Alberto's Carretta

Meer informatie over restaurant Alberto's Carretta

• : Parkeerplaats

Kelly O.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Zaterdag gegeten bij Alberto's met 3 hongerige Brazilianen.
We hadden de promotiemenu bestelt van 8,50, porties waren redelijk.. Ik die zelfs geen grote eter ben was na het eten nog wel hongerig.
Vlees was goed en huiswijntje was in orde.

Service kan echt beter, de gastvrouw stond luid en duidelijk tegen de kok te snauwen dat de bestellingen niet klopten. Dit kan niet naar mijn mening.
Freddos .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Dit is geen Argentijns, maar Uruguayaans grill restaurant, maar een kniesoor en Mario Suarez die daar op let. Het heb hier meerdere keren gegeten, de ontvangst is altijd hartelijk. Het vlees -daar kom je toch voor- is altijd perfect. Bereid op houtskool-vuur (een soort BBQ dus), en dat proef je. Extra pluspunt is de keuzemogelijkheid voor een gepofte aardappel, past er perfect bij. Voor de groente/salade hoef je hier niet te komen. Dat is zoals in vele grill restaurants een bijzaak.
Cockey3 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2013
Al wel 15 jaren komen wij, mijn man en ik, en onze dochter met man en kinderen, in dit restaurant. De bediening komt meteen naar ons toe en is uiterst hartelijk. Ze weten altijd precies wat we willen en hoe we het willen. We krijgen het altijd zoals we het willen. Misschien geen top, maar het blijft "ons restaurant". Overigens zijn de spareribs de lekkerste die ik ooit geproefd heb.