Alaturka

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Alaturka

Goed bereikbaar met openbaar vervoer, bus 25 stopt voor de deur.
  • Kom je met de auto?
    Vlakbij winkelcentrum Leyweg

Dagelijks 14.30 - 02.00 uur

Erg gunstig
Erg rustig
Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant Alaturka

Taner S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Wij zijn hier met collega wezen eten en het was heeeerlijk. Super goed verzorgd en uitgebreide gangen. Veel smaak aan het eten en goed verzorgd aan tafel! Een aanrader voor iedereen die super lekker Turks wilt eten.
Büşra Cevdet A.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Met mijn vrouw gekomen. Vooraf hebben we gebeld voor een reservering. We hebben een mix grill besteld. Het duurde wel even voordat het eten er was. Echter was het wachten het waard. Na ons etentje hebben we ook genoten van een waterpijp wat in een aparte hoek in de restaurant is.
Taner S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk Turks eten met vriendelijk personeel.
Vlees, vis, salades en tapas zijn allemaal heerlijk.
Wij komen terug!!!
Rechii E.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Ik heb bonfile gegeten het was heerlijk, restaurant ziet er schoon uit.
Vriendelijke personeel, sfeer was goed.
Echt om aan te raden.
99999 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Afgelopen zaterdag ben ik met mijn vrienden,met 6 personen bij Alaturka weze eten,het eten was echt super lekker,vriendelijke servister,nette en gastvrijheid eigenaar,echt super gezellige sfeer,leuke restaurant,echt ren aanrader.We komen zeker nog terug!
ik_hou_van_eten .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
ik had mn twijfels nog wel nadat ik een recensie zag, toch zijn we er geweest en hebben er ook helemaal geen spijt van gehad. Vergeleken met andere turkse restaurants is het misschien wel wat duurder maar de kwaliteit is dan ook veel beter en vooral de smaak... genieten doe je hier gewoon
wat mij betreft is het dus echt een aanrader
jayjay2000 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Wij zijn met ons gezin van 4 hier gaan eten omdat een jaar geleden mijn vrouw hier ook is geweest en die vondt het leuk om dit keer met het hele gezin te gaan. Ik en mijn vrouw hebben een mixgrill besteld met 4 verschillende vleessoorten (46 euro 2 personen) en mijn dochter een pan maaltijd met differse visfile (16 Euro). De panmaaltijd is niet te eten daarin zat de veel prei en paprika tussen en hooguit 3 kleine opgedroogde zalmstukjes in. Wij kregen ons borden en kregen letterlijk 4 stuken verschillende vlees een aardappel stukje sla en tomaat!! WIj hebben gevraagd om de kok en die zegt in zn gebrekkig nederlands dat wij hebben gekregen wat wij hebben besteld: mix gril met 4 verschillende soorten vlees. Uitgelegd dat ik voor deze prijs meer had verwacht, maar deze man viel in herhaling. Voor deze prijs en hoeveelheid verwacht ik nml een ster op de gevel van dit restaurant. In dezelfde ruimte heeft deze restaurant ook een bar waar de volop werdt gerookt door andere gasten EN de kok. De recensies die hiervoor hebben gestaan zijn erg oud en vermoed dat er in de jaren veel is ingeleverd in uitstraling en kwaliteit, waarschijnlijk door ander management. Wel erg jammer we hadden wat langer willen blijven voor thee en toetje maar zijn maar heel snel ergens anders heen gegaan.