - kwaliteitsverhouding, professioneel gerund
We hebben er een gezellige avond gehad
Goede wijntjes!
Cynthia D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Super gezellige zaak! De jongen die ons hielp is er een die je in je zaak wilt hebben, hij snapt van nature wat gastvrijheid betekend. Echt een toppertje...
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
+ Heerlijk gegeten met 2 vriendinnen. Het eten is van goede kwaliteit en wordt mooi gepresenteerd. De bediening is kundig en vriendelijk. De sfeer is gezellig en ongedwongen, maar staalt wel kwaliteit uit.
- Ik had het runderstoofpotje en deze was heerlijk, maar voor mij persoonlijk iets te zout.
Alberto's is Nijkerk is zeker een aanrader!
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
De bediening was vriendelijk en correct. Het eten was goed. Het duurde alleen allemaal lang wat mede veroorzaakt werd dat men vergeten was aan de kok door te geven dat ik glutenvrij was. Er werden wel heel duidelijk excuses aangeboden en als compensatie gratis koffie.
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Goed eten, met vriendelijk personeel. Zeker een aanrader voor anderen. Leuke aankleding van het gebouw. Eten werd snel geserveerd.
Vanessa B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Leuk restaurant, goed bereikbaar en voldoende parkeergelegenheid. Vriendelijke bediening, mooi opgemaakte borden en het eten was super lekker en genoeg. Kortom een aanrader als je lekker wil eten in gezellige sfeer voor een prima prijs!
Andre N.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Ken je dat. Het gevoel dat je net aan die ene tafel zit waarvan iedereeen in de bediening denk dat deze niet in zijn of haar 'wijk' ligt? Nou ben ik hier al vaak geweest maar de bediening was op zijn zachtst gezegd slecht. Geen aandacht, geen service en totaal geen tempo. We krijgen geen menukaart, geen vraag of we iets willen drinken en we moeten zelf vragen of we misschien wat brood kunnen krijgen. Er zijn drie personen die wijn drinken, de vierde kan het blijkbaar met water doen. Waarom zou je ook vragen wat hij anders wil drinken. Om 8 uur reserveren, om half 10 uitserveren. In mijn optiek is dit erg lang. Het eten is nog steeds goed en het restaurant blijft een prima sfeer uitstralen. Voor de rest was vandaag blijkbaar geen ruimte was het voor ons een teleurstelling maakte.