Alan & Pim's Scheveningen

Meer informatie over restaurant Alan & Pim's Scheveningen

Voordelig
Ellie V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Voor de tweede keer hier gegeten.... wederom heerlijke kip, deze keer in de Ceaser Salade.... mijn tafelgenoten gingen voor de gegrilde kippetjes. Goede wijn en lekkere bijgerechten.
Edsilia .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Die 3 tienen moeten natuurlijk gezien worden tegen het licht van de prijs. Het is geen 3-sterrenrestaurant, maar gewoon een leuke nieuwe zaak, met prettige lage prijzen en heeele lekkere kip van het spit. Twee jonge meiden die erg hun best doen om het je naar je zin te maken. Erg leuk. We gaan zeker terug!
Angélique W.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Wat een overheerlijke kip, nooit gedacht dat een stukje kip zo lekker kon zijn !! gecombineerd met een echt verse coleslaw was het een feestje. eerder al laten bezorgen en dat was ook prima !
IreneM .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Nieuw restaurant op Scheveningen. Simple kaart, Ze hebben kip. In 4 smaken. Prima gegrilde kippetjes voor een uitstekende prijs. Niet te droog en heerlijk gekruid, alleen jammer dat het velletje niet knapperig is. Dat Luke blijkbaar niet met Nederlandse kippetjes. Wij hebben er in ieder geval een vast adres bij