Alan Bar & Bistro

Posthoornstraat 524 3011 Rotterdam Nederland Kaart

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant Alan Bar & Bistro

op loopafstand van Rotterdam Station Blaak en/of Beurs
  • : In de straat en een parkeergarage om de hoek

Maandag t/m Zondag: 11:00 tot 23:00 uur

7,2

Jouw recensie over het restaurant Alan Bar & Bistro

Yiting Y.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2019
Eten is een stuk achteruit gegaan. We hadden de kip met truffeljus en kip spareribs. Dat laatste was erg raar: geen mals vlees en sticky saus erop. Niet echt naar onze smaak.. toetje (brownie) was ook niet erg lekker..
Menno L.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2019
Het eten was niet goed. De groenten zelfs zuur. Bij de schnitzel een pe
persaus die nergens op leek. Ook de rest van het eten was karig of zeer matig. De bediening was beter en het eten kwam snel. Ook moest ik trouwens nog 2x verzoeken om de juiste korting..
D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2019
Tijdens het bezoek bleek de verwarming uitgevallen. De jas kon worden aangehouden.
Het was echt koud in de zaak. Geen sfeer door de kou.
Als ondernemer huur je dan een of twee heaters om je gasten toch een warme en gezellige avond te geven.
gemiste kans!
Benjamin N.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Eten was goed en service was top! Alleen de tafels wiebelden heel de tijd echt niet ideaal om erop te eten. En vond ze ook te klein. Dat is echt een dikke minpunt. Zou nog een keer langskomen als ze de tafels vervangen.
FP L.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
De bediening was niet heel goed helaas. Zeker vriendelijk maar totaal geen benul van wat er aan de hand was. Hoofdgerecht gelijktijdig aan het voorgerecht uitgelopen, verkeerde bon, verkeerde drankjes etc. Zit echt potentie in de tent want het eten is zeer smakelijk, maar wanneer je de sfeer / niveau bediening niet omhoog krijgt wordt het echt lastig.
Claudia P.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Het meisje wat ons hielp aan tafel was zeer vriendelijk, het overig bedienend personeel heb ik niet zien lachen. Ook had ik tijdens het reserveren iets aangevinkt over 50% korting op het eten, probeerde de voorwaarden hiervan te.vinden maar het enige wat ik las was dat de drankjes er niet bij inbegrepen waren en dat de menu's daar ook niet voor golden. Heb alles moeten betalen en toen ik vroeg hoe dat zat toen werd er gezegd dat we dan een menu hadden moeten kiezen. Snapte er helemaal niets meer van. Ik heb betaald en ben een beetje teleurgesteld weggegaan.
Jacco V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
De kip was heerlijk! Wel viel mij op dat de kerstversiering er nog hing. Maar wat betreft het eten ontzettend genoten.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Helaas weet de bediening niet wat goede service is...........De bediening liep er sago rond en kon ook niet eens normaal het eten serveren.
Bianca N.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
We hebben heerlijk gegeten en we vonden de bediening erg aardig voor de kinderen die met ons mee waren!
Roel B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Een heerlijke kipburger gegeten.
Francis V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Lekker gegeten met ticketveilingvoucher. Vlotte bediening, keuze uit 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 2 dessers, prima eten.
D.P. S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heerlijk gegeten ,we komen zeker terug
Jochem G.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Beestje standaard
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
De kip is perfect en de verschillende smaken zijn erg lekker.
Sabrina V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Goed eten, leuke bediening.
Mariska S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten en het personeel is vriendelijk en behulpzaam!
Elizabeth K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Lekkere kip. We hadden verwacht dat er ook meer op de kaart zou staan dan kip, maar verder waren er alleen burgers. Overigens is de kip wel heerlijk! Service was langzaam en het toilet was aan een opfrisbeurt toe.
Robert A.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Ook nu het alleen nog Alan heet, kun je nog steeds gewoon de kip krijgen. Maar je kunt nu ook een menu krijgen. Kip is heel mals. Sfeer is goed.
Hi Robert, het klopt helemaal - we hebben nog steeds de lekkere kip van het spit - maar je kan naast burgers en menu's vanaf nu ook van heerlijke steaks genieten. Bedankt voor je waardering en graag tot ziens!
Nicole K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018