Alakart Menu Restaurant 't Jagershuys

• Pin , Visa card
  • Af te huren , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Na een dagje stappen met de kleinkinderen hier gegeten.
Plaats genoeg en wij kozen voor de waranda. De drankjes kwamen snel en de keuze viel al gauw op de spareribs en een naturel pannenkoek voor de kinderen. Wij kozen een lamsbiefstuk en...een (veel te dikke 200gr.) Agnus? biefstuk. Kleiner kon niet. Jammer hoor, daarom is de score wat lager. Ik vraag mij ook altijd af, of die Agnus wel Agnus is. De groente rondom het vlees was flink aangezet, met overvloedige champignons. De pepersaus heb ik niet kunnen vinden. De frites waren erg donker gekleurd en hadden wat korter gebakken kunnen worden. Wij kozen voor een fles Chardonnay, die smaakte prima. De bediening was vriendelijk en de tafel gezellig. De kinderen genoten van een dame blanche en waren verder tevreden.
Loes H.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Met een gezelschap van zes personen hier een erg gezellige avond doorgebracht. Drankje in de lounchehoek, prima maaltijd en bij de koffie werd de haard speciaal aangemaakt. Zeer gastvrij, en erg lekker eten voor mooie prijzen.
Wouter B.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Prima gegeten maar toen wij om tien voor negen een tweede koffie wilde bestellen kon dat niet meer ?? Terwijl het toen 24:00uur open is?
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Gisteravond uit eten met gezin ter gelegenheid van verjaardag dochter. Hele leuke bediening en heerlijk gegeten. Absoluut een aanrader!
Rien G.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Na een slechte ervaring een paar jaar geleden hier toch weer terecht gekomen en daar heb ik geen spijt van, Er is een zeer duidelijke verbetering waar te nemen, voor mezelf sprekend had ik de tamme eendenborst en die was prima, zacht gegaard en met gegrilde groenten en pastinaakcreme. Vooraf de Carpaccio Japanse stijl en die was redelijk, beetje TE Japans maar wel vers en prima te eten, alleen was de zeewier een beetje te taai. De proeverij van ijs is zeker aan te raden en die heeft heel goed gesmaakt. Ik kom hier zeker nog eens terug als het terras open is en je lekker buiten kunt dineren. Het Jagershuys is trouwens heel mooi gelegen en makkelijk te bereiken, De bediening is wat jong en onervaren maar zeker vriendelijk.
Sassi1966 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Fantastisch avond gehad met een diner voor 30 personen, boven in een aparte ruimte. Vooraf goed advies gehad over samenstelling van het menu. Zeer vriendelijke bediening op de avond zelf; niets was te veel. Een aanrader!
MisterBB .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
Gisteravond spontaan met zijn vieren uit eten geweest bij het Jagershuys. Kwamen om 20.30 uur nog binnen lopen en werden uitstekend ontvangen! Ook al was het laat, we waren van harte welkom.. zie je ook niet vaak! We hebben drie gangen gekozen en uitstekend gegeten. Ook mijn complimenten over de wijnkaart. Aanrader: Hollandse garnaaltje vooraf en als hoofd de tournedos, die was perfect bereid.
Verder een ontzettend gezellige en leuke zaak, ook in de uitgebouwde serre kan je nog lekker verwarmd zitten. Wij komen snel weer terug!
Rkoman .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Twee weken geleden gegeten op zaterdag in Jagershuis in Zeist. Een goede ontvangst, maar daar hield het op! Het jonge personeel was onbeschoft -wij: 'mevrouw?' Zij:' huhhh?'- Het was er veel te druk, slechte akoestiek en verbrand eten (pannenkoeken). M.n de slechte service viel op. Geen aandacht, lang wachten. Een chaos! Voor ons de eerste keer, maar een vervolg lijkt ver weg.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Deze keer een High Tea met kinderen en kleinkinderen. Helaas kunnen we er niet enthousiast over zijn. Het was maar een "mager zaakje". Weinig smaak, niet origineel en te weinig. De prijs kwaliteit klopt dan niet. Zelfs de kleinkinderen hadden na afloop nog "trek". Dat lijkt me niet de bedoeling. De vriendelijke bediening en de locatie kunnen dat helaas niet compenseren.
Joepmens .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Gezellig gegeten bij het Alakart Restaurant van het Jagershuys. Hetgeen wij hebben gegeten was kwalitatief goed (vlees had wel iets langer op de grill gemogen) maar helaas hadden wij niet goed begrepen dat er nu een Zomer menukaart was. Deze stak toch wel erg mager af tegen de gebruikelijke menukaart. Dat staat op de website, maar zou best iets duidelijker mogen. Verder gezellige avond en prima bediening.
