Alakart Menu Restaurant 't Jagershuys

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Alakart Menu Restaurant 't Jagershuys

janssen3 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wederom heerlijk gegeten in één van de beste restaurants in Zeist en omstreken. Kwaliteit van het eten is altijd goed, veel variatie en de presentatie is zeer goed. Personeel erg vakbekwaam en de inrichting is erg sfeervol. We komen snel weer terug!
Arnold D.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Met enige regelmaat eet ik hier en het is nooit tegengevallen. Bediening is netjes en het eten is goed. Buiten zitten is ook fijn en vooraf en achteraf een boswandeling in de buurt is ook fijn combineren!
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Komen er vaak, maar nog nooit voor High tea. Locatie is altijd top en de organisatie altijd onnavolgbaar: de ene keer moet je je lunch in het pannenkoekendeel doen, de keer erna mag dat juist niet.... Wij moesten deze keer de high tea in het pannekoekendeel doen.
Laten we vooropstellen dat de high tea bij Alakart relaxed is: koffie en thee naar wens, fijne bediening, leuk een soepje in een flute om mee te starten en op zich prima sandwiches erna, met wat kleine hapjes na. Maar wij hadden nog best trek na de hartige gangen en dat vullen we liever niet met fabriekskrakelingen of echt teveel zoetigheid. De zoete ronde moet geen oplossing hoeven zijn voor, naar ons idee, te weinig hartigs. Liever andersom dus...
Al met al prettig, maar geen wow-effect :)
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Hotspot voor wandelaars en fietsers. Is eigenlijk de helft van het Jagershuys. Voor wie er niet vaak komt is het een onbegrijpelijk onderscheid: aan de ene kant pannekoeken, aan de andere kant 'de rest'....maar soms is het ook ineens anders....en hoe kom je dan aan die andere kant?
Zit je eenmaal in het lunchgedeelte, dan daalt de rust neer. Bediening is oke, de gerechten zijn zoals je ze van een bosrestaurant/lunchzaak mag verwachten: club sandwich, broodjes, salades, uitsmijters....niks mis mee. Wij gaan eigenlijk altijd voor de drie kleine broodjes: 3 mini-broodjes waarbij je per broodje het beleg kunt kiezen. Van tonijn tot ossenworst, van hamburger tot zalm.... Leuk!
Gewoon een prima lunchadres (vooral als de indeling nu eens wat duidelijker wordt :)
karin F.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Tja, ik ben minder enthousiast over dit Restaurant. Qua eten heb ik niet heel veel te piepen, de mosterdsoep was heerlijk, de pannenkoek met hamburger en de salade Geitenkaas waren ook lekker, ik had graag wat brood geserveerd gezien bij de Salade. Natuurlijk dat was apart te bestellen, maar ik vind dat bij een prijs van 12,50 een stukje brood niet mag ontbreken. Dit restaurant is heel heel groot, we waren er op een zeer zonnige zaterdag, misschien heeft dat er wat mee te maken, maar de bediening was niet heel erg alert. Het meest vervelend vond ik dat een klacht van een gast wel erg hard werd besproken aan het open gedeelte van de keuken. Dat vind ik gewoon niet zo netjes. Het grootste minpunt echter vonden wij het afrekenen. Nadat we eindelijk de aandacht hadden en om de rekening konden vragen werd ons doodleuk gezegd dat we binnen af moesten rekenen. We kregen het tafelnummer en dat was het dan.
Het eten is goed, maar aan de service valt, wat ons betreft, nog heel veel te verbeteren.
Joep M.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Gezellig en Goed Gisteren echt lekker gegeten bij het Alakart restaurant van het Jagershuys. Bediening was attent en snel en we hoefden nergens echt lang op te wachten. Het eten was van uitstekende kwaliteit. Enige minpunt was de nogal magere dessert kaart. Tig soorten koffie in veel alcoholische varianten maar voor de echte toetjes liefhebber een echt magere keuze. Om maar wat te noemen: Waar is een Dame Blanche? Creme Brulee? Waar is iets van Chocolade Mousse? Een Grand Dessert? De dessert kaart was dus een kleine domper vanwege de erg beperkte keuze, maar verder zeer gezellige avond met prima eten.
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Om maar eens iets nieuws te proberen een keer vanuit Utrecht hier naar toe gegaan om met de kinderen te eten. Het restaurant ligt mooi en is van binnen ook prettig ingericht. Daarna ging alles boven verwachting. Vlotte bediening en de gerechten laten niet lang op zich wachten. De salade met krokante eend is erg lekker, de steak tartare van mijn vrouw ook overigens. Mijn hoofdgerecht, sate van varkenshaas, is smakelijk en de garnituren zijn perfect. Als ik tot slot een dubbele espresso krijg met de warme melk er los bij is mijn avond goed. Plezier is resultaat minus verwachting, hier dus dik in orde.
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Na een dagje stappen met de kleinkinderen hier gegeten.
Plaats genoeg en wij kozen voor de waranda. De drankjes kwamen snel en de keuze viel al gauw op de spareribs en een naturel pannenkoek voor de kinderen. Wij kozen een lamsbiefstuk en...een (veel te dikke 200gr.) Agnus? biefstuk. Kleiner kon niet. Jammer hoor, daarom is de score wat lager. Ik vraag mij ook altijd af, of die Agnus wel Agnus is. De groente rondom het vlees was flink aangezet, met overvloedige champignons. De pepersaus heb ik niet kunnen vinden. De frites waren erg donker gekleurd en hadden wat korter gebakken kunnen worden. Wij kozen voor een fles Chardonnay, die smaakte prima. De bediening was vriendelijk en de tafel gezellig. De kinderen genoten van een dame blanche en waren verder tevreden.
