Al Vesuvio

Binderseind 24 5421 CJ Gemert Nederland Kaart

Over restaurant Al Vesuvio

Italiaans familierestaurant

Gerund door vader, moeder en zoon. Een echt Italiaans familierestaurant dus! Een feit waar je ook zelf wel achter was gekomen, want alles smaakt hier net als in Italië. Je proeft dat Vicenzo Esposito de keuken met liefde bestiert! Probeer vooral de pizza, maar laat ook zeker de spezzatino della nonna niet links liggen; de huisspecialiteit die Vicenzo van zijn oma heeft geleerd!

Meer informatie over restaurant Al Vesuvio

Maandag 16:30 - 23:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:30 - 23:00

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Duur
Jolijn V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Top restaurant! Super lekker eten. Prima bediening.
Een minpunt, het is aan de prijs. En de prijs in combinatie met wat je krijgt (ook als je bv afhaalt) klopt niet altijd en is erg jammer. Zeker als je een klant bent die vaker komt.
K_v_E .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Al Vesuvio is echt een begrip in Gemert, de service is geweldig en de pizza's zijn heerlijk. Het enige kleine minpuntje is het decor van de zaak, maar als je zo'n prachtige pizza op je bord krijgt heb je toch nergens anders meer oog voor.
P_Tree .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
Pizza's zeer goed. De rest van de kaart acceptabel maar daar blinken ze verder niet in uit.

Hartelijke mensen in een gedateerd en daardoor charmant decor. Maar net zoals in Italie zelf gaat het om de kwaliteit van het voedsel en niet om de inrichting.
Anita09 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Lekker gegeten. Pizza was erg lekker! Echt een Italiaans restaurantje. Bediening was goed. De soep vond ik echter erg 'simpel', maar smaakte prima.
BerryB .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Vrijdag 21 november 2014.
Via de zegelkaarten van AH bij Vesuvio terechtgekomen, We werden uiterst vriendelijk bejegend en het restaurant was niet overdadg uitgedost. Er hing een prima sfeer. Voor de AH gasten werden 3 speciale 3-gangen menu's geserveerd. Naar onze mening was het een prijzig menu voor wat er werd geserveerd. Het hoofdgerecht bestond uit biefstukcotelet , spaghetti en een frise groentesalade, het dessert van het menu bleek niet aanwezig, dus werd er ter plekke een oplossing gevonden. Enerzijds flexibel, anderzijds leek ons het menu-dessert juist wel lekker. Maar mede dankzij de goede ambiance en het prettige gezelschap, toch een geslaagd etentje.
Berry
Melanie1807 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Het was superleuk, aardige serveersters & de drankjes en gerechten werden snel gebracht. Oftewel, zeker een aanrader! ;)
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Lekker en super snelle bediening. Fijn voor de kids. Eten was heel erg lekker. Zeer zeker een aanrader vooral met de AH actie.
Luc K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
met 4 personen gebruik gemaakt van de actie van AH. Keuze uit 3 menu's; 2x het menu van 29.50 en 2x het pizza-menu van 19.50. De porties waren duidelijk kleiner dan de porties die aan de andere gasten geserveerd werden, bovendien was de kaartprijs van de pizza max 9.50 waardoor je dus eigenlijk nog 10 euro betaald voor de eenvoudige soep en het dessert. Het dessert van het ene menu was een Dame Blanche wat bestond uit 2 kleine bolletjes vanille ijs met daarin ijskristallen een scheutje chocolade saus en een kleine toef slagroom, de Tartufo stelde helaas ook niet veel voor. Het speciale AH menu was daarom behoorlijk aan de prijs en beslist geen aanrader. Toen we wilden afrekenen kregen we een rekening waar, zoals wij ook verwacht hadden, met 50% korting op de prijs van de menu's (dus 1 menu van 29.50 en 1 menu van 19.50 gratis); toen we wilden gaan pinnen werd ons gezegd dat ze zich hadden vergist en dat we beide menu's van 29.50 moesten betalen waardoor de rekening 10 euro duurder werd. Toen wij daarop zeiden dat we deze gang van zaken niet correct vonden werd er een beetje lacherig gedaan "en dat ze het écht niet goedkoper konden maken". Uiteindelijk hebben dat bedrag dus maar betaald maar voor ons beslist geen 2e keer!
Marjan T.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Nou wij zijn vaker daar geweest. Natuurlijk wisten we dat er een samengesteld menu zou zijn. Maar de gekozen menu van mijn man en mij waren niet bijzonder en om eerlijk te zijn kozen we voor el vesuvio omdat ze bijzonder zijn. Volgende keer met zo een actie doen wij niet meer mee dat gaf ons alleen maar een teleurstelling en dwt gaat ten koste van een restaurant waar we eigenlijk graag naartoe gaan.
MariekeJ1981 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Heerlijk gegeten bij Al Vesuvio! Ons favoriete restaurant. De gerechten zijn heerlijk en met zorg bereid. Ook de service is erg goed. Er zijn geen lange wachttijden en het personeel heeft aandacht voor je. Kortom weer een heerlijke avond!
Remco W.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Lekker gegeten! Maar het was jammer dat we maar uit 3 menu's konden kiezen (ik had liever gezien dat je kon kiezen uit verschillende voor-, hoofd-, nagerechten)
Pizza was smaakvol en met een goede bodem. Service was prima en de entourage voelde toch Italiaans. Prima restaurant met eerlijke prijzen.
Chai .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2014
Een wat gedateerde als eetcafé aandoende sfeer. Via de spaaractie heb je drie keuze menu's.
Bediening is correct. Het eten scoort een voldoende. Door de dure drankjes valt de rekening uiteindelijk tegen.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
wij hebben heerlijk gegeten,echter niet het AH-menu. De aparte AH-menukaart vermeldt geen aantrekkelijke spijzen voor ons.Het bevat bv geen vis-menu. Op ons voorstel bij te betalen ging men niet in. Dus heerlijk een menu van de a la carte kaart genomen.
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
Gastvrij ontvangen, keuze uit drie heerlijke menu's en geweldige service! Het eten was heerlijk, goede kwaliteit en smaakvol bereid. Een echte aanrader voor iedereen, jong en oud!
Matthieuvandeburgt .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2013
Dit familierestaurant geeft je een gevoel van thuiskomen, telkens weer. Er hangt een echte Italiaanse sfeer wat niet verwonderlijk is omdat Vader en zoons primair Italiaans zijn en daarnaast ook Nederlander. Mama is zo Italiaans als een Italiaanse mama maar kan zijn, maar ze is Nederlandse. De kaart is te uitgebreid om overal een 100% score te kunnen halen. Maar wat gemaakt wordt, is zondermeer goed. Een echte aanbeveling dus.
Gourmandes .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2013
Eindelijk een tent gevonden waar je pizza kunt eten die wel smaakt en niet bedorven wordt door overtollig gebruik van goedkoop knoflookpoeder!
(H)eerlijke, huisgemaakte nagerechten. Wij aten panna cotta, tiramisu, zabaglione en sinaasappelsorbet en alles was heerlijk.
Decor is misschien niet echt spectaculair, maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door de heerlijke keuken en de gastvrije bediening. En daar gaat het mij om.