Levensgenieters2015 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Een week geleden bij het Jagershuys gegeten, voor de zoveelste keer. Het beste grill restaurant in de buurt. Alleen nu tijdens de tour de france week hadden ze een speciale kaart, waar opzich niks mis mee is natuurlijk, alleen hoe kan je nou als grill restaurant niet eens een normale biefstuk op de kaart zetten? Hiervoor kwamen wij speciaal voor naar het Jagershuys toe.. De keuze uit sauzen was er niet, de enige mogelijkheid was pepersaus. Geen jus, champignonsaus, etc.
Een pluspuntje van de speciale menukaart: het bbq-menu. Je kon vier stukken vlees kiezen die vers op de bbq voor je werden bereid.
Het vlees wordt overig wel altijd goed bereid, hier nog steeds altijd even positief over.
Caatje700 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Net met familie en een hoop kindjes heerlijk geborreld op het mooie terras van Het Jagershuys! Heerlijke hapjes en ondanks de hemelvaartdrukte zeer goede bediening! Chapeau jongens! Als ik 1 minpunt zou moeten noemen zou het de speeltuin zijn, hij is enig maar voor kinderen van 0-4 jaar is de speeltuin wat gevaarlijk! Wellicht een idee om er een hoekje vrij te maken voor de ukkies! Verder kan ik alleen maar zeggen het lekkerste terras van Zeist in een prachtige omgeving!
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Behoorlijk verkouden, dus het smaakte me niet zo, maar volgens mijn vrouw was het prima, de bediening was in ieder geval attent en vlot. Nadeel is dat door het gebruik van veel moderne harde materialen het geluidsniveau niet prettig is, erg lawaaiig. Ook vinden wij het jammer dat honden hier zijn toegestaan, honden horen niet in een restaurant.
Janssen3 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Afgelopen weekend hebben wij gedineerd met ons gezin bij het Jagershuys in Zeist, een plek waar we vaak naar terug gaan. Bij binnenkomst word je direct naar je tafel gebracht door uitermate correct en vriendelijk personeel. Eenmaal aan tafel krijg je alle tijd en wekken ze nooit de indruk dat je snel weer weg moet; eerst een drankje met heerlijk vers brood. Zodra je rustig zit met je drankje en het brood ontvang je de kaart (waar je nooit om hoeft te vragen!) met enkele suggesties van de zeer vriendelijke ober. Onze kinderen zijn de hele avond te vinden in de speeltuin waardoor wij een heerlijke (rustige) avond uit hebben. Het Jagershuys is en blijft onze favoriet!
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2015
Via een collega getipt voor dit restaurant om gezellig met mijn vrouw te gaan eten. Via de tomtom erheen gereden en naar binnen gestapt. De poster geeft aan dat men hier moet wachten.... niet doen, gewoon naar binnen gaan en bediening aanspreken. Kans is groot dat je lang zult wachten. Pas toen wij zaten, bleek, dat er twee ingangen waren en we in het pannenkoekenrestaurant zaten.... slecht aangegeven. Netjes via een tussendoor naar het alakart restaurant.... Sfeer ziet er goed uit, sjiek en warm tegelijk. Helaas duurde het wederom lang voor iemand langs kwam en vroeg of we wat wilde drinken. Twee port kwamen vrij snel, met een overheerlijke amuse. Maar om de kaart moest vervolgens wederom worden gevraagd. Daarna wederom aan moeten geven dat we ondertussen wel wilden bestellen en nog duurde het voordat iemand de bestelling opnam. Mijn vrouw nam de Saté van gemarineerde varkenshaas, pinda-ketjapsaus, frietjes, gado-gado salade en ik de Club Steak Shannon Aberdeen Angus met extra gebakken champignons en ui. De Saté overtrof alle verwachtingen door de echte Indonesische smaak. De Steak was perfect gegaard. De bijlage was v.w.b. de verhouding prijs en hoeveelheid niet helemaal correct, maar dat mocht de pret niet drukken. Twee voortreffelijke gerechten, perfect klaargemaakt en kwalitatief goede producten. Door de trage bediening was er geen tijd meer voor nog een nagerecht, dus snel nog een bak koffie.... uhhh ook dat duurde veel te lang. Koffie was goed heet en prima van smaak. Dan tot slot de rekening....zelf maar naar de kassa gelopen.
Al met al een top-keuken, maar ronduit (wel vriendelijke, maar) ontzettend langzame en niet attente bediening. Zonde van dit restaurant met potentie.
