Alaturka

Hengelolaan 401 2545 JN Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

20% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Alaturka

Goed bereikbaar met openbaar vervoer, bus 25 stopt voor de deur.
  • Kom je met de auto?
    Vlakbij winkelcentrum Leyweg

Dagelijks 14.30 - 02.00 uur

Kan beter
Lang

Jouw recensie over het restaurant Alaturka

Marcel R.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Op zaterdagavond met een Groupon hier gaan eten vanwege de goede cijfers. De ellende begon al bij aankomst. De eigenaar beweerde helemaal niet aan Groupon mee te doen en accepteerde deze bon en reservering niet. Zeer vreemd want hoe had ik hem dan kunnen kopen? Zij hielden echter voet bij stuk. Wij hadden beter moeten weten toen. Maar omdat het zaterdagavond was en ter gelegenheid van een verjaardagsfeestje besloten we om dan toch maar te gaan zitten en van de kaart te eten. Verkeerde keuze. Het personeel was zo ongelooflijk onbeschoft, onvriendelijk en onkundig. Na lang wachten werd een voorgerecht op de tafel gegooid dat half gaar was, ondanks de vele tijd die ze ervoor nodig hadden. Omdat het druk was? nee hoor, restaurant was nagenoeg leeg. Er zaten wat rokende mensen op het terras, meer niet. Toen ik aangaf dat mijn eten niet gaar was werd mij keihard gezegd dat ik dan maar ergens anders moest gaan eten! Dat hebben we toen alsnog maar gedaan. Wegwezen hier!! geld voor de voorgerechten op de tafel gelegd en weggegaan. Alaturka: nooit meer. Wat een onbeschofte en vreselijke mensen. En het eten: tja, niet verder gekomen dan een halfgaar voorgerecht.
Taner S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Wij zijn hier met collega wezen eten en het was heeeerlijk. Super goed verzorgd en uitgebreide gangen. Veel smaak aan het eten en goed verzorgd aan tafel! Een aanrader voor iedereen die super lekker Turks wilt eten.
Büşra Cevdet A.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Met mijn vrouw gekomen. Vooraf hebben we gebeld voor een reservering. We hebben een mix grill besteld. Het duurde wel even voordat het eten er was. Echter was het wachten het waard. Na ons etentje hebben we ook genoten van een waterpijp wat in een aparte hoek in de restaurant is.
Taner S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk Turks eten met vriendelijk personeel.
Vlees, vis, salades en tapas zijn allemaal heerlijk.
Wij komen terug!!!
Rechii E.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Ik heb bonfile gegeten het was heerlijk, restaurant ziet er schoon uit.
Vriendelijke personeel, sfeer was goed.
Echt om aan te raden.