Loes H.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Met een gezelschap van zes personen hier een erg gezellige avond doorgebracht. Drankje in de lounchehoek, prima maaltijd en bij de koffie werd de haard speciaal aangemaakt. Zeer gastvrij, en erg lekker eten voor mooie prijzen.
Wouter B.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Prima gegeten maar toen wij om tien voor negen een tweede koffie wilde bestellen kon dat niet meer ?? Terwijl het toen 24:00uur open is?
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Gisteravond uit eten met gezin ter gelegenheid van verjaardag dochter. Hele leuke bediening en heerlijk gegeten. Absoluut een aanrader!
Rien G.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Na een slechte ervaring een paar jaar geleden hier toch weer terecht gekomen en daar heb ik geen spijt van, Er is een zeer duidelijke verbetering waar te nemen, voor mezelf sprekend had ik de tamme eendenborst en die was prima, zacht gegaard en met gegrilde groenten en pastinaakcreme. Vooraf de Carpaccio Japanse stijl en die was redelijk, beetje TE Japans maar wel vers en prima te eten, alleen was de zeewier een beetje te taai. De proeverij van ijs is zeker aan te raden en die heeft heel goed gesmaakt. Ik kom hier zeker nog eens terug als het terras open is en je lekker buiten kunt dineren. Het Jagershuys is trouwens heel mooi gelegen en makkelijk te bereiken, De bediening is wat jong en onervaren maar zeker vriendelijk.
sassi1966 S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Fantastisch avond gehad met een diner voor 30 personen, boven in een aparte ruimte. Vooraf goed advies gehad over samenstelling van het menu. Zeer vriendelijke bediening op de avond zelf; niets was te veel. Een aanrader!
MisterBB .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
Gisteravond spontaan met zijn vieren uit eten geweest bij het Jagershuys. Kwamen om 20.30 uur nog binnen lopen en werden uitstekend ontvangen! Ook al was het laat, we waren van harte welkom.. zie je ook niet vaak! We hebben drie gangen gekozen en uitstekend gegeten. Ook mijn complimenten over de wijnkaart. Aanrader: Hollandse garnaaltje vooraf en als hoofd de tournedos, die was perfect bereid.
Verder een ontzettend gezellige en leuke zaak, ook in de uitgebouwde serre kan je nog lekker verwarmd zitten. Wij komen snel weer terug!
Rkoman .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Twee weken geleden gegeten op zaterdag in Jagershuis in Zeist. Een goede ontvangst, maar daar hield het op! Het jonge personeel was onbeschoft -wij: 'mevrouw?' Zij:' huhhh?'- Het was er veel te druk, slechte akoestiek en verbrand eten (pannenkoeken). M.n de slechte service viel op. Geen aandacht, lang wachten. Een chaos! Voor ons de eerste keer, maar een vervolg lijkt ver weg.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Deze keer een High Tea met kinderen en kleinkinderen. Helaas kunnen we er niet enthousiast over zijn. Het was maar een "mager zaakje". Weinig smaak, niet origineel en te weinig. De prijs kwaliteit klopt dan niet. Zelfs de kleinkinderen hadden na afloop nog "trek". Dat lijkt me niet de bedoeling. De vriendelijke bediening en de locatie kunnen dat helaas niet compenseren.
Joep M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Gezellig gegeten bij het Alakart Restaurant van het Jagershuys. Hetgeen wij hebben gegeten was kwalitatief goed (vlees had wel iets langer op de grill gemogen) maar helaas hadden wij niet goed begrepen dat er nu een Zomer menukaart was. Deze stak toch wel erg mager af tegen de gebruikelijke menukaart. Dat staat op de website, maar zou best iets duidelijker mogen. Verder gezellige avond en prima bediening.
levensgenieters2015 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Een week geleden bij het Jagershuys gegeten, voor de zoveelste keer. Het beste grill restaurant in de buurt. Alleen nu tijdens de tour de france week hadden ze een speciale kaart, waar opzich niks mis mee is natuurlijk, alleen hoe kan je nou als grill restaurant niet eens een normale biefstuk op de kaart zetten? Hiervoor kwamen wij speciaal voor naar het Jagershuys toe.. De keuze uit sauzen was er niet, de enige mogelijkheid was pepersaus. Geen jus, champignonsaus, etc.
Een pluspuntje van de speciale menukaart: het bbq-menu. Je kon vier stukken vlees kiezen die vers op de bbq voor je werden bereid.
Het vlees wordt overig wel altijd goed bereid, hier nog steeds altijd even positief over.
caatje700 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Net met familie en een hoop kindjes heerlijk geborreld op het mooie terras van Het Jagershuys! Heerlijke hapjes en ondanks de hemelvaartdrukte zeer goede bediening! Chapeau jongens! Als ik 1 minpunt zou moeten noemen zou het de speeltuin zijn, hij is enig maar voor kinderen van 0-4 jaar is de speeltuin wat gevaarlijk! Wellicht een idee om er een hoekje vrij te maken voor de ukkies! Verder kan ik alleen maar zeggen het lekkerste terras van Zeist in een prachtige omgeving!
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Behoorlijk verkouden, dus het smaakte me niet zo, maar volgens mijn vrouw was het prima, de bediening was in ieder geval attent en vlot. Nadeel is dat door het gebruik van veel moderne harde materialen het geluidsniveau niet prettig is, erg lawaaiig. Ook vinden wij het jammer dat honden hier zijn toegestaan, honden horen niet in een restaurant.