Alan & Pim's Scheveningen

Keizerstraat 51 2584 BB Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Alan & Pim's Scheveningen

Is een lekker kippetje kluiven voor jou pure verwennerij? Kom dan naar dit restaurant waar je ongedwongen gegrilde kip kunt eten. En dat doe je met een schoon geweten want voordat deze kippen op je bord belanden zijn ze bij Tante Door liefdevol behandeld en in een ruime stal in alle rust opgegroeid. De lekkerste kip van het spit, in alle denkbare variëteiten, eet je gewoon hier. Met je vingers! Of met mes en vork als je dat liever doet…….

Meer informatie over restaurant Alan & Pim's Scheveningen

Maandag t/m donderdag 16.00 - 23.00 uur
Vrijdag t/m zondag 12.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Alan & Pim's Scheveningen

Dennis O.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Last minute reservering, maar in alle egards ontvangen met een gezellig tafeltje buiten op het terras. Je waant je op vakantie in eigen land door de locatie en de entourage. Bediening super vriendelijk en niks is teveel. Helaas werd ik weg geroepen voor de koffie door mijn werk maar mijn vrouw heeft nog een goede koffie gedronken en mijn zoon een heerlijke cheesecake. Kan niet specifiek iets aanbevelen want alles was van goede kwaliteit en erg lekker tot aan de biologische frites aan toe. We gaan snel terug.
Fiona S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Top! Vriendelijke service en ok prijzen verder niets op aan te merken. Wel met tafelgenoten gaan die dol op kip zijn maakt het een stuk leuker. (een van de tafelgenoten is vegetarisch)
Mark E.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Erg vriendelijk personeel en heerlijk gegeten! Mooie locatie ook. Zeker een aanrader voor de kip liefhebbers!
monicavanderheijden .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Heerlijke kip met knoflooksaus en gebakken aardappelen. Leuke plek, op steenworpafstand van de zee. Ook de service is prettig, geen stijve types, maar vriendelijke jongedames. Prima plek om met een groep te gaan eten, er is daarvoor een speciale ruimte achterin.
Ellie V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Voor de tweede keer hier gegeten.... wederom heerlijke kip, deze keer in de Ceaser Salade.... mijn tafelgenoten gingen voor de gegrilde kippetjes. Goede wijn en lekkere bijgerechten.
Edsilia .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Die 3 tienen moeten natuurlijk gezien worden tegen het licht van de prijs. Het is geen 3-sterrenrestaurant, maar gewoon een leuke nieuwe zaak, met prettige lage prijzen en heeele lekkere kip van het spit. Twee jonge meiden die erg hun best doen om het je naar je zin te maken. Erg leuk. We gaan zeker terug!
Angélique W.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Wat een overheerlijke kip, nooit gedacht dat een stukje kip zo lekker kon zijn !! gecombineerd met een echt verse coleslaw was het een feestje. eerder al laten bezorgen en dat was ook prima !
IreneM .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Nieuw restaurant op Scheveningen. Simple kaart, Ze hebben kip. In 4 smaken. Prima gegrilde kippetjes voor een uitstekende prijs. Niet te droog en heerlijk gekruid, alleen jammer dat het velletje niet knapperig is. Dat Luke blijkbaar niet met Nederlandse kippetjes. Wij hebben er in ieder geval een vast adres bij