Alaturka

Hengelolaan 401 2545 JN Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Alaturka

99999 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Afgelopen zaterdag ben ik met mijn vrienden,met 6 personen bij Alaturka weze eten,het eten was echt super lekker,vriendelijke servister,nette en gastvrijheid eigenaar,echt super gezellige sfeer,leuke restaurant,echt ren aanrader.We komen zeker nog terug!
Ik_hou_van_eten .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
ik had mn twijfels nog wel nadat ik een recensie zag, toch zijn we er geweest en hebben er ook helemaal geen spijt van gehad. Vergeleken met andere turkse restaurants is het misschien wel wat duurder maar de kwaliteit is dan ook veel beter en vooral de smaak... genieten doe je hier gewoon
wat mij betreft is het dus echt een aanrader
Jayjay2000 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Wij zijn met ons gezin van 4 hier gaan eten omdat een jaar geleden mijn vrouw hier ook is geweest en die vondt het leuk om dit keer met het hele gezin te gaan. Ik en mijn vrouw hebben een mixgrill besteld met 4 verschillende vleessoorten (46 euro 2 personen) en mijn dochter een pan maaltijd met differse visfile (16 Euro). De panmaaltijd is niet te eten daarin zat de veel prei en paprika tussen en hooguit 3 kleine opgedroogde zalmstukjes in. Wij kregen ons borden en kregen letterlijk 4 stuken verschillende vlees een aardappel stukje sla en tomaat!! WIj hebben gevraagd om de kok en die zegt in zn gebrekkig nederlands dat wij hebben gekregen wat wij hebben besteld: mix gril met 4 verschillende soorten vlees. Uitgelegd dat ik voor deze prijs meer had verwacht, maar deze man viel in herhaling. Voor deze prijs en hoeveelheid verwacht ik nml een ster op de gevel van dit restaurant. In dezelfde ruimte heeft deze restaurant ook een bar waar de volop werdt gerookt door andere gasten EN de kok. De recensies die hiervoor hebben gestaan zijn erg oud en vermoed dat er in de jaren veel is ingeleverd in uitstraling en kwaliteit, waarschijnlijk door ander management. Wel erg jammer we hadden wat langer willen blijven voor thee en toetje maar zijn maar heel snel ergens anders heen gegaan.