Raggie23 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2014
Recentelijk heb ik hier een paar keer gegeten waarvan de laatste keer een week geleden met een vriendin. Het eten is oké maar niet heel bijzonder. Het restaurant is mooi en vooral rustig ingericht een van de redenen dat we hier een paar keer naar toe zijn gegaan. We hebben uitgebreid gegeten met voorgerecht, hoofdgerecht en een dessert, wijn erbij , koffie en dan is het uitermate teleurstellend dat men het presteert je voor water te laten betalen. Nee mevrouw helaas mogen we geen kraanwater serveren, maar duur water uit een flesje.
Wat is dit voor vreemde manier om klanten weg te jagen, steeds meer restaurants ( alleen in Nederland) zorgen ervoor dat je niet meer terug wilt komen.
Hoe je klanten bindt dat hebben veel restaurants en helaas dus ook het jagershuys niet begrepen. Het is jammer maar we gaan weer op zoek naar een ander restaurant wat gewoon een karafje kraanwater op tafel zet zonder hiervoor een absurd bedrag te vragen.
Uithoorner .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2014
Met vriendin gaan eten. Leuk restaurant met vlotte en vriendelijke bediening. Mijn vriendin had 11 weken gerijpte biefstuk. We vragen ons nu nog af wat dat rijpen voor zin had. Op verzoek was de biefstuk gebakken i.p.v. gegrild. Niet doorheen te komen. Stukje geprobeerd en moest ook constateren dat de biefstuk aan een kant zwart was gebakken en bovendien taai.
Ik had zelf eendennest, een gerecht wat elke goede chef met zijn ogen dicht smakelijk kan serveren. De borst was op sommige plaatsen volledig rauw.
Van beide gerechten was de saus smakeloos. Zowel de portsaus als de pererroomsaus leken letterlijk nergens op.
We hebben onze mening gedeeld met de bediening. Het meisje is keurig naar de keuken gegaan om onze bevindingen met de chef te delen.
En dan volgde het dramatisch slechte commentaar: de chef is teleurgesteld.
We hebben de volle prijs betaald en zijn ergens anders ons dessert gaan eten.
Dat was meer dan voortreffelijk.
Wanneer leren ze nu eens in de horeca dat je klanten moet compenseren als ze niet tevreden zijn? Zelfs als je het er niet mee eens bent.
Op zijn minst een kopje koffie aanbieden!
We komen hier nooit meer terug, zelfs niet vor een pannenkoek.
Me100 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Vis was prima. Echter nauwelijks garnituur, bijbestellen klein schaaltje betekende bijbetalen. Kraanwater besteld, betaalden voor halve liter met takje munt € 1.80. Tochtte aan buitenzijde overdekte veranda.
Al met al geen reden om terug te komen. Te duur voor wat je er voor krijgt.
Conny Z.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
We liepen op zondagmiddag kort na openingstijd naar binnen. Het restaurant ligt op een mooie locatie in een bosrijke omgeving. Er was al veel personeel aanwezig. Helaas hebben we zelf contact moeten zoeken om drinken te bestellen. En zo is het tot het bestellen van de lunch gebleven. Het personeel was hard aan het werk, maar had geen oog voor de omgeving. Op oogcontact werd niet gereageerd, alleen als je om aandacht riep voor de menukaart of iets te drinken. Dat viel tegen. We kregen een kannetje thee, maar zonder nieuwe theekopjes en het aanbod om thee uit te zoeken. We waren dan ook aangenaam verrast dat bij de lunch wel oogcontact werd gemaakt en er werd gevraagd of de lunch smaakte. Ik koos voor 3 kleine broodjes op 1 bord, waaronder de kalfsfricandeau met tonijnmayonaise. Deze werd zeer koud geserveerd, alsof deze kant en klaar uit de koeling was gehaald. De andere twee broodjes waren wel op de juiste temperatuur en smaakte goed. Vanwege de locatie en de kwaliteit van het eten bezoek ik dit restaurant wel eens. Maar ik ben teleurgesteld in de service. Wat een groot verschil met de service van het Pannenkoekenhuis van het Jagershuys.
Caatje700 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2014
Wat een geweldig restaurant! Hier een tijdje geleden gegeten op het gezellige terras, alles was even lekker en vers en ook met de glutenallergie van een van mijn tafelgenoten werd uitermate secuur omgegaan! We hebben hier ook al een keer een zakelijk diner gedaan met 25 personen en ook daar waren we verschrikkelijk enthousiast over! Echt een aanrader in Zeist!